![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am desfacut bucsile de pe spate de la punte.Cea de pe stg era varza ,cand schimbam tr a 2 a zmucea direct in caroserie si batea ca dracul.Am dat bucsa joc si cum 560 ron nu am ca sa le iau,(am inteles ca se gasesc numai la Bavaria) am zis sa fac eu 2 bucsi.La tata la serviciu se lucreaza cu cauciuc brut,am scos interiorul bucsii ,am luat la strung putin si apoi am bagat -o la loc.Apoi in 4 colturi avea niste gauri de 8 date in cauciuc pentru a avea loc sa flambeze.Am bagat cauciuc cam de 12mm grosime batut bine cu ciiocanul,apoi am facut si bucsa de sus ,cea rotunda.Montat inapoi,dat cu grund si teroson de jur imprejurul surubului de pe caroserie deoarece unde a batut se cojise,vaselina din plin.Merge f frumos si am scapat de o bataie care o aveam de 6-7 luni fara sa ma coste nici un ban.Acum sper sa ma tina destul.Am mai schimbat uleiul si filtrul,am pus o pompa de servo de pe un septar ca baga 110 bar si a mea baga 100.Cam atat....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:11 PM |