![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am observat ca incepe sa curga tot mai mult ulei prin spatele cutiei si ma gandesc sa schimb cele doua simeringuri. Chiar daca masina a fost candva echipata cu cutie de viteze automata, ma gandesc ca s-a pus cutia manuala de 524td. Am vazut pe bmwfans.info ca ar trebui sa am contactul de marsarier in spatele cutiei, iar eu il am in lateral, pe partea dreapta. Asta m-a derutat putin.
Stiti cumva ce dimensiuni au cele doua simeringuri? Si daca a mai facut cineva operatiunea asta, il rog sa sintetizeze un DIY ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
daca schimbi simeringul de la axul din fata cutiei...vezi ca e si o garnitura de la capacul simeringului care trebuie schimbata sau macar pus un silicon rezistent la ulei(din acela alb/negru nu stiu cum se numeste)... eu am uitat sa comand garnitura aia de la bavaria cand le-am schimbat si imi pierde un pic pe acolo
![]() ma rog eu din ce stiu am getrag 265 poate difera in fata.... legat de partea cu "cazan de plastic" un bmw care deja are bucati la dezmembrat e un adevarat bmw ![]() unii vor sa duca spre extrem partea cu mecanica si sa repare toata ziua sa aiba satisfactia ca e facut cu mana lor...altii prefera doar din cand in cand sau niciodata.... nu toti trebuie sa isi aleaga o masina veche ... la cati bani bagam in ele cred ca toti ne permitem un rahat de logan "fiabil" la care suntem sclaviti 10 ani platind rate ![]() ![]() This post has been edited by evildeath: Aug 6 2009, 01:09 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 01:33 PM |