![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
QUOTE Pentru din experienta unui prieten care a tot pus pe dyno M50-uri de 2.5 de toate felurile si in toate starile nu a avut nici unul mai mult de 180-185 de cai. Si M20B25 cat au scos ? Daca un M50 are pierderi de 10 cai, imi imaginez ca un M20 ar trebui sa scoata cu peste 10 cai mai putin. Nu de altceva, dar sunt motoare vechi, cu uzura mare. -------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si M20B25 cat au scos ? Daca un M50 are pierderi de 10 cai, imi imaginez ca un M20 ar trebui sa scoata cu peste 10 cai mai putin. Nu de altceva, dar sunt motoare vechi, cu uzura mare. Nu este vorba de uzura motorului. La M50 problema e din soft, nu mecanica. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:44 AM |