![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
M-am hotarat sa imi pun si eu masina aici.
E vorba despre un E34 525i 24V, motor M50B25 de 192CP, fabricata luna 06/1992. Am cumparat-o in primavara lui 2006 cu 3200 euro si am mai bagat de atunci in ea cred ca vreo 9000 ca sa o aduc intr-o stare in care sa se poate spune ca arata a masina. Masina este si a fost tavalita prin Romania, cartea de indentitate e de fapt un duplicat pe care eu sunt al 4lea proprietar. Din cate stiu, cand pierzi cartea si soliciti un duplicat, nu mai apar toti proprietarii anteriori si era o metoda folosita pentru a ascunde numarul adevarat al proprietarilor. Nu sunt sigur de asta insa, s-ar putea sa ma insel. Am cumparat-o la 293,000 sau 297,000 km nu mai stiu exact, acum are pe bord 329,000 km. Nu m-a interesat numarul de km cand am cumparat-o. Am mers cu ea mai mult prin Bucuresti si mai rar in afara Bucurestiului, n-am facut cu ea drumuri spre localitati aflate la mai mult de 300 km. Cand am cumparat-o, nu cautam BMW, cautam Mercedes W124, avusesem inainte un Mercedes W123 200D. Dar aveam multi prieteni care avusesera E30, E34, E36. Nu gaseam un W124 calumea si toti cereau cam peste 4500 pe ele atunci, mi s-a parut mult, si am zis sa ma uit si la BMW, l-am vazut pe asta, am sunat, m-am dus l-am vazut si dupa o saptamana de negocieri l-am cumparat. Cum m-am urcat in masina in dreapta, m-a atras interiorul gri intretinut ( asa mi s-a parut la vremea respectiva, ca era intretinut), si faptul ca motorul parea sa fie in toate mintile lui si am trecut peste faptul ca handlingul, directia etc erau praf. Pe langa banii bagati in ea, am pierdut si foarte mult timp, a fost prima si va fi ultima masina la care voi cheltuit atatea resurse. Ceea ce i-am facut a fost sa o aduc cat de cat pe o linie de plutire, oricum va avea nevoie de revizii dese, am de gand sa imi iau o masina mult mai noua, nu stiu daca tot BMW. Vreau ceva tot cu tractiune spate insa si ceva cu care sa nu pierd timp cu reparatul, ci numai cu condusul. Am poze si de mai demult, si i-am facut si acum un set de poze. O sa le pun cand am timp, si o sa mai scriu si ce dotari a avut si are acum masina, si ce piese am schimbat la ea, adica aproape TOTUL smile.gif La motor inca nu am umblat si nici nu stiu daca mai am chef. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
||
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 130 Joined: 9-July 07 Member No.: 1,010 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am acum 340 de mii km, numai in ultima saptamana am facut 2,000km si in ultimele 3 saptamani 5,000km prin Romania si Bulgaria. Merge mai bine decat a mers vreodata de cand este pe mana mea. Recuperez tot timpul in care mai mult am reparat decat am mers.
Prin martie mi-a picat diferentialul autoblocant de tot, s-au rupt rotile prin el... totul incepuse anul trecut cand s-a stricat si capul cardanului care intra in diferential. Am fost nevoit deci sa renunt la autoblocant sad.gif si sa repun pe masina grupul ei cu care am cumparat-o. Ma intreb cum o sa ma descurc la iarna fara, va trebui sa fac rost de altul. De atunci, masina a mai primit urmatoarele: - schimbat curele si role intinzatoare - reparat / reconditionat alternator (carbunii erau cam dusi, fulia avea joc din cauza ca un rulment dinauntru se blocase si distrusese si o bucsa de teflon). Au fost inlocuite rulmentul, bucsa si carbunii, si carcasa alternatorului a fost sablata si vopsita - bielete antiruliu spate Lemförder (am rupt una din ele dand cu spatele peste un fier pe care nu l-am vazut) - bieleta antiruliu fata dreapta Meyle (cea veche era uzata) - caseta de directie noua (remanufactured) ZF + schimbat lichid servo Aral ATF 22 (Dexron 2) - garnitura capac tacheti noua (OEM), cea pusa acum 2 ani (Victor Reinz) era compromisa total - cele 6 garnituri de la galeria de admisie noi - garnitura de la sonda de ulei reparata sa nu mai curga cu silicon (acum am si garnitura noua si in caz ca pierde din nou ulei o voi schiba) - simeringul de la motor din fata si la simeringurile de la cutie din spate (cardan si selector) (toate OEM) - bujii noi (OEM) NGK BKR 6 EK - regulator ralanti nou (OEM) - cel vechi era intr-adevar stricat si nu l-a mai ajutat nici curatarea - acum nu mai imi scade turatia la ralanti cand scot din viteza si opresc - sonda de oxigen noua (OEM) - injectoarele curatate in baie cu ultrasunete (desi pareau sa nu fie infundate) + oringuri noi, un injector scuipa foarte putin mai mult si probabil o sa il schimb - cauciucuri noi pe spate Goodyear Eagle F1 225/65/ZR16 95W, pe fata sunt exact aceleasi cauciucuri puse anul trecut. - reincarcare cu freon (cel de anul trecut se pierduse) acum am si substanta aceea de contrast sa pot urmari pe unde se pierde - ulei si filtre schimbate, inclusiv cel de polen Am acum un calculator (ECU Motronic 3.1) imprumutat, am constatat ca al meu este stricat. Va trebui sa fac rost de alt calculator. Usa dreapta spate a fost schimbata si aripa dreapta spate indreptata in urma unui mic accident in Bucuresti. Iar acum 2 zile am reusit performanta de a lovi 3 animale in aceeasi zi sad.gif pana acum nu mai lovisem niciunul - ziua o vrabie pe A2 in drum spre Bucuresti, la 190 kmh s-a infipt in stergatorul dreapta... bine ca nu a dat direct in parbriz, - cateva ore mai tarziu o pisica pe Sos Fundeni am vazut-o alergand glont spre fata masinii, eram in accelerare cam cu 50kmh, am franat si incercat sa o evit si cumva ea a intrat lateral in pragul masinii - noaptea in Bulgaria drum bun si gol, la 120 kmh intr-o curba un iepure pac ca si pisica, a iesit din boscheti glont in fata masinii: rezultat bara rupta si un proiector cu urechile de prindere rupte. sad.gif Am mai cumparat si trebuie sa montez: - amortizoare noi Sachs (voi renunta la arcurile Weitec cu coborare 35/35 si voi monta arcuri normale SH in schimb) - bratele acestea de pe spate OEM (cele Lemförder montate acum 2 ani aveau aspectul exterior uzat, cu cauciucul rupt): - chedere de la usi noi Ma intreb cand va muri masina asta care era moarta cand am cumparat-o.. acum pare ca niciodata.. toti astia 5000 de km nu a existat masina mai veche de anul 2000 care sa ma depaseasca, iar cele mai noi foarte putine, cam toate cu motor mai mare... si asta fara sa fortez, fara depasiri riscante si alte prostii. |
|
|
||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 05:21 AM |