![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW au făcut un motor nou mai slab decât un motor mai vechi deşi pe hârtie este mai puternic şi tehnic este mai avansat?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW au făcut un motor nou mai slab decât un motor mai vechi deşi pe hârtie este mai puternic şi tehnic este mai avansat? nu spune nimeni asta....trebuie doar sa ciocani nitel in bara unei masini si ti dai seama de calitate ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:28 PM |