![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Am observat ca incepe sa curga tot mai mult ulei prin spatele cutiei si ma gandesc sa schimb cele doua simeringuri. Chiar daca masina a fost candva echipata cu cutie de viteze automata, ma gandesc ca s-a pus cutia manuala de 524td. Am vazut pe bmwfans.info ca ar trebui sa am contactul de marsarier in spatele cutiei, iar eu il am in lateral, pe partea dreapta. Asta m-a derutat putin.
Stiti cumva ce dimensiuni au cele doua simeringuri? Si daca a mai facut cineva operatiunea asta, il rog sa sintetizeze un DIY ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
nu mai stiu ce dimensiune sunt dar scrie pe bmwfans sau realoem
mai bine le cauti si le cumperi inainte de a da cutia jos(nu incerca la cei care vand simeringuri industriale ca nu prea sunt sanse sa gasesti marimea)mai bine le cumperi originale cel de la schimator se schimba usor ,mai greu e cu cel de la cardan unde trebuie sa dai jos o siguranta din tabla si apoi ai o piulita mare care se desface cu o cheie tubulara mare(nu mai tin minte marimea dar parca era 30 sau 32)si sa fie neaparat subtire pt ca cele normale nu intra in locas spor la lucru ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 03:17 PM |