![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Acum cateva saptamani dau sa pornesc masina dupa ceva timp de stat, dau o cheie, doua 2 ... si deabia din a 3-a a luat-o. Desi in mod normal o lua la sfer, chiar dupa 5 luni de stat. In fine, toate bune si frumoase pana aici ...
Ies intr-o seara cu ea prin oras, si iar, din a 3-a cheie a luat-o ..., ma plimb eu ce ma plimb, stationez un pic ca sa vorbesc nitel la telefon cu cineva, iar motorul se opreste brusc, dau sa-l pornesc ... nimic. Cand dadeam sa pornesc masina, toate becurile erau aprinse si totul era normal ... iar atunci cand invart cheia la maxim ca sa invarta electromotorul, scade un pic intensitatea beculetelor din bord dar motorul nu zice nimic, nu invartea electromotorul de nici o culoare. Am schimbat electromotorul, a pornit la sfert din nou. Am fost nitel prin oras cu ea ... iar cand m-am intors si am dat sa o pornesc tot la fel facea ( asta dupa 5 min de stat, motorul era inca cald desi nu cred ca ar trebui sa aibe vreo relevanta acest aspect ), intensitatea beculetelor din bord scadea un pic iar electromotorul nu zicea nimic, deabia dupa vreo 4 - 5 chei am reusit deabia sa il fac sa invarta, unde a si luat-o ... Credeti ca o fi si cel de-al doilea electromotor prost ? Si as mai avea o nelamurire ... Motorul initial la a mea masina a fost un m20b20 carburici, si am zis sa ii pun injectie pentru ca era cam dereglat carburatorul si nu gaseam pe cineva priceput sa rezolve problema. O injectie pe vremea aia era cam 150 euro cu tot cu montaj iar un motor era 300, si asa am ales sa cumpar un motor complet doar de pus pe masina. La vremea actuala am un m20b20 L-jetronic si as dori sa-l omologhez, motorul dupa cum bine stiti este indentic cu cel pe carburici, asta daca e sa nu tinem cont de injectie si de cei 3 cai in plus. Intra oare la modificari artizanale ? Niste preturi orientative ar putea sa-mi dea cineva ? Stiu ceva de vreo 6 - 7 mil., dar mi se pare cam mult sincer pentru ca n-am facut cine stie ce modificare. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Da, probabil ca intra la artizanale. In mai am platit eu 563 ron, dar macar iti face si Itp-ul. Si la mine motorul era identic, doar ca fusese montat pe alta caroserie (e34).
Vezi releele. Scoate releu cu releu, verifica-le cu atentie. Eu patesc ce descrii tu in 2 cazuri: 1. Uit pozitia aprinsa. Nu am inteles de ce, dar nu porneste in cazul asta. 2. Face vreun releu figuri. Scad becurile in intensitate, dar nu cupleaza electromotorul. Asta am patit si la Cluj, la semestriala. S-a rezolvat miscand pe rand releele din panoul de sigurante de langa motor ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Le-am hatanat/zgaltait/miscat de nu s-au vazut. ![]() Totusi, ar putea fi un releu daca stau bine sa ma gandesc ... o sa le inlocuiesc pe toate 4 sa vad ce se intampla dupa. This post has been edited by 05aBi: Oct 12 2009, 05:11 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
La problema de mai sus era contactul de vina, i-am tras un fir suplimentar de curent iar acum merge ok.
Acum alta problema ![]() Sambata seara am plecat cu masina de la circ, am luat-o prin tei, iar la intersectia dna. ghica incepe motorul sa balbaie si da sa moara asta la orice turatie ... masina stand in panta si avand putina benzina in rezervor am zis ca de acolo o fi, trag tare pana la o benzinarie, bag ceva benzina cat sa elimin acest aspect si cand am pornit masina tot la fel, in orice turatie s-ar fi aflat motorul, balbaia ca si cum imi vine benzina in reprize. Cu chiu cu vai ajung acasa, in urmatoarea zi am presupus ca o fi filtrul de benzina infundat de vreo impuritate din rezervor, l-am curatat cum am stiut mai bine, l-am pus la loc ... mergea bine, la fel ca inainte adica, pana sa am problema asta pe cap. Merg ce merg iar de la mine de la inceputul lui a2 pana aproape de xxl fundeni, iar de acolo tot asa balbait a inceput sa mearga. Intr-un final am decis sa dau filtrul de benzina jos, am dat sa plec cu ea si tot la fel merge, deci filtrul de benzina se poate elimina. Din ce am constatat pana acum motorul cat e rece merge bine, cum se incalzeste incepe sa mearga balbait. Eu suspectez ca bobina ar fi de vina, in sensul ca imi da curent cu cocoloase ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
verifica bobina, sau delcoul...ar putea fi fisurat
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poti verifica daca scanteie nu vine continu, scoti o fisa si o pui pe bu bujie care pui pe ceva metal. Pornesti motor, o sa merge in 5 un pic, dar o sa vezi scanteie daca are. Poate e modul ala de aprindere electronica (sau ai platine?) de vina. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sonda de temperatura a motorului?
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am si eu sa zic o problema la al meu...ziua daca e foarte cald afara, motorul merge ca porcu, se balbaie relatiu, tacane avansu la accelerare...seara merge super, trage nici o problema...ce poate sa fie? senzorul ala mic de temperatura de la intrarea din debitmetru? sau ceva simptom de furtun crepat de vaccum care se umfla cand se incalzeste motorul...
2.0 L-jetronic This post has been edited by Adrian Pintea: Jun 9 2011, 10:38 AM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Daca era ca delcoul sa fie fisurat nu trebuia sa numai porneasca ? Iar la sonda de temperatura ar trebui sa fie cam aceeasi treaba pentru ca imi taie curentul daca e sa suspecteze el ceva dubios.
![]() Am inlocuit bobina, calculator si aprindere electronica pana acum si totul e ca la inceput, ba chiar mai rau, numai vrea deloc sa porneasca, nici macar un semn ca ar vrea sa o ia. Mai ramane releul de la instalatia electrica a motorului, s-ar putea sa fie ars pe partea cu injectoarele pentru ca pe partea cu benzina il am pe direct. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
ca idee poate fi fisurat in dreptul plotului si da doar pe acolo scanteia aiurea, nu trebuie sa fie obligatoriuo o crapatura mare pe care sa o vezi imediat sau delcoul aproape rupt ![]() le: ma refeream la capacul de la delcou nu de delcou in sine desi si ala se poate strica, verifica si luleaua de la delcou: ) This post has been edited by shapte: Jun 13 2011, 10:34 PM -------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Treaba cu capacul de la delco fisurat ar fi trebuit sa faca permanent, la mine mergea ok cand era rece iar dupa ce se incalzea putin murea.
Intre timp am gasit vinovatul, era releul de la pompa de benzina, cand se incalzea acolo ceva inauntru imi taia curentul din injectoare. Problem solved. ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Te a mancat sa pui motor cu injectie
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Mai si gresim in viata.
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Sus cu topicul asta pentru ca a aparut alta problema ...
![]() Care sunt in felul urmator: daca ma duc acum la masina si ii dau o cheie ( motorul fiind rece ), da un semn la inceput cum ca ar vrea sa o ia, dupa care numai zice nimic, numai zice nimic pentru ca daca e sa nu o ia din prima imi uda bujiile ( cu benzina ) benzina am, scanteie am, dar nu vrea sa plece nicaieri ![]() vreo sugestie ? in prima faza suspectez ca problema ar fi la scanteie, ca nu ar fi la intensitatea care trebuie aici presupun ca ar fi de vina aprinderea electronica alte opinii sunt binevenite ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
o fii sarita distributia?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
M-am uitat la ea si e la semne, am mai probat pe motor alte fise, bujii ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate primeste prea multe binezina, pur si simplu. Injector 7 e ok? Incearca sa pornesti cu pedala de acceleratie apasat pana in podea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
N-am al 7-lea injector, am LE-jetronic. Am incercat si treaba asta cu pedala pana in podea dar tot nici un semn.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
schimba motorul
![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
cei care n-au desfacut un surub in viata lor rog sa se abtina
![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
cei care n-au desfacut un surub in viata lor rog sa se abtina ![]() ![]() ![]() This post has been edited by MAD520: Aug 26 2011, 08:34 PM -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
ma confunzi....
in locul tau taceam...ca tacerea e de aur....prietene |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Rezolvarea la problema de mai sus a fost in schimbarea calculatorului, eu avand injectie LE-jetronic imi trebuia un calculator LE-jetronic ( are 25 pini ca motronic ), si din cate am inteles de la MAD calculatorul de la motronic ar avea un fel de bobina inauntru care amplifica scanteia, deci si in cazul meu a fost la fel. Calculatorul de la L-jetronic ( 7 injectoare ) nu are acest tip de bobina avand mai putini pini.
Acum am terminat cu problema asta si am dat de alta, in sensul ca acum ceva timp mi-a picat vascul si am zis ca in loc sa cumpar altul, sa pun un electroventilator pe care il aveam deja. Toate bune pana aici. Mai departe: am terminat de montat cu tot ce trebuie electroventilatorul ( l-am pus atat pe sonda cat si la buton ), iar de fiecare data cand pornesc motorul imi urca apa pe ceas pana la rosu. Mentionez faptul ca de la baza radiatorului pana sus la carcasa termostatului exista un furtun de aprox. 30 - 40 cm, acesta e rece de la baza radiatorului pana la jumatate, iar de la jumatate pana la carcasa termostatului e fierbinte. In cazul de fata electroventilatorul neavand ce sa raceasca din moment ce apa din radiator e deja rece. Pana acum am luat urmatoarele masuri si anume: Am eliminat termostatul, presiune pe instalatia de racire am ( am deschis busonul de la vasul de expansiune si a sarit apa vreo 2m, apa care era foarte calda ), am scos aerul din instalatie prin surubelul din capul carcasei termostatului, robinetul de la caldura e deschis si cam atat pe moment ... Ceva solutii, sugestii ? Le: am verificat si furtunul acela mic care face legatura dintre varful radiatorului si vasul de expansiune ca nu cumva sa fie infundat. This post has been edited by 05aBi: Oct 15 2011, 05:13 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Caldura ai? Multa? Pompa de apa e buna?
Problema e sau de aer in instalatie, de blocat circulatie cumva, de la termostat, sau de pompa de apa. Dar ce faci , mai contruiesti o masina? Te miri ca ai probleme in momentul cand schimbi calculatoare intre ele de la alte sisteme de injectie ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Caldura nu am, deloc iar pompa de apa nu am apucat sa o verific pentru ca s-a lasat seara ...
Termostatul e in portbagaj deci s-a eliminat problema lui ![]() ![]() This post has been edited by 05aBi: Oct 15 2011, 11:14 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
am patit si eu asa ceva, nu e aerisit suficient de bine, probabil ca a ramas pe undeva aer in instalatie si nu iese..sau poate pompa de apa
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
aer sau pompa. Si pune termostat ala la loc..
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
e normal sa tasneasca apa pe la buson? ca eu daca desfac busonul face doar un mic fass si atat, nu da afara, vezi sa nu cumva sa iti bage compresie in sistemul de racire, face bulbuci in borcan?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
e normal sa tasneasca apa pe la buson? ca eu daca desfac busonul face doar un mic fass si atat, nu da afara, vezi sa nu cumva sa iti bage compresie in sistemul de racire, face bulbuci in borcan? cam da,daca motorul e ajuns la temperatura optima,cu acul la jumate... nu am incercat,decat la temperaturi mai joase si doar fasaie,poate ca daca era fierbinte sarea si 2m ![]() acum...poate 2m e mult,ia vezi,sa nu ai altele,banuiesc ca nu ai furtunele lemn cand e motorul cald -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
nu am e21,dar postez aici pt a nu mai face alt topic,ca tot am gasit acest topic despre m20b20...bine,problema la care cer ceva sfaturi poa sa fie si la m10/m30,,,
cum pot scapa de micile oscilatii la relanti?nu stiu de cate zeci de rotatii e vb,cert e ca la 3-4 secunde,se misca acul turometrului vreo 1mm ba in sus ba in jos,stiti voi,cand oscileaza relantiul...clapeta de acceleratie e ok,inchide ok e curata...capac distribuitor si lulea sunt noi,,,fisele zic eu sunt ok ca altfel se simtea ca intrerupe in mers sau?!...ce as crede eu,si nu am apucat sa le reglez cu lera la 0.7mm,sunt bujiile,regulator relanti e ok zic eu,oricum si cu altul la fel oscileaza,,posibil din cauza ca nu sunt distantele de 0.7 la eletrod egale(m-am jucat odata cu surubelnita acolo ca mi se pareau cam apropiate ),,, -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu cred ca e de la bujiile. Tu ai motronic, la care calculator regleaza ralantiu adaptiv. Adica, calculator masoare turatie, si regleaza prin motoras de ralantiu ca sa fie cat trebuie. Sistem asta e destul de sensibil si cred ca o mica oscilatie este acceptabil. La E32 uneori statea stabil, uneori avea mici oscilatii. Si in functie de temperatura, si in functie de la cat am reglat tachetii, ...
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
poate e murdar senzorul de turatie
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
S-a rezolvat problema de mai sus, cred ca a avut aer pe instalatie pana la urma, nici eu nu mi-am dat seama exact pentru ca am mai facut diverse combinatii pe acolo si intr-un final si-a revenit.
![]() Acum alta problema, la relanti urca apa, porneste electroventilatorul si apa tot urca, cum accelerez putin la 2000 + ture apa scade, n-am mai patit pana acum asa ceva ... -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
la mine nu s-a rez minora problema,am reglat bujiile pe 0.7mm,cam asa erau,una era cam la 0.8,relanti e identic,mai misca 1mm ba sus ba jos pe ac...in fine
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum alta problema, la relanti urca apa, porneste electroventilatorul si apa tot urca, cum accelerez putin la 2000 + ture apa scade, n-am mai patit pana acum asa ceva ... Radiator infundat? (in interior). Ai instalatia curata? Sau e doar o coincidenta ca la scurt timp dupa ce porneste ventilatorul tu apesi acceleratia, dupa care se raceste motorul, ca nu se raceste imediat ce a pornit ventilatorul, oricum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@Mihai, am citit odata undeva un fix pentru oscilatii de ralanti la motronic.. solutia era o moneda care avea diametrul cat interiorul de furtun care intre in regulator de ralantiu (nu la cel de iesire spre admisie!) , cu o gaura de ceva mm in el, parca 3mm. Adica, mai obturezi. Daca oscilatia e din cauza felul in care motronic regleaza ralantiu, poate sa fie o solutie.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
S-a rezolvat problema de mai sus, cred ca a avut aer pe instalatie pana la urma, nici eu nu mi-am dat seama exact pentru ca am mai facut diverse combinatii pe acolo si intr-un final si-a revenit. ![]() Acum alta problema, la relanti urca apa, porneste electroventilatorul si apa tot urca, cum accelerez putin la 2000 + ture apa scade, n-am mai patit pana acum asa ceva ... sa nu fie cumva si pompa de apa obosita -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
La asta ma gandeam si eu, dar totusi cum imi dau seama cand trebuie schimbata pompa de apa ? Inafara de sunetul pe care il scoate rulmentul atunci cand e pe duca si a pierderilor de apa.
This post has been edited by 05aBi: Nov 22 2011, 10:41 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
la pompa m-am gandit si eu, dar cel mai probabil e cu pale metalice... aia parca n-are moarte, doar ca face jocuri si incepe sa piarda lichid
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu zic asta din proprie experienta...@til: nu cred ca poti fi sigur daca e cu pale metalice sau nu pana nu dai jos...eu la a mea am avut numai surprize din cauza fostului proprietar
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
pai si daca e cu pale de plastic,,,,e posibil sa se fi rupt din pale si nu mai baga corect presiune? in cazul asta,palele rupte nu faceau zgomot pe acolo?! ca doar nu se topeau
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La asta ma gandeam si eu, dar totusi cum imi dau seama cand trebuie schimbata pompa de apa ? Inafara de sunetul pe care il scoate rulmentul atunci cand e pe duca si a pierderilor de apa. Cand o sa-ti ajunga apa la rosu cu toate ca termostatul e bun si sistemul de racire e bine aerisit, inseamna ca a picat pompa de apa... cel mai probabil asa se va intampla. pai si daca e cu pale de plastic,,,,e posibil sa se fi rupt din pale si nu mai baga corect presiune? in cazul asta,palele rupte nu faceau zgomot pe acolo?! ca doar nu se topeau Nu se rup palele, se invart in gol pe axul metalic. Cel putin la mine asa s-a intamplat si e mult mai probabil asa sa se intample. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
la mine cand opresc masina in parcare, peste noapte imi lasa o balta de antigel cat o farfurie jos, in mers nu curge pe nicaieri, caldura am, se duce in 90...in schimb vara cand sateam la semafor urca putin apa, sa fie dusa pompa sau nu e etansata bine si curge pe langa ea...
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Adrian, ar trebui sa observi pe unde pica apa, daca e in zona pompei. La mine, pompa de 19 ani, avea joc, facea putina galagie, cred ca pierdea si pe la simering si pe la garnitura. Garnitura era putrezita, ruginisera suruburile, abia le-am mai desfacut. DAR, nu aveam probleme cu racirea. Fierul isi facea treaba.
Pentru Gabi... pompa cu pale de plastic la M20? Exista asa ceva? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Tin minte ca am desfacut pe acolo un furtun care intra in pompa, am dat in ea cu o surubelnita si din cate mi-am dat seama ar fi metalica.
Astazi am decis sa dau jos radiatorul si surpiza ![]() Cantitatea de mizerie care se afla in el era de 3 - 4 ori mai mare decat ceea ce se vede in cada, cam asa arata dupa prima spalare ![]() Ceea ce se vede acolo e o combinatie de mastic/paie si inca ceva depuneri, l-am curatat cat am putut cu jetul de apa dar mi se pare ca tot a mai ramas pe acolo, nu exista vreo solutie ceva care sa curete ? As fi incercat cu solutie din aia de desfundat tevi dar nu e complet din fier, contine si plastic radiatorul ... ![]() This post has been edited by 05aBi: Jan 28 2012, 07:04 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si tevi sunt de plastic. Nu cred ca e prea de recomandat, sau poate nu dauneaza daca faci odata si clatesti dupa asta foarte bine? Solutia asta ataca in mod normal chestii organice, care in mod normal nu le ai in radiator.
Dar: paie???? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
vezi gabi ca asa am facut si eu la fostul radiator,l-am luat sus,l-am cuartat la jetul dusului,si cand l-am montat curgea...nu l-am bruscat,nu l-am trantit in cada,nu l-am necajit in alt fel,singura explicatie a fost ca i-am spalat ceva depuneri care acopereau ceva pori,si pe acolo curgea
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Same here. Am spalat 2 radiatoare, ala original de pe E30 si mai recent asta de la Vectra si dupa au curs. Amandoua masinile au radiatoare noi (a se citi SH) dar macar nu mai pierd apa
![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Cu radiatorul masini se pare ca s-a rezolvat, e ok acum, numai incalzeste
![]() Dar acum am alt defect, numai baga caldura, am desfacut eu furtunele alea care intra in caloriferul aerotermei si surpriza, de fapt ce surpriza ca ma asteptam, e blocat si ala. Am suflat eu pe acolo, am turnat apa calda, nimic nu s-a rezolvat. Ma gandesc sa bag un mr musculo pt tevi sau un detartrant, cel de la nufarul am inteles ca ar fi bun, apelez la solutia asta pentru ca nu am reusit sa fac nimic prin presiune si apa. Ceva idei ? Inafara de aceea de al da jos pentru ca trebuie sa dau coaja de bord sa am acces la el. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Am scos radiatorul iar de pe masina pentru ca mi se parea ca nu l-am curatat pe cat trebuia, am luat o solutie pentru tevi, Nufar, am lasat solutia in radiator cam 1 - 2 ore, a iesit inca pe atat fata de ce am scos prima data dar dupa treaba aceasta a inceput sa curga ...
![]() Iar in legatura cu caloriferul masini, am mai testat inca 2 si se pare ca al meu e la fel de ok ca celelalte, deci nu cred ca are nimic. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Unde curge? Se mai poate cositori daca e radiator de cupru.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Curge in vreo 4 - 6 locuri iar radiatorul ( fagurele, pentru ca pe acolo curge ) nu e din cupru, e din fier cred. Si partea nasoala e ca gaurile sunt undeva in centrul, nu in fata.. deci posibilitate de acces aproape 0.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Am schimbat radiatorul cu un altul din aluminiu, cel vechi era din tabla. Asa, iar problema cu caldura s-a rezolvat, se pare ca a fost din radiatorul dupa cum am banuit.
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 12:48 PM |