![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
In sfarsit m-am apucat incet-incet sa pun cap la cap toate piesele a/c-ului (care sta intr-o cutie in garaj de vreo 2 ani) pentru a-l monta in sfarsit pe E30.
Deocamdata am luat manualele Bnetley, Haynes si ETM si m-am apucat de identificat pisele, firele, mufele, etc. Am avansat un pic in aceasta directie asa ca am deocamdata 2 intrebari generice: Se da poza urmatoare (care lamureste foarte bine functionarea sumara a unui a/c): ![]() Intrebare 1: La ca foloseste valva de expansiune? Intrebare 2: Ce sa intampla daca pornesc a/c iarna? Va rog, cine sa pricepe sa-mi raspunda, ca mai am o gramada de intrebari. Asta e doar incalzirea! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
eu mi-am montat ACul si merge perfect
daca ai intrebari te pot ajuta...dar ma refer la intrebari de montaj si etc... pana la urma nu inteleg de ce vrei sa stii ce face valva aia...important e sa bage rece... ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Am impresie ca:
partea de flux rosu este in forma de condensare/lichid, presiunea mare partea de flux alb este evaporare/gaz, presiunea joasa. Orice gaz care sa transforma in lichid, pierde caldura (energie termica), orice lichid care sa transforma in gaz, cere caldura. In functie de presiune sub care sa afla substanta, pot fi schimbat starea de agregare. Ca atare, o sa ai nevoie in circuitul de un ridicator de presiune, si o scadere de presiune. Ridicare sa face la compresor, banuisc ca 'expansion valve' face fix invers. Iarna, e ca vara, in caz asta. Pe langa schema simpla, AC din masina are diversi senzori care monitorizezi presiunile in sistem, si temperaturi la de exemplu epavorator. La E32, de exemplu, compresor este oprit cand evaporator ajunge la 3 grade, si este pornit cand trece de x grade (nu mai tin minte exact). Iarna banuiesc ca compresor trebuie sa lucreaza mai putin ca sa ajunge la 3 grade, aer care trece prin evaporator fiind mai rece deja.. Cei care sti altfel, va rog sa ma corecteaza.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th July 2025 - 02:14 AM |