![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
In primul rand vreau sa va salut pe toti
![]() ![]() Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou. Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf ![]() In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi ![]() Sunt indragostit de modelul Ästa de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 ![]() ![]() L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine ![]() ![]() Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: Ästa si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel). Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent. Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea..... Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte ![]() Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente ![]() Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit ![]() Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar ![]() ![]() In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Da, masina e misto, si eu am o chestie speciala cu E32 -ul. Iar jantele acelea se potrivesc de minune.
Mai baga ceva poze sa ne mai clatim si noi un ochi cu interiorul ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
jante super.eu o mai vad cand trec pe unde stai tu.arata bine ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bine ai venit!
f. frumoasa masina.. si mie imi place f.mult e32-ul. era un 740 la mine pe strada acum ceva timp.. mereu cand treceam pe langa el il admiram. avea si jante ca ale tale ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Mecanic vorbind (desi nu ma prea pricep la capitolul asta), masina a avut din nastere o cutie automata, fostul proprietar a avut o problema la cutie (nu mai putea da burnout-uri ca patina
![]() ![]() ![]() ![]() In ton cu povestioara de mai sus, abia de curand am reusit sa pun mana pe un diferential autoblocant. De ce am dorit sa fac asta? Pai, pentru ca: 1. Mi se pare ca la un motor de 3500, cu o cutie manuala, sa instalez si difetentialul conceput pentru aceasta "combinatie", nu cea prezenta sau mai stiu eu care alte 2. E autoblocant ![]() 3. Mici detalii de functionare, cum ar fi "la relanti imi dadea in nas daca o lasam sa mearga singura", etc. - care se pare ca s-au rezolvat, ramanand sa inspectez NOILE mici detalii de functionare cum ar fi un trancanit la plecarea de pe loc pe care Florin cu "mini impreza" (cred c-am nimerit, nu?! ![]() ![]() ![]() Ca sa continui pe partea mecanica, si mai pe scurt, ca vad ca iar ma intind la vorba, de cand am luat-o, in linii generale si cam cronologice, asta am facut: 0.1 - montat filtu aer original cu cutie cu tot (avea filtu "coniferic"), schimb ulei + filtru 1. schimbat radiator + termostat (cel din urma l-a schimbat "mecanicul" de la acea data din proprie initiativa, un anume turc ce avea un e32 750 ca masina personala, precum si o cârcă de e34). La ceva timp mi-am dat seama ca mare lucru nu voi reusi cu acesta. Termostatul era nu stiu exact de pe ce, deschidea un pic mai tarziu (cam cu 2 grade mai tarziu), dar "deschide mai mult" .............................. 2. Schimbat ceva basculăraie, bucşăraie, pivotăraie (detalii costisitoare care fac diferenţa). 3. Schimbat pompa de benzina 4. Alte chesti care imi mai scapa 5. Montat bujii "platina" + termostat de 735, e32 (compatibil ALPINA ![]() ![]() 6. Montat vâscocuplaj ![]() 7. Dat "avans" la o cioara pentru un parbriz, ramas cu numarul lui de tel....(poate uni il stiu - e de prin Berceni, si la vremea respectiva avea prin ograda un 3, e36, crem cu capota neagra - spun asta ca am vazut ca l-a afisat pe la unul din evenimentele din ultima vreme - adica anul asta ![]() 8. Vazut de treaba si reparat in continuare ceva pe la instalatia de aer ca nu mai "băga" ea nimic, numai eu in ea 9. Montat diferentialul ...mai revin |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Scriam la post si nu am vazut ce mi-ati scris ![]() Cat despre interior, toata masina e "un proiect" ![]() In oala cu interiorul va intra: 1. piele maro, cusuta "cu ata alba" ![]() 2. un multimedia format din HU, ps2-ul din casa pe care il bag undeva (gasesc loc...e destul ![]() ![]() ![]() 3. Poate un "retrofit" cu un volan de masina (e38) dar pana acolo mai am ceva (muuuuuult ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
poti sa faci si bordul .te duc undeva sa faci.daca nu ai .eu am bordurile ambele la facut acolo.ai muncit ceva nu gluma,.dar se vede pe masina ca sta bine . ps spala si tu motorul ala ca e prea jegos .pacat de masina
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Si ca sa revin de unde ramasesem, am terminat cu partea mecanica (cred....), si trec la estetica exterioara
![]() Masina cand am luat-o era intr-un fel de paragina la acest capitol, in fiecare zi apareau noi zgarieturi in locuri ce fusesera mascate. Am zis ca m'oi ocupa si de asta, dar prioritatile erau racirea motorului/motor/frane/tren de rulare/electrice si mai apoi alte picanterii cum ar fi roti sau aspect exterior. Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze - avea pe capota vopseaua sarita (si corectata foarte naşpa) cam pe 3-5 cm diametru, aveam cam 1/2 de tona de kit prin diverse locuri, pe o usa din spate chiar crapase, pe acoperis avea zgarieturi & adancituri (cam ca de grindina), practic oriunde te uitai gaseai cate ceva. Lucrul asta imi scadea moralul in mod constant. ....ca o pauza, mi-a revenit increderea in masina cand, dupa ce i-am montat rotile "de vara" am fugarit un x5 cu 200 km/h, dar m-am lasat pagubas ca deja iesisem serios din Bucuresti (aproape ajunsesem la Urziceni) - care eu voiam sa ajung numai pana dupa iesirea din Afumati (cu treaba care o aveam la momentul respectiv) ![]() Back to firul epic. Intr-un final, nu demult, am decis (in urma unei conjuncturi favorabile ![]() ![]() Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa ![]() ![]() Acum, dupa toata povestea cu vopsitul, pot sa spun cu mana pe inima ca numai vopsitul a iesit bine.....si anume nu prea am de ce sa ma plang, in schimb, un proiector au uitat sa-l mai fixeze (nu ca ar fi proiectoarele originale), la fel si termometrul - nu l-au mai conectat (ma intreb daca il mai am), problema electrica pe care o credeam rezolvata onorabil (anume - inlocuit piesa defecta) s-a remediat print-un hot-wire start method si anume ma simt ca un hot al propriei masini, mânerele nu-mi dau seama cum in urma operatiei au incput sa se blocheze cand sunt ridicate 100% pentru a deschide usa, la fel am descoperit ca am un maner crapat (despre care nu sunt foarte convins ca asa era si cand am lasat masina acolo), capota a fost montata prost astfel incat cand o inchid imi loveste intr-un stergator (nu am reusit nici pana azi sa pun o cheie pe suruburile 7 ![]() Cireasa de pe tort - mai trebuie sa le fac o vizita cand imi vin clemele pentru 2 bandouri, ocazie cu care vor termina de vopsit plasticele negre de pe usi - cele din dreptul geamurilor, manerele in culoarea neagra (sa se vada bine) si nu-mai-stiu ce. Totusi, ma bucur, ca am reusit intre timp sa pun mana tocmai azi pe 2 manere spate + maner fata dreapta (care nu mai are butuc, si cand masina ramanea fara baterie......inchipuiti-va cum o deschideam) + "partea electrica a contactului" - care ar trebui sa ma scuteasca de metoda-hoţ de pornire. Si inca un lucru legat de toata povestea asta - m-au enervat ca atunci cand i-am rugat sa-mi vopseasca si tot cromul - negru, sau in culoarea masinii (manerele, bandourile si 100% din bare) mi-au spus ca "nu se poate"....in sinea mea imi venea sa dau cu respectivul de pamant - chiar si dupa ce i-am explicat ce ar fi de facut dupa ce am citit "pă net" un tutorial despre transformarea unui e34 in shadowline - raspunsul a fost acelasi.... nu se poate, nu putem, nu tine vopseaua. ![]() ![]() ![]() ![]() Din pacate am f putine poze aici cu masina in noua culoare, si niciuna cu ea pe strada. Si mi-am adus aminte - dupa ce am aflat ca masina nu are scut, i-am pus amortizoare noi si candva curand o sa ii schimb si baia (asta mi'a sudat-o turcul) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa ![]() ![]() ha.. nu stiam de unde cunosc masina.. acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor.. mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor ![]() ![]() a mea e E30-ul ala alb |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
super masina e32 stiu ca am mersi si eu acum ceva vreme cu un 735i , desi nu prea m-a atras caroseria , nu pot spune acelasi lucru despre motor ![]() ![]() P.S. Tu stai cumva pe langa Sala Floreasca ? Ca mereu cand trec pe acolo vad un 7-er cu jante ca ale tale. -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ha.. nu stiam de unde cunosc masina.. acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor.. mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor ![]() ![]() a mea e E30-ul ala alb Eu l-am intrebat pe Marian daca e30-ul are tractiune integrala cumva....dar deh ![]() @haristeas51 - se poate sa fie mai multe ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
care marian?
![]() de unde stiai ca are 4x4? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Si mi-am mai adus aminte ca atunci cand m-am dus aveam numerele prinse in nituri in gaurile existente pe bara, cand am plecat, numerele erau prinse cu "Ĺuruburi" in niste gauri noi....
![]() Marian Ionescu - cel cu recent vopsitul in alb Mercedes E touring, cu grila aurie Iar la semnatura spune 325ix .... x-ul nu e tractiune integrala la bmw ? (studiez forumurile de mai multa vreme.....) This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:05 PM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Stiu Mercedesul, dar nu si pe Marian ![]() eu ma miram cum ti-ai dat seama ca aia e masina mea.. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
eu am un love-story cu rotile in general - si se intampla ca cele de pe masina ta (mai sunt si negre) sa semene cu un alt model care-mi place mie (si de care avea interceptor la un moment dat). Am zis ... beemer alb, rotile astea, mah....ala trebuie sa fie, l-am intrebat pe de acum faimosul Marian
![]() Cred ca daca ar sti... ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:24 PM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
vroiam sa le fac albe ca le am negre de 4 ani si m-am cam plictisit de ele, dar am ramas fara $$
![]() arata jalnic oricum ca au inceput sa se cojeasca ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mehr poze
![]() Voi incerca sa fac si ceva poze in noua varianta - dar ma seaca enorm proiectorul care atarna precum si suruburile din numere, precum si un capacel lipsa, precum si bandourile lipsa dar...... trebuie s-o iubesc, daca nu eu, cine? ![]() apropo - pentru cine ma poate lamuri, ca tot am pus poze mai vechi: proiectoarele pe care le am sunt cumva cele clare de e34? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cand a fost gata masina? vineri-sambata cumva? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am luat-o vineri
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atunci am fost si eu la a mea si ti-am vazut-o la poarta.
![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca pui niste poze mai mari poate putem sa ne dam seama
oricum nu merg proicectoare de e34 la e32.. sigur iti spun, sunt cam acelasi model dar la e32 sunt mai mari ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am inteles. Intreb de proiectoare pentru ca voiam sa le schimb (si inca vreau) dar aflasem o info de ultima ora de la cte32 (nu stiu daca are user si aici) cum ca el, la al sau 7'ar asteapta sa ii vina cele clare de e34, moment in care m-am decis sa mai astept (sa vad daca se potrivesc ok). Acum, m-am lamurit. Oricum, daca sunt ca astea, atunci vreau la loc stock.
@florin - eu cand am intrat pe poarta am avut un oarecare soc - in sensul bun ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu! ca nu ma asteptam sa fie gata.. a mea
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari, e o masina frumoasa. Jantele sunt foarte frumoase, e unul dintre modelele mele favorite de jante.
Noi ne-am intalnit la ambele intalniri la care ai participat ![]() Mi-ai spus la una dintre intalniri ca ai vrea sa pui inapoi pe masina o cutie automata, asa cum a avut din fabrica si asa cum ii sta bine unui 7-er. Ai renuntat la idee? De asemenea, intelesesem ca te gandesti sa-ti cauti un E32 730i, din cauza diferentei enorme la impozit intre 3 litri si 3.5 litri. BAnuiesc ca ai renuntat, din moment ce te-ai apucat sa investesti in masina asta. Poate mai vii pe la intalniri cu masina sa o mai vedem si sa mai stam de vorba. PS. Ai reusit sa resetezi ledurile pentru ulei din bord? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Salut si multumesc.
Da, din cauza lipsei de putere care se simtea (si atunci, si acum) voiam sa-i pun la loc transmisia originala, dar mai mult de atat, un 7 ar trebui sa fie numai automat. Acum.....cand am luat decizia de a pastra cutia asta m-am trezit dintr-o data in fata unui fapt implinit: - aveam posibilitatea de a lua diferentialul pentru e32, manual, de 3.5 si rezolvam problema (de conectivitate) cealalta optiune pe care o aveam si voiam sa o adopt era: - caut cutie automata (in stare buna), care sa o vad pe o masina cum merge, caz in care am reuzit sa rezolv si restul problemelor (anexe ale sistemului automat de transmisie), daca nu, le luam din alta parte, le puneam cap-la-cap si-mi facem cruce inainte de a cupla D ![]() Chiar si cu diferentialul asta, nu am ajuns prea departe ![]() Iar cu impozitul, da, am avut un soc (ma asteptam cam la 1500 ron maxim sa am de plata), iar cand am intrbat-o pe duduia de la ghiĹeu cât datorez Ĺi am auzit: " Renault Clio - ~17 ron" - nu mai stiu cat a fost, oricum....cam cat un pachet de tigari comparabil..... - "....Ĺi BMW 735 22xx ron" îĹŁi închipui cum îmi venea sa tai jumate de motor, dar am zis asta e hora în care m-am bÄgat. Evident, am studiat problema cu impozitul, am vazut ca pentru max. 3000 cmc scade considerabil si atunci începusem sa mÄ gândesc de unde iau (eventual Germania) un 730 v8 only. Am rumegat serios ideea pÄnÄ am ajuns la concluzia ca si acest 3000 v8 are probleme care mie nu imi sunt nici acum clare ![]() Sa-l dau pe 3 chibrituri si o guma turbo am refuzat, asa ca ..... iata-l ![]() Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masÄ s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic ![]() ![]() ![]() ![]() Deocamdata porneste, merge, franeaza si ocazional stie sa faca si mai multe ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 07:33 PM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi asa scapi de impozitul asta nenorocit corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic ![]() Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
....mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi asa scapi de impozitul asta nenorocit corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota ![]() Pai, asta ma gandeam sa fac, cu 3000 v8, dar sunt niste necuoscute destul ne mari: - daca e ok motorul pe care il gasesc - daca "pacientul" va accepta transplantul (adica sa functioneze fara probleme) - am auzit (dar nu stiu caz concret) ca nu prea ies 100% ok modificarile astea - unde/ce cutie & diferential gasesc pentru noul (motor) venit Asa, cu cei aprox minim 1300e (gandind optimist: bani/motor,cutie,diff,anexe electrice sau nu si manopera) fac altceva, cum ar fi pielea maro ![]() Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face. Looking forward ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca vrei sa faci transplant nu te lega la cap cu motor V8 de 3000 (unde trebuie sa modifici ft multe), baga tot un M 30 dar de 3000... nu schimbi nimic altceva... nimic nimic in afara de motor...
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() Oricum, facand acum un calcul, economisesc din impozit aprox. 1200 ron, ceea ce se traduce in 100 ron/luna in + pentru benzina, ceea ce se traduce din nou in mai putin de 200km parcursi pentru ca am inteles ca cei 188cp nu ar fi suficienti pentru oras, motorul consuma un pic mai mult decat cel de 3.5, iar eu in aproximare am zis 15l% cu o enorma indulgenta. Aceasta ultima chestie cu diferenta de consum intre motoare ma mira, si am citit-o tot pe un forum romanesc al marci BMW. Cu ceva noroc, pot economisi din noul diferential ceva-ceva, ca si asa imi cam consuma 16-17 cu cel vechi si am inteles ca acesta nou, fiind mai lung consuma mai putin (nu ma astept la o scadere spectaculoasa) ![]() Oricum, ideea de baza este ca nu as vrea sa stric armonia perfecta ce dainuie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci pana la urma cat iti consuma masina?? ca eu nu am inteles nimic din atatea cifre
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() Masina, inainte sa montez diferentialul nou consuma intre 15 si 17 la un mers linistit, in oras. Acum nu stiu, nu am apucat sa verific. Eu acolo faceam o estimare a costului de carburant pentru motorul de 3000, dar care nu va consuma in ruptul capului 15l%. Nu am vrut sa creez confuzie. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
imi place masina
![]() are clasa. -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
marfa rau de tot v8ul de 3 litrii.am un prieten care are un e32 cu asa ceva.l-am invitat aici da vad ca nu a aparut.poate apare.
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel ![]() E inmatriculata in austria nu e aceiasi .si e impecabila . inmatriculata pe numele unei cunostinte de-a lui de acolo din cate am inteles.buna combinatie ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Ba chiar aia este. Si are acelasi numar, ca mi-a placut
![]() Mi-a spus Florin/interceptor lucrul asta - ca celalalt Florin a lucrat ceva la motor.....acum e randul meu sa lucrez la restul - cum ar fi evacuarea ca parca e mancata de molii ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Luni - am montat căpăcelele cromate la ventile că stăteau de prin ianuarie în casă
!Marţi! - cand m-am întors de la muncă dau sa privesc admirativ maşina şi dintr-o dată ma loveşte crunta imagine a ventilelor aurii fără căpăcele Ma uit şi pe partea cealaltă - le-au luat pe toate 4 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si acum cand mi-am adus aminte, iar m-am enervat. La cealalta masina aveam tot capacele cromate, dar am schimbat 4 seturi in 3 ani. Si mai ales, luau fie 1, fie de pe o parte, fie 3 (macar sa mai am 1 amintire) Neam de ..... Si de dimineata, am zis ca daca tot e vineri si plec mai devreme la plimbare cu masina de week-end ![]() Invart cheia si ***a. Am zis ok.... deschid capota să aplic metoda hoţ ..... ***a şi varianta asta. Sper să ma primeasca mâine în service sa-mi montez şi ultimele 2 bandouri ca cică mi-ar fi venit clemele + ultimele retuşuri + să montez "partea electrica a contactului" sa nu mai am surprize d'astea. iar m-am enervat numai cand ma gandesc iar la service |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
te am vazut sambata la tunnel car wash ai aspirat la ea 30 de minute.eram inauntru la service la citroen.asteptam pe cineva:P
merita s agasesti un mot de 3000 m 30 .e cel mai simplu de pus si ar trebui sa fie si motorul ieftin sau oarecum mai ieftin da nu se prea gaseste:( -------------------- |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu zic sa privesti inainte, vremea trece, salariile cresc, diferenta de impozit nu o sa ti se para atat de mare, trebuie sa o platesti o singura data pe an... iar daca motorul pe care-l ai acum nu-ti face probleme... de ce sa te chinui? Sau iti face figuri?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@ INTERCEPTOR - ce sa fac daca nu se mai termina de aspirat
![]() @TiL - intre timp iar m-am razgandit, nu mai schimb motorul ![]() ![]() ...acum cred ca schimb masina cu totul. Pana ma voi razgandi iar cu prima ocazie ![]() Cumpara cineva? ![]() ![]() mi-e teama sa nu pierd trenul nr. 2. trenul nr. 1 a fost un e38 735 ![]() Si daca stau sa ma gandesc, si ala e cu fite si figuri la partea electrica. Ce nu voi baga in e32 in tot felul de piese, voi baga in e38 la tot felul de testere si chesti. Asa, mai bine il pastrez, si asa am intrat pe ultima 100 de metri. Mai am ceva lichide de verificat si schimbat, discuri+placute, parbriz, poate o planetara, ceva, pielea, faruri Hella fumuri, semnale clear smoked, proiectoare de e32, xenon/faruri si proiectoare, jante Keskin KT1 Klassik sau KT4 New Racer/16 sau 17, intre timp apare si o baterie in schema, 2 boxe, 4 tweetere si am terminat. iar ma apuca nervii ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
offff ai si tu niste dileme.cu masinile astea. nu i pacat de ea sa o vinzi .cel mai bine si cel mai bine e sa cauti in continuare mot de 3000.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pai am gasit motor de 3l, dar acum nu mai vreau.
si motorul nici nu sta pe loc - se merge cu el (ceea ce nu-i rau), iar masina urmeaza a fi vanduta canva curand, deci daca ma razgandesc iar pentru 3l, ar fi bine s-o fac rapid. later edit:masina nu e cea din poza; am postat-o contextual ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 11 2007, 09:33 AM |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
daca nu ai cum sa dai taxa vinde-o problema e ca nu prea ai cum sa iei multi bani pe ea
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
tocmai am platit a doua jumatate a impozitului. Nu-i o problema chiar asa grava, e psihic - ma simt "folosit"
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by haristeas51: Sep 11 2007, 02:24 PM -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() ![]() Vad ca ai ochiul format pentru masini si locatiile lor ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ce bine arata .acolo in poza.iti dai seama cum ar arata la mine in garaj:P
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
nu ar avea loc
![]() sau da....ar avea loc - sa-l aduc sa ma ajuti sa-i fac evacuarea ca la blacky ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
azi am sunat sa service sa vad daca (sau mai bine zis...cand) e gata
saptamana viitoare, probabil sambata, o sa o iau.... ![]() ![]() am NEVOIE de masina ![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
niste poze mai vechi
![]() parca era mai misto culoarea, desi nu sunt prea convins chestia e ca nu voiam s-o schimb, dar nu am gasit-o pe asta in catalogul respectiv. Erau toate culorile BMW incepand cu '97 parca l.e. - înca un week-end fără ea ![]() l.l.e. - nici nu o iau bine, si iar trebuie sa intru in service sa-i schimb uleiu' ala de la diferential. poate scap in sfarsit de cel vechi din portbagaj. This post has been edited by CRM112: Sep 28 2007, 09:42 AM |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
uleiu la diferential il poti schimba si tu cu inca cineva , foarte repede
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sunt convins ca nu e complicat dar vreau sa vad si daca troncaniturile nu dispar, sa schimb ce-o fi nevoie (planetara/e, etc).
Pe langa asta as vrea sa-i schimb si placutele, eventual si discurile (toate), si sa vad ce-i cu frana de mana. vizita este mai complexa ![]() desigur, toate cele de mai sus stiu ca pot fi facute si in regie proprie, dar la service am avantajul ca pe loc dau comanda la piesa si vin in aceiasi zi + mai imi clatesc si eu ochii cu alte masini ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 28 2007, 12:31 PM |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Esti convins sper ca daca schimbi discurile si placutele de frana si vinzi masina ca n-o sa conteze asta la pret, da? Si buzunarul tau va fi cu aproximativ 350-400 de Euro mai gol.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pai sunt destul de convins ca vreau sa le schimb, ca nu se mai poate!
![]() Chestia e ca si sper sa o dau abia prin ianuarie ![]() ![]() am o mare strangere de inima, ca ma imprietenisem cu masina si sper sa nu regret ceea ce va urma. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ma poate ajuta cineva cu o şufă ? ?
am mare nevoie de una - in seara asta Bucuresti This post has been edited by CRM112: Oct 17 2007, 09:29 PM |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
1. îi multumesc lui Florin Interceptorul pentru şufă
![]() şi mai departe: dupa 5 saptamani de stat in service, bateria masinii a refuzat sa mai alimenteze, si drept urmare, masina a ramas unde m-a pus naiba s-o opresc (iar metoda hot nu a functionat...ca nu avea cum). Iar cablurile de curent, in afara ca se incingeau in draci.....nada. Acum am alta problema, si mi-ar fi de ajutor ceva lamuriri: am scos bateria, am adus-o in casa, am completat apa distilata, acidul e ok. am pus redresorul in priza, am pus bornele, iar acul redresorului, in loc sa stea la valoarea max. (si in timp sa scada, pe masura ce se incarca bateria) oscileaza - de la max. - la nivelul unde trebuie sa ajunga in final. Sta 1 secunda la max. (maxim de goala adica) apoi 4-5 secunde scade la min. (adica acolo unde indica daca/cat s-a incarcat). Asa trebuie sa faca? E prima oara cand il folosesc; sper ca nu am dat banii dejaba pe el (acum 11 luni ![]() This post has been edited by CRM112: Oct 18 2007, 09:17 PM |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
vad ca nu am mai scris nimic de ceva vreme.
Ia sa bag din top: 1. in urma pataniei de mai sus, m-am suparat si am pus baterie noua. masina nu are consumatori cu motorul oprit; nu are consumatori cu motorul pornit - acordat garantie ![]() 2. intre timp a venit frigul, si am gandit ca ar fi coerent sa inlocuiesc apa de robinet cu antigel de Metro - am fost foarte surprins ca am reusit singur sa inlocuiesc tot (cred) antigelul - a fost prima mea interventie la o masina - probabil si ultima ![]() 3. masina fiind prea buna si nestricandu-se nimic intre timp, am investit in sistemul audio, care acum a ajuns la finalul etapei 1/3 ![]() 4. In timp ce mergeam chiorete pe-o ploaie prin afara Bucurestiului...noaptea, m-am suparat, mi-am rupt de la gura si i-am pus becuri cu intensitate mare a descarcarii (eu refuz sa le numesc xenon pe deplin, caci acesta mai are si functii de auto-leveling si spalator faruri la pachet) 5. asta e defapt primul lucru pe care l-am facut: curatenie in portbagaj ![]() ![]() urmeaza (partile astea-mi plac - cred ca nu le voi rezolva niciodata): 1. sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost...... 2. de cand am luat-o a doua oara de la vopsit (cand mi-au inlocuit teoretic 3 manere din 4 - practic au inlocuit ramele manerelor de pe spate) - a aparut o problema la butonul de blocare a usilor, de la usa soferului - acume aluneca putin, astfel usa blocandu-se, iar cu cheia nu se mai deschide - stresant) 3. trebuie sa fac ceva cu puhoiul de erori din bord: prioector ceata stanga, lampa ceata spate dreapta, low/dip beam, -37* C si ocazional Brake lt circuit Alte evenimente: 1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live ![]() 2. m-am intalnit intr-o zona unde am treaba acum si remarcasem un e32 cu proprietarul acestuia. Masina are motor de 3l v8; iar proprietarul este die hard bmw fan, mai are un 3 ante e30 cu dungile alea pe el (bleu albastru rosu - daca nu gresesc), a mai avut e12 parca...nici nu mai stiu. Oricum, poate apare pe aici ![]() Sper sa reusesc si eu sa mai fac niste poze. ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Nov 21 2007, 05:16 PM |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La punct 3, din lista de reusiri, ai montat boxe la locuri originale? cum se aude? La mine nu are profunzime sunet. Nu m-am uitat ce boxe sunt acolo sau daca sunt conectate bine (conteaza + si - !).
Tot la punct 3, din lista de to-do, am si eu niste mesaje din partea masina: owner's manual, care intradevar lipseste, dar nu imi dau seamna de unde stie masina asta, coolant level, license plate light si check brake linings ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost...... si eu am o problema de cand am luat-o de la vopsit.. nu mai ajunge temperatura apei la jumate.. se opreste cu o liniuta mai inainte. ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea
![]() Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara ![]() ![]() ![]() Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan. Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise ![]() Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage ![]() Sper ca te-am lamurit ![]() @florin - 'pare rau sa aud asta; dar inteleg ca ai reusit sa o faci sa se miste singura, deci, mai vi si tu la intalnire cu ea ? ![]() Oricum e dubios locul ala. eu nu mai calc pe acolo ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea ![]() Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara ![]() ![]() ![]() Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan. Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise ![]() Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage ![]() Sper ca te-am lamurit ![]() Mersi pentru raspuns. Cum poate ai vazut in topicul meu, am gasit suporti de difuzoare in spate taiate. Am gasit altele, dar se pare ca au taiat si ca sa intre difuzoare, sunt un pic prea mare. Cred ca intre 6.25 tol, ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
..... ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate. 13 asa cum JBL au 16.5. ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Sa iti traiasca masina domnule,arata f bine mai ales vopseaua si mai lasa ducele sa se duca la scoala acolo stii tu unde, ca numai afara la gard sta, cred ca chiuleste la greu
![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() ![]() Nu stiam ca suntem vecini ![]() ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Dec 9 2007, 03:04 PM |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live ![]() Este si de vanzare! http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...000-108050.html -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
l-am vazut si eu pe langa gara de nord,aflasem de pe gigel.org despre poza respectiva...nu ccredeam ca exista pana am vazut.insa masina arata binisor pe afara,cu exceptia reclamei de pe portbagaj
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu l-am pozat vara trecuta in Drumul Taberei, proprietarul are vreo 40 de ani
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
astazi am dus bara spate la "procesat": trebuie astupata o gura de alimentare de GPL de pe ea si ii lipseste capatul unde se imbina cu aripa spate dreapta, si eram convins ca bucata aia ramasese intacta pe bara veche-bucata rupta. Nu a fost asa. Sunt curios ce'o iesi
![]() Oficial am pornit si cronometrul. Sper sa fie gata intr-o luna ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dupa cum spuneam......azi am dus si restul masinii. Pana acum s-au miscat bine. Gaura de gaz e acoperita foarte misto, dar coltul tot rupt a ramas si cred ca asa va si ramane.
mai bag ulei&filtre.....si trebuie sa caut discuri&placute. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau.
desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau. desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() Sper ca iese bine masina ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau. desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() Asteptam sesiunea... foto! -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
...maine...
![]() acum incep sa ma intreb cum 'o fi iesit, daca au finisat coltul ala, daca nu atunci cum se vede, nuantele daca sunt la fel, cat de mult e incarcata aripa, ce-au facut cu bandoul ala mic, ultimul, de pe aripa...ca nu l-am dus s.a.m.d...... |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O sa doarma el, cum sa nu. Si eu am stat 2 zile fara sa vad cum a iesit masina, am fost s-oa iau doar cand am avut acordul de plata. Si cum am povestit pe topicul masinii mele, nu iesise prea bine, si am stat cu ei la vopsitorie pana au facut-o cum trebuia.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cat am vopsit masina, 4 zile, eram acolo dimineata o data cu vopsitorul si plecam seara o data cu el. Mai aveam un pic si dormeam acolo. Dupa fiecare matuire studiam masina din colt in colt si unde mai era nevoie dadeam eu. Rezultatul...s-a vazut.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
hmm.. eu cand am vopsit baba (5 luni a durat) nu treceam cu lunile pe la vopsitor, insa stiam ca o sa iasa bine
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
eu cand am vopsit e12-ele am si stat pe acolo aproape zilnic timp de 2 luni cat sa mai si lucrat la tabla si nici bine na iesit
![]() ![]() This post has been edited by db85amd: Jan 19 2008, 07:36 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dupa cum spuneam...prea avea iz de minune. Nu e gata nici astazi ci saptamana asta. Ma astept la orice si spune bine ?Mihai? (db85amd)...ne multumim cu ce avem; nu ma astept la minuni...macar stopurile sa nu le faca negre la loc.
![]() abia am scapat de ele ..... MULTUMESC Andrei (cte32) ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
frumoasa
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
frumoasa ![]() Asa e. A mea e muuult mai urata ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
10x pt. aprecieri.
@bartro - nu e mai urata; nu si-a atins potentialul! ![]() Acum va cer ceva sfaturi in situatia de fata: Am de facut itp-ul pana pe 28.02. Am o "mana de ajutor" ![]() Vreau sa schimb evacuarea, undeva de la (eventual inclusiv) sonda lambda pana la final. CE SA FAC?! As merge pe o varianta non-oem, dar am o experienta neplacuta in care am fost intors din drum de la itp, desi era "pregatit evenimentul". Nu ma intereseaza ca dupa schimbare masina sa ...ragă... ca un leu, sau nu in mod deosebit ![]() ![]() cu multumiri... ![]() .........sau 4xATE powerdisc (din cate vad pe aici) + 4xATE powerplăcuţe + eventual parbriz(ca e crapat) Nu stiu cu care sa incep. Frâne am am...dar scârţâie uneori de nu le mai suport - şi culmea, nu tot timpul. |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A mea a atins potential cand a iesit din fabrica, de atunci s-a imbatranit.
Si eu m-am gandit la niste variante cu toba, intre galeria de evacuare si saxofon nu mai e etans, la mijloc vad ca e ruginit, la finala sa aude cand dai cu pumn ca o jucaria de copii mici. OEM este foarte scump, mai face Bosal si niste alte marci ceva dar pana la urma poate iese la aceasi pret ceva custom, as prefera inox. O sa vad daca gasesc un atelier ceva. LE: Si la mine scartaie o frana, dar nu tot timp.. This post has been edited by bartro: Feb 19 2008, 02:18 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@bart - nici atunci nu-si atinsese potenitalul. Oricare din ele (masinile fabricate) putea fi dusa mai departe la un garaj Alpina, Hartge or such
![]() E clar: varianta oem pica. De noua nu o iau, iar de la dezmembrari....mai bine fac altceva cu banii. |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu tocmai mi-am luat tobe noi bosal pentru 2.5i. Nu m-am gandit la Borla s.a. de teama ca poate nu le fac sa stea bine, poate costau mai mult (?).
Cu astea ma descurc sa le montez singur, nu mai apelez la nimeni (sper). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
si unde le-ai gasit? macar sa intreb un pret, sa nu ma arunc aiurea.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La omul care-mi aduce piesele pentru troaca. Sare de 10 milioane tot traseul, probabil la tine sare destul de mult. Daca vrei ii cer preturi.
Cat ar ajunge un traseu la Borla? Ma gandesc ca e posibil ca la Borla sa iasa mai teapan. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
tocmai am vorbit la borla, si cu tot cu catalizator ar ajunge la un MAXIM 2000 ron (ma asigura ăla...). Pretul e compus din finala, intermediara, catalizator si tubulatura; nu cred ca mai e ceva.
Ce stiu e ca un catalizator la ei e 300-500 ron, dar nu asta ma intereseaza cel mai mult, ci un traseu ok. Mai mult decat asta, nici nu va fi aproximativ la fel cu originalul: intermediara oem e compusa din 2 tobe paralele, finala are cam 1.2m lungime si e foarte inalta intr-un punct...etc. Deci cam ezit. ![]() Poate dau o fuga sambata.....habar n-am. |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, si la E28 am toba primara, intermediara si finala. Cu siguranta la Borla mi-ar fi oferit doar doua tobe, motiv pentru care, poate, ieseam mai ieftin. Si mi-e teama de surprize, sa nu ma trezesc ca atinge toba nu stiu unde.
So, daca te gandesti si la varianta din magazin, da-mi ultimele 7 cifre din seria caroseriei. Eu nu am catalizator, tot traseul a costat 11mil. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
A ramas pe luni sa merg sa-mi faca o evaluare si cica si un discount. Daca sare de prea mult nu-i mai bag in seama si-ti dau cifrele din vin. Sti cumva cam in cat timp le poate aduce?
In alta ordine de idei, m-am dat ieri la masina si m-a cam dezamagit: - iar fâsâie ceva la spate - ultima oară când fâsâia ceva m-a lasat pompa de benzina - ma enerveaza rau de tot franele care scârţâie în ultimul hal - am observat ca se face saună în portbagaj; nu stiu cat de bine e izolat termic de toba finala. - bomboana de pe coliva mi-a dat alta eroare in bord ... ceva cu manualul proprietarului. Nu am inteles pt. ca e in lb. spaniola- Eroarea a aparut cand am schimbat din 3 in 2 pt. frana de motor iar turatia era peste zona rosie, dar nu mult ... un ~6500-6800 max. Spunea de ceva electric (electr. ceva. ceva. -> owner's manual) - obc'ul nu vrea sa afiseze totul intr-o singura limba. Pana acum era setat pe spaniola si era ok iar acum am schimbat in encgleza. Problema e ca dupa ce pornesc motorul imi apare in germana, iar cand il opresc imi apare in engleza informatia, asa cum ar trebui. |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Depinde de ce gaseste, mie mi-a adus totul, in afara de un saxofon, a doua zi. Saxofonul a venit in doua sau trei zile.
Daca-ti ia pe comanda din Germania vin in 5 zile. Dar astea probabil ar fi scumpe rau, mie nu mi-a cautat originale. Poate ca eroarea te trimitea la manual, ca sa vezi acolo ca nu e recomandat sa-l turezi in rosu ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() zijdelings geďnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate ca eroarea te trimitea la manual, ca sa vezi acolo ca nu e recomandat sa-l turezi in rosu ![]() La mine credeam ca asa scrie pentru ca nu aveam manual ![]() Uite o pagina cu nume deniste producatori de esapamente de BMW: http://members.aol.com/agspeed/exhaust.htm -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
La mine credeam ca asa scrie pentru ca nu aveam manual ![]() Uite o pagina cu nume deniste producatori de esapamente de BMW: http://members.aol.com/agspeed/exhaust.htm Imi place idea cu preturile. Ex: "AC Schnitzer - expensive" "ANSA - Extremely Affordable" Ar fi trebuit sa dea acolo un salariu de referinta. Sigur ANSA nu e chiar extrem de disponibil la un salariu de 300E din Romania. La un salariu de ~1500E, e cu totul altceva, nu? ![]() -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Misto link-ul cu esapamente
![]() Ref. la evacuare: vin de la prietenii de la Pilot: 1700 non-oem 2 tobe si tubulatura cam 1400 ron 2 tobe tot de la Bosal (finala si intermed). Am intrebat de o eventala varianta pentru ca (si nu ma asteptam desi m-ai "avertizat" ![]() Revenind la problema cu franele: am facut acum un drum pana la Giurgiu, si nu au scartait, poate doar sporadic. Am observat ca se intamplă să facă urât dupa ce pun o frana violenta - caz in care pedala chiar are un punct in care nu ma mai lasa sa apas mai jos decat la o frana normala. Ce sa fie? Lichidul de frana nu l-am schimbat pana acum din cate imi aduc aminte. Acum.....apelez la un sfat al vostru: FRANE (2xAte powerdisc/ate normale (2 x 360/260 ron) + placute fata 210 ron + 2x discuri spate (2 x ~250) + 150 ron placutele) + curea alternator sau EVACUARE? .....si daca e sa fie evacuarea......de care ? ![]() This post has been edited by CRM112: Feb 25 2008, 02:03 PM |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu stiu ce sa zic... Eu am luat complet de la un producator ca sa nu am batai de cap cu montajul, cand pun motorul imi pun tobele si la drum!
Cum tu ai posibilitatea sa te misti poti sa alegi. Te-ai uitat pe tobele Borla, sunt sanatoase? Ca Bosalul imi pare ca-i facut din tabla cam subtire. Mai subtire decat cele originale oricum. De ce ti-a zis 2 tobe Bosal? Normal nu trebuie sa ai mai multe? Sau le combina si pe-astea? 1400 ron pentru doua tobe Bosal mi se pare enorm, eu am dat 990 pe trei. Dar cine stie, or fi mai complexe alea. Numele Sebring suna bine, dar nu stiu cum sunt. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 06:13 AM |