![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
depinde cum vezi problema 2,5 24 valve e clar superior daca vorbim de motoare stock ca si fiabilitate cred ca M20 e mai bun desi are dezavantajul distributiei pe curea
![]() PS:2,5 12 valve as alege personal a si 2,5 al lui HUT tragea bine din ce am auzit ![]() This post has been edited by alex230ro: Aug 26 2009, 02:44 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:39 PM |