![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 18 Joined: 18-July 09 From: Bucuresti Member No.: 2,866 Car: E30 Engine: M20B23 2.3 149CP ![]() |
Masina e un 323i jetronic. Am schimbat garnitura de chiulasa , insa nici o schimbare....ba acum imi intra mai multa, care sa fie cauza?
Sa fie chiulasa fisurata? Ma gandesc sa pun una de 2.0, o merge? Sugestii si pareri? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
chiulase am si eu 2
dar tu inainte sa o pui la loc ai planat o sau ai pus garnitura noua si ai pus o la loc..ca de mecanici care fac asta sunt satul pana peste cap..sau care se dau mecanicosi am facut sapt trecuta un e 34 2000 12 v care baga ulei in apa....a durat 3 zile din care 1 zi la strungarie am stat pe bara.....axa cu came era cam varza insa prietenul meu nu a mai vrut sa o schimbe si pe aia...si masina merge....nu vad dece la tine sa faca mai rau....... eu am spart un bloc insa iarna .nu avea antigel.......si eu aveam impresia ca am dat drumul la apa........da ea era tot acolo.uitasem..dar am rezolvat o si pe aia -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th July 2025 - 03:50 AM |