![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 280 Joined: 18-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,588 Car: E30 Engine: M10 1.8 105CP ![]() |
Corect, si achizitia unui motor gata modificat implica un risc enorm. La urma urmei, nu l-a facut nimeni ca sa se uite la el,nu?
Si daca trage atat de bine pe cat zice, de ce il mai vinde? Am propus aceasta solutie ca sa il scap de anumite belele privind potrivirea unor componente si asteptarea pana sosesc si pana il face sa functioneze cum trebuie. Evident, exista riscul ca motorul sa tina putin de tot dupa ce il pune pe masina, dar asta ti-l asumi cu aprope orice motor sh,nu? Intr-o oarecare masuria,bineinteles. Dar, si un mare dar aici - TOTUL DEPINDE DE BUGETUL LUI! This post has been edited by sebaa: Aug 26 2009, 02:59 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 10:02 PM |