IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Contacte imperfecte, Solutie ?
nmg
post Feb 4 2007, 01:10 PM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Azi mi-am curatat (aproape) toate contactele la lampile spate. Tot respectul pentru nemti. Tot ce trebuia sa se desfaca s-a desfacut fara probleme, in ciuda vechimii masinii (E23, 85). Mi-am luat toate contactele de la becurile de la lampile spate la frecat cu smirghel si rezultatul a fost pe masura asteptarilor.

Totusi, sunt cateva locuri unde n-am putut face mare lucru, ma refer la mufe si conectori, unde n-am putut ajunge cu smirghelul. Exista vreo solutie, vreunun spray pentru curatat contacte ? Ar fi super pentru cei ca mine care din cauza vechimii au probleme cu contactele oxidate., nu cred ca sunt singurul ...

Stie cineva ceva ?

Cu stima, nmg.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 15)
io'sŪ
post Feb 4 2007, 01:49 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



da, exista un spray pt asa ceva, chiar asa se si numeste: spray pt contacte electrice


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 4 2007, 01:51 PM
Post #3


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (io`s @ Feb 4 2007, 01:49 PM) *
da, exista un spray pt asa ceva, chiar asa se si numeste: spray pt contacte electrice


si unde se gaseste asta ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Feb 4 2007, 01:53 PM
Post #4


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



la orice magazin de piese sau chiar si la PECO


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Feb 4 2007, 02:19 PM
Post #5


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Si pe la Carrefour. Si da, face uneori minuni. Eu tot aveam probleme cu un contact la stopul dreapta, si cu smircghel n-am reusit mare lucru (era si greu sa bag acolo smirghel). Insa cu spray s-a rezolvat problema (lumina mai slab si se aprindea o idee mai tarziu la frana decat cel din stanga din cauza contactului imperfect).


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Feb 14 2007, 05:36 PM
Post #6


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





WD 40.ESTE FOARTE BUN.plus restul de alte natii de firme care fac spray uri pt asa ceva


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 14 2007, 05:57 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



WD40 NU este pentru contacte electrice. Face mai mult rau decat bine


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 14 2007, 06:12 PM
Post #8


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Pana la urma am gasit unul italian care se cheama G-20 - Dry Contact Cleaner. Se pare ca este bun, zice ar fi compatibil cam cu toate materialele plastice. Am mai vazut altele cateva prin comert dar scria pe ele ca ataca plasticul, asa ca l-am luat pe asta.

Acum, am dat si prin debitmetru ...smile.gif si am o intrebare ...Dupa ce am dat, se auzea scartaind lamela pe banda aceea ... Ma intreb daca nu cumva ar trebui unsa cu ceva special, stiu ca exista si cateva solutii speciale de uns contacte. Ce ziceti ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CAT
post Feb 14 2007, 06:19 PM
Post #9


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



Darren, eu stiam ca WD 40 este mama si tatal tutuor smile.gif
il folosesc de peste 5 ani la toate porcariile si merge. m-ar mira sa nu dea rezultete si la niste contacte oxidate. are putere f mare de curatare.

citez de pe el - protect against moisture and rust: for wirings ( electrical) bla bla ...
- removes grase and dirt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Feb 14 2007, 06:32 PM
Post #10


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





eu am uitat de cand folosesc wd 40.si a curatat la mufe si la contacte si guri de admisie si suruburi care nu se desfaceau de nu mai stiu .sincer nu as da pe nimic altceva .am mai avut si alte nebunii .dar parca asta este bmw ul la curatat .si cel de la wurth este mercedesul


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 14 2007, 07:24 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Cred ca i-ar prinde bine ceva unsoare pe traseul debitmetrului (vaselina). Ca altfel risti sa mananci traseul de carbon.
Eu l-as unge urgent.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Feb 14 2007, 07:51 PM
Post #12


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



m zis gura admisie nu debitmetru.si in loc s ate plimbi prin franta stai pe net si neplictisesti:PP nu te plimbi si tu pe acolo ce naiba faci toata ziua pe net


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Feb 14 2007, 11:27 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Raspunsul meu nu era pentru tine, era pentru nmg. N-am mai dat quote ca eram la lucru si ma grabeam. Acum mai trag nitel, poate reusesc sa termin treaba si sa am macar o bucata de vineri libera beach.gif


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Feb 14 2007, 11:43 PM
Post #14


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





WD 40 e mama si tatal lor cand vine vorba de curatat rugina, desfacut chestii care nu se desfac, ungere pentru diverse chestii mecanice (inclusiv mecanisme fine). La contacte electrice e bun atat timp cat nu e vorba de contactele electrice ale unor senzori, pentru ca dupa ce dai cu WD40, ramane o pelicula de ulei pe respectivele suprafete. O solutie potrivita pentru contacte de senzori este cea care se evapora si nu lasa reziduuri pe suprafetele curatate. Curatarea este doar activa si functioneaza prin presiunea jetului de aplicare, iar rezultatul nu contine substante suplimentare dupa cateva minute (timpul de evaporare). O mufa de senzori in care dai cu WD40, in care mai intra si un pic de praf peste pelicula de ulei ramasa va genera o gramada de probleme daca functionarea respectivilor senzori se bazeaza pe variantii mici de rezistenta (de ordinul ohmilor).
In general o mufa de senzori nu contine rugina (la faza asta n-ar mai merge deloc motorul de ex), ci doar un strat de oxizi aproape insesizabil la "ochiul liber" care insa afecteaza valorile raportate de respectivii senzori. Cei care stau intr-o zona cu umiditate crescuta stiu despre ce vorbesc (daca eventual valul de umiditate mai contine si sare - cum ar fi pe malul marii)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hanneman
post Feb 15 2007, 10:24 AM
Post #15


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 127
Joined: 26-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 498
Car: E30
Engine: M30 3,5 214Cp



Cauta spray contacte electrice de la 2+2!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Feb 28 2007, 09:51 AM
Post #16


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (hanneman @ Feb 15 2007, 10:24 AM) *
Cauta spray contacte electrice de la 2+2!


Exact din asta am cautat prima data dar nu l-am luat pentru ca pe el scria ca ataca plasticul no.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 03:19 PM