![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Sa nu fii timid si sa ne-o arati si noua motociclistiilor (mie si lui Sixx) da?
![]() Felicitari si sa o stapanesti sanatos, dar stii asta deja si prin viu grai, de la mine,superba! ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Azi era sa o scap ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
same here! mare grija sa nu te vizitam pe la spital! ca asta nu e 325ix
![]() altfel foarte misto motorul ,imi plac astea naked la nebunie ! LE : dupa turmetru banuiesc ca e ceva peste 600 cmc nu ? nu ma prea pricep la recunoastera motocicletelor si nici nu am vazut scris pe ea pe undeva . This post has been edited by ionusunt: Oct 8 2008, 03:37 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
f. frumoasa! s-o stapanesti sanatos |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Multumesc mult! Oricum nu pot sa-i dau f tare pentru ca e in rodaj
![]() Este o Honda CB 600 F HORNET ABS din 2008 - http://www.honda-bikes.ro/interior.php?hl2...cat=3&id=99 Am luat-o cu 0 km din Olanda. Tip 4 cilindri in linie in 4 timpi, 16 supape, DOHC, racit cu lichid Capacitate cilindrica 599cc Alezaj x cursa 67 x 42.5mm Raport de compresie 12 : 1 Putere maxima 75 kW / 12,000min-1 (95/1/EC) Cuplu maxim 63.5 Nm / 10,500min-1 (95/1/EC) Greutate la gol 173kg (177kg ABS) Greutate la plin 198kg (Fata: 98.2kg; Spate: 99.8kg) Capacitatea maxima de incarcare 188 kg Greutate totala 386 kg (Fata: 191.4 kg; Spate: 194.6 kg) Dimensiune anvelope Fata 120/70�ZR17M/C (58W) Dimensiune anvelope Spate 180/55�ZR17M/C (73W) This post has been edited by butcky: Oct 9 2008, 12:05 AM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
E foarte mişto, s-o stâpâneşti sănătos!
Chiar trebuie să ai grijă cu ea mai ales că tu eşti cam maniac. În afară de gama enduro de la BMW, motocicletele naked îmi place cel mai mult, inspiră forţă şi masivitate. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am avut si un mic incident cu motorul ![]() De la Unirii spre 11 Iunie era aruncat in mijlocul strazii un fier-beton de "12. Abia se vedea! L-am luat in plin! ![]() ![]() ![]() Daca nu se oprea in radiator mi se infigea in genunchi ![]() Dupa ce am lovit fierul, l-au mai luat in plin 3 masini printre care un arab cu un e46. I-a zburat bara ![]() This post has been edited by butcky: Oct 10 2008, 08:18 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
in primul rand fierul ala nu avea ce cauta acolo .de aici ar fi trebuit sa porneasca toata discutia cu militianul...dar suntem in romania .... bine ca nu a zis sa iti dai ochii tai in judecata ca nu sunt eficienti . dupa gabor banuiesc ca trebuia sa conduci preventiv .adica cu 0 km/h ca sa eviti obstacolele. ce dreaq fieru ala il vedeai si cu bricheta daca luminai la cat de mare vad ca e....ce retard sa dai honda in judecata ![]() bine ca tu nu ai patit ceva la picior..ca atunci era chiar naspa . This post has been edited by ionusunt: Oct 11 2008, 01:34 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Ieri mi-am schimbat toba. Am pus Akrapovic Megaphone din Titanium. Ma inebuneste de cap
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
super tare arata tevoiul
![]() pune si tu un film sa auzim si noi ![]() This post has been edited by ionusunt: Oct 14 2008, 10:29 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Acolo era un gras pe nume Militaru care cred ca era "luat". A inceput sa tipe la mine si mi-a dat fiola sa suflu. A spus ca eu sunt de vina ca trebuia sa evit obstacoul si sa dau in judecata firma Honda ca nu face faruri eficiente. Ce oligofren! http://www.youtube.com/watch?v=UXY2Lnt1OrM...feature=related Chiar că era oligofren, m-a luat durerea de cap de la recomandarea asta a lui. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Asa arata cu toba Akrapovic ![]() Frumos,macar asa esti si tu cu ceva in motoGP ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
de ceva timp ma gandesc sa achizitionez si eu un motor doar ca eram nohotarat in privinta modelului
de cand am mers cu al tau nu mai am dubii stiu ce vreau ![]() e super manevrabil |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
de ceva timp ma gandesc sa achizitionez si eu un motor doar ca eram nohotarat in privinta modelului de cand am mers cu al tau nu mai am dubii stiu ce vreau ![]() e super manevrabil ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am zis sa o scot ultima oara pe anul asta. Am mers cu un prieten sa ne dam pe DN1. La intoarcere, pe la Ciolpani, am trecut cu peste 200 prin fata unui logan cu radar. Astept sa-mi vina hartie acasa ca sa-mi predau permisul
![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Felicitari pentru achizitie....cat ai dat pe ea si cati cmc are?Poate ai noroc si nu-ti trimite nimic acasa.Eu am trecut cu 140 pelanga radar in bucuresti si nu mi-a venit nimik....inca...Bafta
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
E de 600 cmc si de pret ce pot sa zic... e noua! Am dat cat e una noua dar cu un mic discount!
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 14-July 08 Member No.: 1,704 Car: E30 Engine: M40 1.8 116CP ![]() |
E de 600 cmc si de pret ce pot sa zic... e noua! Am dat cat e una noua dar cu un mic discount! ![]() da-mi voie sa te felicit pt achizitie , e bijuterie de motor, asta asa ca si de la unu mai vechi in domeniu ![]() doar atat as vrea sa iti impartasesc: "faptul ca mi-am luat motor, a fost printre lucrurile care mi-au adus cea mai multa satisfactie" stiu ca sentimentul de libertate pe care ti-l da cand treci de 140/h e incomparabil cu orice altceva ,asa ca: "rupe-i guma " , sa o calaresti sanatos si fara evenimente, te asteptam pe forum <motociclism.ro> asfalt uscat |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Merci!
![]() te asteptam pe forum <motociclism.ro> E blocat de cateva zile ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 82 Joined: 15-February 06 From: bucuresti Member No.: 191 Car: bmw e36 coupe Engine: m50 2.5 192 cp ![]() |
deesi nu ma atraga astea (doar cele sport) sa o stapanesti sanatos si fara alte incidente.Asfalt Uscat
![]() -------------------- e46 coupe DIESEL si 6 trepte
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
deesi nu ma atraga astea (doar cele sport) sa o stapanesti sanatos si fara alte incidente.Asfalt Uscat ![]() ![]() Pacoooooo, golanule, de cand nu ai mai intrat pe forum! ![]() ![]() This post has been edited by butcky: Jan 1 2009, 03:01 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Nici nu au trecut 3-4 luni si deja ma gandesc sa-mi iau alta motocicleta.
Care credeti ca merita mai mult? Honda CB 1000R (cea naked) sau CBR 1000RR (cea carenata)? Ambele 2009, tot cu ABS. This post has been edited by butcky: Jan 14 2009, 03:03 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pare bine ca esti optimist
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ambele sunt mişto, e o decizie grea.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Daca mai e intreaga si la anul(sezon), si mai ai ce sa dai(pe mana ta evident), iti place pozitia mai tehnica si mergi mai mult in afara(Cheia...) decat in oras merita CBR 1000RR 2009, primul SS cu ABS(un pas mare inainte).
Bafta ridere,sa ne vedem la primavara ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
||||||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Daca mai e intreaga si la anul(sezon), si mai ai ce sa dai(pe mana ta evident), iti place pozitia mai tehnica si mergi mai mult in afara(Cheia...) decat in oras merita CBR 1000RR 2009, primul SS cu ABS(un pas mare inainte). Bafta ridere,sa ne vedem la primavara ![]() Dar nu inteleg de ce la RR-ul asta nou, ambreajul este pe cablu ![]() M-am apucat sa repar radiatorul! L-am curatat de vopsea in zona indoita, am umplut gaura cu un fel de Poxipol, dar din SUA, care rezista la 300 grade si la gaurire/slefuire etc. Apoi l-am slefuit, l-am dat cu filler, l-am slefuit din nou cu smirghel fin si apa si apoi l-am vopsit cu spray-ul. Am vopsit ambele parti ale radiatorului ca sa nu se vada diferente. Jumatatea buna a iesit impecabil si pe cea reparata s-au facut niste brobonele. Mici umflaturi! Am curatat fopseaua cu smirghel fin si am dat din nou cu filler. Iar au aparut! Acum si mai multe! Ce o avea? Pozele sunt facute acum in ultima faza. Scuze pt calitate dar e camera telefonului. Vre-un sfat, ceva... ![]() later edit: poate ca o sa spuneti ca de ce nu-mi iau alt radiator nou! Pentru ca nou este 36 milioane! ![]() This post has been edited by butcky: Jan 24 2009, 04:22 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|||||||||
|
||||||||||
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
L-am curatat din nou pana la aluminiu! Am dat cu 600 si apoi cu 1200. Era oglinda! Apoi i-am dat din nou filler si acum l-am vopsit. Nu a iesit perfect dar pot sa-i dau 9 din 10.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Ieri am fost sa dau examen pentru permis. L-am luat!
![]() Mi-a redus pedeapsa la o luna! Maine (joi) se face luna si pot sa-l iau inapoi! ![]() Am scos motorul din garaj. Facuse panze de painjen la propriu ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Frumoasă mai e!
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Mi-a redus pedeapsa la o luna! Maine (joi) se face luna si pot sa-l iau inapoi! ![]() L-am spalat, l-am polishat pe unde mai avea mici zgarieturi si de maine il scot la alergat ![]() Felicitari! Vezi ca drumul din Pipera spre centru trece pe Kiseleff,sa pui pantofii cu toc la alergatu ala, poate te mai tempereaza... -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi-am luat manusi Alpinestars GP Plus si costum Dainese Izalco Titanium cu cocoasa
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ti-a venit mintea la cap sau mi se pare mie?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
De ce ma?
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Mi-am luat manusi Alpinestars GP Plus si costum Dainese Izalco Titanium cu cocoasa ![]() Nu ziceai că nu mai cumperi nimic de la Dainese? ![]() http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=315752 M-a pus pe gânduri topicul tău.. |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Da! M-a dezamagit firma, dar am avut o super oferta la combinezon si n-am putut s-o refuz
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cât a costat?
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Mi-am luat manusi Alpinestars GP Plus si costum Dainese Izalco Titanium cu cocoasa ![]() Felicitari pentru achizitii,este normal sa iti para ciudat costumul ,raportandu-l la haine de strada,te tine cocosat pt ca este facut sa stai aplecat in el,in pozitia pe motor,nu iti este mic(daca iti faceai probleme),cum mergeai tu cu viziera fumurie noaptea numai tu stii ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
sper ca in cel mai scurt timp sa ma plimb si eu cu voi (chiar daca voi fi primul gras pe motor)azi am inceput scoala pt A
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
O sa-ti iasa un motor din cur?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
sper ca in cel mai scurt timp sa ma plimb si eu cu voi (chiar daca voi fi primul gras pe motor)azi am inceput scoala pt A ![]() Bravo! Felicitari ![]() ![]() ![]() Azi am venit de la mare! La intoarcere am facut 1,5 h pana-n Bucuresti. Am facut plinul in Constanta (19 L) si a consumat toata benzina pana in Bucuresti. Am tinut-o 200-230 km/h cu pasager in spate si ditamai rucsacul ![]() La dus am tinut-o pana-n 200! 150-200! Eram pe banda 2 si mi-a sarit o potaie in fata! Am franat cat am putut de tare (am ABS si nu blocheaza), dar daca nu se intorcea sigur il loveam. Ma vedeam zburand cu gagica peste mine ![]() Am facut 7000 km si cauciucul spate e terminat! Alti bani... ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
sry de of!!! da o sa-mi iasa! ![]() ![]() Vezi ca pana termini tu scoala si-ti iei motor o sa am in admisie presiune cat ai tu in sistemul de racire la urs. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 310 Joined: 24-May 07 From: bucuresti Member No.: 938 Car: E30/E53 Engine: 2,5=171cp,30i=231cp ![]() |
mah stefane nush exact ce-mi iau inclin spre un cbr 600 f4 (nush dak am scris cum trebuie) ceva de prin 2002-2003 injectie neaparat:P
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
sper ca in cel mai scurt timp sa ma plimb si eu cu voi (chiar daca voi fi primul gras pe motor)azi am inceput scoala pt A ![]() Felicitari si bafta! Ai grija ca au inasprit "traseul" -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
in ce consta traseul asa mai exact ca am vazut la un amic un scuter de 125cmc si m-ar cam batea gandul un pic ... dar nu prea tare
![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Bravo! Felicitari ![]() ![]() ![]() Azi am venit de la mare! La intoarcere am facut 1,5 h pana-n Bucuresti. Am facut plinul in Constanta (19 L) si a consumat toata benzina pana in Bucuresti. Am tinut-o 200-230 km/h cu pasager in spate si ditamai rucsacul ![]() La dus am tinut-o pana-n 200! 150-200! Eram pe banda 2 si mi-a sarit o potaie in fata! Am franat cat am putut de tare (am ABS si nu blocheaza), dar daca nu se intorcea sigur il loveam. Ma vedeam zburand cu gagica peste mine ![]() Am facut 7000 km si cauciucul spate e terminat! Alti bani... ![]() Daia esti tu ma zapacit la cap(la propriu), ca mergi cu naked cu 230 si te bate vantul peste tot(inclusiv in cap) ![]() Poate ii zbura riderului o protectie lunara a prietenei si se infigea in radiatorul rau proaspat reparat, in regie proprie(la viteza aia era ca tarusul ala de pe caldaram) ![]() ![]() ABS util dar nu total(tine si de noroc). Cand dadeai burn cu guma spate, nu te gandeai la costuri? ![]() Ce gume vrei sa iti iei?(ce ai stock?) Bafta -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Daia esti tu ma zapacit la cap(la propriu), ca mergi cu naked cu 230 si te bate vantul peste tot(inclusiv in cap) ![]() ABS util dar nu total(tine si de noroc). Cand dadeai burn cu guma spate, nu te gandeai la costuri? ![]() Ce gume vrei sa iti iei?(ce ai stock?) Bafta Intr-adevar, te cam zboara vantul! Eu aveam pe cap o casca BMW flip-up marimea XXL (eu port M) si gagica-mea ARAI RX7 marimea M (poarta S). Ne zburau castile de pe cap la peste 200. In picioare aveam adidasi si ma frigea aerul fierbinte de la motor ![]() ABS-ul m-a scos din multe situatii nasoale, cand credeam ca nimic nu ma mai scapa ![]() Stock am Bridgestone BT 014. E o guma foarte moale si s-a dus destul de repede. Cred ca tot din asta imi iau. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Casca o porti degeaba daca nu e de marime potrivita.
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Stock am Bridgestone BT 014. E o guma foarte moale si s-a dus destul de repede. Cred ca tot din asta imi iau. Buca inconstienta,nu face greseala vietii mele sa iei aceeasi guma lesinata, la primul schimb!(la scuter, la 12k) Ia-ti ce mi-am luat eu (LA ACEASI PRET CU BT014!!!!!!),citeste aici: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...20&start=20 #post24. Pune gume profi Michelin Pilot Power 2CT,o sa ai revelatii, si Bridgestone BT 014 ia-l in spate in ghiozdan, ca e un carton obosit ![]() ![]() P.S.: La cat tii presiunea in instalatie fata/spate?(a cauciucuriilor) ![]() Hai bafta, te salut cu guma ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
in ce consta traseul asa mai exact ca am vazut la un amic un scuter de 125cmc si m-ar cam batea gandul un pic ... dar nu prea tare ![]() Citeste pe aici: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...3838&st=190 Bafta -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
DE VANZARE!!!!!!!!!!!!!! TREBUIE SA CUMPAR O MASINA SI AM NEVOIE DE BANI!!!!!!!!!!!!
Cine este interesat sa sune la 0720.921.700 Honda Hornet octombrie 2008 cu ABS, nu a mers decat 2 luni in 2008, cumparata de noua cu ZERO km. S-a respectat rodajul, uleiul schimbat la timp - NUMAI MOTUL 300V si filtre K&N - toba Akrapovic Megaphone Titanium + toba originala, xenon pe ambele faze de 4300k alb cu balast super slim (se poate scoate daca nu va place cu xenon), ornament motor Rizoma in culoarea furcii, tank pad original Honda, rim strips originale Honda, 2 chei originale, cauciucuri Michelin Pilot Power, placute schimbate, uleiul schimbat acum 1500 km. Daca ne intelegem la pret mai dau si alte accesorii pe care le-am cumparat si n-am apucat sa le schimb. Pretul este negociabil in functie de ce accesorii las pe motocicleta. Aprox. 5700 euro. FILM CU MOTOCICLETA ----> http://www.youtube.com/watch?v=djtZMPIn9BM Sau accept schimb cu masina. Prefer ceva dupa 2003. Pot sa dau si diferenta! Astept oferte! -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th September 2025 - 08:33 AM |