![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare?
multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Esti sigur ca e calculatorul in sine si nu ai uitat vreo masa sau un + ? Da si tu mai multe detalii daca vrei sa te ajutam, gen pe ce masina l-ai pus, ai umblat la fire, etc. masina este o pisica coupe din 97. a avut motor de 1800 is si vreau sa-i pun motor de 2500 24 v din 94. la fire nu am umblat , ma refer la mufa de care se leaga instalatia masinii cu cea a motorului, nu am avut de ce ca firele practic sunt la fel (am verificat ![]() totusi...... am pus aparatul de masura pe mufa care intra in fiecare bobina de inductie si imi arata 6 volti... curios,nu? cum dadeam la contact...... 0 volti.....de ce? sa fie intradevar o masa sau un plus ne la locul lui? da-ti-mi o sugestie,va rog! merci. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Mai mult ca sigur ca ai uitat o masa sau un +. Mai verifica o data firele. Am intalnit deseori sa ramana un fir ascuns si sa nu-l vezi. AM REZOLVAT PROBLEMA!!!!! masina mea fiind din 97 ca orice masina de dupa 95 are IMOBILIZATOR! problema a fost doar din 2 fire care trebuia legate intre ele (firul care ducea in calculator la pinul 10 cu cel care ducea tot in calculator la pinul 80) acestea doua trec prin instalatia masinii si duc in imobilizatorul care se afla sub torpedou . le-am identificat ,le-am taiat si le-am legat intre ele. simplu nu? masina a plecat la sfert. problema celor doua fire este aceea de a taia scanteia pentru a nu fi furata masina:) pentru 2 fire am stat 3 saptamani sa pornesc un motor. nu imi atribuii vre-un merit pentru ca fara ajutorul unui prieten din bucuresti , adi , care se ocupa numai de bmw-uri nu as fi rezolvat nimic. asta e , s-a rezolvat problema,si sunt fericit:)) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
e fiecare are zilele lui proaste .asa ca orice om are si bune si rele.om topic bine ca ai rezolvat.eu acuma am vazut topicul .aveam de proba un calculator.soo enjoy the engine
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! da scuzele mele. sincer ma cunosc mai demult cu el dar pana nu am bagat id-ul lui nu am stiut ca il cheama si oprisan. si asta s-a intamplat dupa ce am scris ca am rezolvat problema. scuze inca odata pentru adi...oprisan ( super om) ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 27-January 09 Member No.: 2,492 Car: E 36 Engine: 1600 73 kw ![]() |
Ca fapt divers este vb de Adi Oprisan!Nu de alta dar au fost cativa carcotasi pe site! buna ziua am si eu o mare problema am un bmw e 36 din 92 si nu mai porneste!am fost cu el la bmw si mi-au spsu ca este calculatorul de bord l-am schimbat si tot nu merge dc????ma poate ajuta cineva am inteles ca domnul adi este expert in bmw ..cum il pot gasi????va multumesc daca e un nr de telefon ceva/// |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 27-January 09 Member No.: 2,492 Car: E 36 Engine: 1600 73 kw ![]() |
mi-am luat un motor dar nu-mi porneste. stiu ca sunt multe cauze dar controlandu-le pe toate mi-a mai ramas doar calculatorul (ECU) care este un bosch cu seria 0261200413 nu gasesc vreau sa stiu cine are unul de vanzare? multumesc! cere-ti un pret corect!! ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Sterge calculatorul cu o carpa sa nu fie umed sau scoate senzorul de temperatura si vezi daca porneste.... nu uita sa pui senzorul la loc daca o pornesti ca altfel iti consuma mai mult....
cu senzorul scos calculatorul are impresia ca afara sunt -40 de grade si astfel ii da mai multa benzina.... Mie intr-un timp doar asa imi pornea.... Bafta si zi-ne ce-ai facut This post has been edited by the_rifle: Jan 27 2009, 04:24 PM |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
adica... despre ce senzor de temp vorbesti, de ala din bara care iti indica temp de afara?
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
buna ziua am si eu o mare problema am un bmw e 36 din 92 si nu mai porneste!am fost cu el la bmw si mi-au spsu ca este calculatorul de bord l-am schimbat si tot nu merge dc????ma poate ajuta cineva am inteles ca domnul adi este expert in bmw ..cum il pot gasi????va multumesc daca e un nr de telefon ceva/// Pe Adi il poti gasi la 0726440552,sau str Marin Grigore 36 zona Aparatorii Patriei asata daca esti din Bucuresti!Mergi pe str pana vezi multe BMW-uri parcate! This post has been edited by hanneman: Jan 28 2009, 03:18 AM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
adica... despre ce senzor de temp vorbesti, de ala din bara care iti indica temp de afara? ![]() Nu ala din bara. Cel din motor. E pus pe partea dreapta a motorului . Pt a putea ajunge la el trebuie sa desfaci tulumba aia in care sta filtru de aer. Daca mi-aduc bine aminte e senzorul albastru. Bagi mana cam pana la cot sa ajungi la senzorul asta de care vorbesc.... Ce e incercuit cu alb nu te intereseaza ( am luat poza de pe net ) Ce e incercuit cu rosu e firul care duce la senzor. Pe langa tulumba in care sta filtru de aer mai ai un tub pe care trebuie sa-l scoti ca sa-ti ajunga mana. Ai textul trecut pe poza Vezi ca senzorul ala are o siguranta pe care trebuie s=o scoti ca sa iasa. Nu trage de el pur si simplu. Apesi pe niste lamele puse pe senzor. Lamelele de la siguranta sunt dintr-o sarma de otel.... E o siguranta de prindere sa nu-ti cada senzorul in mers nu o siguranta elctrica sau altfel de siguranta. are forma unui dreptunghi caruia ii lipseshte o latura This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 07:38 AM |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
E o siguranta de prindere sa nu-ti cada senzorul in mers nu o siguranta elctrica sau altfel de siguranta. are forma unui dreptunghi caruia ii lipseshte o latura ( una din laturile lungi ) Tu apesi pe cele doua laturi scurte.... (strangi cu degetele laturile scurte ale dreptunghiului... )
Bineinteles ca pot fi si multe alte cauze.... Pompa de benzina, releul de la pompa de benzina , siguranta din panou responsabila cu pompa de benzina, sa nu-ti dea scanteie bujiile, sa fie ude bujiile ( cu benzina ) sa fie bateria slaba etc etc This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 07:46 AM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
DA ARE LEGATURA !!!!! Am mai auzit de problema asta cu alarma .... Un prieten cu un opel a avut acceasi problema.... Scoate borna de la baterie las-o cateva minute scoasa , pune borna la loc si incearca s-o pornesti.... Ai probleme cu partea electrica... Asta cu alarma e de belea.... Alarma aia taie benzina de aceea scoti borna.... Pt ca calculatorul masinii sa uite de alarma aia.... ( calculatorul se reseteaza si isi face singur setarile cand pui borna la loc ) Sunt sigur in proportie de 99 la suta.... This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 08:04 AM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Daca nu o rezolvi asa insemna ca e ori de la releul pompei de benzina, de la siguranta din panou responsabil cu pompa de benzina sau s-a stricat pompa de benzina....
Aia de la reprezentanta sunt niste retardati ! oricum trebuia sa zica si ei ceva .... Au gasit o explicatie de dragul explicatiei.... Si cu cat mai grea explicatia cu atat mai bine pt ei.... Ce-ai fi vrut sa zica ? Nu stim de la ce nu porneshte ? ( Scuze ca nu am scris totul intr-un post . Tot am editat pana a expirat timpul de editare si am fost nevoit sa pun mai multe posturi ) This post has been edited by the_rifle: Jan 28 2009, 08:12 AM |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Scuze ca intervin,dar de senzorul de la volanta ai auzit!Nu mai pune omul sa schimbe sonda de temp ca nu are nici o treaba cu pornirea!In caz ca nu reusesti ca nu reusesti pune-i o sufa in bot si adu-o la noi la garaj ca o facem noi sa porneasca!Asta daca esti din Bucuresti This post has been edited by hanneman: Jan 28 2009, 10:11 PM |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Scuze ca intervin,dar de senzorul de la volanta ai auzit!Nu mai pune omul sa schimbe sonda de temp ca nu are nici o treaba cu pornirea!In caz ca nu reusesti ca nu reusesti pune-i o sufa in bot si adu-o la noi la garaj ca o facem noi sa porneasca!Asta daca esti din Bucuresti Da' tu de senzorul de pe fulia de pe vibrochen ai auzit? Vezi ca M50 nu e M20 Motronic 1 sa aiba senzorii pe volanta. M50 are un singur senzor care citeste pe fulia de pe vibrochen. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Da poate fi si de la camshift sensor dar ma inoiesc ca e de la ala sincer ( dar nu exclus )...
De ce spun asta ? pt ca senzorul ala e pur si simplu un magnet cu un fir. Daca firul nu e rupt iar magnetul nu e spart ( ca sta infipt in motor ) nu prea are cum sa se strice.... Cat despre tine hanneman.... ce sa zic.... poate ai citit cateva carti de bucate daca-mi zici ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul... Eu incercam sa ajut omul ca am trecut prin exact ce trece si el si poate am invatzat una sau alta... dar tu daca citeai mai cu atentie observai ca n-am pus omul sa schimbe sonda.... L-am pus s-o scoata . Pana una alta ori eu am chef de scandal ori tu n-ai de cine sa te legi.... Hai s-o lasam asa.... Pana una alta ai 2.5 24 de valve cu vanos sa te pricepi la simptomele aceastui tip de motor ? LOL... am vazut ca esti mecaaaaanic.... ![]() ![]() This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 01:57 AM |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Iti spun ca am prieteni SUPER MECANICI cum tu ai vazut pe Discovery si de la care am mai invatzat cate ceva.... Daca tu-mi spui ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul e grav..... Tu te-ai gandit ca motorul porneste la fel si cand e vara la 40 de grade si cand e iarna la -20...
Cum zice o vorba din batrani ....."p..la nu stie carte "ce sa zic.... Asa o fii cum zici tu.... Stii ce cred.... Cred ca ar trebui sa-i las pe altii sa dea sfaturi ca ma enervez si n-are sens.... " E DE LA CARBURATOR FRATE !!!!! " Pune-i o manivela in bot si da la manivela frate.... sau ia tranvaiul doua statii... P.S ... Camshaft Sensor ( nu camshift sensor cum am scris...) This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 02:17 AM |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
.... aaaaaaaaaaaa.... Am vorbit frumos nu ? N-am injurat n-am insultat pe nimeni...
E ok nu ? Era doar opinia mea cu privire la anumite evenimente persoane sau fapte..... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Este gresal mea ca postez cu convingere.... Imi pare rau ca am postat aici si in felul care deja m-a consacrat.... Pe viitor ma voi limita la comentarii de genul
" Nu trebuie sa te sperii poate fi ceva minor ,sfatul meu este sa consulti un specialist care sa te indrume catre o rezolvare eficienta si rapida. " Nu ajuti cu nimic dar esti elegant si pari saritor. Faci posturi si iti faci prieteni.... Ce castig daca ma implic ? Doar dushmani si nimic in plus... This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 02:45 AM |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Iti spun ca am prieteni SUPER MECANICI cum tu ai vazut pe Discovery si de la care am mai invatzat cate ceva.... Daca tu-mi spui ca senzorul de temperatura nu are treaba cu pornitul e grav..... Tu te-ai gandit ca motorul porneste la fel si cand e vara la 40 de grade si cand e iarna la -20... Cum zice o vorba din batrani ....."p..la nu stie carte "ce sa zic.... Asa o fii cum zici tu.... Stii ce cred.... Cred ca ar trebui sa-i las pe altii sa dea sfaturi ca ma enervez si n-are sens.... " E DE LA CARBURATOR FRATE !!!!! " Pune-i o manivela in bot si da la manivela frate.... sau ia tranvaiul doua statii... P.S ... Camshaft Sensor ( nu camshift sensor cum am scris...) 1.Chiar nu vreau sa ma cert cu nimeni! 2.Este vorba de crankshaft sensor nu camshaft sensor! 3.Daca ai prieteni SUPER MECANICI trebuia sa stii ce ii trebuie unui motor sa porneasca! 4.Tot asa intreaba-i pe prietenii tai SUPER MECANICI ce care este rolul senzorului de temperatura!Vino la noi la garaj si iti demonstrez practic cum porneste un M50 fara senzorul de temperatura! 5.Daca senzorul de la vibrochen este dus nu are nici scanteie nici injectia nu se deschide,deci nici pompa de benzina nu functioneaza! 6.Asa ca fapt divers vezi ca am pornit M20 cu instalatie de injectie de M50! Sincer imi pare rau ca s-a ajuns la discutii de genul asta!In general in cazuri asemanatooare nu poti rezolva pe forum sau al telefon!Noi ne certam ca fraierii si omul are mufa la Ecu scoasa ca au uitat berbecii la Bavaria sa o puna! Inca odata nu vreau sa ma cert cu nimeni! Bafta! This post has been edited by hanneman: Jan 29 2009, 08:00 AM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Ok.... cum spui tu.... In concluzie sa inteleg ca tu crezi ca nu porneste motorul cu senzorul de temperatura scos....
Ai idee ce se intampla cand scoti senzorul de temperatura ? ( stau si ma intreb ) Oricum.... am trecut prin multe garaje pana sa ajung la prietenii mei "SUPERMECANICI "... Ce s-au chinuit altii sa repare intr-o zi intreaga prietenilor mei le ia cam 5 minute.... Cat despre ei ca " Supermecanici" ce sa zic.... Nu stiu cati alti mecanici duc motoarele de 2.5 24 de valve in 6-700 de cai si care merg zeci de mii de km nu doar o talpa doua... Poate reushesti sa-ti faci o idee despre acesti prieteni... De fapt nu vreau sa ma cert nici eu cu nimeni. Fiecare cu parerea lui. Imi pare rau daca m-am exprimat intr-un mod care poate te-a deranjat. Bafta P.S. Ma bucur pt colegul de forum ca a reushit sa-i dea de cap motorului... This post has been edited by the_rifle: Jan 29 2009, 08:22 AM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
eu zic ca va certati degeaba,fiecare are dreptate din ce vad eu,daca senzorul de temperatura e dus nu cred ca porneste-la dracovenioa aia de Jetronic asa era,daca e senzorul de vibrochen sau cum ai mai zice dus iar nu portneste(sau merge ft prost) asta la motronic
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
La pct 4 tocmai asta am spus.daca citeai atent vedeai.
Daca scoti senzorul de temp fizic de pe chiuloasa tasneste lichidul de racire al motorului. Daca scoti mufa senzorului de temp. motorul va merge in regim de motor rece cu benzina multa nemaiavand cine sa transmita informatii la ecu. De asta iti ospuneam ca nu are nici o treaba senz. de temp. cu pornirea motorului. Cred ca prietenii tai nu au nici o treaba cu discutia noastra. Oricum dupa ce spui de 25 24v de 600-700cp care tin zeci de mii de km tind sa cred ca esti prieten cu norvegienii de la V.S.Motors,pt ca la noi din cate stiu la noi nu s-au scos mai mult de 450cp pe 25 24v( NSL si CTL). Oricum vremea la 25 24v a cam trecut. Uite atasez o poza ca sa vezi cu ce ne mai ocupam la garaj. In fine o zi buna tuturor ![]() This post has been edited by hanneman: Jan 29 2009, 09:36 AM |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 183 Joined: 18-January 07 Member No.: 541 Car: e30,e34 Engine: m20 2.5 200+cp ![]() |
Salut, niste sfaturi la subiect:
1 Verifica senzorul la arborele cotit; 2 Verifica senzorul la axul cu came, cei doi senzori sunt exact la fel, se numesc doppler, ai grija sa nu schimbi mufele intre ele ca sunt exact una langa cealalta; 3 Poate sa fie de la imobilizator, poti sa l anulezi daca tai firul negru nr 1 din mufa aia mare care face legatura intre cablajul la motor si cablajul la masina; 4 Nu in ultimul rand verifica releul la benzina, dar daca ai oricare din problemele enumerate mai sus, pompa de benzina nu porneste; 5 Nu stiu cum e la M50 dar motorul M20 nu porneste fara sonda se temperatura; atentie ca pe motor sunt 2 sonde de temp, una pt ECU si una pt instrumentele din bord. Daca esti din Buc ne putem intalni poate rezolvam problema. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@the_rifle,
Eu cred ca te enervezi prea repede cand spune cineva ceva contra ce ai spus tu. Este uneori greu sa-ti exprimi o idea clar in vorbe pe un forum, mai ales cand faci diagnoza la o masina pe care nici nu vezi. Toate lumea aici stiu cate ceva despre masini, idea de forum este sa folosim know-how asta cat un pic de la fiecare combinat, ca sa fim mai destepti impreuna. Si uneori mai si inveti. Si asta e scopul. Incearca sa vi de la inceput cu argumente depsre ce solutia oferi, ca nu a sarit nimeni tare la tine, decat s-au mirat de unde ai venit cu ideile. In scurt: tu esti ok, noi suntem ok, hai se ne intelegem. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 497 Joined: 24-January 07 Member No.: 564 Car: e36 Engine: 2.5 24v ![]() |
Ok.... cum spui tu.... In concluzie sa inteleg ca tu crezi ca nu porneste motorul cu senzorul de temperatura scos.... Ai idee ce se intampla cand scoti senzorul de temperatura ? ( stau si ma intreb ) Oricum.... am trecut prin multe garaje pana sa ajung la prietenii mei "SUPERMECANICI "... Ce s-au chinuit altii sa repare intr-o zi intreaga prietenilor mei le ia cam 5 minute.... Cat despre ei ca " Supermecanici" ce sa zic.... Nu stiu cati alti mecanici duc motoarele de 2.5 24 de valve in 6-700 de cai si care merg zeci de mii de km nu doar o talpa doua... Poate reushesti sa-ti faci o idee despre acesti prieteni... De fapt nu vreau sa ma cert nici eu cu nimeni. Fiecare cu parerea lui. Imi pare rau daca m-am exprimat intr-un mod care poate te-a deranjat. Bafta P.S. Ma bucur pt colegul de forum ca a reushit sa-i dea de cap motorului... candideaza la postul anului . Pai ce dracu ma ... 2.5 24v alea de 6-700 de cai ... cu mecanici care rezolva in 5 minute ce fac altii intr-o zi .... " astea e din cartea cu povesti " ? ![]() macar spune-ne si noua cine sunt supermecanicii sa mergem si noi la ei ... gandeste-te ca le faci un bine . Caii aia sunt la roata sau la volanta ... sau cum e treaba? Ce modificari au suferit acele motoare de au 6-700 de cai ? Eu stiu ca pe 24v exista ( la trecut ) un urs cu wpp la nr ...care fugea foarte bine dar pe dyno a iesit cu vreo 300 si ceva de cai ... mai e ionut-nsl care si el a scos foarte bine dintr-un 24v ... si ctl-ul ... alte 24v care sa aiba puteri dalea grave nu prea am auzit de ele ... doar poate le stii tu ... macar spune-ne si noua sa nu ramane prosti . |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
Daca scoti mufa senzorului de temp. motorul va merge in regim de motor rece cu benzina multa nemaiavand cine sa transmita informatii la ecu. ![]() Pai si eu ce dracu incerc sa te conving de 2 zile ?????????????????????????????????????????????????????????? Ca daca scoti senzorul de temperatura ii da mai multa benzina in injectoare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Si cum bine stii daca caraie si nu porneste una din cauze e ca nu-i da benzina ! Ori de la pompa ori de la releul de la pompa etc..... Ia uite ce ne certam de doua zile si de fapt spunem acelasi lucru.... "Limba grea Romana..." Bine ca ne-am inteles macar.... |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 23-August 06 From: Bucuresti Member No.: 430 Car: E36 coupe Engine: M50B25 192cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu zic sa va reveniti si sa postati ON TOPIC asta pana nu se lasa cu avertismente sau.... mai rau
![]() edit: cred ca vremea asta alunecoasa a facut ca unii dintre "voi" sa aibe surplus de adrenalina,........... bagati o sala ceva ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ati facut topicu VARZA
aici nu sunteti pe BMWCLUB ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Prea multa harababura, omul care a deschis topicul si-a rezolvat problema, deci se inchide. Pentru alte discutii va rog sa folositi cu incredere msg.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th September 2025 - 08:58 AM |