IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Faruri E30/E32/E34
florin83
post Dec 9 2007, 09:39 PM
Post #1


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



cred ca stiti problema farurilor cu lupa de la E30/E32/E34.. sunt extrem de proaste!! mad.gif
inainte sa le pun pe astea cu lupa am avut din alea model vechi, fara lupa.. era oglinda de pe ele scorojita in unele locuri si luminau mult mai bine decat astea cu lupa.
le-am desfacut si spalat.. nici o diferenta, tot prost lumineaza?
ce se poate face sa vad si eu ceva noaptea?
m-am intors acum pe seara de la munte si pe unde era intuneric am mers cu maxim 70km/h... imi dadeau flashuri si ma depaseau si dacii 1310 mad.gif .
a pus cineva faimoasele becuri philips vision plus/blue vision/night vision ? se vede vreo diferenta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Pages V   1 2 3 >  
Start new topic
Replies (1 - 47)
ledocteur
post Dec 9 2007, 09:47 PM
Post #2


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



QUOTE (florin83 @ Dec 9 2007, 09:39 PM) *
cred ca stiti problema farurilor cu lupa de la E30/E32/E34.. sunt extrem de proaste!! mad.gif
inainte sa le pun pe astea cu lupa am avut din alea model vechi, fara lupa.. era oglinda de pe ele scorojita in unele locuri si luminau mult mai bine decat astea cu lupa.
le-am desfacut si spalat.. nici o diferenta, tot prost lumineaza?
ce se poate face sa vad si eu ceva noaptea?
m-am intors acum pe seara de la munte si pe unde era intuneric am mers cu maxim 70km/h... imi dadeau flashuri si ma depaseau si dacii 1310 mad.gif .
a pus cineva faimoasele becuri philips vision plus/blue vision/night vision ? se vede vreo diferenta?

eu mi-am pus osram blue vision si e mare diferenta fata de alea normale. mie oricum imi lumina bine ca am faruri fara lupa, dar chiar se vede diferenta. si e misto ca nici nu se vede lumina albastra... eu asa credeam smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 9 2007, 09:50 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





cat ai dat pe ele?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledocteur
post Dec 9 2007, 09:53 PM
Post #4


restantier
**

Group: Members
Posts: 385
Joined: 10-September 07
From: bucuresti
Member No.: 1,138
Car: e34 525tds
Engine: m51d25 143cp oficial



QUOTE (florin83 @ Dec 9 2007, 09:50 PM) *
cat ai dat pe ele?

mi le-a adus un prieten ca lucreaza ma-sa la osram. daca vrei da-mi un pm. nu le da scump


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 12:24 AM
Post #5


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (florin83 @ Dec 9 2007, 09:39 PM) *
cred ca stiti problema farurilor cu lupa de la E30/E32/E34.. sunt extrem de proaste!! mad.gif
inainte sa le pun pe astea cu lupa am avut din alea model vechi, fara lupa.. era oglinda de pe ele scorojita in unele locuri si luminau mult mai bine decat astea cu lupa.
le-am desfacut si spalat.. nici o diferenta, tot prost lumineaza?
ce se poate face sa vad si eu ceva noaptea?
m-am intors acum pe seara de la munte si pe unde era intuneric am mers cu maxim 70km/h... imi dadeau flashuri si ma depaseau si dacii 1310 mad.gif .
a pus cineva faimoasele becuri philips vision plus/blue vision/night vision ? se vede vreo diferenta?

Bine ca ai zis ca spalat nu merge, ma gandeam si eu la asta dar renunt daca nu are efect. Azi seara am intrat in Yaris si am ramas cu gura cascata de atat de bine sunt faruri asta de plastic pe langa ale mele cu lupa. Totusi nu inteleg, chiar BMW a facut o prostie sau totusi s-au imbatranit si ele intre timp?
O sa oun si eu niste becuri mai deosebite, dar la masina veche nu am remarcat o imbunatatire asa de mult. Cred ca xenon e singur care mai aduce ceva, dar nu m-am uitat inca daca se poate o conversie la faruri cu lupa. Faza lunga, in schimb, e bun. Cel putin, mai bun decat scurta.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Dec 10 2007, 01:44 AM
Post #6


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





pune faruri model vechi inapoi, o sa fi ft multumit


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 08:05 AM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



parca nu-mi vine sa pun iar din alea.. arata ca naiba tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 10 2007, 10:46 AM
Post #8


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Xenon,am vazut la 400 ron kitul.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 10 2007, 07:12 PM
Post #9


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (ledocteur @ Dec 9 2007, 09:47 PM) *
eu mi-am pus osram blue vision si e mare diferenta fata de alea normale. mie oricum imi lumina bine ca am faruri fara lupa, dar chiar se vede diferenta. si e misto ca nici nu se vede lumina albastra... eu asa credeam smile.gif

tu ai pus osram blue shit tongue.gif pe faruri vechi!!! normal ca se vede bine!!se vedea si inainte . florin are prtz uri ca ale mele acum ,iar pentru asta clar far vechi ori xenon(am auzit lucruri bune despre lupa cu xenon ,dar scumpa instalatia fatza de cealalta varianta .. )

LE : ori pui hella smoked ca am vazut ca bat de 10x mai bine ca astea normale tongue.gif

This post has been edited by ionusunt: Dec 10 2007, 07:13 PM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 08:33 PM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





QUOTE (alex230ro @ Dec 10 2007, 10:46 AM) *
Xenon,am vazut la 400 ron kitul.


link pls tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Dec 10 2007, 08:50 PM
Post #11


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



http://www.okazii.ro/catalog/4253269/auto-...super-pret.html
http://www.okazii.ro/catalog/4331881/auto-...R-EXCLUSIV.html

Mai sunt si pe 4tuning cateva anunturi, chiar cu 300 lei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 08:55 PM
Post #12


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pai merita astea ieftine? ce probleme pot sa aiba ca nu prea ma pricep la xenon..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Dec 10 2007, 08:59 PM
Post #13


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Sa ti se arda becul tongue.gif.
Majoritatea sunt facute in Coreea/China si ambalate sub diferite brand-uri. Nu prea are ce sa se strice... oricum ai garantie minim un an. La ce preturi o sa aiba in viitorul apropiat, nu mi-as face prea mari probleme. Bine, daca preferi Hella la 1100 lei, nu te oprim tongue.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 09:11 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





cele din cel de-al 2-lea link pus de tine vad ca sunt bosch huh.gif

garantia nu acopera si becurile arse?
care este diferenta intre cele de 35w si cele de 50w?

am gasit si anuntul de care ziceai de pe 4tuning cu 300ron:
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=49498&page=5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 09:19 PM
Post #15


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (florin83 @ Dec 10 2007, 09:11 PM) *
cele din cel de-al 2-lea link pus de tine vad ca sunt bosch huh.gif

garantia nu acopera si becurile arse?
care este diferenta intre cele de 35w si cele de 50w?

am gasit si anuntul de care ziceai de pe 4tuning cu 300ron:
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=49498&page=5

La 55 de W de HID si la faruri cu lupa trebuie sa vezi ceva, cred ca bat si prin zid smile.gif

Nu a facut CRM112 o conversie HID la masina lui?

LE: da, a zis " i can see - i can see !" deci presupun ca merge si are efectul dorit:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=73&st=940

This post has been edited by bartro: Dec 10 2007, 09:23 PM


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 09:22 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



da chiar, parca citisem si eu pe undeva de asta tongue.gif

si avea tot faruri d-astea pacatoase sad.gif

CRM, poate ne zici si noua niste impresii, eventual niste poze daca ai..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 10 2007, 09:31 PM
Post #17


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (florin83 @ Dec 10 2007, 09:22 PM) *
da chiar, parca citisem si eu pe undeva de asta tongue.gif

si avea tot faruri d-astea pacatoase sad.gif

CRM, poate ne zici si noua niste impresii, eventual niste poze daca ai..

.. si ce varianta ai ( 35 sau 55W) si ce temperatura., 6000 sau 8000?
Despre temperatura, mai sus e mai albastru, nu? Si ne trebuie H7? Iti dau erori la bord (am destui si nu vreau mai multe wink.gif )?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 09:49 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





H1 trebuie.
din cate am inteles eu asa e, mai multi k inseamna mai albastru.
cica 6000k sunt cele mai potrivite.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Dec 10 2007, 10:34 PM
Post #19


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



La E34 becurile sunt H1 si pe faza scurta, si pe faza lunga, si pe proiectoarele de ceata. Foarte convenabil, nu trebuie sa ai multe tipuri de becuri de rezerva.
La E32 trebuie sa fie la fel.

MAS si-a pus asa ceva si spunea ca vede MULT mai bine acum (la o intalnire la Pescarus). Are E34.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 10 2007, 11:00 PM
Post #20


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Da, 6000k e cea mai buna temperatura.
La defecte depinde, ori se arde becul ori se poate strica si balastul.
Vezi ca are si Nasi xenoane pe la 4mil.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 11 2007, 10:53 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Pai...da smile.gif

Becurile normale, dar "blue vision" sau alte nume de gen ajuta un pic, dar la faruri cu geam clar - si de la producatori mai cunoscuti. Eu am luat unele de la Phillips candva si luminau in 3 zone, foarte bine.

Am facut si conversia ca sa o numesc asa la becuri HID, si este o diferenta foarte mare. Pana acum, singura eroare/neplacere este eroarea in bord "low beam", dar nu ma deranjeaza asa tare. In schimb, geamul farului se si murdareste si el foarte-foarte usor si am avut un drum noaptea cand era si mazga pe jos si m-am oprit de 10 ori pana la destinatie sa tot sterg farurile ca nu mai vedeam nimic.

In rest, cum spune si georgem: sunt h1 becurile. Sunt de 6000 la 35w (cred smile.gif ), si presupun ca alea de 50 nu mai au eroarea in bord. Le am de la MAS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Dec 11 2007, 05:19 PM
Post #22


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Eroarea apare pentru kiturile care nu au balast-uri care sa "minta" OBC-ul asupra rezistentei circuitului. Odata aprinse, martorul din bord se stinge.
Eu am pe 55W si tot mi se aprinde, deci nu conteaza puterea becului, cauza e balast-ul. Solutia e destul de simpla - montarea unei rezistente/condensator pe circuit (exista si un set mai "aratos" decat un condensator, dar costa vreo 60 lei/buc, daca nu ma insel).

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/CheckLo.../lowbeamfix.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 11 2007, 08:17 PM
Post #23


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Sunt si unele care promit ca nu dau eror. Probabil au un circuit semanator incorporat. Eu sunt destul de hotarat sa-mi pun de 55W 6000K. Dupa rezolvare de tot ce tine de suspensie fata cand mai am bani fac comanda.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 12 2007, 12:06 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



poti incerca un kit Hella @ 1100 ron..... smile.gif
Din ce am vazut, asta ar fi top-ul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 12 2007, 12:28 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Eu mi-am pus kit xenon de la MAS pe E30. Problema sa stiti ca este sticla farului (care imbatraneste) si nu lupa. Dupa ce am pus kitul, am scos sticlele si le-am inlocuit cu niste plexi acril de 99% transparenta. Acum se vad de nu-ti vine sa crezi, parca sunt reflectoarele din parc!!! Se vede MULT mai bine ca la multe alte masini noi.

Si dupa ce mi-am pus si asieta electrica si le-am dat putin mai in jos, e perfect.
Nu am primit de atunci NICI MACAR UN SINGUR FLASH de la ceilalti participanti la trafic. Pacat insa ca schimbatul sticlelor e asa un chin!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 12 2007, 07:44 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



cat ai dat pe xenon?
sticla aia din plexi acril tu ai facut-o? sau e de la cel care vinde pe forum asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 11:44 AM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Kitul xenon a fost achizitonat acum vreun an si ceva (imediat dupa bimmerfest). A fost 9 mil (printre cele mai ieftine la vremea aia) dar acum vad ca s-au mai ieftinit. Este chinezesc (desigur!) dar vine intr-o prezentare deosebita (cutie de carton lucios inscriptionata frumos si cu interiorul cu un fel imitatie de catifea tongue.gif ). Ara asa ... deluxe edition ... hihihi. Oricum, sunt foarte multumit de kit. L-am conectat exact asa cum vine el, fara nici o modificare la instalatia electrica (nici macar nu am schimbat siguranta cu una mai mare, desi multi ziceau ca la pornire, cand are nevoie de consum mai mult se cam arde cea standard).

Dupa aia am curatat bine de tot lupele, le-am spalat cu alcool izopropilic si le-am uscat bine.

Sticla din plexi eu am facut-o. Din pacate nu exista pe atunci oferta de pe forum. Am gasit la cineva care face reclame luminoase niste plexi surplus si cu 100mii numai bine mi-au iesit 4 sticle la strung. Arata exceptional, cind le tineam in mana, aproape ca nici nu vedeai ca este ceva acolo, doar rama opaca se vede in aer, unde a taiat strungul, restul este COMPLET transparent.

Scoaterea sticlelor a fost insa un chin. Alea de la faza mare, care erau lipite de metalul farului au mai mers cum au mai mers (am incazit de am innebunit vreo 40 de min la fiecare si apoi incet, incet, cu surubelnita le-am desprins). Chitul ala cu care au fost lipite era piatra, nu altceva. La farurile cu lupa a fost si mai nasol. Alea sunt pe plastic si a inceput sa se topeasca plasticul inaintea chitului. Motiv pentru care am abandonat caldura si am trecut la cutter. Au si o buza idioata alea, sunt un fel de profil dublu-U, unul in altul cu sticla si a trebuit taiata din far buza exterioara ca sa ajung la chit. Dupa ce mi s-a rupt de nenumarate ori lama la cutter (am consumat vreo 4 cuttere pt fiecare far) am reusit sa le scot. Dar cu toata atentia si grija mea, tot am spart o sticla.

Dupa aia a trebuit confectionata cate o rama din plastic pentru a tine pe pozitie plexiglasul (care este plan) si in acelasi timp pt a mai lasa loc si de angel-eyes. In fine, le-am facut si pe alea, am lipit totul la loc si gata. Acum arata bestial si lumineaza de nu e adevarat, dar a durat 3 saptamani incheiate operatiunea .... dry.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 11:51 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



cred ca esti printre singurii care scriu corect ce pb au intimpinat . thumbup.gif
geamurile in ce zona le-ai prelucrat la strung ? ce grosime a avut materialul de baza ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 11:58 AM
Post #29


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



De principiu nu ma ascund niciodata dupa deget. Chiar am muncit de am behait pt ele ... biggrin.gif Si la urma urmei asta este menirea formului, de a ne impartasi unii altora informatii si experiente, nu?

Plexiglasul este din ala subtire, de 4 mm. Grosimea a fost exact ce-mi trebuie. Nu inteleg insa prima intrebare. Cum adica in ce zona le-am prelucrat la strung?


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 12:04 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



le-ai format la cald asa cum e geamul sau doar ai pus niste discuri de acryl in locul geamurilor ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 12:07 PM
Post #31


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Exact, am pus niste discuri de acryl, de aia am avut nevoie si de rame. M-am gandit sa le formez la cald, dar nu am reusit, acrilul inca nu incepuse sa se deformeze si deja isi pierdea din transparenta! Oricum mie mi se pare aspectul farurilor mult mai interesant asa, cu disc, decat cu forma ondulata...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 14 2007, 12:31 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



niste poze mai detaliate nu ai? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 12:39 PM
Post #33


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ba da, dar le am acasa, le pun diseara, aici la servici nu am nimic.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 14 2007, 05:01 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5



Exact aceeasi chestie ca Shark am facut si eu si are dreptate in legatura cu dezlipirea sticlei.E dezastru!Dar daca tot le-ai schimbat sticlele Shark, de ce te-ai mai chinuit sa le scoti integi pe cele vechi si nu le-ai spart?Eu la cele de faza lunga asa am facut dar oricum tot m-am chinuit sa scot sticlele de pe altele de la faza scurta cu lupa ca sa le pun pe faza lunga.
Pt cei care nu aveti rabdare dati 150 RON la cineva care asta face ca altfel...nu va imaginati ce chin e:))
Iar in legatura cu xenonul eu am pus de 55w 6000k si vrea sa va zic ca este ziua si noaptea thumbup.gif .Singura pb este reglarea lor...de fapt pb consta in faptul ca daca pui ceva in portbagaj mai greu si se ridica doar putin putin masina de bot peste nivelul orizontal al rezei xenonului...te injura toata lumea.
Am pus aici cateva poze sa vedeti cum arata din exterior,o sa pun si din masina diseara poate ca sa va dati seama de ce diferenta e.Salut.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 05:56 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (Shark @ Dec 14 2007, 12:07 PM) *
Exact, am pus niste discuri de acryl, de aia am avut nevoie si de rame. M-am gandit sa le formez la cald, dar nu am reusit, acrilul inca nu incepuse sa se deformeze si deja isi pierdea din transparenta! Oricum mie mi se pare aspectul farurilor mult mai interesant asa, cu disc, decat cu forma ondulata...


l-ai incalzit prea brusc , cu ce l-ai incalzit ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 06:15 PM
Post #36


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Iata ca vin si cu pozele:

Intai de la o inalnire mai veche
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Apoi ceva mai noi
Attached Image

Attached Image


Si in fine preferata mea:
Attached Image


QUOTE
Iar in legatura cu xenonul eu am pus de 55w 6000k si vrea sa va zic ca este ziua si noaptea thumbup.gif .Singura pb este reglarea lor...de fapt pb consta in faptul ca daca pui ceva in portbagaj mai greu si se ridica doar putin putin masina de bot peste nivelul orizontal al rezei xenonului...te injura toata lumea.

Exact asa este. Dar dupa ce le-am reglat bine, eu am rezolvat foarte elegant prin montarea unui sistem de asieta electrica de pe un seria 5.


QUOTE
l-ai incalzit prea brusc , cu ce l-ai incalzit ?

L-am incalzit cu o lampa de gaz, aceeasi pe care am folosit-o si la desprinderea sticlei. Le-am incalzit cat de finut am putut, dar tot nu a fost bine.


QUOTE
Dar daca tot le-ai schimbat sticlele Shark, de ce te-ai mai chinuit sa le scoti integi pe cele vechi si nu le-ai spart?

Cum sa le sparg? Sa stau cu farurile in mana si dau un ciocan in sticla???? Sorry, nu! Asta-i vandalism pe propria masina! blink.gif

NO WAY!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 06:37 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



shark@ pune si tu o poza din lateral ca m-ai omorit cu rotile...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 14 2007, 06:48 PM
Post #38


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5



Nu direct cu ciocanu,eu am pus frumos o carpa mai groasa pe geam si am dar usurel cu un patent in sticla...si usor usor s-a spart cate putin astfel incat sa pot sa bag degetul si sa trag de bucatile mari spre margine si astfel sa se dezlipeasca de pe buza aia de fier.Nu mi se pare vandalism atat timp cat nu strici nimic din ce iti mai trebuie,respectiv oglinda si marginea aia,ca geamu ai zis ca oricum l-ai schimbat cu unu clar.Salut si bafta la treaba:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 08:16 PM
Post #39


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (brown.shark @ Dec 14 2007, 06:37 PM) *
shark@ pune si tu o poza din lateral ca m-ai omorit cu rotile...

laugh.gif

Bine, uite:

Attached Image
Attached Image
Attached Image


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 14 2007, 11:42 PM
Post #40


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Mai las-o 4-5cm de bot. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Dec 14 2007, 11:45 PM
Post #41


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



offtopic.gif
ohmy.gif
ce urs tare ai ! ft smeker ! simplu si frumos ! sa ai grija de el wink.gif

PS: parca nu l-am vazut pe aici sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 15 2007, 12:20 AM
Post #42


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (316i @ Dec 14 2007, 11:42 PM) *
Mai las-o 4-5cm de bot. wink.gif

Hahahaha! Da, asa e! O sa ma ocup curand si de asta.


QUOTE (io`s @ Dec 14 2007, 11:45 PM) *
offtopic.gif
ohmy.gif
ce urs tare ai ! ft smeker ! simplu si frumos ! sa ai grija de el wink.gif

Multumesc, multumesc! Am grija de el, stai linistit, e mandria mea! Deocamdata e bolnavior saracu, mi s-au rupt amandoua tevile de evacuare chiar imediat dupa galerie si face ca o baterie de tunuri! laugh.gif Tre sa dau totu' jos si sa sudez si e frig... O sa mai stea putin la odihna.


QUOTE (io`s @ Dec 14 2007, 11:45 PM) *
PS: parca nu l-am vazut pe aici sad.gif

Asa e, nu l-am pus. Ca sa fiu sincer, nu prea ma atrage sa pun masini acolo. Nu stiu de ce, am eu o pata, mi se pare ciudat asa..., de parca l-as vinde, nu stiu cum sa zic....


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 18 2007, 02:59 PM
Post #43


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



http://cgi.ebay.de/XENON-SCHEINWERFER-ORIG...3QQcmdZViewItem

Xenon original E32 .... O fi bun de ceva?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 18 2007, 11:03 PM
Post #44


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Dat fiind ca sunt hella ar trebui sa fie foarte bune, mai bune decat kit-urile care se vand la noi cu 4mil+.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Dec 18 2007, 11:07 PM
Post #45


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



deci nu stiam ca s-a pus csenon de fabrica pe e32... ohmy.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 19 2007, 12:26 AM
Post #46


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ Dec 18 2007, 11:07 PM) *
deci nu stiam ca s-a pus csenon de fabrica pe e32... ohmy.gif

s-a pus, optional. BMW a zis atunci ca nu sa strica becuri. Dar daca totusi sa stric trebuie luat tot far blink.gif la un pret piperat. Sau pot fi adaptat un bec de alta forma cu munca manuala.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 19 2007, 12:42 PM
Post #47


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (bartro @ Dec 19 2007, 12:26 AM) *
s-a pus, optional. BMW a zis atunci ca nu sa strica becuri. Dar daca totusi sa stric trebuie luat tot far blink.gif la un pret piperat. Sau pot fi adaptat un bec de alta forma cu munca manuala.

Kitul respectiv de pe ebay a ajuns la 400 de euro blink.gif deci raman chinezerii


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 19 2007, 01:01 PM
Post #48


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Eu as zice ca tot un kit aftermarket e mai convenabil. Nu trebuie schimbari in far, kitul poatea avea becuri cu soclu H1 asa ca nu mai trebuie aproape nimic de facut in plus (doar o mica gaura in carcasa farului pe unde sa iasa firul si in plus kiturile au de obicei si o garnitura de cauciuc ca sa nu intre apa). Si cu banii de pe alea originale se pot lua 3 kituri!!!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th October 2025 - 01:49 AM