![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 143 Joined: 27-May 09 From: bucuresti Member No.: 2,762 Car: e30 Engine: m42 ![]() |
Sa inlocuiesc vascocupla cu ventilator electric dau sau nu ?avantaje si dezavantaje?ce ventilator electric merge, de pe ce model de bmw sau care a mai schimbat ma poate ajuta si pe mine cu ceva info?Multumesc
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
La pompa de apa vad ca nu se gandeste nimeni. Mecanicosilor.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La pompa de apa vad ca nu se gandeste nimeni. Mecanicosilor. Ba ne-am gandit! Sarrrmana pompa ![]() In primavara am schimbat o pompa. Daca e sa ma iau dupa data fabricatiei, a fost aproape 20 de ani in serviciu, cu vascul pe ea ![]() Dar nah, depinde si de model, sigur pe M30 au fost pompe ceva mai sanatoase decat pe astea mai noi. La E28 td aveam AC si se simtea diferenta grav cand porneam AC-ul. Dar era motorul varza, asa ca nu se pune. La Toyota de exemplu nu simt cand e AC cuplat, nici nu prea m-am concentrat asupra faptului. La 2.5 ma deranja zgomotul, stiam ca pierd ceva putere la demaraj pentru vasc, plus ca nu as tura un ventilator cu pale mari de plastic in 8-9.000rpm. N-am calculat, dar cred ca pe-acolo ajunge pompa de apa daca urci "din greseala" in 6000 motorul. Lui mehigh i-au zburat paletele prin capota cand a experimentat treaba asta Plus uzura pompei, cum zicea Vlad. Numai ca uzura pompei e de fapt poveste, cel putin la motorul ala. Deci avantajul electroventilatorului ar fi: libertatea sa turezi motorul cand vrei, fara sa ai vre-o frana sau teama. Singurele frane raman alternaturul si pompa de servo, dar pe astea toata lumea le accepta. Cu toate ca 2.5-ul era mai vesel fara pompa servo ![]() Pentru mers normal, prefer vascul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 04:12 AM |