![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Sa inlocuiesc vascocupla cu ventilator electric dau sau nu ?avantaje si dezavantaje?ce ventilator electric merge, de pe ce model de bmw sau care a mai schimbat ma poate ajuta si pe mine cu ceva info?Multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Pompa de apa pica si in functie de exploatare si de puterea masinii.
In orice caz, daca a tinut 10 ani, a fost foarte buna. Cel mai mult conteaza sa-si faca bine treaba, nu sa tina o viata de om. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 12 2009, 01:32 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cel mai mult conteaza sa-si faca bine treaba, nu sa tina o viata de om. Daca iti place sa-ti petreci timpul in service da... TiL> Daca analizezi exact ce forte sunt exercitate acolo si de catre cine n-o sa mai fi asa ironic. Oricum nu stiam ca esti asa "toba" la mecanica. Mie imi place sa exploatez un lucru cat mai putin si sa ii prelungesc viata cat se poate mai mult. Dat fiind ca pompele de apa OEM s-au dus la toata lumea si au fost inlocuite cu unele aftermarket de o calitate inferioara. Dar asta o spun eu care nu imi vand masina. Daca te doare-n cur si peste 2 ani o dai e normal sa nu-ti pese si sa nu te gandesti la lucruri "mici". Eu am nevoie sa ma tina o viata de om si imi exploatez fierul in concordanta ca sa nu ajung sa repar sau sa inlocuiesc acelasi lucru de doua ori. Dar aici apare diferenta intre un cazan si o masina care iti poate oferi satisfactii care nimic altceva nu ti le poate oferi. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mecanicosilor. ... Daca te doare-n cur si peste 2 ani o dai e normal sa nu-ti pese si sa nu te gandesti la lucruri "mici". Eu am nevoie sa ma tina o viata de om si imi exploatez fierul in concordanta ca sa nu ajung sa repar sau sa inlocuiesc acelasi lucru de doua ori. Dar aici apare diferenta intre un cazan si o masina care iti poate oferi satisfactii care nimic altceva nu ti le poate oferi. Ho hooo, stai linistit ca daca ma durea in cur de masina nu bagam bani in cauciucuri bune noi (nu Sava Debica Matador), si multe alte piese, unele aparent ne-esentiale, unele care nici n-au mai apucat sa ajunga pe masina (tot felul de capace, garnituri etc), ca n-am avut timp de ele. Al meu cazan (da, e cazan) are piese care sa mai tina inca o viata de masina, n-am facut rabat la calitate cand am ales ce sa iau. Din pacate caroseria nu le merita. Touche!?! Pai era clar ca buna ziua la cine te referi ca erau doar cativa care propuneau vascul. Evident ca sunt solicitari foarte mari pe rulmentul amarat al pompei, nu-mi trebuie o facultate in domeniu ca sa inteleg lucrul asta (cum spuneam, e unul din motivele pentru care strangeam din cur si ma abtineam sa turez 2.5-ul la plecarea de la semafor). Dar nu era nevoie sa te adresezi malitios unor oameni care de fapt nu uitasera ceva, ci, pur si simplu din experienta proprie stiu ca lucrul ala chiar tine. Probabil inginerii aia din 70-80 au facut si mai multa scoala si au stiut cum sa le faca sa tina. Era vorba sa venim cu sugestii argumentate pentru una din solutii, nu sa identificam talentele de pe forum. Despre cazanul fiecaruia nu cred ca are totusi rost sa comentam, ca e vorba si de posibilitati si de ce vrea fiecare de la masina si de informatiile la care a avut acces ca sa constientizeze ce poate sa faca, sa-l impulsioneze si sa-l sustina. Iti place sau nu, unii mai si folosesc BMW-urile, nu doar se bucura de senzatiile unice. Bart, pompa de apa pentru M30 e vreo 200 lei, departe de ce zice realoem. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Iti place sau nu, unii mai si folosesc BMW-urile, nu doar se bucura de senzatiile unice. Da, eu am senzatii unice de fiecare data cand aleg sa merg cu el, chit ca ma duc la birou cu el, chit ca merg cu el doar in wk. ![]() E totusi o diferenta intra a-ti tortura masina in mod constient pe drumurile noastre si de a alege o alternativa. In fond nu-mi place sa-mi bat joc de banii, munca si timpul meu. Cand nu ai alta varianta si esti fortat sa faci asta, asta e. D-aia in USA oamenii au un urs ca daily driver si alt urs pentru track sau auto-x. Singurul considerent pentru care nu imi folosesc ursul ca daily driver este starea drumurilor. Nici costul benzinei, nici paranoia, nici nimic altceva. Daca-mi amintesc bine tu parca la un moment dat ai vrut sa pui rulmenti SH pe unul din E28-uri? ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th July 2025 - 03:02 AM |