IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Nou proprietar de E30 m-ar interesa un motor!
paul_36pvu
post Aug 25 2009, 09:44 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Salut tuturor,


De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie.
Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a!

As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul?

Multumesc anticipat,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
paul_36pvu
post Aug 26 2009, 12:31 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Multumesc pentru raspunsuri mai intai!


QUOTE (05aBi @ Aug 25 2009, 11:06 PM) *
Fostul 3.5 turbo al lui blondu. biggrin.gif
Felicitari pentru achizitie!

Daca te intereseaza am eu un m20b23 cu cutie, ambreiaj, debitmetru, tampoane, saxofoanele, timoneria de la cutie ... totul mai putin calculator si fise, doar de pus pe masina !

10 mil.


Da...este fostul urs al lui blondu...3.5-ul turbo l-a vandut mai de mult din pacate! Imi pare rau dar 23-ul nu prea ma tenteaza. Mersi de oferta!

QUOTE (sebaa @ Aug 26 2009, 12:18 AM) *
Circa 400-500 de euro iti gasesti un 2.5 12v. Te-ai gandit sa pui un 2.5 24v, daca tot faci un swap? Motorul il gasesti cu vreo 200-300 de euro in plus, dar diferenta se merita din punctul de vedere al performantelor.


M-ar interesa mai degraba un 12v pentru ca este mult mai fiabil din cate am inteles decat cel de 24v si are si compresia ceva mai mica. Cu niste pistoane cu cupa ma gandesc ca ar tine mai bine la turbo in viitor!

Am ganduri umede cu turbo in continuare! biggrin.gif

This post has been edited by paul_36pvu: Aug 26 2009, 12:33 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Aug 26 2009, 01:40 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



QUOTE (paul_36pvu @ Aug 26 2009, 01:31 AM) *
M-ar interesa mai degraba un 12v pentru ca este mult mai fiabil din cate am inteles decat cel de 24v si are si compresia ceva mai mica. Cu niste pistoane cu cupa ma gandesc ca ar tine mai bine la turbo in viitor!
Am ganduri umede cu turbo in continuare! biggrin.gif


Motorul M50 are de 2 ori mai multe supape decat M20, are distributie pe lant, este de generatie mai noua, diferenta de compresie nu este chiar atat de mare, are bobina pe fiecare cilindru din fabrica si beneficiaza de un sistem de gestionare al injectiei mai performant. Exista si sistemul de distributie variabila Vanos, care poate fi folosit si cu turbo - desi multi il dezactiveaza.

Sigur, poti sa pui electronica de M50 si bobine pe fiecare cilindru la M20( cum a facut SGM-ul,spre exemplu) dar nu mai bine iti pui direct un M50B25? Priveste partea buna - ai 20 de CP in plus din start si cuplul motor este mai mare.
Ai putea sa cauti un motor de 2.5 24v, sau de ce nu un 2.5 12v direct cu turbo montat - vezi poate gasesti motorul lui MSK, sau intreaba-l pe colegutu daca mai are 2.5 12-le turbo pe care il facuse. Mai sunt cativa si in tara cu motoare gata modificate.
Iesi mai ieftin la faza asta, ai o solutie care functioneaza si stii o treaba. Trebuie doar sa te ocupi de consumabile si sa te inveti cu masina.

Desigur, totul depinde de bugetul tau in momentul asta si de cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior.

This post has been edited by sebaa: Aug 26 2009, 01:42 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- paul_36pvu   Nou proprietar de E30 m-ar interesa un motor!   Aug 25 2009, 09:44 PM
- - 05aBi   Fostul 3.5 turbo al lui blondu. Felicitari pent...   Aug 25 2009, 10:06 PM
- - sebaa   QUOTE (paul_36pvu @ Aug 25 2009, 10:44 PM...   Aug 25 2009, 11:18 PM
- - Ciupanezu   Nu aş da mai mult de 500 € pe un 2.5 24v ...   Aug 25 2009, 11:35 PM
|- - edutxu   QUOTE (Ciupanezu @ Aug 26 2009, 12:35 AM)...   Aug 26 2009, 11:31 AM
- - paul_36pvu   Multumesc pentru raspunsuri mai intai! QUOTE...   Aug 26 2009, 12:31 AM
|- - sebaa   QUOTE (paul_36pvu @ Aug 26 2009, 01:31 AM...   Aug 26 2009, 01:40 PM
- - Ciupanezu   E vorba de o estimare de bun simţ.   Aug 26 2009, 11:33 AM
- - 05aBi   Cred ca mai degraba iti faci tu un motor de la zer...   Aug 26 2009, 02:18 PM
- - 316i   Intre un M20 si un M50 de 2.5 as alege cu ochii in...   Aug 26 2009, 02:27 PM
|- - Ciupanezu   QUOTE (316i @ Aug 26 2009, 03:27 PM) Hint...   Aug 26 2009, 09:22 PM
- - alex230ro   depinde cum vezi problema 2,5 24 valve e clar supe...   Aug 26 2009, 02:36 PM
- - sebaa   Corect, si achizitia unui motor gata modificat imp...   Aug 26 2009, 02:58 PM
- - 316i   Pentru din experienta unui prieten care a tot pus ...   Aug 26 2009, 09:48 PM
- - Ciupanezu   Mi se pare normal din moment ce este măsurat...   Aug 26 2009, 10:17 PM
|- - 316i   QUOTE (Ciupanezu @ Aug 26 2009, 11:17 PM)...   Aug 27 2009, 07:52 AM
- - paul_36pvu   Ma bucur ca se discuta atat de mult pe tema asta...   Aug 27 2009, 12:00 AM
- - alex230ro   http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS nu are nici o ...   Aug 27 2009, 07:23 AM
- - Ciupanezu   Şi dyno-urile au eroarea lor, mai ales cele d...   Aug 27 2009, 10:40 AM
- - 316i   De fiecare data masuratorile au fost facute pe ace...   Aug 27 2009, 11:51 AM
- - Ciupanezu   Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW ...   Aug 27 2009, 12:24 PM
|- - edutxu   QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 01:24 PM)...   Aug 27 2009, 01:28 PM
||- - Ciupanezu   QUOTE (edutxu @ Aug 27 2009, 02:28 PM) nu...   Aug 27 2009, 08:06 PM
||- - edutxu   QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 09:06 PM)...   Aug 27 2009, 08:22 PM
|- - bartro   QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 01:24 PM)...   Aug 27 2009, 01:53 PM
- - Ciupanezu   Tu tot încerci să pari amuzant dar nu î...   Aug 27 2009, 08:34 PM
- - edutxu   stai bre radicalule, nu mai punte guritza asa repe...   Aug 27 2009, 08:45 PM
- - florin83   Pace?   Aug 27 2009, 08:47 PM
- - Silviu   QUOTE Pentru din experienta unui prieten care a to...   Sep 1 2009, 03:52 PM
|- - 316i   QUOTE (Silviu @ Sep 1 2009, 04:52 PM) Si ...   Sep 3 2009, 11:57 AM
|- - florin83   QUOTE (316i @ Sep 3 2009, 12:57 PM) Nu es...   Sep 3 2009, 12:10 PM
- - 05aBi   E o regula cumva cum ca motoarele vechi au uzura m...   Sep 1 2009, 04:01 PM
- - Ciupanezu   Depinde şi de cine şi cum a fost recondi...   Sep 1 2009, 04:13 PM
- - ionusunt   o sa mi pun si eu masina pe dyno.si daca mai zice ...   Sep 3 2009, 11:47 AM
- - alex230ro   de aia nu bag eu M54 pe dyno tare imi e ca ai dau ...   Sep 3 2009, 12:05 PM
- - paul_36pvu   Salut din nou! Pana la urma am ramas la un 2....   Oct 30 2009, 11:11 AM
|- - mario.b   QUOTE (paul_36pvu @ Oct 30 2009, 11:11 AM...   Oct 30 2009, 01:04 PM
- - 316i   Vezi la fire poate-ti dai foc la ceva. Trebuie sa ...   Oct 30 2009, 11:27 AM
- - paul_36pvu   Turometrul are 3 fire: +, -, si un fir care se lea...   Oct 30 2009, 01:14 PM
- - 316i   Celalalt fir il legi la firul negru care intra in ...   Oct 30 2009, 02:33 PM
- - paul_36pvu   Mersi mult! O sa incerc! O toba SILENT ci...   Oct 30 2009, 05:27 PM
- - 316i   Am un traseu complet de 2.5 M20 dar nu stiu exact ...   Oct 31 2009, 12:49 PM
- - paul_36pvu   Ma intereseaza toba finala doar! Ideea e sa f...   Oct 31 2009, 03:25 PM
|- - 316i   QUOTE (paul_36pvu @ Oct 31 2009, 03:25 PM...   Nov 18 2009, 10:14 AM
- - capitanu   Te pot ajuta eu cu o finala originala de e36 motor...   Nov 18 2009, 08:52 AM
- - paul_36pvu   Salut, Am rezolvat-o pana la urma. Am pus finala...   Nov 19 2009, 09:14 AM


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 09:08 AM