IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> diverse probleme, tacheti, stabilitate...etc
vioE21
post Sep 30 2008, 09:58 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 45
Joined: 13-July 06
Member No.: 382



Revin cu alte mici probleme cu al meu E36 318i. Se aude motorul ca un diesel (presupun ca sunt tacheti). Intrebarea fiind: daca pun un ulei mai gros gen 15w40 , se mai diminueaza zgomotul? Sau trebe schimbati tachetii sau ceva pe acolo?

Alta chestie ar fi stabilitatea pe drum. Daca dau peste denivelari , ''pleaca '' de spate. Suspensie spate e destul de tare, daca apas pe coltul masini nu prea se lasa. Oare ce ar fi?

Alta mica problema ar fi cu temperatura la motor. Daca stau mai mult de 15 min in trafic se duce pe rosu. In mers nu e nici o problema. Ma gandesc sa nu fie vascocuplajul la ventilator.

Si ar mai fi consumul.......cam 14 in oras....e normal? ( stau intrun oras mai linistit)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 4)
Iulika0069
post Oct 2 2008, 10:53 PM
Post #2


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



La fostul E36 dupa ce am facut geometria s-a diminuat mult de tot 'plecatul' asta de spate; schimbasem inainte si amortizoarele ca erau duse

Se duce 'pe' sau 'spre' rosu? Vezi sa nu ai garnitura de chiulasa ciupita.. Ai verificat, mai ai apa in radiator? Dar spuma alba pe busonul de la ulei?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 3 2008, 02:14 AM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





cu fugitul pe spate e posibil sa fie din amortizoare
mai intai du-te sa-i verifici geometria (pe spate)

daca iti incinge NUMAI cand esti in trafic altfel nu, mai mult ca sigur e vascocuplajul (asta daca mai ai calandru intre radiator si motor)

consumul daca mergi prin bucuresti, din pacate cam atat e.. si eu am avut 318 e36 si rar de tot scoteam 12L/100km asta cand era destul de liber...


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oakyman
post Oct 4 2008, 11:08 AM
Post #4


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27-September 08
Member No.: 1,818
Car: e36
Engine: 1.8



Problema cu racitu motorului si eu am avut-o... tot asa la drum lung si viteza era ok nu se incalzea dar in trafic era tot pe rosu...
mie imi era dusa pompa de apa care a costat 2 mil si vascocuplazul care ma costat 3 mil.... mai poti verifica si termostatul dar nu cred pt k si amea avea aceleasi simptome.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vioE21
post Oct 5 2008, 04:25 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 45
Joined: 13-July 06
Member No.: 382



Merci baieti pt raspunsuri....calandrul ala dintre radiator si motor(sau cum se zice) l-a dat jos ca era crapat si imi atingea palele de la ventilator si atunci in cateva minute se ducea pe rosu......acum e mai bine...o sa verific vascocuplajul si o sa-l schimb. M-am uitat putin la rotile de spate si cea de pe dreapta pe exterior e tocita rau, se vede cum e bagata mai spre interior, presupun ca de acolo e problema.

Ce ma deranjeaza momentan e zgomotul de la tachetii.......se pot schimba?...e mult de lucru?..cel de la care am luat-o nu avea nici ulei in motor......cand am luat-o nici nu se vedea uleiul pe joja.....cred ca de acolo sau dus tachetii....

motorul papa 300-500 ml de ulei la 2000 km....e mult?....de scos nu scoate fum deloc....nici cand o pornesc nici in mers....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th June 2025 - 01:44 AM