![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 251 Joined: 18-November 08 From: Bucuresti Member No.: 2,335 Car: E21 Engine: M10 1.8 98CP ![]() |
fratilor, care ma poate ajuta sa mi incarc bateria sau imprumut, am nevoie, trebuie sa plec intr-o saptama in provincie, acasa, pt a baga masina intr-o revizie completa, eu voi reveni in bucuresti. Se ofera careva , asa k de la pasionat la pasionat :-) Multumesc.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Te pot ajuta dar rişti aşa.
Dacă alternatorul tău nu încarcă, cine ştie unde rămâi cu ea. Mai bine repară-l. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Eu zi s-o duci la Remat
![]() Serios, faptul ca ai uitat lumina aprins juma de zi nu are nici o legatura cu starea tehnica al circuitului de incarcare. Cu cat incerci mai rapid sa incarci baterie, cu cat sunt sanse mai mare sa mai merge. Alternator incarca mai bine (mai netimtit de fapt) si mai rapid baterie decat orice redresor de casa. O pornesti cu cabluri, le decuplezi, lasa motorul pornit, si pui un voltmetru ca sa vezi tensiune pe borne. Creste peste 13,8 pana la 14,4V atunci alternator (si releu daca mai are separat) e bun. Daca dupa ceva mers tot nu porneste, schimba baterie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:25 AM |