![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
salut!am un e30,325 achizitionat recent.de 2 zile imi bate ceva in motor,m-am uitat m-ai atent si bataia se aude la pistonul nr.1.cand este rece se aude mai des dar cand se incalzeste nu prea se mai aude.am vrut sa-i dau baia jos,ca eu cred ca problema este ori un cuzinete,sau fusta pistonului.as vrea sa-mi spuneti daca trebuie sa inlocuiesc doar pistonul bolnav sau trebuie sai inlocuiesc pe toti,sau daca vibrochenul trebuie sa-l duc la rectificat.va multumesc mult
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
nu poti decat sa-l desfaci si sa te uiti la cuzineti...de obicei aia sunt problema...sfatul meu este sa nu mai mergi cu el si sa te apuci sa rezolvi cat mai repede problema...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eu stiu ca, cuzinetii bat si la cald si la rece, mai ales rece pana isi trage motorul ulei, bataia deci provine din alta parte totusi, daca nu te pricepi, nu te apuca tu sa desfaci motorul -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
depinde...de exemplu la mine bateau numai la cald dupa 2500 rpm....pana in aceasta turatie nu se auzea nimic...acum depinde..mai poate sa se auda si de la un tachete, de la o pastila...ca daca il asculti de sus si bat si tachetii mai tare, ai c-am multe zgomote de indeparat...dar sa fie bataie de piston, nu prea cred...
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cert e ca pana nu desfaci un motor nu sti 100% ce e naspa in el, asa pe presupuneri.... sunt multe piese care pot sa bata
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
exact..daca bate si nu il desfaci, nu o sa aflii niciodata de unde si de ce.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
la mine bate ca la k1...
bat injectoatele , bat tachetii, arcurile de supape sunt moi...doar eu nu mai bat pe nimeni... dupa ce am reglat techetii sa zicem ca zgomotele au mai scazut dar prea putin daca desfac motorul imi pun mainile in cap asa ca ma fac ca nu aud ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
ai grija ce faci.daca ai mers mult cu ea asa sa nu fi stricat vibrochenul si sa trebuiasca reparat.eu am facut asta la o masina am pus cuzineti noi pe vibrochen care arata bine si a mer masina 9 km.dupa care batea ca inainte.asa ca am desfacut mot de tot.si am facut ce trebuia s afac din prima..soo nu face de mantuiala ca muncesti de o gramada de ori si pierzi bani.mai bine dai mai mult si facu cum trebuie.parerea mea
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
dupa ce a inceput sa bata am mai mers 2,3 km la o viteza mica si fara turatii s-ar putea si de la tacheti dar bataia se aude la pistonul unu,mia zic cineva ca sar putea sa fie fusta de piston.oricum astazi il desfac,si ma lamuresc,daca ar fi o buba la piston gasesc separat sau la set?mi-ar prinde bine sa gasesc doar unul complet.va multumesc mult. This post has been edited by radu: Feb 27 2007, 04:45 PM |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Nu prea e indicat sa schimbi numai un piston din cauza ca vei dezechilibra motorul si s-ar putea sa-ti bata chiar mai rau. In timp, apar uzuri la pistoane si din aceasta cauza: 1) pistonul nou va cantari ceva mai mult decat cele deja uzate si 2) apar diferente de compresie. Daca iti spui ca diferenta de greutate este mica, gandeste-te cam ce viteza are un piston in cilindru la 2000 rot/min si iti vei da seama ca fiecare gram conteaza.
De asemenea, nu vad cum ai putea monta segmenti vechi pe un piston nou iar ca sa gasesti segmenti numai pentru un piston, cred ca e imposibil. Concluzia, trebuie sa le schimbi pe toate. Si oricum, daca ajungi la concluzia ca trebuie sa desfaci motorul, pregateste-te sa te scarpini bine de tot in buzunar ... Pistoane, segmenti, s-ar putea si blocul rectificat si honuit, mai mult ca sigur ca arborele cotit trebuie rectificat, cuzineti etc, etc. Nu stiu daca nu cumva iesi mai ieftin cu alt motor... Mai exact, cam pe unde se aude bataia, in partea superioara spre chiulasa, spre mijlocul blocului motor sau mai jos catre baie ? O metoda veche dar buna ca sa localizazi cu aproximatie zona in care bate e sa folosesti o surubelnita lunga. Si cum suna, metalic ascutit sau bataie infundata ? Ar putea fi mai multe cauze: tacheti(metalic), arbore cu came, piston(metalic - infundat), bolt de piston (ascutit metalic), biela, cuzinet (infundat - in ritmul motorului). Dupa zona in care se aude poti limita un pic ariile de cautare dar iti trebuie de ureche "muzicala" ![]() Daca bataia nu se aude prea puternic si suna metalic in zona superioara (spre chiulasa) eu inca nu as desface tot motorul, ci mai intai m-as uita la arborele cu came si la culbutori. Nu stiu ce motor ai, pentru ca nu ma pricep prea bine sa le identific dupa nume, dar daca e M30, asta e cunoscut ca are probleme cu ungerea la axul cu came in zona lagarelor de la pistonului 1. Daca arborele cu came pare ok, culbutorii sunt ok si reglati dar motorul tot face scandal, de-abia atunci m-as gandi sa-l desfac de tot. Bafta si tine-ne la curent. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E M20. Dar cred ca la M20 tachetii bat mai repede decat la M30.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
E M20. Dar cred ca la M20 tachetii bat mai repede decat la M30. ![]() de ce crezi asta? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E doar o prejudecata de-a mea: M20 e mai putin fiabil decat M30. Amplificata poate de multimea ursuletilor la care auzi tachetii cantand. Si majoritatea ursilor au M20. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
m 30 is the boss
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
am desfacut chiuloasa,si am observat ca acel piston are joc am ridicat pistonul pana sus si am apasat pe el.sa dus in jos vreo 2 mm,si am vazut si pe chiuloasqa semne ca acel piston batea in ea.din fericire nu am mai mers cu masina decat vreo cativa km,si la turatii mici.cred ca riscam sa indoi vreo supapa.spuneti-mi va rog ca sa dau baia de ulei jos trebuie sa dau motorul jos,sau sai desfac caseta de directie,cu o traversa,asa am vazut ca are sub baie?cred ca mai mult ca sigur este vreun cuzinete.sau chiar boltul.nu am sai schimb tot pistonul ci cuzinetii.intradevar mai rentabil este sai iau alt motor,decat sa ii schimb setul de pistoane su biele si segmenti.daca stiti pe cineva care are ori un motor ca al meu,2,5 sau un 2000,va rog sa-mi spuneti.era sa uit m-am uitat la oglinda de pe bloc(camasile)intradevar este oglinda nu are nici un pic de uzura.adica nu agata.va multumesc la toti pt.sfaturi.daca mai am ceva nelamuriri va anunt.
This post has been edited by radu: Feb 28 2007, 11:32 PM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ca sa desfaci baia, trebuie sa desfaci un suport sau amandoi suportii de motor si sa ridici ~10 cm motorul pe un scripete sau o macara, sa se distantele putin fata de punte, numai asa poti scoate baia
dar tu te pricepi, sa nu faci vre-o nefacuta !? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
sau altfel...desfaci caseta de directie din suporti, o lasi in jos si scoti baia bine mersi...e mai simplu asa... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Primul sfat: daca n-ai mai facut niciodata treaba asta, nu te apuca singur ca vei arunca cu banii pe fereastra. Mergi sau lucreaza impreuna cu un meserias.
Acum: Nu stiu cum ai apasat tu pe piston si s-a deplasat cu 2 mm in jos dar in sfarsit, s-ar putea sa ai dreptate. Ok, deci ai desfascut chiulasa ... Daca are urme de lovituri pe ea, atentie mare la fisuri. Curat-o bec pe partea dinspre pistoane si uita-te cu atentie dupa fisuri. Intre cilindri, intre canalele de racire, etc, vezi ca unele fisuri sunt atat de fine incat de-abia se observa cu ochiul liber. Am vazut ca exista un spray de identificat fisuri dar nu stiu de unde sa-ti zic sa cumperi. In afara de asta, la cate suturi o fi incasat, cred ca va trebui rectificata . Du-o la un meserias s-o verifice si vezi ce spune. La fel si arborele cotit, da-l la verificat. Nu te apuca sa cumperi cuzineti pana nu vorbesti cu un meserias sa-ti spuna ce cota de reparatie (daca este cazul) iti trebuie. Si verifica neaparat si boltul pistonului in cauza, s-ar putea ca problema sa fie de acolo. Apropo de "oglinda" de pe bloc. Daca pistonul "agata", asta era o defectiune grava pe care ai fi sesizat-o oricum la functionare. Zgomote, fum la greu, mers neregulat, lipsa de putere, etc, etc. Uzura camasilor si a pistoanelor se verifica altfel, prin masurarea in mai multe puncte a diametrului camasilor si al pistoanelor si compararea valorilor obtinute cu specificatiile producatorului. Ca e lustruita oglinda, nu spune mare lucru. Poti sa faci o verificare "la ochiometru", sa vezi cam ce joc este intre piston si camasa dar tot trebuie sa stii specificatiile producatorului ca sa-ti faci o idee de uzura si oricum nu te ajuta in luarea unei decizii concrete. Iar de baia de ulei, ce sa-ti spun, de regula, daca accesul la o piesa este blocat de alta, asta e, se desface tot pana cand ai spatiu de miscare. ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
am eu cat de cat cunostinte dar trebuie dusa la un meserias.an auzit si eu despre dezechilibrare.daca ar fi sa nu schimb pistonul cu totul,ci numai boltul,sau cuzinetii gasesc separat.ce se intampla daca pun piesele la mana a doua?
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
ce se intampla daca pun piesele la mana a doua? Ce fel de piese la mana a doua, omule ? Pistoane ? Bolturi ? Cuzineti ? ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ce sa se intample, probabil o sa bata motorul
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
este vb de cuzineti,i-am gasit foita si incalecati.nu mai fac motorul o sa-mi iau altul.stie cinewva un motor de 200?bun?v-as fi recunoscator.mersi mult
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() du-o la un meserias! cum sa pui cuzineti la mana a2a??? ![]() PS mai bine cauti motor complet SH, eventual sa fie pe masina sa il poti porni -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Cel mai simplu este sa iti cumperi un sset de cuzineti noi pe care sa ii montezi si sa ,nu au cun sa coste mai mult de 2 mi l din cate imi aduc eu aminte.Nu are rost sa dai banii pe un mot second care poate fi intr-o stare mai proasta ,motorul tau inainte de a bate in ce stare era ,scotea fum ,manca ulei,dupa cate secunde se stingea becul la ulei dimineata dupa 10 ore de stat?si ce ai mai putea sa faci daca tot i-ai dat chiulasa jos sa ii cumperi si un set de segmenti ,intai verifici daca ai uzura pe suprafata cilindrului ,daca nu sau daca nu mare merge stai linistit si daca ai avea undeva sa faci rost de o scula de honuit sa mai "zgarii' un pic cilindrii ca va fi foarte utila o honuire.O data cu lustruirea suprafetei cilindrului se accelereaza ritmul uzurii atat segmentilor cat si a cilindrului.Eu cred ca cu pana in 10 milioane il faci de doua ori mai bun decat orice motor pe care l-ai putea gasii la banii astia,bine nu am pus si mana de lucru ,daca i-ai schimba si simeringurile la supapa ar fi excelent.Bine,cineva care chiar stie ce face ar trebui sa masoare anumite lucruri inainte de a te apuca sa cumperi vreo piesa.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Radule, fara suparare, e clar ca habar n-ai. Du-o sau cheama un meserias inainte sa te apuci sa dai cu banii. Chiar si cu cuzinetii incaletati, poate mai sunt ceva sanse sa-ti pastrezi motorul actual si sa iesi mai ieftin.
Verifica arborele cotit daca se mai poate repara, s-ar putea sa mai mearga rectificat. Bielele si capacele de biela sunt ok ? 1. rectificat arbore cotit (daca e cazul) 2. rectificat chiulasa (daca e cazul) 3. un set de cuzineti la cota arborelui cotit (CN, R1 sau R2). Noi !!! Nu second hand !!! 4. o garnitura de chiulasa noua. Cea veche nu se mai poate refolosi. Nu are cum sa te coste prea mult reparatia, cu conditia ca arborele cotit sa mai poata fi reconditionat si bielele sa fie ok. Eu zic ca pe treaba asta nu cheltuiesti mai mult de 10 mil, o suma la prima strigare si socotita la gramada, dar sunt sigur ca poti iesi si mai ieftin. Daca tot l-ai desfacut poti sa mai schimbi cate ceva pe acolo si sa-ti faci un motor brici, cum zice colegul George77, un set de segmenti (tot noi ![]() Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
cand am luat masina nu scotea nici un pic de fum,motorul era excelent,din pacate nu stiu ce a terminat cuzinetii asa de repede.nu m-am dat la ea....cred ca din cauza uleiului?o intrebare:ca sai pun cuzineti noi,trebuie rectificat vibrochenul?uzura pe suprafata cilindrului nu este deloc,deloc,crede-ti ca as iesi mai bine cu un set de cuzineti,segmenti,arborele rectificat,decat daca as lua alt motor?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ce garantie ai ca motorul care il iei nu o sa crape dupa o luna???
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Deci ideea e ca mai bine il faci pe cel care-l ai acum. Ce-i in mana nu-i minciuna.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
QUOTE motorul a fost facut vara trecuta. Segmenti mahle cuzineti biela si palier noi semeringuri chiuloasa noi semeringuri motor noi chiuloasa planata si rectificate scaunele curea distributie si intinzatorul noi. Motorul il dau cu cutie radiator mare + pompa de benzina. Motorul este pe masina si se poate face proba la el. Pretul este 390 euro usor discutabil;am gasit un motor pe net si cam asta ia facut respectivul.intradevar este mult mai bine sa-l fac pe al meu.o sa ma interesez de niste preturi si o sa fac o comparatie.dar daca ma duce mai mult de 500eur,mai bine iau alt motor.la risc:)
Reason for edit: mai bine cu quote, nu?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nmg - e vorba de buza in partea superioara a cursei pistonului, intre suprafata frecata de segmenti si cea neatinsa. Cred ca ai inteles ca ar fi fost vorba de buza pe traseul "calcat" de segment. Daca nu e buza in partea superioara inseamna ca diametrul camasii a ramas cel original. Caz in care nu poate fi vorba de segmenti cota I-II etc. In cel mai rau caz schimba doar segmentii cu altii obisnuiti - cota zero cred ca le zice. Radu nu-mi pare chiar atat de nepriceput, chiar daca la capitolul experienta poate nu stta foarte bine.
radu, eu zic sa faci cum a zis george77. Fa chiulasa cat poti de bine, verifica arborele la cineva priceput, ca sa-ti spuna daca trebuie rectificat. In functie de asta rectifica-l sau/si cumpara cuzineti. Daca te tine buzunarul pune si segmenti noi, chiar daca inteleg ca nu papa ulei inainte. Asta-i parerea mea, nu am cine stie ce experienta prin motoare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
din pacate am gresit-o pe aia cu cuzineti second,habar cat de cat am,am sunat astazi la al padrino si nu au nici segmenti nici cuzineti nimik.la augsburg am sunat acm si au spus ca aduc pe comanda.astept preturi.va tin la curent
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ala care e de vanzare e motor de 2,3 deci o sa trebuiasca schimbata si injectia care este Jetronic si e diferita de a ta.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
salut nu am mai intrat de mult.pana la urma am luat un motor cel de 2,3 .merge perfect.daca are cineva nevoie de piese din motorul celalat sa ma anunte.nr tel 0729004877.sau schimb de piese.mie miar trebui niste amortizoare.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:42 AM |