![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Intre un M20 si un M50 de 2.5 as alege cu ochii in inchisi M20-ul. Este pacat ca trei sferturi din lume nu stie cum ar trebui sa mearga defapt un 2.5 in toate mintile. Singurul sau singurele care chiar m-au impresionat sunt cel de pe ursul lui robert (baur) si cel de pe masina lui andrei, desi mi se pare ca al lui robert trage mai bine decat al lui andrei, dar nu pot sa bag mana in foc pentru ca nu am mers semnificativ cu cabrioleta.
![]() Hint: Vezi ca aia 20 de cai ai M50-ului sunt doar pe hartie. ![]() Nu mi se pare o idee foarte buna sa iei un motor deja turbat de altcineva pentru ca nu stii cum a fost facut si cata blana a luat. Poti sa-l iei si sa-ti mai mearga 3 zile, 3 saptamani sau 3 ani. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 06:12 PM |