![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
as vrea sa inteleg si eu cum functioneaza aceasta mirifica instalatie, pentru ca de cind am bmw n-am reusit sa o inteleg.
cum se deschide ? este ceva care se ridica perpendicular pe teava, sau ceva care basculeaza in teava ? este actionat de o bobina, cred ca asta este clar. dar eu nu aud nici cel mai mic zgomot cind o actionez. n-ar trebui sa faca click ? acum, dupa ce aflam cum se deschide... CIND se deschide ? sint aproape sigur ca are ceva de-a face cu presiunea din sistemul de racire, pentru ca, de cite ori am avut aer in instalatie, am ramas fara caldura. iar aseara n-am reusit sa o declansez... oricit am aerisit si strins de furtune. a demondat cineva vreuna ? are cineva vreuna disponibila pentru demontat ? :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Defapt caloriferul e la acelasi nivel cu motorul.
![]() Eu am avut siguranta de la robinet arsa (fara sa stiu) si am mers aproape toata vara cu caloriferul incins tot timpul, nu doar cand dadeam pe cald. Cand dai de potentiometrul de caldura spre cald robinetul se deschide si intra lichidul de racire cald. Cand il dai pe rece, se inchide, foarte simplu si lichidul deja existent in calorifer se raceste. D-aia robinetul e pus pe tur (logic). Daca studiezi spatele acelui potentiometru o sa vezi ca sub el intra o mufa cu 2 fire care controleaza robinetul si pe spatele lui are niste benzi metalice pe care se plimba doua ace. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 02:00 PM |