IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Nou proprietar de E30 m-ar interesa un motor!
paul_36pvu
post Aug 25 2009, 09:44 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Salut tuturor,


De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie.
Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a!

As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul?

Multumesc anticipat,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pages V   1 2 3 >  
Start new topic
Replies (1 - 45)
05aBi
post Aug 25 2009, 10:06 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Fostul 3.5 turbo al lui blondu. biggrin.gif
Felicitari pentru achizitie!

Daca te intereseaza am eu un m20b23 cu cutie, ambreiaj, debitmetru, tampoane, saxofoanele, timoneria de la cutie ... totul mai putin calculator si fise, doar de pus pe masina !

10 mil.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Aug 25 2009, 11:18 PM
Post #3


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP





QUOTE (paul_36pvu @ Aug 25 2009, 10:44 PM) *
Salut tuturor,


De 2 luni sunt proaspatul proprietar al unui E30, 1800cc momentan! Masina a fost a unui prieten, B 16 TOW pentru cine o stie.
Este dezbracata de interior, capota de carbon, scaune sparco, volan momo, autoblocant de 3.47 (daca nu ma insel), jante borbet a!

As vrea pentru ea un 2500 12v. Pe la ce pret m-as invarti pentru unul?

Multumesc anticipat,

Circa 400-500 de euro iti gasesti un 2.5 12v. Te-ai gandit sa pui un 2.5 24v, daca tot faci un swap? Motorul il gasesti cu vreo 200-300 de euro in plus, dar diferenta se merita din punctul de vedere al performantelor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 25 2009, 11:35 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Nu aş da mai mult de 500 € pe un 2.5 24v şi nici mai mult de 400 € pe un 2.5 12v.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Aug 26 2009, 12:31 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Multumesc pentru raspunsuri mai intai!


QUOTE (05aBi @ Aug 25 2009, 11:06 PM) *
Fostul 3.5 turbo al lui blondu. biggrin.gif
Felicitari pentru achizitie!

Daca te intereseaza am eu un m20b23 cu cutie, ambreiaj, debitmetru, tampoane, saxofoanele, timoneria de la cutie ... totul mai putin calculator si fise, doar de pus pe masina !

10 mil.


Da...este fostul urs al lui blondu...3.5-ul turbo l-a vandut mai de mult din pacate! Imi pare rau dar 23-ul nu prea ma tenteaza. Mersi de oferta!

QUOTE (sebaa @ Aug 26 2009, 12:18 AM) *
Circa 400-500 de euro iti gasesti un 2.5 12v. Te-ai gandit sa pui un 2.5 24v, daca tot faci un swap? Motorul il gasesti cu vreo 200-300 de euro in plus, dar diferenta se merita din punctul de vedere al performantelor.


M-ar interesa mai degraba un 12v pentru ca este mult mai fiabil din cate am inteles decat cel de 24v si are si compresia ceva mai mica. Cu niste pistoane cu cupa ma gandesc ca ar tine mai bine la turbo in viitor!

Am ganduri umede cu turbo in continuare! biggrin.gif

This post has been edited by paul_36pvu: Aug 26 2009, 12:33 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 26 2009, 11:31 AM
Post #6


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP





QUOTE (Ciupanezu @ Aug 26 2009, 12:35 AM) *
Nu aş da mai mult de 500 € pe un 2.5 24v şi nici mai mult de 400 € pe un 2.5 12v.

nu ai da pt ca oricum nu ar avea la ce ti folosi laugh.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 26 2009, 11:33 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



E vorba de o estimare de bun simţ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Aug 26 2009, 01:40 PM
Post #8


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



QUOTE (paul_36pvu @ Aug 26 2009, 01:31 AM) *
M-ar interesa mai degraba un 12v pentru ca este mult mai fiabil din cate am inteles decat cel de 24v si are si compresia ceva mai mica. Cu niste pistoane cu cupa ma gandesc ca ar tine mai bine la turbo in viitor!
Am ganduri umede cu turbo in continuare! biggrin.gif


Motorul M50 are de 2 ori mai multe supape decat M20, are distributie pe lant, este de generatie mai noua, diferenta de compresie nu este chiar atat de mare, are bobina pe fiecare cilindru din fabrica si beneficiaza de un sistem de gestionare al injectiei mai performant. Exista si sistemul de distributie variabila Vanos, care poate fi folosit si cu turbo - desi multi il dezactiveaza.

Sigur, poti sa pui electronica de M50 si bobine pe fiecare cilindru la M20( cum a facut SGM-ul,spre exemplu) dar nu mai bine iti pui direct un M50B25? Priveste partea buna - ai 20 de CP in plus din start si cuplul motor este mai mare.
Ai putea sa cauti un motor de 2.5 24v, sau de ce nu un 2.5 12v direct cu turbo montat - vezi poate gasesti motorul lui MSK, sau intreaba-l pe colegutu daca mai are 2.5 12-le turbo pe care il facuse. Mai sunt cativa si in tara cu motoare gata modificate.
Iesi mai ieftin la faza asta, ai o solutie care functioneaza si stii o treaba. Trebuie doar sa te ocupi de consumabile si sa te inveti cu masina.

Desigur, totul depinde de bugetul tau in momentul asta si de cat esti dispus sa cheltuiesti ulterior.

This post has been edited by sebaa: Aug 26 2009, 01:42 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Aug 26 2009, 02:18 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



Cred ca mai degraba iti faci tu un motor de la zero decat sa dai bani pentru unul gata facut, care cine stie ce interne are si cat de 'plimbat' a fost. smile.gif

Diferenta la buzunar o sa se constate in timp la un 2.5 24v fata de un 2.5 12v.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 26 2009, 02:27 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Intre un M20 si un M50 de 2.5 as alege cu ochii in inchisi M20-ul. Este pacat ca trei sferturi din lume nu stie cum ar trebui sa mearga defapt un 2.5 in toate mintile. Singurul sau singurele care chiar m-au impresionat sunt cel de pe ursul lui robert (baur) si cel de pe masina lui andrei, desi mi se pare ca al lui robert trage mai bine decat al lui andrei, dar nu pot sa bag mana in foc pentru ca nu am mers semnificativ cu cabrioleta. smile.gif
Hint: Vezi ca aia 20 de cai ai M50-ului sunt doar pe hartie. wink.gif
Nu mi se pare o idee foarte buna sa iei un motor deja turbat de altcineva pentru ca nu stii cum a fost facut si cata blana a luat. Poti sa-l iei si sa-ti mai mearga 3 zile, 3 saptamani sau 3 ani.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 26 2009, 02:36 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



depinde cum vezi problema 2,5 24 valve e clar superior daca vorbim de motoare stock ca si fiabilitate cred ca M20 e mai bun desi are dezavantajul distributiei pe curea smile.gif
PS:2,5 12 valve as alege personal
a si 2,5 al lui HUT tragea bine din ce am auzit smile.gif

This post has been edited by alex230ro: Aug 26 2009, 02:44 PM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebaa
post Aug 26 2009, 02:58 PM
Post #12


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 280
Joined: 18-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 1,588
Car: E30
Engine: M10 1.8 105CP



Corect, si achizitia unui motor gata modificat implica un risc enorm. La urma urmei, nu l-a facut nimeni ca sa se uite la el,nu?
Si daca trage atat de bine pe cat zice, de ce il mai vinde?
Am propus aceasta solutie ca sa il scap de anumite belele privind potrivirea unor componente si asteptarea pana sosesc si pana il face sa functioneze cum trebuie. Evident, exista riscul ca motorul sa tina putin de tot dupa ce il pune pe masina, dar asta ti-l asumi cu aprope orice motor sh,nu? Intr-o oarecare masuria,bineinteles.

Dar, si un mare dar aici - TOTUL DEPINDE DE BUGETUL LUI!

This post has been edited by sebaa: Aug 26 2009, 02:59 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 26 2009, 09:22 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (316i @ Aug 26 2009, 03:27 PM) *
Hint: Vezi ca aia 20 de cai ai M50-ului sunt doar pe hartie. wink.gif


De ce spui asta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 26 2009, 09:48 PM
Post #14


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Pentru din experienta unui prieten care a tot pus pe dyno M50-uri de 2.5 de toate felurile si in toate starile nu a avut nici unul mai mult de 180-185 de cai.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 26 2009, 10:17 PM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Mi se pare normal din moment ce este măsurată puterea de la roată, în talon este dată puterea de la volantă.

Diferenţa de putere între M50 şi M20 există oricum pentru că nici un M20, de fapt nici un motor nu dezvoltă puterea de pe hârtie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Aug 27 2009, 12:00 AM
Post #16


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Ma bucur ca se discuta atat de mult pe tema asta!

Ce sa zic...bugetul momentan tinde spre 0 pentru ca a fost perioada de concediu fnd (22).gif
Si mai ales ca nu am vrut un ranci ruginit...am vrut una cu caroseria buna, fara rugina, care nu mai are mochete sau alte chestii prin ea de mult timp care sa tina apa si sa rugineasca.

Bugetul vine...pot sa zic ca am vise mari...dar momentan ma lungesc cat am patura.

As avea o intrebare legata de Vanos...nu risti sa iti faca motorul plici cand ii dai talpa?...totusi da un surplus sanatos de benzina fata de mersul normal (pleci de la ideea ca risti sa faca plici din momentul in care te gandesti la turbo dar nu e riscul mai mare?)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 27 2009, 07:23 AM
Post #17


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS

nu are nici o treaba merge motorul,referitor la ce zice Vlad M50 si M52 pierd caii ceva mai repede ,nu cred ca vreun motor masurat avea km putini,oricum ma tot bate un gand sa bag si eu un test dyno sa vad cum sta M54 la capitolul asta smile.gif
Ca si concluzie pe urs se merita M20 fiabil rezistent pese ieftine aproape nemuritor daca vorbesti frumos cu el rolleyes.gif
off topic:stie carevax un E30 2,5 in apele lui de vanzare??am ceva planuri pe zona asta
edit:la pret corect nu de alta dar m-am uitat bazar 4t si am vazut 325 la 9-10 mii euro laugh.gif

This post has been edited by alex230ro: Aug 27 2009, 07:32 AM


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 27 2009, 07:52 AM
Post #18


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





QUOTE (Ciupanezu @ Aug 26 2009, 11:17 PM) *
Mi se pare normal din moment ce este măsurată puterea de la roată, în talon este dată puterea de la volantă.

Diferenţa de putere între M50 şi M20 există oricum pentru că nici un M20, de fapt nici un motor nu dezvoltă puterea de pe hârtie.


Cand aveam 1.6 M40 l-am masurat si avea 100 de cai din 102.
Cand era 1.8iS aspirat am masurat 138 de cai din 140 si 168Nm din 170. smile.gif
Pentru niste motoare de 15 ani cred ca e destul de bine.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 27 2009, 10:40 AM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Şi dyno-urile au eroarea lor, mai ales cele din România.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Aug 27 2009, 11:51 AM
Post #20


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



De fiecare data masuratorile au fost facute pe acelasi dyno la motoarele mele cat despre M50 nu au fost facute intr-un singur loc. Una e una, alta e alta.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 27 2009, 12:24 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW au făcut un motor nou mai slab decât un motor mai vechi deşi pe hârtie este mai puternic şi tehnic este mai avansat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 27 2009, 01:28 PM
Post #22


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 01:24 PM) *
Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW au făcut un motor nou mai slab decât un motor mai vechi deşi pe hârtie este mai puternic şi tehnic este mai avansat?

nu spune nimeni asta....trebuie doar sa ciocani nitel in bara unei masini si ti dai seama de calitate smile.gif)


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Aug 27 2009, 01:53 PM
Post #23


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 01:24 PM) *
Pe scurt, vrei să spui că cei de la BMW au făcut un motor nou mai slab decât un motor mai vechi deşi pe hârtie este mai puternic şi tehnic este mai avansat?

Am mai vazut lucruri avansate si performante aplicate in Romania cu succes mai pin decat o generatie tehnologica mai veche, dar intotdeuna a fost din cauza ca oameni care faceau intretinere si exploitarea nu aveau cunostinta tehnica destula (a se citi: erau tarani). Banuiesc tare ca exemplu din cauza nu este din acelasi motiv, dar chiar impotriva toate eplicatii date aici, tin cu Ciupanezu. Ar fi prea ilogic. Mai ales ca e si mai scump de produs (presupun) M50 decat M20.

This post has been edited by bartro: Aug 27 2009, 01:53 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 27 2009, 08:06 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



QUOTE (edutxu @ Aug 27 2009, 02:28 PM) *
nu spune nimeni asta....trebuie doar sa ciocani nitel in bara unei masini si ti dai seama de calitate smile.gif )


Cred că ai acasă un altar închinat maşinilor vechi.

Aprinzi lumânări la E12, E28, E32 etc.

Probabil că le aprinzi lumânări la morţi celor care au făcut BMW-urile moderne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 27 2009, 08:22 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



QUOTE (Ciupanezu @ Aug 27 2009, 09:06 PM) *
Cred că ai acasă un altar închinat maşinilor vechi.

Aprinzi lumânări la E12, E28, E32 etc.

Probabil că le aprinzi lumânări la morţi celor care au făcut BMW-urile moderne.

bre, chiar n ai control? te scapi pe tine?
pe langa ca te prinzi greu, mai faic si glumite uscate la soare. nu zice nimeni ca masinile noi sunt niush cum si cele vechi sunt nush cum. fiecare e cu parerile lui, pe care si le schimba mai devreme sau mai tarziu. si chiar daca asi avea altar pt vechiturile mele, sa stii ca cel putin e12 e cumparat din banii mei pe care n ai vrea sa stii cum i am strans, si unde am fost dupa ea... pe cand tu bati din picior si ti arunca taicatu bani de masina si de pizza cand o repari wink.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Aug 27 2009, 08:34 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Tu tot încerci să pari amuzant dar nu îţi iese, tot încerci să mă iei peste picior cu "maşinile din plastic".

Nu mă interesează în ce mod ţi-ai cumparat maşinile, nu este decât treaba ta.
Din punctul meu de vedere, aceste discuţii te privesc exclusiv pe tine.
Eu nu merg în maşina ta, nu ne cunoaştem, prin urmare nu mă interesează.

Aplicând aceeaşi logică, nici pe tine nu are de ce să te intereseze de unde mi-am luat eu maşina, cât de uşor/greu îmi este să o întreţin, cine îmi dă bani de reparaţii, dacă o repar eu sau nu etc.

Nu este prima oară când încerci să mă iei peste picior, eu nu sunt genul de om care pleacă capul, întotdeauna răspund cu aceeaşi monedă.
Eu nu te-am luat pe tine niciodată peste picior, nu am zis că ai vreun cazan, nu te-am jignit în nici un fel.
Însă tu tot încerci să mă ataci subtil, tot spui că eu aş avea vreo maşină din plastic vai mama ei.
Ar trebui să-ţi vezi şi lungul nasului.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Aug 27 2009, 08:45 PM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



console.gif
stai bre radicalule, nu mai punte guritza asa repede. tot ce scriu eu, e replica la unele raspunsuri ale tale care m au deranjat...
am vazut ca nu pleci capul, e treaba ta, asa cum ai zis si tu...
nici cat plastic pe masina ai nu ma intereseaza...
daca ai de dat un raspuns cuiva il dai direct si la obiect, si chiar in cunostinta de cauza...eu de exemplu nu ma bag la plastice pt ca s ecolog tongue.gif(asta i gluma pe bune, de fapt nu ma pricep). iar daca simti tu ca glumitele mele nu sunt comice, promit eu ca nu ti mai zic nik de azi inainte, si oricum tot ce vbeam noi era off topic tongue.gif


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Aug 27 2009, 08:47 PM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Pace? cha (40).gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Silviu
post Sep 1 2009, 03:52 PM
Post #29


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 381
Joined: 5-May 08
From: Buzau
Member No.: 1,626
Car: 2x E30
Engine: 2x M20



QUOTE
Pentru din experienta unui prieten care a tot pus pe dyno M50-uri de 2.5 de toate felurile si in toate starile nu a avut nici unul mai mult de 180-185 de cai.


Si M20B25 cat au scos ? Daca un M50 are pierderi de 10 cai, imi imaginez ca un M20 ar trebui sa scoata cu peste 10 cai mai putin. Nu de altceva, dar sunt motoare vechi, cu uzura mare.


--------------------
[OO==[][]==OO]

"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
05aBi
post Sep 1 2009, 04:01 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,891
Joined: 18-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 658
Car: E21
Engine: M10 1.6 90cp



E o regula cumva cum ca motoarele vechi au uzura mare ? Pot sa fie refacute la un moment dat, sau ingrijite.


--------------------
Baby Six
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Sep 1 2009, 04:13 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Depinde şi de cine şi cum a fost recondiţionat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Sep 3 2009, 11:47 AM
Post #32


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



o sa mi pun si eu masina pe dyno.si daca mai zice careva ca m20 e un motor care nu trage,o sa l dau cu masina sa se cace pe el de frica laugh.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Sep 3 2009, 11:57 AM
Post #33


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Silviu @ Sep 1 2009, 04:52 PM) *
Si M20B25 cat au scos ? Daca un M50 are pierderi de 10 cai, imi imaginez ca un M20 ar trebui sa scoata cu peste 10 cai mai putin. Nu de altceva, dar sunt motoare vechi, cu uzura mare.


Nu este vorba de uzura motorului. La M50 problema e din soft, nu mecanica. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Sep 3 2009, 12:05 PM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



de aia nu bag eu M54 pe dyno tare imi e ca ai dau foc la masina laugh.gif
pe de alta parte rar am auzit 2,5-uri sa scoata caii de fabrica smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Sep 3 2009, 12:10 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (316i @ Sep 3 2009, 12:57 PM) *
Nu este vorba de uzura motorului. La M50 problema e din soft, nu mecanica. wink.gif


Deci la mine nu e valabil ca am chip laugh.gif
Oricum diferenta fata de 325ix-ul care l-am avut inainte este destul de mare. Si ala a avut o perioada cand tragea bine rau. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Oct 30 2009, 11:11 AM
Post #36


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Salut din nou!

Pana la urma am ramas la un 2.5 24v M50. Sunt super incantat de motor...trage GRAV!

Attached Image


As avea niste intrebari.

1. Vreau o toba finala silentioasa! Momentan am una goala la interior, suna foarte frumos...pentru mine, dar stie toata lumea cum e.
2. As vrea sa stiu, daca a mai pus cineva turometru din acela cu martor luminos pe bord, la ce se leaga cablul acela care in mod normal venea la bobina la 1.8 sau la calculatorul de injectie la 2.5 12v.
3. La fel...cum ii leg senzorul de apa. E mort ceasul de temperatura si merg cu un pic de teama!


Multumesc anticipat,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 30 2009, 11:27 AM
Post #37


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Vezi la fire poate-ti dai foc la ceva.
Trebuie sa schimbi sonda de apa de pe motor. Cea pentru ceas nu cea albastra pentru amestec.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Oct 30 2009, 01:04 PM
Post #38


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



QUOTE (paul_36pvu @ Oct 30 2009, 11:11 AM) *
Salut din nou!

Pana la urma am ramas la un 2.5 24v M50. Sunt super incantat de motor...trage GRAV!

Attached Image


As avea niste intrebari.

1. Vreau o toba finala silentioasa! Momentan am una goala la interior, suna foarte frumos...pentru mine, dar stie toata lumea cum e.
2. As vrea sa stiu, daca a mai pus cineva turometru din acela cu martor luminos pe bord, la ce se leaga cablul acela care in mod normal venea la bobina la 1.8 sau la calculatorul de injectie la 2.5 12v.
3. La fel...cum ii leg senzorul de apa. E mort ceasul de temperatura si merg cu un pic de teama!


Multumesc anticipat,



pentru apa ai nevoie de cea maro cu un singur pin, gasesti la fratele Mouse sau la fratele Oprisan, vezi cu turometru poate il pacalesti pe Vlad 316i sa iti spuna pe ce fir vine turometrul. in principiu iti trebuie 2 fire + si - permenente impreuna cu 2 fire + si - pentru lumina si un fir de la turometru, acum in functie de ce fel de turometru suplimentar ai tu .

This post has been edited by mario.b: Oct 30 2009, 01:07 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Oct 30 2009, 01:14 PM
Post #39


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Turometrul are 3 fire: +, -, si un fir care se leaga la ceva ce ii trimite impulsuri in functie de turatie (bobina, aprindere electronica). Eee...acesti fir nu stiu unde trebuie.

Cu apa, mi se pare ca are sonda...o sa ma uit!

QUOTE (316i @ Oct 30 2009, 11:27 AM) *
Vezi la fire poate-ti dai foc la ceva.
Trebuie sa schimbi sonda de apa de pe motor. Cea pentru ceas nu cea albastra pentru amestec.


Crede-ma am grija cu faza asta. Oricum dupa ce ii fac toate astea o duc la un electrician sa o verifice cap coada. Nu vreau sa ard ca sobolanul!


This post has been edited by 316i: Oct 30 2009, 02:33 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 30 2009, 02:33 PM
Post #40


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Celalalt fir il legi la firul negru care intra in ceasuri.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Oct 30 2009, 05:27 PM
Post #41


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Mersi mult! O sa incerc!

O toba SILENT cineva? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Oct 31 2009, 12:49 PM
Post #42


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Am un traseu complet de 2.5 M20 dar nu stiu exact in ce stare e. Daca te ajuta cu ceva ma bag sub masina si ma uit.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Oct 31 2009, 03:25 PM
Post #43


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Ma intereseaza toba finala doar!

Ideea e sa fie silentioasa si intrarea sa fie in aceeasi linie cu iesirea si sa fie cu 2 intrari, sau macar sa pot sa o modific ca sa aiba 2 intrari.

Daca e ne intalnim o data ca sa o vezi si tu cum e!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
capitanu
post Nov 18 2009, 08:52 AM
Post #44


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 183
Joined: 18-January 07
Member No.: 541
Car: e30,e34
Engine: m20 2.5 200+cp



Te pot ajuta eu cu o finala originala de e36 motor m50 B25. Problema e ca nu stiu daca are loc pe urs deoarece e destul de voluminoasa si e si putin curbata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 18 2009, 10:14 AM
Post #45


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (paul_36pvu @ Oct 31 2009, 03:25 PM) *
Ma intereseaza toba finala doar!

Ideea e sa fie silentioasa si intrarea sa fie in aceeasi linie cu iesirea si sa fie cu 2 intrari, sau macar sa pot sa o modific ca sa aiba 2 intrari.

Daca e ne intalnim o data ca sa o vezi si tu cum e!


Nu stau sa desfac doar finala. Daca-l vrei cu totul bine, daca nu, nu. Nu stiu exact ce vrei cum vrei, traseul e OEM de M20 2.5.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paul_36pvu
post Nov 19 2009, 09:14 AM
Post #46


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25-August 09
From: Bucuresti
Member No.: 2,918
Car: E30
Engine: M50B25 2.5 192cp



Salut,


Am rezolvat-o pana la urma. Am pus finala de M20!

Mersi oricum!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th August 2025 - 12:51 AM