IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> fise bujii
Rating 5 V
iulis
post Oct 25 2008, 04:07 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-October 08
From: ploiesti
Member No.: 2,279
Car: e36
Engine: 1.6 102CP



salut am un bmw316 de 1.6 iar problema este ca izolatia fiselor se deterioreaza iar dupa cateva ore de mers da la masa iar motorul incepe sa tremure si nu se mai accelereaza. leam schimbat qu unele noi. cred k vreo 3 ore am mers qu ele si astea adunate si pa sau facut praf.acu le am pe cele originale izolate qu termocontractibil. va rog imi spune si mie cineva ce este de facut sau care este cauza. mentionez cat timp sunt izolate masina mere perfect consuma cat ar treb un bmw 316 fuge destul de bn ce sa zic mere bn.astept sugestii.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
SAL FOR ALL!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 3)
Darren
post Nov 15 2008, 04:36 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Sub fisele de la bujii trebuie sa ai un shield protector care acopera galeria de evacuare. Daca nu-l mai ai, atunci caldura generata de galerie iti topeste izolatia. Ciudat totusi, ca ala nu dispare pur si simplu. Poate s-a gaurit din cauza coroziunii? E un fel de bucata de tabla modelata, eventual pune o poza cu fisele bujiilor in care sa se vada si ce e sub capetele bujiilor (in jos pe blocul motor)

LE: Piesa nr. 5 din link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

This post has been edited by Darren: Nov 15 2008, 04:38 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulis
post Nov 23 2008, 11:21 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 19
Joined: 25-October 08
From: ploiesti
Member No.: 2,279
Car: e36
Engine: 1.6 102CP





QUOTE (Darren @ Nov 15 2008, 04:36 PM) *
Sub fisele de la bujii trebuie sa ai un shield protector care acopera galeria de evacuare. Daca nu-l mai ai, atunci caldura generata de galerie iti topeste izolatia. Ciudat totusi, ca ala nu dispare pur si simplu. Poate s-a gaurit din cauza coroziunii? E un fel de bucata de tabla modelata, eventual pune o poza cu fisele bujiilor in care sa se vada si ce e sub capetele bujiilor (in jos pe blocul motor)

LE: Piesa nr. 5 din link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50

AI DREPTATE ACEA PROTECTIE EXISTA. TREABA ESTE K NU SE TOPESC FISELE CI DOAR APAR NISTE PUNCTE ALBASTRE PE ELE SI INCEPE SA SE MACINE ACEL CAUCIUC SI DIN ACEASTA CAUZA DA LA MASA.ESTE AL 2LEA SET DE FISE PE CARE LEAM LUAT DE NOI SI NA DURAT O LUNA CA LA CILINDRUL 3 SI 4 SAU DUS.LA FEL SA INTAMPLAT SI CU CELE ORIGINALE SI CU CELE CARE LEAM CUMPARAT.CE SE INTAMPLA VA ROG AJUTATIMA!ASTEPT RASPUNS.


--------------------
SAL FOR ALL!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tavix
post Mar 24 2009, 09:26 PM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 12
Joined: 11-March 09
Member No.: 2,594
Car: E36
Engine: M40 1.6 100cp



seamana a strapungere desi izolatia fiselor este groasa si e nevoie de impuls de tensiune mare pt asa ceva
pot fi bujii defecte distanta prea mare sau intrerupte, incearca sa le skimbi
defecta bobina sau bobinele de inductie functie de tipul motorului dar dc iti merge bine e putin prob.
fisele de calitate proasta sau caldura prea mare in zona
nu ai spus unde apar punctele albastre in zona cauciucului care imbraca bujia sau pe traseul fisei
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 10:38 PM