![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
In sfarsit m-am apucat incet-incet sa pun cap la cap toate piesele a/c-ului (care sta intr-o cutie in garaj de vreo 2 ani) pentru a-l monta in sfarsit pe E30.
Deocamdata am luat manualele Bnetley, Haynes si ETM si m-am apucat de identificat pisele, firele, mufele, etc. Am avansat un pic in aceasta directie asa ca am deocamdata 2 intrebari generice: Se da poza urmatoare (care lamureste foarte bine functionarea sumara a unui a/c): ![]() Intrebare 1: La ca foloseste valva de expansiune? Intrebare 2: Ce sa intampla daca pornesc a/c iarna? Va rog, cine sa pricepe sa-mi raspunda, ca mai am o gramada de intrebari. Asta e doar incalzirea! ![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 62 Joined: 29-January 07 From: tecuci Member No.: 581 Car: e30 Engine: m20 2.5 171cp ![]() |
1. circulatia freonului in instalatie se face sub presiune si in forma lichida. prin vaporizare minunata substanta care e freonul se raceste semnificativ, este proprietatea lui ca prin trecerea din starea lichida in starea gazoasa sa se raceasca. compresorul il plimba prin instalatie lichid, el se mai raceste in radiator, dar numai partial.
2. iarna o sa se combine aerul cald cu aerul rece dat de instalatia AC, fiind circuite separate, si se mai spune ca AC-ul usuca aerul din habitaclu, implicit umezeala de pe parbriz. -------------------- mihaimmm@yahoo.com 0721 248 233
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th July 2025 - 02:47 PM |