![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am vopsit masina in conditii nu foarte ortodoxe (a scapat ceva praf prin bord) si acum vad ca nu-mi merg niste lucruri:
Claxonul - uneori mai scoate un sunet infundat pt o secunda si moare. Releul merge, deci principalii suspecti sunt goarnele. Aerotermele - nu merge nici cea de sub parbriz nici cea de aer conditionat. Compresorul se cupleaza, avand buton separat la mine. Sa se fi blocat motoarele... nu prea cred, dar o sa verific totusi. Dezaburirea - prima problema e ca am dezlipit papucii de pe luneta in timpul montarii/demontarii... o rezolv cumva. Dar observ ca nici nu ajunge curentul la papuci. Iar cand apas butonul de dezaburire, nu se aprinde becul din el, asa cum ar fi normal. Am verificat sigurantele de cateva ori. Trebuie sa-mi fac timp sa verific si cablurile/conectorii de sub volan, ca s-a facut o sudura la pedalier, dar la o distanta destul de mare totusi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Schimba sigurantele.
La mine mi s-a intamplat de doua ori sa verific sigurantele si sa para in regula si sa nu-mi mearga aerotermele si caldura. Am pus siguranta noua si au revenit la viata. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Care o fi siguranta de aeroterme? Intre timp am rezolvat claxoanele. Aveau curent, iar dupa o ploaie, coincidenta sau nu, o goarna si-a revenit. Dupa care am demontat-o pe cealalta, am mai umblat si la un surub de reglaj de pe ea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
la mine scrie pe capacul cutiei de sigurante care e de la aeroterme.
oricum ar fii prea mare coincidenta sa se arda ambele aeroterme odata. deci cred ca siguranta e de vina. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am incercat cu un cablu peste fiecare siguranta, si n-a parut ca ar vrea sa porneasca ventilatorul.
Oare s-a dus comutatorul de turatie de pe bord? Aeroterma de AC tot prin el isi regleaza viteza. Daca stau si ma gandesc, e posibil sa fi avut borna de la baterie conectata cand am facut o sudura cu argon si aia-i cu arc electric, nu? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
am primit "un sut in fund", in sensul ca din cauza lipsei dezabuirii am atins nitel masina, noaptea, pe ploaie ![]() Aseara am dat jos comutatorul de dezaburire si am vazut ca nu are curent, cu contactul pus. Trebuie sa ma apuc de cautat firele pe lumina, sa vad care unde duce. E posibil sa fie dus contactul, sa nu dea "+" pe unul din fire? Care fir intamplator sa deserveasca atat dezaburirea cat si aerotermele? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa va spun unde era problema: problema era tacanitul din spatele volanului...
Cand am asambla masina am vazut ca nu merg claxoanele si-am inceput sa iau la frecus toate sigurantele. Apoi releele din cutia de sigurante - le indoi picioarele sa faca contact mai bine ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
cum ziceam, era prea mare coincidenta sa se strice TOATE odata. deci problema trebuia cautata la "sursa"
![]() -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th July 2025 - 04:11 PM |