![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-October 08 From: ploiesti Member No.: 2,279 Car: e36 Engine: 1.6 102CP ![]() |
salut am un bmw316 de 1.6 iar problema este ca izolatia fiselor se deterioreaza iar dupa cateva ore de mers da la masa iar motorul incepe sa tremure si nu se mai accelereaza. leam schimbat qu unele noi. cred k vreo 3 ore am mers qu ele si astea adunate si pa sau facut praf.acu le am pe cele originale izolate qu termocontractibil. va rog imi spune si mie cineva ce este de facut sau care este cauza. mentionez cat timp sunt izolate masina mere perfect consuma cat ar treb un bmw 316 fuge destul de bn ce sa zic mere bn.astept sugestii.
-------------------- SAL FOR ALL!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Sub fisele de la bujii trebuie sa ai un shield protector care acopera galeria de evacuare. Daca nu-l mai ai, atunci caldura generata de galerie iti topeste izolatia. Ciudat totusi, ca ala nu dispare pur si simplu. Poate s-a gaurit din cauza coroziunii? E un fel de bucata de tabla modelata, eventual pune o poza cu fisele bujiilor in care sa se vada si ce e sub capetele bujiilor (in jos pe blocul motor)
LE: Piesa nr. 5 din link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 This post has been edited by Darren: Nov 15 2008, 04:38 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 25-October 08 From: ploiesti Member No.: 2,279 Car: e36 Engine: 1.6 102CP ![]() |
Sub fisele de la bujii trebuie sa ai un shield protector care acopera galeria de evacuare. Daca nu-l mai ai, atunci caldura generata de galerie iti topeste izolatia. Ciudat totusi, ca ala nu dispare pur si simplu. Poate s-a gaurit din cauza coroziunii? E un fel de bucata de tabla modelata, eventual pune o poza cu fisele bujiilor in care sa se vada si ce e sub capetele bujiilor (in jos pe blocul motor) LE: Piesa nr. 5 din link: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 AI DREPTATE ACEA PROTECTIE EXISTA. TREABA ESTE K NU SE TOPESC FISELE CI DOAR APAR NISTE PUNCTE ALBASTRE PE ELE SI INCEPE SA SE MACINE ACEL CAUCIUC SI DIN ACEASTA CAUZA DA LA MASA.ESTE AL 2LEA SET DE FISE PE CARE LEAM LUAT DE NOI SI NA DURAT O LUNA CA LA CILINDRUL 3 SI 4 SAU DUS.LA FEL SA INTAMPLAT SI CU CELE ORIGINALE SI CU CELE CARE LEAM CUMPARAT.CE SE INTAMPLA VA ROG AJUTATIMA!ASTEPT RASPUNS. -------------------- SAL FOR ALL!
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 11-March 09 Member No.: 2,594 Car: E36 Engine: M40 1.6 100cp ![]() |
seamana a strapungere desi izolatia fiselor este groasa si e nevoie de impuls de tensiune mare pt asa ceva
pot fi bujii defecte distanta prea mare sau intrerupte, incearca sa le skimbi defecta bobina sau bobinele de inductie functie de tipul motorului dar dc iti merge bine e putin prob. fisele de calitate proasta sau caldura prea mare in zona nu ai spus unde apar punctele albastre in zona cauciucului care imbraca bujia sau pe traseul fisei |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 10:38 PM |