![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Salut tuturor,
De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie. Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a! As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul? Multumesc anticipat, |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 25-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,918 Car: E30 Engine: M50B25 2.5 192cp ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri mai intai!
Fostul 3.5 turbo al lui blondu. ![]() Felicitari pentru achizitie! Daca te intereseaza am eu un m20b23 cu cutie, ambreiaj, debitmetru, tampoane, saxofoanele, timoneria de la cutie ... totul mai putin calculator si fise, doar de pus pe masina ! 10 mil. Da...este fostul urs al lui blondu...3.5-ul turbo l-a vandut mai de mult din pacate! Imi pare rau dar 23-ul nu prea ma tenteaza. Mersi de oferta! Circa 400-500 de euro iti gasesti un 2.5 12v. Te-ai gandit sa pui un 2.5 24v, daca tot faci un swap? Motorul il gasesti cu vreo 200-300 de euro in plus, dar diferenta se merita din punctul de vedere al performantelor. M-ar interesa mai degraba un 12v pentru ca este mult mai fiabil din cate am inteles decat cel de 24v si are si compresia ceva mai mica. Cu niste pistoane cu cupa ma gandesc ca ar tine mai bine la turbo in viitor! Am ganduri umede cu turbo in continuare! ![]() This post has been edited by paul_36pvu: Aug 26 2009, 12:33 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th August 2025 - 02:30 PM |