![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
pentru toti cei care au vrut sa aibe ursulet ,neaparat ,si un interior mai nou am sa postez poze , dupa mult chin si bataie de cap,bord de pisica pe ursulet.
o rugaminte pentru cei ce nu vor sa auda de asa ceva criticile sa fie mai blande pentru ca am facut cu pasiune si pentru a-mi cunoaste limitele. ganditi-va ca tot ce este pe bord este functional aeroterma care este de pisica ,bloc lumini,bloc semnalizari si stergatoare,si cel mai important ceasurile de bord(doua saptamani mi-a luat doar sa leg ceasurile). ![]() si mitraliera este de pisica cu tot ce este pe ea.bloc semnalizari si stergatoare.am facut asta pentru ca am pus servo de pe pisica.merge la fix. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
A iesit incredibil de bine,si arata ok cu bord de pisica nu pot sa spun ca nu imi place,felicitari!
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Foarte misto....multa munca din pasiune....bravo....dar sincer, eu as fi cumparat o pisica decat sa ma chinui sa pun bordul asta pe urs... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Foarte misto....multa munca din pasiune....bravo....dar sincer, eu as fi cumparat o pisica decat sa ma chinui sa pun bordul asta pe urs... ![]() pentru ionut stiu si ai dreptate dar nu-mi plac pisicile la exterior am avut si nu m-am omorat dupa ea. traiasca ursu. daca eram sef la bavaria sa mor daca nu bagam e30-ul restilizat iar pe linie. exact cum au facut astia de la vw cu broscuta. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
ma...ursul a fost, este si va ramane cel mai frumos si mai iubit model de la bmw....parerea mea..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ce sa zic, ai muncit o gramada si ai reusit. Totusi, nu-mi dau seama din poze, se potriveste bordul cu restul interiorului ?
-------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Ce sa zic, ai muncit o gramada si ai reusit. Totusi, nu-mi dau seama din poze, se potriveste bordul cu restul interiorului ? frate am muncit, nu fizic, dar am muncit si nu a fost usor intradevar suna cam melodramatic scuzele mele am vrut si am putut, e mai bine? ![]() ![]() Ce sa zic, ai muncit o gramada si ai reusit. Totusi, nu-mi dau seama din poze, se potriveste bordul cu restul interiorului ? si cu interiorul se potriveste la fix. daca vrei sa incerci iti dau toate detaliile chiar si manualele tehnice de la e 30 si e 36. bafta |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu am intentia sa critic, eram doar curios. Fiecare masina are un anumit design, o linie daca o pot numi asa. Lucrul asta e valabil si la interior si la exterior. Vroiam numai sa stiu cum se potriveste bordul de pisica cu interiorul de urs, atat.
Acum am vazut tot reply-ul tau, ok, daca se potriveste, e in regula. This post has been edited by nmg: Jul 5 2007, 01:23 PM -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Nu am intentia sa critic, eram doar curios. Fiecare masina are un anumit design, o linie daca o pot numi asa. Lucrul asta e valabil si la interior si la exterior. Vroiam numai sa stiu cum se potriveste bordul de pisica cu interiorul de urs, atat. Acum am vazut tot reply-ul tau, ok, daca se potriveste, e in regula. sincer cu tonul care l-am citit eu (probabil nu cel care trebuia) am avut impresia ca tonul este ironic , era ok oricum nu ma suparam. dar chiar se potriveste pentru ca bordul fiind de pisica fiind mai rotunjit ii da un aer de nou,asta este parerea mea,si oricum nu as mai muncii sa-l pun pe cel de urs inapoi. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
@nmg se potriveste si restul interiorului de pisica pe urs ... scaune cat si bancheta spate doar cu alte prinderi
@ludo_ludovic2003 vai ! a iesit super BRAVO !! totusi vad la semnatura ta ca ai un m20b25 nu se potriveau casurile cu 260 de 6 cyl ? cu butucul ce ai facut ? -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
@nmg se potriveste si restul interiorului de pisica pe urs ... scaune cat si bancheta spate doar cu alte prinderi @ludo_ludovic2003 vai ! a iesit super BRAVO !! totusi vad la semnatura ta ca ai un m20b25 nu se potriveau casurile cu 260 de 6 cyl ? cu butucul ce ai facut ? ai dreptate trebuie doar sa schimb ceasurile nu este greu .mai tarziu o sa o fac . baniiii. care butuc? este de pisica daca te referi la axul volanului . am schimbat si asta ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
@nmg se potriveste si restul interiorului de pisica pe urs ... scaune cat si bancheta spate doar cu alte prinderi @ludo_ludovic2003 vai ! a iesit super BRAVO !! totusi vad la semnatura ta ca ai un m20b25 nu se potriveau casurile cu 260 de 6 cyl ? cu butucul ce ai facut ? acum am inteles care butuc , contactul? l-am distrus pentru ca nu vroiam sa am treaba cu cheiile mai ales ca erau doar de contact asa ca l-am distrus pentru ca pornirea este oricum pe buton si daca stii blocajul de volan la pisica este undeva in spatele butucului. arata urat dar am sa gasesc un capac ceva si am sa astup gaura aia. ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
foarte tare ![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pentru ionut stiu si ai dreptate dar nu-mi plac pisicile la exterior am avut si nu m-am omorat dupa ea. traiasca ursu. daca eram sef la bavaria sa mor daca nu bagam e30-ul restilizat iar pe linie. exact cum au facut astia de la vw cu broscuta. sincer ma gandeam si eu la asta intr-o zi....si cred ca o vor face ...si sigur ar avea succes -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
foarte tare ![]() nu pot . nici nu-mi permit pentru ca arata rau. ma apuc de ea de saptamana viitoare , despre caroserie vorbesc. am cateva idei si vreau sa vad daca o sa-mi reuseasca. in primul rand vreau sa schimb sistemul de deschidere al capotei cu unul de pisica. trebuie sa mearga. vreau sa-l schimb pentru ca imi displace sistemul de deschidere de la urs cu toate ca acest sistem este cel mai sigur . |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Arata super tare!!
![]() Bordul de pisica e de o mie de ori mai frumos decât cel de urs (na, ca zis-o si p-asta ![]() ![]() -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Arata super tare!! ![]() Bordul de pisica e de o mie de ori mai frumos decât cel de urs (na, ca zis-o si p-asta ![]() ![]() si eu sunt de aceeiasi parere -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 16 Joined: 9-July 07 From: Bucuresti Member No.: 1,011 Car: E30 Engine: M10B18 105 HP ![]() |
Eu sunt la prima mea masina, usrulet
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Aici intervine si elementul de preferinte personale. Mie unul nu-mi place bordul de pisica, prefer bordul de la urs si cele in genul sau. Pe 5-ar cred ca mai sunt asa, si inca vreo doua modele, nu stiu exact dar am mai vazut prin poze sau live asemanari la seriile mai mari/noi. Bordul de pisica in parerea mea e singurul de la seria 3 diferit oarecum de restul. Evident si eu sunt subiectiv.
Una peste alta, sunt convins ca daca era pe alt forum topicul asta isca flame-uri certuri si mai stiu eu ce. Deci inca o data imi pare bine de calitatea oamenilor de aici. Vorba aia, putini da' buni - si cu mici "nebuni", trebuie sa recunosc ![]() Ah, sa nu uit, chiar daca nu-mi place bordul in sine, lucrarea e facuta foarte bine. Imi place ca nu-i o adaptare grosolana, ci e gandit si din punct de vedere practic, si estetic. Felicitari pentru o treaba bine facuta ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
pentru toti cei care au vrut sa aibe ursulet ,neaparat ,si un interior mai nou am sa postez poze , dupa mult chin si bataie de cap,bord de pisica pe ursulet. o rugaminte pentru cei ce nu vor sa auda de asa ceva criticile sa fie mai blande pentru ca am facut cu pasiune si pentru a-mi cunoaste limitele. ganditi-va ca tot ce este pe bord este functional aeroterma care este de pisica ,bloc lumini,bloc semnalizari si stergatoare,si cel mai important ceasurile de bord(doua saptamani mi-a luat doar sa leg ceasurile). ![]() si mitraliera este de pisica cu tot ce este pe ea.bloc semnalizari si stergatoare.am facut asta pentru ca am pus servo de pe pisica.merge la fix. ![]() acum as vrea sa va arat si de unde m-am inspirat.de pe site-ul www.e30.de . singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca nu s-a chinuit un pic sa puna aeroterma de pisica. arata un pic cam spartan cu aeroterma de urs incadrata pe bordul de pisica (ma rog comenzile aerotermei). |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
dpdv meu de vedere e ok,si bv tie k ai reusit.eu inca sunt in procesul transformarii,am un e12 su in afara de directia si articulatii spate schimb tot de la un e28(motor,cutie grup,punte spate,usi,bari,scut fata,tapiserie interior,bord,instalatie electrica(pt k tr sa iau si calculatorul odata cu motorul su k sami mearga ceasurile),si alte kestii marunte.insa sunt nici la jumatatea procesului si mai am de munca....
dpdv meu de vedere e ok,si bv tie k ai reusit.eu inca sunt in procesul transformarii,am un e12 su in afara de directia si articulatii spate schimb tot de la un e28(motor,cutie grup,punte spate,usi,bari,scut fata,tapiserie interior,bord,instalatie electrica(pt k tr sa iau si calculatorul odata cu motorul su k sami mearga ceasurile),si alte kestii marunte.insa sunt nici la jumatatea procesului si mai am de munca.... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
dpdv meu de vedere e ok,si bv tie k ai reusit.eu inca sunt in procesul transformarii,am un e12 su in afara de directia si articulatii spate schimb tot de la un e28(motor,cutie grup,punte spate,usi,bari,scut fata,tapiserie interior,bord,instalatie electrica(pt k tr sa iau si calculatorul odata cu motorul su k sami mearga ceasurile),si alte kestii marunte.insa sunt nici la jumatatea procesului si mai am de munca.... dpdv meu de vedere e ok,si bv tie k ai reusit.eu inca sunt in procesul transformarii,am un e12 su in afara de directia si articulatii spate schimb tot de la un e28(motor,cutie grup,punte spate,usi,bari,scut fata,tapiserie interior,bord,instalatie electrica(pt k tr sa iau si calculatorul odata cu motorul su k sami mearga ceasurile),si alte kestii marunte.insa sunt nici la jumatatea procesului si mai am de munca.... te rog sa dai si tu niste poze cu masina ta acum cum este si una de pe care iei. dupa aia baga poze cu ea terminata. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Ok,uite am pus poze cu e12 meu si cum era,si cum e acum,si cum e e28 de pe care am dat jos usi si tot interiorul
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
Ok,uite am pus poze cu e12 meu si cum era,si cum e acum,si cum e e28 de pe care am dat jos usi si tot interiorul parerea mea (nu trebuie neaparat sa o asculti). mai bine gaseai un e 34 schimbai botul si spatele si il transformai in cine stie ce ca nu mai era o masina anume . stii de ce spun treaba asta mie unul imi place cum arata ursu implicit de la seria 5 este e 34 si cred ca ar fi o transformare mai radicala. bordul se potriveste (ceasurile ma refer)? trebuie sa modifici ceva si la firele din spate care intra in ceasuri. ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sa gasesc un e34?poi eu abia sa am bani sa termin e12 asta asa cum vreau,destul am dat 500 euro p e28.poi ceasurile merg,poate nu mai inteles,iau tot de la e28 bord,instalatie electrica,si in fond nu fac nici o modificare cum ai facut u la urs adaptand ceasurile.si nici nu sar potrivi tot botul si tot spatele de e34 la e12,nu au aceleasi dimensiuni si ar iesi tiganie
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
sa gasesc un e34?poi eu abia sa am bani sa termin e12 asta asa cum vreau,destul am dat 500 euro p e28.poi ceasurile merg,poate nu mai inteles,iau tot de la e28 bord,instalatie electrica,si in fond nu fac nici o modificare cum ai facut u la urs adaptand ceasurile.si nici nu sar potrivi tot botul si tot spatele de e34 la e12,nu au aceleasi dimensiuni si ar iesi tiganie asta este frumusetea. sa faci ceva frumos din ceva urat(sa nu ma intelegi gresit,nu am nimic cu masina ta sau ca ar fi urata in fond are marca bmw). asa vad eu. daca asezi totul cum trebuie atunci nu are cum sa iasa tiganie. trebuie sa gandesti sa tai de unde trebuie sa sudezi si sa asamblezi . e greu si cred ca nu dispui de un aparat de sudat performant ca sa poti sa le pui cap la cap , dar merita incercat. am inteles ca nu ai bani dar cine are? stii vorba faci din cacat bici si mai si plesneste. nu te supara,daca te-am deranjat. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
stai linistit,nu mam sup daca asta ai inteles,dar gandestete si tu,e mai lat e34 in spate,gandestete k locul telescoapelor nu mai pica acolo si daca nu s ajunge la telescoape hai sa ne gandim k nici linia la e34 nu e la acelasi nivel cu cea de e12,nici portbagajul. nu e de aceleasi dim,si daca cineva in lumea asta poate face asta,sa sudeze fund de e34 la e12,si sa mai dea si bine,atunci eu imi iau o dacie si las pasiunea asta de bmw la o parte.daca ziceai de e28 mai mergea k stii,e aceeasi caroserie cu mici diferente de la e28 la e12,dar sincer imi plac mai mult stopurile de e12.in fine..sper sa fac vara asta ce miam propus si apoi ma voi gandi la un e28 sau e34,bineinteles e12 la care lucrez nu va pleca niciodata de la mine.tu de ce nu faci acelasdi lucru cu pisica,sai pui fundul la urs si botul?nimeni nu poate face asa ceva,ma refer cu tot,sudat,nu adaptari de faruri si masca cum au facut baietii de la tzara la nova punand bot de urs,de fapt masca si faruri.sper sa ne mai auzim,bye
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
si alta treaba,uite pune tu o intrebare pe forum si intreaba daca la un e12 iar sta bine cu bot si fund de e34,nu stiu cati vor zice "oau c misto ar fi" si nu stiu daca aia va mai fi masina sau "BMW" in adv sens,va fi un hibrid care repet,nu va mai fi bmw in adv sens,e si asta o kestie sa pastrezi look-ul orig al masinii,cel putin la exterior pt k la int,noi doi cel putin le schimbam bordurile.
-------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
si alta treaba,uite pune tu o intrebare pe forum si intreaba daca la un e12 iar sta bine cu bot si fund de e34,nu stiu cati vor zice "oau c misto ar fi" si nu stiu daca aia va mai fi masina sau "BMW" in adv sens,va fi un hibrid care repet,nu va mai fi bmw in adv sens,e si asta o kestie sa pastrezi look-ul orig al masinii,cel putin la exterior pt k la int,noi doi cel putin le schimbam bordurile. cumva am citit un pic de repros in tot ceea ce ai scris.ma bucura sa aflu ca sunt adevarati pasionati pe anumite serii de la bmw.referitor la chestia cu spatele de pisica pus pe urs,nu pentru ca nu-mi place pisica la exterior,imi place doar interiorul. spatele sincer la urs l-as modifica cu niste stopuri custom pe rotund,pentru ca asa as vedea eu linia masinii cu faruri rotunde si stopuri rotunde ,daca stii cum este fiatul coupe,ala are niste stopuri rotunde dragute.am mai vazut un urs albastru parca tot asa cu niste stopuri rotunde si mi-a placut. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 51 Joined: 6-June 07 Member No.: 959 Car: E30 Engine: M20 2.5 171CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Ma bate si pe mine gandul sa fac transformarea asta, mai ales ca am inteles ca e mult mai usor bordul de pisica
![]() Nu stiu insa daca o sa incapa de rollcage, e mult mai 'adanc' decat cel de urs.. -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-November 08 Member No.: 2,316 Car: ex e30_e46_e36 Engine: m20b25 - 170cp ![]() |
na că nu văzusem topicul ăsta. mişto treabă a făcut omul. bravo!
-------------------- 1999 e36 320i convertible
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 19 Joined: 20-November 09 From: Brasov Member No.: 3,074 Car: BMW E46 323Ci Engine: M52B25Tu 2.5 170 CP ![]() |
da da bravo, cine stie pentru cati inca vei fi inspiratia
![]() -------------------- Dezmembrez BMW-uri E36; 0753322299, jdrftr on mess;
www.bmwpower.md |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th July 2025 - 02:16 AM |