![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 118 Joined: 4-January 09 From: Bucuresti Member No.: 2,432 Car: E30 '86 Engine: M20B20 motronic 130CP ![]() |
Imi cer scuze daca abordez un subiect probabil deja discutat dar am cautat pe forum si nu am gasit ceea ce caut exact..
In fine: masina E30 '86. problema: schimbare cheder trapa. Care sunt pasii in desfacerea trapei .. sau cel putin nu toata trapa ci doar placajul de metal pentru a ii adauga pe margine cheder nou. Mentionez ca trapa mea este manuala iar mecanismul din interior lipseste (maneta aia). Eventual daca are cineva si maneta aia din interior la vanzare sa ridice mana... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Am vazut tarziu topic-ul.
Daca nu poti infige alta maneta, o sa fie greu sa schimbi chederul; va trebui sa sacrifici capitonajul trapei ca sa ai acces la cele sase suruburi care fixeaza capacul pe sine. Despre "cum se desface mecanismul de trapa" am mai povestit: "1. Se deschide trapa a.i. sa se "piteasca" pe jumatate in locasul ei din plafon. 2. Se trage cu grija dar ferm de partea din fata a capitonajului trapei (care e prins de trapa prin niste "butoni" asemanatori celor ce prind capitonajul de usa; asemanatori ca principiu de prindere) 3. Se impinge capitonajul in locasul in care intra cu tot cu trapa cnd o deschizi si se inchide apoi trapa mentinand capitonajul in locas, urmand a se deschide in celalalt mod (ca o trapa de Dacie). 4. Se demonteaza cele 6 suruburi in care e prinsa trapa si se da jos. " @ ursulet_nah Sfatul meu este sa identifici ce componente nu-s fixate bine si sa repari trapa, daca tot o desfaci. E pacat sa renunti la ea, si-n plus nici nu cred c-o sa poti s-o fixezi pe pozitia inchis permanent fara s-o sudezi. -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 05:43 AM |