![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare
daca incerc sa o accelerez moare instant. bujiile sunt ok (negre dar perfect uscate).. oricum nu s-ar comporta asa de la bujii.. ori n-ar porni, ori ar porni si ar merge prost.. nu cred ca s-ar opri. am testat cu alt debitmetru (bun) si tot la fel face. oricum pare problema de alimentare, dar nu prea stiu ce sa verific. am scos furtunu de la retur si baga benzina, dar problema e ca nu stiu cat de repede trebuie sa curga.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci.. eu am mai vb cu tine pe tema asta
eu am mai intalnit simptomul asta la computer naspa, am chiar in casa un computer naspa iar simptomul masinii este identic cu ce ai tu , porneste 3-5 secunde dupa care moara iar daca vreau sa accelerez nu se accelereaza pompa de benzina poti sa o verifici in felul urmator: alimenteaz-o separat (tragi 2 fire +/- ) si o lasi sa mearga 30 sec, ar trebui sa bage 1,5l altceva... nu stiu ce sa-ti zic a, incearca sa strangulezi furtunul de retur, poate nu mai tine regulatorul presiunea in rampa, dar nu ft mult timp sa nu-ti plezneasca ceva pe acolo -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am fost si eu cand a incercat pompa. La prima impresie pompeaza suficient, chiar daca sunetul pompei mi s-a parut ciudat, ca si cand ar fi niste scurturi sau contacte imperfecte acolo. Intrebare: pompa are senzor de presiune care, atunci cand pui contact o face sa nu pompeze timp de ~ 1 secunda? (stiti bazaitul tipic, scurt care se aude la injectie). Pentru ca ma asteptam ca atunci cand pune contact sa arunce putina benzina dupa regulatorul de presiune, spre retur. Dar la el nu arunca decat in momentul in care incearca sa-l porneasca. E normal? Si eu ma tem ca poate fi dus computerul dar zic sa verifice pompa si regulatorul de pe rampa intai. Furtunul de retur e cam greu de strangulat ca-i scurt si gros. Oare ce se intampla daca-l scoate si astupa iesirea din regulator cu degetul? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Bazaitul ala de care zici tu e doar la Jetronic din cate stiu eu.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
acum nu mai porneste deloc. nu are scanteie ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
dude...cel mai bine nu mai face pe minitehnicus...si du-te la cineva care se pricepe
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Eu stiu ce are!!!
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
dau la cheie, porneste.. merge 5-10 secunde dar f. prost (in 3), scoate fum si apoi moare daca incerc sa o accelerez moare instant. Nu stiu cat de relevant este dar exact aceleasi simptome le-am avut si eu cand am pornit de cateva ori cu mufa de la debitmetru scoasa. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Incearca sa iei un debimetru de la cineva, inprumut sa vezi daca face la fel. Si la mine facea la fel, dar nu asa de rau ca la tine. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu are scanteie.. ce treaba are debitmetru ?
oricum o sa incerc si cu altul. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
deci ma enervezi rau ti-am mai zis:debitmetru,calculator,senzori,capac delco!!!! ori le iei si le schimbi pe toate ori unu cate unu probezi+verificat toate firele care par suspecte.daca nu metrge si nu merge faci rost de o instalatie noua Si cu si fara debitmetru face la fel. Si cu si fara ICV face la fel. Calculatorul se duce destul de greu. Capacul de la delcou e nou, rotorul e cam paliu dar mai merge. Mai raman senzorii de pe cutie de masurat si releul de la ECU. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu raman la parerea mea, e din computer -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Maine.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am luat computerul de la da_joint.. l-am pus, a pornit, dar la fel.. dupa 2-3 secunde moare.. (ieri cu al meu nici nu mai pornea si ma gandeam ca s-a dus al meu)..
l-am pus inapoi pe al meu si face la fel.. porneste si dupa 2-3 secunde moare. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sper sa rezolvi cat mai repede problema si sa apari la intalniri cu masina
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
FZR will rise again. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
deci ai scanteie .nu mai ne minti .daca a pornit inseamna ca are scanteie ,deci poate a ramas pompa de benzina blocata sau sa stricat pur si simplu
bazaia cand pui comntactul??poate ai scanteie da nu ai alimentare ia verifica pompa..da joint daca nu vii maine cu masina nu mai am cand sa o fac asta off topic simptomele astea le am avut si eu si ghici ce era pompa de benzina .care baga cat de cat nu cum trebuia.asa ca verifica pompa repet pompa benzina sau supapa retur -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai inainte pornea da murea, apoi nici nu mai pornea (nu avea scanteie)..
am luat calculatorul de la jointu si pornea dar murea. l-am pus pe al meu si pornea si cu asta, dar la fel.. murea benzina vine, pompa se aude, dar poate totusi n-are debitul necesar. o sa incerc sa fac rost de o pompa sa incerc.. ![]() chiar, are careva o pompa sa-mi dea si mie imprumut? ![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
dar sa pornesti cu pedala de acceleratie apasata ai incercat?
ca poate ai dereglat tps-ul -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am incercat.
nu merge, nu se schimba nimic daca o apas sau nu, moare dupa 2-3 secunde |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ciudat
ia vezi daca atunci cand misti de acceleratie in capat auzi un clic , si verifica toate furtunele de pe admisei sa nu traga aer fals sau ceva asemanator ... caci am asa o impresie ca este o problema minora deasemenaa verifica daca filtrul de benzina este montat corect si nu invers .... alex asa a facut si la fel facea -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 127 Joined: 26-December 06 From: Bucuresti Member No.: 498 Car: E30 Engine: M30 3,5 214Cp ![]() |
Incearca sa inlocuiesti senzorul de aprindere!
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
filtru de benzina e montat de un an si ceva, deci nu cred ca are legatura
care e senzorul de aprindere? ![]() |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
probabil cred ca se refera la senzorul de pe fulie dar ala nu are treaba din moment ce porneste
umbla la tps cum iti spun -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
doar nu au umblat cei de la vopsitorie sa deregleze clapetele sau s astrice senzori.vezi daca ti baga presiunea necesara fa rost de o pompa.acuma iti mai vine scanteie?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
era defecta inainte sa o duc la vopsit
![]() o sa incerc sa fac rost de pompa. scanteie are din moment ce porneste pt putin.. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ok.ai zis ca la un moment dat nu mai avea scanteie.te contrazici singur.de aia am mai intrebat .vezi de pompa si supapa retur
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si am scris de 2 ori ca s-a intamplat o data sa nu mai aiba..in rest are, porneste da moare!!!
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
daca vrei am o pompa buna cu care poti face proba...
si incearca sa strangulezi furtunul de retur...sau daca vrei am si o 'supapa de retur' sau cum naiba ii spune poti sa vii sa o incerci si pe asta... |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ok, mersi.. te sun maine
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca strangulezi furtunu pompa tre sa bage de a 5 bari pana la 8 bari.daca ai cu ce sa masori
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Salut incearca sa verifici in felul urmator,ar trebui sa mai fie cineva cu tine care sa te ajute.Prima oara scoate fisa centrala exact de acolo de la bobina ,tine-o la o distanta atat incat sa vezi scanteia daca exista,Pune pe altcineva sa dea la automat macar 5 secunde sau mai bine 10 deci sa depasesti timpul in care tie iti merge masina ,o data ce ai constatat ca ai scanteie mai mult de 5 secunde treci la etapa urmatoare:scoti furtunul care IESE din regulatorul de benzina si ori doar pui contactul si ar trebui ca pompa sa bage benzina pt o secunda ,daca nu dai la automat o secunda,in cazul in care iese benzina pe acolo este clar ca vei avea presiunea necesara si debitul necesar macar pt ca motorul sa stea la relanti.Acum dupa ce ai vazut ca iti vine benzina pe acolo treci la urmatoarea etapa.Faza e stet ca prima si prima oara sa te asiguri ca fiecare fisa este la locul ei pe bujie adica ca ordinea de aprindere este corecta :153624.Asta este de fapt primul lucru pe car etrebuie sa il faci.Acum dupa faza cu benzina treci la urmatoarea etapa:masori sensorul de temperatura daca ohmajul este corect atunci vezi ca mufa mama care intra in senzorul de temperatura are un burdufel de cauciuc ,dai usor burdufelul acela de cauciuc la o parte si te asiguri ca nici unul din cele doua fire nu este rupt.Dupa care daca nici acum nu ai descoperit nimic atunci te duci la mufa debitmetrului si faci acelasi lucru te asiguri ca sub acel burduf nu este nici un fir rupt.Daca nici pana acum nu este nic care sa iti atraga atentia inseamna ca chiar trebuie si fie cineva acolo care chiar se pricepe si sa intre mai adanc in problema.Te-as fi ajutat cu cea mai mare placere dar sunt prea departe.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
da vino ba incoa sa ma ajuti sa termin cs scuze de offtopic.si sai faci si lui masina:P
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da vino ba incoa sa ma ajuti sa termin cs scuze de offtopic.si sai faci si lui masina:P ![]() da' cine plateste biletul de avion??? tu???....... florin??? sau faceti juma-juma??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
ce se mai aude?? ai reparat-o sau tot pe dreapta e?
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ia uite cine a inviat.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ce toto ai faceti de nu porneste o gadilati?pana acuma trebuia sa porneasca de 10 ori
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da' ia vino tu sa te uiti la ea.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
da ?ca ce chestie?? nu ma rugat nimeni
si acuma oricum e prea tarziu .vedeti voi va pricepeti ,face ti o odata ca ma enervez.masian vopsita si nu merge -------------------- |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Da, sa traiti!
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pey hai odata, s-o vedem pe strazi!!!
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
m-a ajutat uwe si am pornit-o acum cateva zile...
![]() cred ca e ori debitmetru, ori regulatorul de relanti.. merge, dar f. prost. trebuie sa incerc cu altele. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
m-a ajutat uwe si am pornit-o acum cateva zile... ![]() cred ca e ori debitmetru, ori regulatorul de relanti.. merge, dar f. prost. trebuie sa incerc cu altele. eu zic sa pui un debitmetru bun si va merge f. bine ai vazut ca dupa ce am apasat pe clemele din debitmetru mergea f. bine motorul ai placuta aia zgariata rau (tocita) |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
la cata forja ii da florin............ debitmetru sunt ca placutele de frana
![]() |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Tu vorbesti?
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Ti-am spus FLORINE ca este de la debimetru. La fel am patit si eu dar ma lasat in trafic.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai nu este de la debitmetru
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
sunt curios cand reusesti sa o faci
![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cand o face rost de senzori de Motronic sa ai probeze si pe aia
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
probabil ca daca as duce-o la un mester as face-o imediat.. dar nu prea ma agit.. mai testez una-alta la cateva zile ![]() bine ca poti sa stai cu masina vopsita... bibilita.. dar sa nu poti merge cu ea eu nu as putea ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si RZW-ul e fiert de cateva zile de cand a scos-o de la vopsit. Nu mai are rabdare sa terminam de montat la loc. Maine e gata.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
hopa,de RZW nu stiam ca o vopseste...ce culoare a facut-o?
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Aceeasi culoare, LazurBlau.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() adica.... toti (joint, vlad, florin si RZW) ati vosit masinile in acelasi loc? daca da, cred ca ar trebui sa faca discount substantial membrilor BMWZONE cei de la vopsitorie ![]() sper sa nu am nevoie ![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
rzw nu a vopsit-o tot acolo..
in schimb ai uitat sa-l treci pe CRM pe lista ta ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
rzw nu a vopsit-o tot acolo.. in schimb ai uitat sa-l treci pe CRM pe lista ta ![]() OK jointu, vlad, florin si... CRM ![]() e bine asa? edit: ca sa revenim la topic... cand o faci sa porneasca sa vedem daca mai fuge ca inainte ? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
erau mufele de la senzorii de pe cutie oxidati
![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
sssssttt.... sa nu mai spui la nimeni
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
erau mufele de la senzorii de pe cutie oxidati ![]() alea care le verificasei nu? ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu le-am verificat
![]() am scos-o in jurul blocului ![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Scoate-i lesa si dai drumu pe strazi la fiara!!!Bravo si te asteptam pe strazi ca tot ai haine noi
![]() ![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 04:06 AM |