![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 21-July 08 Member No.: 1,713 Car: E 36 Engine: 1.8 140 CP ![]() |
Sal am si eu o problema... am un bmw 318 is din 95 .. masina mergea bine nu imi batea nimik la ea... nu am avut probleme pana acuma am masina de 1 an de zile...dar azi am incercat sa o pornesc sa auzi ceva... nujtu ca si cum ar fi dat rateu asa si mia murit motorul , am pornito iara si iara mia murit motorul... am pornito si a 3-a oara a pornit dar daca nu o acclerez imi moare motoru.. CE AR PUTEA FI?? ms frumos
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ar trebui sa fie un cablu gros cat degetul aratator cu un capat pe suportul motorului de pe partea dreapta si celalalt capat pe lonjeron. Vezi in ce stare este, cat de oxidat, etc. Eventual da-l jos si curata cu putin smirghel sau o perie de sarma capetele. Si ca o masura fullproof poti sa mai tragi inca un fir cat de cat mai sanatos de exemplu de pe oala de la unul din cele trei suruburi care tin flansa de la amortizor tras pe motor.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 07:40 AM |