![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 5-January 09 Member No.: 2,434 Car: e46 Engine: m52 2,8 193cp ![]() |
salut,
am o problema mare ..... la cutia mea care este steptronic deci, pornesc dimineata. totul este ok . o bag in D si plec. a 1 a o schimba, a2a o schimba,a3a o schimba si dupa imi intra in avarie cutia , aparandu-mi totodata si martorul de avarie la cutie in bord ( roata dintata cu semnul exclamarii in interiorul ei ) . in momentul asta nu mai schimba nici treapta inferioara si nici treapta superioara, practic ramane in avarie pe treapta a 3 a. o opresc, o las 30 de secunde , imi dispare martorul din bord ca ar avea o problema dupa care face aceeasi problema descrisa mai sus. am pus-o pe un calculator ( de fapt pe mai multe) si toate imi cere o "reducere de cuplu" lucru care nu stiu ce inseamna ( banuiesc dar nu stiu cu exactitate). am fost la cinevala bucuresti a pus-o pe calculator si am plecat cu ea .... problema este ca acolo imi arata ca schimba si din a3a in a4a si chiar o schimba si pe a5a, insa eu nu am simtit niciodata ca turatia motorului ar fi scazut vreodata , adik am 100km/h cu a 3a la 3000 si putin de rpm si imi scade pana la 2000 rpm pentru a merge cu a 4a ....nu simt nimic si nici nu scade vreodata turatia unde trebuie....deci cutia lucreaza, spun baieti care au pus testerul pe masina, si cica ar fi ceva din electrovalvele din cutie ..... VOI ATI PATIT ASA CEVA ? SE POATE SA NU FIE CUTIA STRICATA SI SA FIE DOAR PARTE ELECTRICA, ELECTRONICA? NOTA: ULEIUL SI FILTRU L-AM SCHIMBAT AM 1000KM DECI DE AICI NU ARE CUM SA FIE !!!!! ASTEPT UN SFAT O SUGESTIE ORICE NUMAI SA STIU CE AM DE FACUT ... MULTUMESC! scuze de greseala care am facut-o in titlu This post has been edited by ludovic: Oct 5 2009, 12:40 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 5-January 09 Member No.: 2,434 Car: e46 Engine: m52 2,8 193cp ![]() |
deci.... la primele intrebari.... am bagat masina pe tester la bavaria constanta, pe unul in orasul din care sunt ( slobozia, ialomita) si pe unul la bucuresti la un baiat catalin ( sta pe undeva prin fundeni) toate imi dadeau cam aceleasi erori ...adik... ceva legat de cuplu motor (numai stiu exact ce scria acolo) si probleme la viteza a 4a.... se sterg( erorile) dar reapar dupa ce mergi cu masina .... pe calculator imi spunea ca schimba toate vitezele ( probat in mers) dar ca atinge nu stie si nu stiu unde pe la treapta a 4a sau a 5a. am incercat si pe modul manual dar nu se schimba nimic de la treapta a 4a in sus cel putin nu vad sa se lase turometru dupa ce este accelerata intr-o viteza inferioara, totusi imi arata pe panoul din bord ca vitezele se schimba...multumesc mult pentru interes.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Oare exista legatura cu schimb de lichid + filtru si defectul?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 12:37 AM |