![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic.
pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic. pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina poate o sa pun si cateva poze de cand am luat masina pana la sfarsit-trebuie sa le caut...oricum masina nu e terminata si nu stiu daca o sa o termin vreodata ca tot timpul imi mai vine cate o idee...asa ca o sa fac poze la toate modificarile pe cere o s le mai fac.Apropos ma ajuta cineva cu un solex dublu? This post has been edited by eugene12: Nov 13 2008, 07:24 AM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
solex dublu? Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc. Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
spor la treaba...
neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
spor la treaba... neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare O sa incerc sa vad cum iese....ms Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc. Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto. Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
solex 4a1 daca vrei.....te pot ajuta.....
-------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
O sa incerc sa vad cum iese....ms Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga. ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani. Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cateodata si eu am impresia asta si am 2.5. Pentru ca uneori nu am chef sa-i dau peste 2500 rpm, iar masina fiind greoaie pleaca mai greu. Al tau are doi cilindri in minus cat poti sa-i ceri? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() daca iei solex ul vezi ca matei (Asta e si username ul ) a mai reglat/ reconitionat asa ceva.el se pricepe ..are si el u e12 525 carburator . dai un p.m. vezi cum si cand t poate ajuta ![]() LE: ca sa dai de el mai usor. uite link cu masina lui : http://bmwzone.ro/forums/e12-curs-de-resta...20&start=20 This post has been edited by ionusunt: Nov 16 2008, 03:00 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel ![]() eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam Am vorbit cu Bartro si cred ca saptamana viitoare imi da galeria asa ca o sa trec si pe la tine.Acum trebuie sa schimb si bobina de inductie pentru ca aseara cand am fost plecat intrerupea putin si cand m-am uitat dadea scantei din centru -la plus si la minu sul de la bobina....in sfarsit asta o rezolv azi...MS ptr implicare mihai.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex. nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata Asa e si la 2002. Are un surub de amestec pentru relanti/sarcina mica, un surub de turatie la relanti, si un reglaj la poma de acceleratie. Cam atat. Dar in schimb jiglerele si venturi trebuie sa fie potrivit. Daca faci rost de un carb de la 1.8, e perfect. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Alte probleme au aparut la masinuta....i-am facut aeroterna deoarece la treapta 3 se invartea mai incet ca la treapta 1 si pentru o afurisita de siguranta am edsfacut jumatate de bord...aseara am iesit in oras si am ramas fara ambreiaj...mia intrat in carcasa de la cutie pistonasul de la pompa de ambreiaj si s-a blocat acolo si a ramas ambreiajul cum ar veni calcat.Cu ea patinand si fara ambreiaj am ajuns acasa .Acum am reparat dar pe viitor trebuie sa -mi iau alta pompa sau alt pistonas.O sa descarc pozele cu flansa si cu rulmentul sa vedeti ce a mai ramas din ele....Ce sa fac masina veche......ca sa mearga trebuie schimbat absolut tot fara exceptii....dar trebuiesc bani multi ptr asta
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pistonasul poti sa il cumperi nou. nu e ft scump
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
si eu trebuie sa rezolv cu pistonasul ala, cilidru de ambreiaj pe numele lui...nu stiu cat costa insa
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
amu, am cilindrul de pe masina donatoare de motor, diseara merg sa vad daca functioneaza la mine.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Am fost cu E12 le pana la Predeal so pot spune ca a mers ca uns cu o mica exceptie(din vina mea).Deoarece am ramas noaptea acolo si a fost frig uleiul din motor s-a ingrosat si mi-a aruncat garnitura de la filtrul de ulei afara .Pana sa-mi dau seama au curs cam 2.5 litri din motor.Asta s-a intamplat numai din cauza ca nu am avut cheie de filtru si l-am strans la mana.Asa ca sa-mi fie invatatura de minte si cei ce citesc poate nu vor face aceeasi greseala.
In schimb am mers la intoarcere numai 140-150 si asta m-a bucurat foarte mult k nu m-a lasat in pana(in afara de faptul ca am ramas impotmolit ...am plecat la munte ca orbii...fara caucioace...dar s-a rezolvat in sfarsit) |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
(in afara de faptul ca am ramas impotmolit ...am plecat la munte ca orbii...fara caucioace...dar s-a rezolvat in sfarsit) Deja am lanturi in portbagaj ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Baieti poate ma ajuta cineva si pe mine cu directia....i-am pus servo de pe un rechin 520 si de la inceput a mers mai greut.Rotile pe fata sunt 205/60/15.Problema nue ca se misca greut ci ca nu are un punct volanul unde sa stea drept daca ma intelegeti. Si daca iau o curba volanul revine dar nu la pozitia de drept.Daca merg pe autostrada cu 110 sau orice viteza daca iau putin stanga ,merge numai spre stanga, nu mai revine ceea ,si asa ma face sa obosesc dublu la orice drum.Mentionez ca la caseta de directie normala nu facea asa.Si mai e ceva ...dimineata cand e mai rece uleiul merge fff usor directia dar tot nu revine.MS
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acelasi comportament il am si eu la E28, inclusiv cel de dimineata la rece.
Nu stiu cat de normal e. Ma gandesc ca ar putea fi din cauza ca am strans surubul care regleaza jocul casetei. Degeaba, oricum, ca jocul e in alta parte in caseta si nu se poate corecta ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Acelasi comportament il am si eu la E28, inclusiv cel de dimineata la rece. Nu stiu cat de normal e. Ma gandesc ca ar putea fi din cauza ca am strans surubul care regleaza jocul casetei. Degeaba, oricum, ca jocul e in alta parte in caseta si nu se poate corecta ![]() Care e surubul ala?Sa-l surubaresc si eu poate rezolv ceva ca ma dispera....MS |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E pe caseta de directie, cum te uiti de deasupra, un surub care se potriveste cu o surubelnita dreapta.
Surubul intra intr-o piulita de 17. Intai desfaci piulita, apoi reglezi surubul, il tii cu surubelnita si strangi piulita. Asta daca la tine e ca la E28. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ca sa nu fac topic..si sper sa ma scuze eugen.....la mien e la fel....nu mi se indreapta rotile dupa ce iau curba...tre sa invart eu volanul k sa indrept rotile
![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
ca sa nu fac topic..si sper sa ma scuze eugen.....la mien e la fel....nu mi se indreapta rotile dupa ce iau curba...tre sa invart eu volanul k sa indrept rotile ![]() Poate se fie de la geometrie. Cel mai bine se simte la cutie cu masina ridicata cu rotile fata in sus. Atunci trebuie sa se misca foarte usor volanul. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
M-am saturat de problema cu directia si o sa-i schimb bucsile la tiranti,bieletele antiroliu,rulmentii si amortizoarele fata.Dupaia geometrie.Daca nu revine volanul ma spanzur.PS stie cineva cat costa amortizoarele si buscile tiranti...se schimba greu?
Attached File(s)
|
|
|
![]() ![]()
Post
#30
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Va promisesm poze cu ciclul masinii de cand e la mine......tare rau imi pare ca am pus priza aia de aer pe capota...am stricat tot ...Promit la anul sa mai iau o cutie de vopsea si muuuulllt smirghel si o sa o stric ....cum arata originala ...si vopsita jane ...aici ai dreptate....si multi o r sa ti dea dreptate..... e mult mai atragatoare fara priza d aer -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
primul rand de poze-ultima poza
asa arata corect masina. restul....e tacere, ca sa zic asa. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
primul rand de poze-ultima poza asa arata corect masina. restul....e tacere, ca sa zic asa. ![]() posibil....pt ca a fost restaurata d el. iar priza aia d aer se scoate din ce am auzit eu, si paote ca in timp o sa primeasca si o bara nikelata.... dar pana la urma tot lup in piele de oaie e nu? ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
![]() posibil....pt ca a fost restaurata d el. iar priza aia d aer se scoate din ce am auzit eu, si paote ca in timp o sa primeasca si o bara nikelata.... dar pana la urma tot lup in piele de oaie e nu? ![]() ma faceam si eu ca nu observ... eu am vazut masina intamplator, inainte de "restaurare" si era ok |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
ma faceam si eu ca nu observ... eu am vazut masina intamplator, inainte de "restaurare" si era ok la restaurare nu s a gandit nimeni la tabla aia d p capota lucian.... ala e un detaliu care in timp...dispare..... s a lucrat foarte mult la masina aia....aproape ca la toate e12 d p forum...... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Si in sfarsit azi am reusit sa montez injectia cu toate ca am fost super obosit dar vointa m-a tinut in picioare pe baricade.Multe modoficari la furtunele de apa, la cablul de acceleratie,la servodirectie ca ma incurcau furtunele,Multe fire de dat jos si ci ocazia asta amdat jos si instalatia de gaz.Maine ii dau si butelia de gaz si sa pun apa , mai am de legat un furtun la calorifer si de montat pompa de benzina electrica.Saptamana viitoare vine un prieten sa-mi lege firele ca nu am mufa in tablou.Am un fel de suport care nu sh ce face,pun o poza poate imi spuneti ce e ca nu l-am mai pus ,nu aveam loc.Acum sper sa-mi consume si mie ca o masina cu motor 1.8 si nu 2.5 chiar mai bine.
Si mi-am luat si jante pe 14".Le-am dat pe ale mele. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
bravo jante...te invidiez...eu n am mai facut nimic
![]() sunt superbe rotile...abia acu le am vazut in amanunt..... iar daca intr o poza de acolo e un filtru de aer sport....o sa trebuiasca sa l duci mai in fata.....langa faruri.....sau cel putin asa cred eu ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
bravo jante...te invidiez...eu n am mai facut nimic ![]() sunt superbe rotile...abia acu le am vazut in amanunt..... iar daca intr o poza de acolo e un filtru de aer sport....o sa trebuiasca sa l duci mai in fata.....langa faruri.....sau cel putin asa cred eu ![]() Nu sh am bagat greu debitmetrul acolo din cauza furtunelor de la servo.filtrul, o sa-mi iau altul ca asta e vechi are vreo 6 luni si a stat si prin garaj cand am vopsit so.... |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Azi am gasit masina cu geamul spart de la sofer.Nu au luat absolut nimik.Niste nenorociti ca sa nu le spun altfel.Ma bucur ca nu m-au indoit tabla sa deschida usa si au ales sa sparga geamul ![]() Imi pare rau! Cunosc sentimentul, cand in trecut la bloc mi-au zgariat 2 masini cu vopseaua impecabila(Omega+dieselul) ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
asta e frustrare maxima: nu poti afla prob. niciodata cine ti-a facut-o.
si mai grav e ca poate fi un vecin de bloc cu care te intalnesti zilnic si pe care il saluti cu "respect". vb. la tel. cu Eugen cans s-a intamplat nasolia. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Saptamana asta am lucrat din plin la masina,in ultimul timp am neglijat-o.V-am povestit ca mi s-a spart un geam.Am avut geamuri dar cred ca le-am aruncat atunci..am zis ca nu am ce face cu ele ca nu sunt pana in coltul usii eu avand altfel de usi pe atunci...bafta mea...in sfarsit o rezolv si pe asta
Azi am montat pompa de benzina,mici modificari si adaptari ca altfel nu se poate.Duminica vine rotty sa ma ajute cu firele si poate aud un vruuuuummmm.Doamne-ajuta!!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sa fie clar:NU MAI LUCREZ DUMINICA LA MASINA!!!,ieir m-am chnuit o groaza sa pornesc masina.Azi am fost cu ea la un mecanic de la LAF (ursu rosu)de la garaj si mi-a schimbat instalatia electrica.Am pornit dar nu merge bine motorul pentru ca ptr ca trage aer fals pe langa galerie si chiuloasa;cred ca din cauza faptului ca am chiuloasa pentru carburatie si nu a cazut fix pe orificiile de la chiuloasa (la injectie sunt mai mari orificiile).In sfarsit vad eu ce ii fac ma bucur ca am auzit-o pornind si chiar am mers cu ea.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Masina porneste ,si inca foarte usor numai ca nu se tureaza cate putin.Urmeaza sa-i pun un eleron tip alpina pe spate...intai ii fac poze cum i-ar sta si apoi il montez daca e,o sa astept si pareri ca cine stie cum miese pare mie ca ii sta bine si ...bla bla...
In sfarsit o sa-i leg si inchiderea care e montata dar nu legata ca mi-a fost scarba de fire dar trebuie sa o fac si pe asta.Sper sa fac rost de bani si ptr niste gume de vara mai late ,sa dea bine cu jantele.Cam atat...revin cu poze cu eleronul |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
Masina porneste ,si inca foarte usor numai ca nu se tureaza cate putin.Urmeaza sa-i pun un eleron tip alpina pe spate...intai ii fac poze cum i-ar sta si apoi il montez daca e,o sa astept si pareri ca cine stie cum miese pare mie ca ii sta bine si ...bla bla... In sfarsit o sa-i leg si inchiderea care e montata dar nu legata ca mi-a fost scarba de fire dar trebuie sa o fac si pe asta.Sper sa fac rost de bani si ptr niste gume de vara mai late ,sa dea bine cu jantele.Cam atat...revin cu poze cu eleronul da i niste suturi in cap lu' ala sa ti trimita eleronul mai repede ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am lucrat la masina...am schimbat cutia de viteze...am pus cu 5 tr din nou
...am luat articulatiile pe fata sa le schimb ca nu m-am mai uitat la ele de 2 ani de la ITP ...maine ma apuc de desfacut si dau si amortizoarele jos ca sa le duc la incarcat ...tai 1 spira din arcuri sa vad ce iese ...mi-a promis tata ca imi face bara stabilizatoare intre lonjeroane..trebuie calculata ceva?sa fie indoita sa aiba loc de torsiune?? ...vopsesc botul din nou ca mi-au zgariat-o nesimtitii astia din parcare si in plus am dat si eu putin cu spoilerul de pamant |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Azi am lucrat la masina...am schimbat cutia de viteze...am pus cu 5 tr din nou ...am luat articulatiile pe fata sa le schimb ca nu m-am mai uitat la ele de 2 ani de la ITP ...maine ma apuc de desfacut si dau si amortizoarele jos ca sa le duc la incarcat ...tai 1 spira din arcuri sa vad ce iese ...mi-a promis tata ca imi face bara stabilizatoare intre lonjeroane..trebuie calculata ceva?sa fie indoita sa aiba loc de torsiune?? ...vopsesc botul din nou ca mi-au zgariat-o nesimtitii astia din parcare si in plus am dat si eu putin cu spoilerul de pamant ai luat cutia in 5 de la omu' al carui tel. ti l-am dat? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
jane ....eu nu prea mai intru, stau slab cu timpul....
dar in week end...cred ca ajung p la tien si primesti jucaria nu promit dar sper sa ajung week endul asta....asa ar fi cel mai bine.... in caz ca nu ajung in bucuresti...vedem noi unde ne intalnim prin apropiere...sau unde ti l las... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Mda...masina a intrat din nou in lucru..de fapt tot timpul a fost.Ii pun barile nichelate inapoi,un eleron,i-am taiat priza de aer(nu toata
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
esti pe calea cea buna.
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
era mai demult pe calea cea buna.....dar nu avea loc doin cauza timpului si banilor....
ravo bre...iese bine.... numa asteptam sa arate asa de oke eleroanul ala:P..... -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 179 Joined: 21-October 08 From: Bucuresti Member No.: 2,262 Car: E21 Engine: 318 ![]() |
In sfarsit am vopsit-o.Am vopsit si jantele.poze... arata bine janta...sa o vedem live...termina mia repede si treci k ea pe la mine ![]() -------------------- Ride or Die
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
arata bine janta.sa vedem masina...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
arata bine janta.sa vedem masina... Uite si masina:mai am de lucru la nichelaje,arcurile spate sa mai tai din ele,un capat de toba din inox ca cel vexhi din tabla nichelata e praf.Trebuie sa capitonez portbagajul pe interior,inca 2 jante dupa Paste ca nu e omu in Bucuresti si ...restul cand oi mai face rost de bani...poze This post has been edited by eugene12: Apr 16 2009, 02:26 PM |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
tii minte cand team porcait pe 4tiuning acum mai multa vreme (ursuletz_cabrio e nick ul de acolo) pt p[riza de aer si mai multe
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Arata mult mai bine decat inainte.
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
cauciucuri mai mari...
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Este de E12 eleronul, sau de e28?
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
bravo, ai facut un pas inainte dp de v estetic cu masina asta, incepe sa semene a ce-a fost odata
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
tii minte cand team porcait pe 4tiuning acum mai multa vreme (ursuletz_cabrio e nick ul de acolo) pt p[riza de aer si mai multe ![]() ![]() ![]() ![]() Pai pot spune ca meritam ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am facut rost si de semnalele de pe fata,noi noute multumita lui Cosmin Coman care a fost super de treaba cum de altfel e multa lume de pe forum de aici.O comunitate unita....Azi totodataam iesit si prima data cu masinape strada.Dupa schimbarea bieletelor trebuie sa fac geometria...ori trage stanga ori dreapta.Frana:elastica si s-a mai asezat.120 kn am facut azi in Buc si a fost o placere.Mai am completari mici si e gata.
This post has been edited by eugene12: Apr 22 2009, 09:45 PM |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am desfacut bucsile de pe spate de la punte.Cea de pe stg era varza ,cand schimbam tr a 2 a zmucea direct in caroserie si batea ca dracul.Am dat bucsa joc si cum 560 ron nu am ca sa le iau,(am inteles ca se gasesc numai la Bavaria) am zis sa fac eu 2 bucsi.La tata la serviciu se lucreaza cu cauciuc brut,am scos interiorul bucsii ,am luat la strung putin si apoi am bagat -o la loc.Apoi in 4 colturi avea niste gauri de 8 date in cauciuc pentru a avea loc sa flambeze.Am bagat cauciuc cam de 12mm grosime batut bine cu ciiocanul,apoi am facut si bucsa de sus ,cea rotunda.Montat inapoi,dat cu grund si teroson de jur imprejurul surubului de pe caroserie deoarece unde a batut se cojise,vaselina din plin.Merge f frumos si am scapat de o bataie care o aveam de 6-7 luni fara sa ma coste nici un ban.Acum sper sa ma tina destul.Am mai schimbat uleiul si filtrul,am pus o pompa de servo de pe un septar ca baga 110 bar si a mea baga 100.Cam atat....
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
560 ron e pretul pt. una buc. sau pt. pereche?
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
pentru 2 bucati.si se gasesc numai la bavaria din pacate
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Piese originale se pot comanda si de la alte magazine de piese.
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
asa ar trebui sa fie, dar nu e asa eu am avut nevoie de kederul de portbagaj pt. e12. Nu-l l-am gasit decat la ei(AB) si m-a cam usturat... Eu am cumparat piese originale BMW la un magazin de VW in Militari (cand cosmin_coman nu a gasit bineinteles ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Chiar daca gaseam nu aveam de unde sa dau atatia bani,si am ales improvizatia (care sper sa ma tina macar 1/4 din viata unei piese noi )ca altfel se rupeau alea pe acolo de la vibratii si batai.Cauciucul care l-am bagat l-am si vulcanizat cu cauciuc natural deci ....sper sa tina.
ptr Lucian:280 ron una asa am inteles de la florin men |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Chiar daca gaseam nu aveam de unde sa dau atatia bani,si am ales improvizatia (care sper sa ma tina macar 1/4 din viata unei piese noi )ca altfel se rupeau alea pe acolo de la vibratii si batai.Cauciucul care l-am bagat l-am si vulcanizat cu cauciuc natural deci ....sper sa tina. ptr Lucian:280 ron una asa am inteles de la florin men vezi ca la ursul meu bucsi facute de un "nea nelu" m-au tinut 5 ani.asa ca spor la treaba ! ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Or sa te tina destul bucsile alea.
M-am interesat si eu de bucsi pentru E12 cu stopuri mici. Raspunsul a fost: "Nu le mai produce nici un aftermarket -nici macar Lemforder... Pretul meu de originale este 360 ron/bucata (daca s-or mai gasi in Germania)" -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Or sa te tina destul bucsile alea. M-am interesat si eu de bucsi pentru E12 cu stopuri mici. Raspunsul a fost: "Nu le mai produce nici un aftermarket -nici macar Lemforder... Pretul meu de originale este 360 ron/bucata (daca s-or mai gasi in Germania)" daca am fi baieti destepti,am face mai multe si le am pune pe ebay de vanzare la un pret decent. daca e interesat eugen sa colaboram la un film dinasta,am putea face niste banuti frumosi ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
lemforder-ul era singurul producator pentru bucsile astea.eu m-am chinuit doua luni sa aduc asa ceva dar se pare ca nu mai sunt pe stoc.am incercat si pe original si le iau cam pe la 310 ron.daca le iei de la bavaria iesi mai ieftin decat daca le-ai lua dintr-un magazin de piese aftermarket.
revenind la bucsi: eugen crezi ca ma poti ajuta sa fac aceeasi operatie si la ale mele cand o sa le desfac? -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
de ce va tot omorati sa le cumparati cand le puteti face la un "nea nelu" din asta de face bucsi?
daca ii mai dai si o bere te tine bucsa aia mai bine decat una originala |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
de ce va tot omorati sa le cumparati cand le puteti face la un "nea nelu" din asta de face bucsi? daca ii mai dai si o bere te tine bucsa aia mai bine decat una originala deci depinde de amestecul de cauciuc. nu o mai arde asa...e vorba de cum e facuta...daca e facuta prost ,nu tine. eu asa am luat masina ,cu bucsi nea nelu.acum am lemforder.. pana mea...sari la gat aiurea. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
nu sar la gatul nimanui....ai interpretat gresit dar sincer decat sa arunc milioane pe niste bucsi de la producator mi le face nea nelu
care pe masina unei cunostiinte de a mea are de 2 ani bucsile alea si nu au nimic chiar nu am sarit de .... in sus la faza asta |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
revenind la bucsi: eugen crezi ca ma poti ajuta sa fac aceeasi operatie si la ale mele cand o sa le desfac? Cozmine te ajut cu cea mai mare placere daca o sa mai fie in picioare fabrica de la tata ca i-a bagat pe toti in somaj deocamdata.O improvizatie de 1an 2 tot facem ![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
cat e ceasul?
e 12 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ora 30 de ce nu s-a inventat ? sau 28 ? sau 34 ?sau 31 ?
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
pe moment mi a venit in cap e 12...eu sunt setat cu e 12. m a fascineaza masina asta....e 12...
e 24 e alta clasa..pt premianti ionusunt pt tine am altceva.ce zi e ?.e 30:P e 31. e 28 imi pare rau pt cei cu e 36 34 38 si etc:P? ce luna e ?e 12:PP nu s gramaticale dar merge:P This post has been edited by INTERCEPTOR: Sep 19 2009, 09:50 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th October 2025 - 05:29 AM |