![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am observat ca incepe sa curga tot mai mult ulei prin spatele cutiei si ma gandesc sa schimb cele doua simeringuri. Chiar daca masina a fost candva echipata cu cutie de viteze automata, ma gandesc ca s-a pus cutia manuala de 524td. Am vazut pe bmwfans.info ca ar trebui sa am contactul de marsarier in spatele cutiei, iar eu il am in lateral, pe partea dreapta. Asta m-a derutat putin.
Stiti cumva ce dimensiuni au cele doua simeringuri? Si daca a mai facut cineva operatiunea asta, il rog sa sintetizeze un DIY ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Stiti cumva ce dimensiuni au cele doua simeringuri? Si daca a mai facut cineva operatiunea asta, il rog sa sintetizeze un DIY ![]() Daca nu le gasesti in alta parte pune o intrebare si la Automobile Bavaria, eu de acolo mi-am luat un simering pentru cutia de viteze (cel din jurul tijei schimbatorului), il aveau pe stoc si nu a fost scump. Am avut noroc, eram cu cutia data jos sa schimb ambreiajul si daca nu il aveau ramaneam cu el neschimbat. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 10:45 PM |