![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Evacuarea īnfundată. Ce intelegi prin evacuare infundata? Catalizatoarele sunt mai permisive, cu celule metalice mai mari decat cele OEM, au 1 an vechime nu cred sa fie infundate. Toba intermediara e si ea schimbata cu una noua origianala Eberspächer, luata de pe ebay.de. Ramane toba finala... pe care am pus-o de pe alta masina acum 3 ani. Ce intelegi exact prin evacuare infundata, sau cum s-ar putea verifica asta? Cel putin la e32 secret de un consum mai scazut pare a fi o viteza constanta, fara franari si acceleratie dese. Nici nu prea merg tare, mi s-a trecut. La 120 cam ia 10%, motor batran de 3,0. Vezi cat consuma a ta la o viteza constanta, poate ai unstil de condus mai nervos din care rezulta consumul aferent? Filtru de aer nu prea are influenta la consum la masini cu sonda lambda, nu poate se merge prea bogat, nu face decat decat admisie sa devine mai restrictiv. Temperatura de functionare al motorului este corect? Bineinteles ca la o viteza constanta va fi consum mai redus, dar nu am rabdare sa fac un drum intre orase cu 120 constant... Parca 10 imi arata si mie pe instant la 120, si e o viteza la care imi arata 8, parca 90 sau 100. Aerul conditionat adauga cam 1,5l-2l pe consumul instant, asta am observat tinand viteza constanta si butonandu-l. Stilul de condus nu e nervos, dar ca idee eu sunt ala care depasesc tot, desi mi se pare ca nu merg tare deloc. Si am mers 6000km ultima luna, Bucuresti-Orsova-Bucuresti, Bucuresti-Ramnicu Valcea-Bucuresti, Bucuresti-Slobozia-Bucuresti, Bucuresti-Slobozia-Buzau-Bucuresti, Bucuresti-Buzau-Bucuresti, Bucuresti-Sunny Beach(BG)-Bucuresti, Bucuresti-Nisipurile de Aur(BG)-Bucuresti, Bucuresti-Burgas(BG)-Bucuresti, Bucuresti-Mangalia-Bucuresti. Masini care m-au depasit.. vreo 4-5 pe drumurile astea, parca un S-Klasse pe A2, un Passat ultima generatie care mergea mai tare noaptea intre Craiova si Pitesti, un Audi A4 sau A5 3.0 TDI care mergea mai tare pe ploaie torentiala intre Pitesti si Ramniu Valcea, putine foarte putine, nu pot sa merg altfel ca ma plictisesc. BMWuri parca m-a depasit un E39 prin Bulgaria pe care l-am lasat sa treaca dupa ce in prealabil il depasisem, ca se tot baga apoi in fundul meu cand aveam cate un camion in fata si ma cam stresa, in rest am depasit de toate, E34 E36 E39 E60 E90 X5uri. Si a mai fost o Toyota ceva gip de ultima generatie care il ajunsesem din urma dar mergea cam in ritmul meu prin Bulgaria Temperatura este corecta, acul de la apa sta la jumate (foarte putin inclinat spre dreapta) Mitul "BMW consuma mult" ar trebui citit de fapt: BMW poate sa consume mult. Depinde cum mergi. Ce inseamna schimbat in 5000+, depasiri la fiecare doi kilometri? Daca da, consumul nu-i grav. Vorba lui Bart, vezi cat iti ia la mers intins, fara multe schimbari de ritm. Pai am descris mai sus cam cum procedez.. depasiri intruna da, daca este vizibilitate. As incerca sa vad si un consum de mers intins, macar pe 100km, cum ar fi pana la Buzau Dar de ex la un prieten cu E60 530i 2004, cu mers asemanator, nu ii trece consumul mediu de 12, cateodata nici de 11. La mine de ce e 13-14? Adica am facut impreuna un drum, mie mi-a consumat 14, lui 11, eu mergand in spatele lui. Debitmetrul poate fi o cauza? This post has been edited by Piovra: Jul 22 2009, 02:21 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce intelegi prin evacuare infundata? Catalizatoarele sunt mai permisive, cu celule metalice mai mari decat cele OEM, au 1 an vechime nu cred sa fie infundate. Toba intermediara e si ea schimbata cu una noua origianala Eberspächer, luata de pe ebay.de. Ramane toba finala... pe care am pus-o de pe alta masina acum 3 ani. Ce intelegi exact prin evacuare infundata, sau cum s-ar putea verifica asta? Īnseamnă că nu ai probleme. Evacuarea se poate īnfunda atunci cānd se rupe o bucată de catalizator şi o blochează. Simptomele sunt consum foarte mare, performanţe foarte slabe, motorul nu se mai turează normal. Dar de ex la un prieten cu E60 530i 2004, cu mers asemanator, nu ii trece consumul mediu de 12, cateodata nici de 11. La mine de ce e 13-14? Adica am facut impreuna un drum, mie mi-a consumat 14, lui 11, eu mergand in spatele lui. Debitmetrul poate fi o cauza? E normal să-ţi consume maşina 13-14, nu cred că ai vreo problemă. Gāndeşte-te că un E60 este o maşină mai avansată tehnic, este normal să consume mai puţin. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:15 AM |