![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi se pare normal din moment ce este măsurată puterea de la roată, în talon este dată puterea de la volantă.
Diferenţa de putere între M50 şi M20 există oricum pentru că nici un M20, de fapt nici un motor nu dezvoltă puterea de pe hârtie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mi se pare normal din moment ce este măsurată puterea de la roată, în talon este dată puterea de la volantă. Diferenţa de putere între M50 şi M20 există oricum pentru că nici un M20, de fapt nici un motor nu dezvoltă puterea de pe hârtie. Cand aveam 1.6 M40 l-am masurat si avea 100 de cai din 102. Cand era 1.8iS aspirat am masurat 138 de cai din 140 si 168Nm din 170. ![]() Pentru niste motoare de 15 ani cred ca e destul de bine. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:05 AM |