![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
are pierburg 2 be
am pus altul face la fel oate fi altceva insa nu mi dau seama ce.stie cineva are vre o idee porneste f greu 20 de chei tre sa dau noroc cu bateria porneste ca un tractor apoi dintr o data isi revine.pedala tre sa fie in podea. merge bine insa pornitul asta ma scoate din minti are cineva idee ce sa fie sonda fir mufa? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
şocul functioneaza bine?
porneste greu si la cald si la rece? daca dupa ce o pornesti o opresti si dai iar sa o pornesti, face la fel? poate sa fie si de la bujii, incerca sa le schimbi (nu functioneaza bine cand sunt reci, imediat ce a pornit motorul le-a incalzit si aia e) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:10 AM |