![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
un prieten e pe cale sa deschida un service si asa cum e normal e in cautare de scule, are mai multe oferte dar se pare ca s-a oprit la 2 fabricanti, BETA tools si DRAPER tools, despre ultimii mai stim cate ceva insa despre BETA nu stim nimic..
deci cine imi poate da informatii despre sculele BETA , informatii concrete nu din auzite il rog sa spuna aici, deschis. pretul e cam la fel, sunt mici diferentele. multumesc anticipat! ![]() PS: sau mai bine facem un versus, BETA vs DRAPER -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
Eu am folosit si draper si beta cat am lucrat in service si mi se pare mult mai calitativ beta.si mult mai rezistente.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci 1-0 pt BETA, multumesc cosmin altcineva??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Gedore: Hazet - am scule din 1939 de la acesti producatori si merg incontinuare
KS-tools de asemenea sunt ok FACOM daca e buzunarul bazat -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
alooooooo..
am specificat intre beta si draper de banii unui banc intreg la acestia iei o trusa de tubulare la facom ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
scuze, am ramas la "profesionale" comparatia cazuse pentru mine ![]() sa cumpere Beta -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Beta si aici, fratele meu foloseste impreuna cu o fabrica intreaga scule Beta, le foloseste de 4 ani si strange si 400 Nm si merg si acum.
Am acasa un crichet Beta si de 2 ani merge struna, tinand cont ca am pus si teava pe el si am tras. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ok, la beta s-a hotarat
multumesc mult ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Ca sa nu mai deschid un alt topic despre acelasi lucru..
Vreau sa imi cumpar un set de scule cu clichet si tubulare dar ceva sa stiu ca e de f buna calitate. Adica e nevoie vrodata sa pun ranga pe clichet sa desfac sa zicem surubul din bot de la arbore cotit.. sa stiu ca ma tine. Din ce am cautat am gasit urmatoarele branduri si daca ma puteti ajuta cu niste pareri. Din Germania Hazet - link Gedore - link Proxxon - link si am gasit-o si in ro la ~500 lei + garantie Suedia Bahco - link Sua Craftsman - link vad ca primesti f multe si sunt si in sistem metric Italia Beta (cica sponsor la Ferrari la F1) - link Franta Facom - link Ma intereseaza clichet potent (de 1/2" sau 12,5 parca e cel mai mare) cu ceva accesorile adiacente (tubulare, prelungiri, E-Torx de ex) De ex imi place cea de la Proxxon si Bahco ca ofera destul de multe.. Sau daca mai stiti alte firme .. Deci.. concluzia voi ce ziceti ca merita de mai sus pana in 200, max 300 Euro ? Ms. This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 04:01 PM -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu aş lua Hazet sau Bahco. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
hazet , drapper : care da garantie , sau snapp-on care-si permite , la fel garantie pe viata
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
warhammer23 - scuze, dar pleci din start cu un concept total absurd.
asa ceva; " ...sa pun ranga pe clichet sa desfac... " MU SE FACE NICIODATA de catre o persoana responsabila , inteligenta. cheile de trusa pt operatii normale / uzuale sunt o categorie, cele de forta sau speciale / personalizate sunt altceva. ar trebui sa-ti definesti intai gama de lucrari pe care estimezi ca vrei sa o faci, apoi sa discuti despre marci de scule. vrodata = VREODATA " clichet potent (de 1/2" sau 12,5 parca e cel mai mare) " = 1/2" (o jumatate de inch ) ESTE EGALA CU 12,5 ( mm ) ; cel mai mare clichet este de 1' (1 inch). anything unclear ? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Ms recomandari.
@ brown.shark - ms de clarificari. Am vrut sa fac aluzie de un scenariu extrem. Inca ceva, pe exemplul cu linkul de la Bahco , tubularele negre ce reprezinta? Cum se numesc ? de impact cumva ? -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
tu defineste-ti clar ce gama de lucrari ai / ce frecventa si apoi putem vb la obiect |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Ok.
Deocamdata vreau sa am pentru desfacut prezoane roti, schimbat o flansa de cardan, o bobina, o bujie, o garnitura de capac de chiulasa .. ceva de genu. Apoi sa zicem dat jos baia de ulei, dat jos cutia de viteza (suruburile sunt pe E-torx-uri nu?)... Frecventa: nu cred ca imi fac parc de dezemembrari sa le folosesc des ..dar vreau sa stiu ca sunt de calitate, ca daca tot le cumpar. Insa nici in extrema aceasta. (link) ![]() This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 11:24 PM -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Da o stiu, de la Mannesmann, nu? Imi place ca da multe.
De asta ce zici ? ca firma ma refer. Ca vad ca e la oferta. This post has been edited by warhammer23: Feb 26 2011, 11:40 PM -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
150 = 216 ??? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Da, acu am vazut ca e la acelasi pret. Deci da 216 wins
![]() -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
QED
This post has been edited by brown.shark: Feb 26 2011, 11:46 PM |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
facom - am de vreo 12 ani o trusa care e impecabila (fara piese decalibrate) si e destul de muncita, clichetul s-a stricat, am vrut sa-l repar si l-am stricat mai rau (spart etc) , ulterior am aflat ca daca-l duceam la ei (reprezentanta) il schimbau gatis (plateam doar transportul) si nu a fost cumparata trusa din romania. deci recomand
draper - tot de mult folosesc, sunt destul de multumit, am un clichet cu patrat de 10 (3/8???) de care nu prea am tinut cont, "T"-ul la fel (tot de 10), merg perfect de vreo 8 ani. am spart o tubulara (intr-un surub la turbo-ul babei) prima data cand am folosit-o si am schimbat-o a 2a zi fara sa comenteze cei de unde am luat-o (dandon) beta - am lucrat putin vara trecuta cu asa ceva insa nu suficient de mult sa-mi fac o parere, am auzit de bine despre ei insa eu nu ma pot pronunta. proxxon- are un prieten de cativa ani 2 truse, destul de trainice, nu au fost asa mult muncite pe mecanica ci mai mult pe tinichigerie si au rezistat. restul nu cunosc deci nu-mi dau cu parerea. ca o recomandare poti lua ordinea in care le-am pus cred ca depinde ft mult si ce vrei sa faci cu trusa, una e sa o folosesti zilnic intr-un service auto si alta din cand in cand cand se strica ceva la masina personala. PS: acum am vazut la ce vrei s-o folosesti, cred ca proxxon e ft buna ![]() la banii de proxxon (~500lei) iti iei clichet facom + 2-3 tubulare ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
e saraca rau proxxon la 500, iar cea de 216 care i-am aratat-o eu, stiu unele muncite zilnic in service de vreo 2 ani....fara pb...depinde mult de utilizator....nu poti sa faci forta cu trusa de operatii uzuale
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Ms tuturor de sfaturi. Sa vad ce gasesc .
-------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza ![]() |
Eu folosesc Proxxon si Roterwalt la motociclete de ceva ani si toate cheile sunt inca in bune conditii , nefiind foarte menajate. Trusa mare de la Manessman mi-am cumparat-o si eu , am lucrat cu ea si pare ok ..sunt scule spre partea de "hobby intensiv" zic eu , raport calitate pret bun .
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
nu cumva unirea asta intre noi s-a degradat ? observ multe rautati , nu numai in topicul asta , ci si in altele , pana la urma nu facem decat sa ne ajutam unul pe ceilailti , eu lucrez bmw din 90... si , cu pusi , care-l cunoaste , dar inca nu stiu toate problemele , toti ne lovim de pragul de sus, diferenta o face cel ce lucreaza cu sculele respective , daca ai avea angajati si i-ai plati bine probabil ca-ti vor lucra cum trebuie daca nu si lucrezi singur ca mine , cu siguranta ai grija de scule , intervine mult si rutina si multe altele dar asta nu are de a face cu cunostiintele noastre in ale " motoarelor" si cu rautatea noastra in care am intrat si eu de cateva ori , BENEVOL , hai sa ne ajutam sa facem cati mai multi km., cu respect si un an cat mai bun
pe langa asta vorbesc in calitate de mecanic nu neaparat de sofer sau amator ,sculele sunt" imprevizibile " |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bre liviu, chiar nu am vazut rautati aici, fiecare zice ce stie si ce crede, sau ce a testat. cati ani are prietenul tau pusi ? a lucrat cumva la ciclop ?
cu meseriasii si cu sculele, e o regula simpla, daca omu' are sculele in ordine, curate si nemutilate, e meserias No.1. daca le are varza, e "plantation boy".... valabil la orice meserie. am auzit o vb de om batran, muncitor SPECIALIST in germania, omu' neamt curat de KOLN..., - daca nu ai grija de scule si nu le respecti,inseamna ca nu-ti respecti nici meseria, ca doar cu ele iti faci painea... This post has been edited by brown.shark: Mar 1 2011, 10:22 PM |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, a lucrat la Ciclop, la Ford.
49-50. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 1 2011, 10:25 PM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu la vw ? cum arata ca statura ?
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
A lucrat şi la VW din câte ştiu.
Mic de statură, pus pe caterincă fină. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
daca te stii cu el, intreaba-l daca era prieten cu piti. pusi asta e saten ?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
de la piti a invatat si el meserie , si eu la randul meu de la pusi , piti are benzinaria pe chitila ,dacavb. de acelasi om , si da au lucrat in ciclop la magheru"
la etajul unu , unde era vw , 47 ani eu am scule kamassa tools din 96" si mai sunt bune si acum |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
hazet si drapper mai noi
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ce vremuri ....i-am venit lu' piti pe atunci cu niste inventii de nu-i venea sa creada...oricum era frumos in perioada aia
This post has been edited by brown.shark: Mar 2 2011, 09:14 AM |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
eu am lucrat la el la udriste , cand avea garajul acolo , probabil ne cunoastem
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
nu cred, cand erau in casa aia de la udriste, am venit decat de vreo 2-3 ori, asa p fuga, ca nu stateam in RO atunci, aveati o mare de usi de italiene majoritatea. ce sa mai ajuns de e21 ala baur argintiu ?
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Miroasa a cafea pe aici
![]() E mica, lumea asta. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
bart - inainte de revolutie cine avea masina occidentala era "smecher"....vindea statul toate masinile abandonate de ambasade/studenti/misiuni economice , straini, confiscate la vama cu "diverse", am fost cu hagi la sibiu cand si-a luat primul 190, 2,5td, full, piele, era masina pahar, i-au prins p niste turci cu "lapte praf"
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Acum ca am mai multa experienta, mi-am cam schimbat parerea.
Si anume, depinde enorm cat de mult vei lucra cu sculele respective. Daca vrei sa ai un service auto sau macar ai un garaj unde-ti repari intotdeauna singur masinile, clar merita sa iei scule profesionale. Profesionale adica Gedore (eu asta folosesc in mare parte), Hazet, Stahlwille, Facom (cele fabricate inainte de 2012 pentru ca si-au mutat recent fabricile in China si nu mai sunt la fel de calitative), Beta, Bahco etc. Daca ai foarte multi bani, Snap On sunt probabil chiar mai bune, insa pretul e total descurajant. Pe de alta parte, daca nu ai intentia de a folosi sculele cu adevarat intensiv, ci doar vrei sa surubaresti uneori sau vrei sa ai o trusa de scule care sa nu fie chiar o chinezarie, dar nici sa nu coste enorm, probabil ca Yato, Rothewald, Lincos si alte marci de genul acesta sunt ok. Cheile fixe de la BGS sunt iar cat de cat ok, in orice caz mai bune decat niste scule IUS vechi si decalibrate. Cheile profesionale sunt la ani lumina distanta de sculele hobby atat prin pret, dar mai ales prin calitate. Dar, sa fim seriosi, daca nu ai grija de ele, le distrugi oricum. O alta regula importanta cand vine vorba de scule este sa nu le imprumuti. Chestia asta trebuie urmata fara exceptii. Daca incepi sa imprumuti scule, mai bine le faci cadou, oricum vor fi distruse. Ca tot am vazut ca cineva scria ca pune teava pe clichet, asta e o mare tampenie practicata de multi mecanici. Un breaker bar e o solutie mult mai buna si mai eleganta. Cu 50 lei iei unul bun si te poate ajuta sa si dai jos rotile fara efort. Treaba cu teava pe clichet sau pe chei fixe se numeste cheater bar. This post has been edited by Ciupanezu: Sep 7 2012, 09:19 AM |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Ms frumos Ciupanezu.
M-ai lamurit cu tot ce vroiam sa aflu. Am un prieten care are o trusa de la Rothewald si mereu am folosit-o impreuna la masinile noastre si totul ok. Ceva de genu cred ca o sa imi iau si eu. Daca ai timp poate pui si niste poze te rog cu ce scule ai de la Gedore , pt mine, de curiozitate. ![]() Ms din nou. -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
![]() Mai am o trusa de torx-uri, niste biti, o cheie de filtru de la Carolus (o firma care apartine de Gedore) si mi-au mai venit niste tubulare Gedore care nu apar in poze. O sa le curat pe toate si o sa le postez in cateva zile. Oricum o sa-mi mai cumpar niste scule de la Hazet, niciodata nu poti avea suficiente scule. ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Sep 8 2012, 01:45 PM |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
http://www.discounto.de/Angebot/POWERFIX-W...4/#.UEtLfo0aPg8
eu asa ceva am(de vreo 3ani) pentru reapratii la masinile personale plus la prieteni nu merita investitia in scule mai performante |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mai am o trusa de torx-uri, niste biti, o cheie de filtru de la Carolus (o firma care apartine de Gedore) si mi-au mai venit niste tubulare Gedore care nu apar in poze. O sa le curat pe toate si o sa le postez in cateva zile. Oricum o sa-mi mai cumpar niste scule de la Hazet, niciodata nu poti avea suficiente scule. ![]() Am uitat sa mai postez. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Mar 15 2013, 10:54 PM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Foarte misto colectia
![]() Si imi place si culoare albastra aleasa la 'mobilier' ![]() -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Multumesc!
Inca nu sunt multumit de cum arata atelierul, trebuie sa mai fac niste schimbari si sa mai bag niste bani. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 115 Joined: 7-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,901 Car: E34 Engine: M50B20 ![]() |
Se rezolva incetul cu incetul.
![]() -------------------- "When I start my car, I want my neighbours to think the world is coming to an end." - Homer Simpson
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Multumesc! Inca nu sunt multumit de cum arata atelierul, trebuie sa mai fac niste schimbari si sa mai bag niste bani. fa-mi si mie o recomandare pt. o presa de scos pivoti. am avut de schimbat brat inferior si am folosit ciocan. mai am de lucru si as vrea sa evit ciocanul. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Se pot livra doar prin curier? Ajung la un pret foarte ridicat.
Mai bine se duce in targ unde gaseste prese de la 40 lei in sus si sunt ok. Sau la Draper (stefanclayt) pe la Cernica, era cam 120 lei presa de pivoti. Oricum, mai comod e sa mergi in targ si sa iei de acolo ce-ti convine, no-name ieftin sau Yato pe la 100 lei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu le iau direct de la ei astfel incat nu ma costa nimic transportul.
Cand comanzi ceva poti alege ridicarea persoana sau transportul prin curierat si livrarea in diverse locatii. Din experienta mea, in targ gasesti doua feluri de scule - scule vechi care sunt in general destul de bune si scule noi pe care dai mai mult decat pe net si care nici nu sunt foarte calitative. Mai bine iei Yato de pe emagazinuldescule.ro decat din targ. Aia din targ doar isi pun adaos peste preturile de pe site, nu e nici o afacere. In targ faci afaceri bune la scule sh romanesti. Tot ce este strain este vandut la suprapret pentru ca ei se bazeaza pe ignoranta oamenilor. Cei care se duc in targ nu sunt oameni foarte informati. Cei mai multi au peste 30 de ani, de fapt chiar peste 40 de ani. Oameni care nu sunt foarte obisnuiti cu internetul. Eu m-am dus destul de mult prin targ ca sa vad daca pot cumpara cate ceva, dar n-am luat mare lucru. Ma rog, daca ma duc, tot ma ia nebunia si cumpar tot felul de tampenii. Ma rog, gasesti si in targ lucruri pe care nu le poti gasi pe net. De exemplu, sunt cativa vanzatori care au furat din uzinele in care au lucrat tot felul de chestii: burghiuri, cutite de strung, ceasuri comparatoare etc. si pe care le vand la preturi de nimic. Varianta cu Draper e foarte buna. Se pot cumpara si de aici: http://www.sculedemana.ro/ Mi-am luat cateva tepe in targ si sunt mult mai circumspect in prezent. Am cumparat un set de tubulare torx Yato Professional si eram sigur ca am facut o afacere buna. Apoi am gasit acelasi set pe net cu 40 de lei mai ieftin. N-ar fi o diferenta mare, dar la un produs pe care-l poti lua la 50 de lei, e destul de enervant. M-am mai pacalit si cu o cheie de filtre de ulei pe care am rupt-o la prima utilizare. Am luat si lucruri foarte misto, de exemplu niste chei franceze foarte vechi care-mi plac foarte mult. This post has been edited by Ciupanezu: Mar 24 2013, 11:52 AM |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
http://www.sculedemana.ro/3-8-square-drive...que-wrench.html
Asta e cheia pe care am luat-o eu de pe Amazon si m-a costat aproape 28 lire sterline cu tot cu transport, deci cam cu 50 lei (~25%) mai ieftin. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Marca foarte buna!
S-o folosesti cu placere! |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Scule noi:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Ciupanezu: Jul 1 2013, 09:48 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 11:52 PM |