![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Salutare!
Daca ar fi sa-l vand cam cat as lua pe el? Oricum numai un pasionat si un cunoscator ar putea sa il cumpere. Ideea este ca as vrea un E34 TDS in stare exceptionala de preferinta '95 sau '94. Ceva in genul cum si-a luat "georgem" acel 525i. Ce ziceti? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ideea este ca as vrea un E34 TDS in stare exceptionala de preferinta '95 sau '94. Ceva in genul cum si-a luat "georgem" acel 525i. L-ai gasit deja sau esti in cautari? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
http://www.autovit.ro/html/0/0/0/5/470005.php sau http://www.autovit.ro/html/5/7/0/6/475706.php, nu stiu ce sa zic de ultimul dar pare frumusel. Primul este standard ca aspect, ceea ce ma face sa ma inclin spre unul ca asta. Si daca si merge dupa cum arata, atunci toata stima pentru proprietar. Dar conteaza foarte mult sa o vand pe a mea, si stiu ca numai un pasionat ar face acest lucru. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
sincer mai mult de 1500 E nu cred ca it da nimeni
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
http://www.autovit.ro/html/0/0/0/5/470005.php sau http://www.autovit.ro/html/5/7/0/6/475706.php, nu stiu ce sa zic de ultimul dar pare frumusel. Primul este standard ca aspect, ceea ce ma face sa ma inclin spre unul ca asta. Si daca si merge dupa cum arata, atunci toata stima pentru proprietar. Dar conteaza foarte mult sa o vand pe a mea, si stiu ca numai un pasionat ar face acest lucru. Mie imi place mai mult prima, si vezi si numarul de km... Dar trebuie sa verifici sa fie reali daca se poate, daca sunt reali masina merita daca e bine intretinuta (cel putin asa pare din poze). E si in Bucuresti, asa ca ai putea sa o vezi. A doua e cam departe daca vrei doar sa o vezi. (LE: acum am vazut ca esti in Iasi, asa ca nu e usor sa vezi niciuna dintre masini) De pret pentru masina ta nu stiu sa-ti spun, dar inclin sa-i dau dreptate lui alex230ro. Si el incearca sa vanda o masina de ceva timp si cred ca te poti baza pe ce spune. This post has been edited by georgem: Jan 24 2007, 11:02 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
atunci e de rau. La banii astia, nu se merita nici macar sa pun anunt ca e de vanzare. Oricum masina este in stare foarte buna d.p.d.v tehnic, tot ce are nevoie acum este de o vopsea generala, ceea ce ar insemna maxim 1000 euro, asta nu ca ar cadea vopseaua de pe ea, ci doar asa ca sa obtii ce a facut "manole74" cu al lui E28. si ca sa nu mai vb de dotari, dar asta este deja o alta poveste. si ca sa nu mai vb. de cati bani am dat eu pe ea in 2005 in septembrie cand am cumparat-o si cati bani am investit de atunci in ea. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Te cred dar pe nimeni nu intereseaza cati bani ai bagat in masina,faptul ca e rechin si anul de fabricatie o dezavantajeaza destul de mult.Hai sa fiu optimist si sa zic ca iei pe ea 2000E oricum nu cred ca asta e pretul care l-ai cere pe el.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
problema e in felul urmator:
de cat mai am nevoie pana la un E34 TDS in stare foarte buna. Aceasta diferenta as vrea sa o obtin din vanzarea E28_ului. Aici este problema. Si ca sa zic cat as avea nevoie undeva la 3000 Euro maxim. Deci puteti trage concluzia! L.E. tinand cont ca un astfel de E34 costa undeva la 7500 euro. This post has been edited by reactor_share: Jan 24 2007, 11:35 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poti cere mai multicel pentru ca ai piele, scaune electrice, caroseria din cate am vazut e in stare (foarte) buna. Problema lui e ca mai trebuie bibilit.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
problema e in felul urmator: de cat mai am nevoie pana la un E34 TDS in stare foarte buna. Aceasta diferenta as vrea sa o obtin din vanzarea E28_ului. Aici este problema. Si ca sa zic cat as avea nevoie undeva la 3000 Euro maxim. Deci puteti trage concluzia! L.E. tinand cont ca un astfel de E34 costa undeva la 7500 euro. stai asa ca m-ai pierdut deci 7500E E34 si tu ai 3000E inseamna ca ar trebui sa vinzi cu 4500E masina sau 3000E vrei pe masina? -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
hmm...
poate nu m-am facut inteles: mai am nevoie de 3000 de euro pentru un E34 foarte bun. cam atat. p.s. am dat pe camera mea video personala undeva la 4.800 Euro, nu merita un E28 mai mult de 2000 E? chiar asa? sau am fost eu destul de nebun sa il iau in 2005 cu 3.350 euro -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Nu te stresa, ca si eu am un e28 pe care am vrut sa-l vand.. singurul loc unde am primit pretul cel mai mare a fost aici in cluj... .. la centru second de la nissan... care mi-a oferit 1800 euro... daca luam o alta masina in leasing de la ei...
Si nici a mea nu arata chiar rau... daca ai A.C. si piele... iei pana la 2400 de la de astia... sau pe piata 2000 -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Cam astea erau preturile in 2005. Totusi, eu cred ca masina ta merita 2500 E, fara discutii, avand in vedere anul de fabricatie si dotarile !!!! Ca nu sunt cautate astfel de masini si toata lumea e in extaz cand aude de ursulet(desi majoritatea n-au habar), asta e alta discutie................... E afoarte adevarat ca handicapul lor la revanzare e tocmai anul fabricatiei si nu starea
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Multumesc frumos pentru incurajari si pentru aprecieri totodata. Nu stiu daca am sa fac pasul asta, doar am vrut pararea unor pasionati de BMW in general si de E28 in particular. Nu stiu daca se merita sa fac pasul asta si sa o vand, pentru ca nu se merita, cel putin asta e concluzia care reiese din aceasta discutie. As vrea sa ma apuc serios de treaba cu ea, adica sa o vopsesc toata si poate sa ii schimb motorul, dar se pare ca nu prea pot face acest lucru, nu depinde numai de mine, dupa cum stiti si voi, nu numai masina pe care o aveti exista in viata voastra si nu numai ea este o responsabilitate. La mine cam in felul asta se pune problema: vrei sa mai bagi bani in masina (E28) in nici un caz, uite cati ai bagat pana acum si..., mai bine iti iei unui mai nou, dar in nici un caz nu mai pui bani in asta pe care il ai deja. Deci sunt constrans intr-un fel. Practic sunt obligat. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Aceasi treaba si la mine,problema s-a rezolvat relativ simplu:masina a stat la vanzare ,nu a cumparat-o nimeni asadar am ramas cu ea si acum bag bani in continuare in ea.Edit la un moment dat puteam sa dau masina cu 2500E moment in care mi s-a spus:"decat sa o dai pe banii astia mai bine o pastrezi pentru tine"
![]() This post has been edited by alex230ro: Jan 24 2007, 02:55 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca ai ajuns la un asa nivel incat sa nu te doara prea tare diferenta de cateva mii de euro pana la tds, ia-l ca merita. Insa din ce inteleg nu-i cazul... asa ca "o sa murim cu astea de gat"
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Planu era cam asta:
3000 euro E28ul, 3000 euro credit 2000 euro maxim pe care sa zicem ca ii am. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
Man...moment dramatic iar fraza "o sa murim cu astea de gat"...e un mare adevar ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Da, dar pe cruce poti scrie mandru: "Colectionar"
![]() -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Gata,
M-am hotarat! O vopsesc asa cum a facut si "manole74", numai ca nu-i schimb culoarea, am sa o las tot alb. Ii schimb motorul, ori un 524 TD in stare buna, probabil luat de afara de pe un E28, ori daca se poate si fac rost, un 525 TDS, dar deja redeshid un topic vechi. si cam atat, in rest mai raman, mici probleme in comparatie cu ce e mai sus: - turometrul; - huruit dreapta fata; - spoiler spate (si aici pot incepe o poveste noua, care am sa v-o spun mai jos) - ABS, AC_ul (poate doar reincarcat cu freon); - refacut complet spoier fata si nu peticit cum e acum; - tapiteria din piele sa o reconditionez; - refacut circuitele de racire/incalzire, ca imi baga aer cald; Si cam atat. Va spuneam de o poveste noua, care mi s-a intamplat. Practic din cauza ei m-am gandit ca ar fi mai bine sa o vand. Ce s-a intamplat? Am mers Sambata trecuta la Roman. Am plecat din Iasi. Nu am observat ca mi-a cazut teava de esapament, acea bucatica care iese din toba finala, si este curbata in jos, cum e normal la un diesel. Asa, si am mers linistit, dar cand am ajuns in Roman, am observat ca spoiler_ul spate era ars, masina era destul de calda, placa care tinea numarul de inmatriculare era arsa, topita, bandourile care le avea pe spoiler, era ars si pe alocuri topit, spoilerul a facut burta in jos de la caldura, s-a valurit in jurul caroseriei, am o mare distanta intre el si caroserie. ce sa mai fac, un dezastru total. Am fost cu ea la spalatorie, si am spalat-o, era plina de fum negru, si dupa ce am spalat-o spatele a ramas ingalbenit de la caldura, practic spatele la mine din alb cum e vopseaua, s-a facut galben, ca si cum ai incalzi un metal. Dupa ce ca mai sunt si vechi si te costa sa le intretii, ti se mai intampla si necazuri de astea. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Adica gazele de evacuare sunt atat de fierbinti incat ti-au topit fundu' masinii?
Cred ca te incadrezi in descrierea facuta de cel care mi-a facut turbina: cand incepe sa piarda ulei, o parte este aruncat pe evacuare, unde se aprinde, generand caldura. Caldura asta accelereaza uzura segmentilor si face turbina muci rapid. Probabil ca tot din cauza asta ti-ai ars spoilerul si vopseaua. E nasol cand iei o masina cu multe belele, ca nu stii pe care s-o rezolvi mai intai, iar cele nerezolvate genereaza altele... cu alte cuvinte sanatosi sa fim ca belelele curg! -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Gazele de evacuare de la un diselar, intotdeauna au o temperatura mai mare la iesire decat la un benzinar , de aceea aproape fara exceptii, tipsul evacuarii este indreptat in jos(una din particulele dupa se recunoaste dieselul). Daca ''Reactorul ''a pierdut tipsul care orienta gazele in jos e posibil ca bara lui, care e m-tehnic, la fel ca a mea,(PLASTIC), sa se fi topit. E o consecinta fireasca a pierderii tipsului in conditiile date! Acum depinde cum s-a deformat si daca se mai poate face ceva? Cred ca daca e acum galbena, si n-a iesit la spalatorie, singura solutie viabila e revopsirea partiala a spoilerului spate. Imi pare rau Alex
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca doar vopsitul ar fi problema... din cate inteleg spoilerul e compromis.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Daca te apuci de TDS sa-mi spui si mie ce iasa... ca stii eu am fost cu topicu si nenea ala din moldova du M524TD
Eu ma gandeam sa mai merg asa cu ea... reparand ceea ce e musai,.... inca vreun an , doi... si pana atunci speranta... ca poate o sa pot lua un credit macar la o Yaris diesel... daca nu Corolla.... sau ceva de genu si sa pun BmWul la garaj... pentru vremuri mai bune in care o sa am iar bani sa o repar s-o fac ca noua... si sa devin un colectionar adevarat:D Daca ai banii respectivi... merita sa o faci ca ai satisfactie... a mea nu e chiar minunatie... dar se uita lumea dupa ea pe strada... si e ceva..... si mai intalnesti pe cate unu care ... stie si apreciaza... Dar ar fii bine sa mai ai o masina cu care sa mergi zilnic... si cu asta numa de sarbatori... ca eu am ajuns la conclluzia ca daca mergi zilnic.... se cam varza... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Trebuie sa rectific cateva mici amanunte:
- spoiler nu e de M pe spate, ci este o combinatie reusita de spoiler de pe E34 stock. Da destul de bine, in cazul in care nu gasesti spoiler de M, si totusi vrei sa ai ceva la spate care sa nu se vada dedesubtul masinii. Oricum asa am cumparat-o. - de ingalbenit de la caldura si fum, e doar caroseria la spate unde a fost facut varza placuta de la numerele de inmatriculare, deci galbeneala se vede daca dau placuta la o parte si pe imrejurul ei. - spoilerul a ramasa "intact" adica nu s-a ingalbenit sau ars, pentru fumul si caldura au iesit pe la marginea unde se imbina spoiler_ul de caroserie. A patit de doar urmatoarele: - bandoul spate care e negru a fost ars, si nu mai exista, pentru ca nu l-am mai gasit acolo, e posibil sa se fi topit si desprins de pe spoiler; - spoiler_ul e valurit si nu mai sta fest pe caroserie, deci distanta dintre spoiler si caroserie nu mai este uniforma, la spatele masinii; - a facut un fel de burta spre mijloc in jos, exact unde se vede TIPS_ul de care spunea Catalin. De la departare nu prea se vede, mai ales daca ar avea bandoul negru pus, ai zice ca nu nimic. Acum nu stiu, ce sa fac se merita sa iau un spoiler de la dezmembrari de pe un E34, si sa stea fest, sau sa il fac pe asta, dar cu riscurile de rigoare. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Spoiler original de E28 nu gasesti?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Nimic nu este imposibil!! Desi e totusi M-tehnik, poate se mai gaseste pe undeva, desi probabilitatea e destul de mica. Orientativ, va pot spune cat costa noi:fata-1000E, spate-700E
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Oricum propun o afacere!
Cand ma apuc de vopsit masina si de schimbat motor, cear fi sa fac o copie dupa bara din fata, care e de M, si astfel o sa va puneti si voi ceilalti bari de M, cei care nu au bineinteles. Dar, poate nu sunteti de acord cu copiile, si e da mult mai bine o bara de M originala ? Oricum mi se pare o idee buna, mai facem rost si de o bara pe spate tot de M, facem o copie, si gata. Avem matritele. Apoi cine vrea sa isi faca dupa matritele existente. E o idee buna? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 254 Joined: 24-April 06 From: Bucuresti Member No.: 265 Car: E28 Engine: M20 2.0 125CP ![]() |
Oricum propun o afacere! Cand ma apuc de vopsit masina si de schimbat motor, cear fi sa fac o copie dupa bara din fata, care e de M, si astfel o sa va puneti si voi ceilalti bari de M, cei care nu au bineinteles. Dar, poate nu sunteti de acord cu copiile, si e da mult mai bine o bara de M originala ? Oricum mi se pare o idee buna, mai facem rost si de o bara pe spate tot de M, facem o copie, si gata. Avem matritele. Apoi cine vrea sa isi faca dupa matritele existente. E o idee buna? dap, e super tare ideea, dar cine garanteaza calilatea? am vazut copi dupa bari care nu se potriveau in locul barilor respective, altele erau facute din materiale f proaste, daca calitatea ar fi ok si materialul la fel, eu zic ca e o idee minunata -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 13-November 05 From: Bucuresti / Militari Member No.: 97 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
dap, e super tare ideea, dar cine garanteaza calilatea? am vazut copi dupa bari care nu se potriveau in locul barilor respective, altele erau facute din materiale f proaste, daca calitatea ar fi ok si materialul la fel, eu zic ca e o idee minunata pai copie se face din fibra.....ar trebui sa iasa identice, asteptam cu nerabdare caci eu am o bara foarte urata pe fatza - cam rupta ![]() -------------------- 528i (e28)
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Poate ma bag si eu la o bara de-asta cand oi vopsi masina.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Pai va zic eu cum facem!
Cand am sa o vopsesc am sa imi dau bara la facut copie. Si cu copia facuta mergem mai departe sa va puneti si voi bare de M. Mai trebuie gasit si bara spate sa facem o copie, si chiar ca am rezolvat problema. Praguri le facem dupa reviste sau poze de pe net si gata, am schimbat total aspectul. Se pare pana la urma ca e o idee buna. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
E super ideea, asteptam demult sa apara cineva dispus sa faca asta. Cam cat ajunge un spoiler de fibra facut in felul asta?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Din partea mea o sa fie tot suportul pentru a face acest lucru.
Acum problema se pune in felul urmator: cand am sa merg cu ea la vopsit atunci voi demara acest proiect, pana atunci nu stiu cat timp va fi, dar oricum va promit ca voi face tot posibilul sa fac o copie la bara. Afaceri nu prea vreau sa fac, asa ca nu stiu cat ma ajunge. Eu cred ca undeva la 150 euro, dar nu stiu sigur. Calitatea si materialul nu ma pronunt, pentru ca iarasi nu stiu. Mai intai vreau sa aduc un E28 TD de afara cu kilometri "putini", care sa fie intr-o stare destul de buna, sa ii pot lua motorul de pe el, desi ma tenteaza ideea cu un 25 TDS, dar nu vreau sa am totusi probleme, pentru ca nu stiu pe nimeni care sa fi facut asta deocamdata, si in felul acesta am si piese de schimb, ceea ce inseamna foarte mult, in conditiile in care am cautat o oglinda pentru el si am dat pana la urma 80 RON, ceea ce mi s-a parut mult, dar asta este cand nu ai de unde lua din alta parte. Deci trebuie mai intai sa aduc unul de afara si apoi sa ma apuc de vopsit si de restul. Aveti idee daca se gasesc in stare buna sau chiar foarte buna, pe la un mosnegel prin garaj sau chiar prin acele parcuri cu masini de vanzare care se vad pe mobile.de Sau daca se pot gasi altele in afara de cele de pe mobile.de, sau cum se procedeaza cu adusul unor astfel de masini, bineinteles care nu vor fi inmatriculate. ? This post has been edited by reactor_share: Jan 29 2007, 09:35 AM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
asta nu prea e cu km putini...daca faci o treaba,adica drum la nemtia,ar trebui facuta bine,adica sa gesesti unu mai bunicel si mai scumpel...
am gasit unul,are pana in 200.000....daca ai gasi unul si ma nout ar fi lux... http://www.mobile.de/SIDQrMf2UtPVT5IZgk1Zt...1242214375& dar daca pui un motor de la urmatorul seria 5 ? ceva in genul celui de care are georgem(splendida masina..) .... This post has been edited by jorj3l: Jan 29 2007, 12:41 PM -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pe urmatorul 5-ar (E34) s-a pus intai acelasi motor, 2.4td, iar mai tarziu s-a trecut la 2.5tds despre care vorbea reactor_ mai sus.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
parca am vazut pe mobile.de E34 cu mai putini km...n`ar fi o treaba buna sa ia un motor de pe e34?
adica el sa aduca masina cu totu`,motoru si`l opreste si restu dezmembreaza...mmmm ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Le-am vazut pe toate 4 sau 5 de pe mobile.de
Nu imi place nici una. Ma gandeam ca poate gasesc modele care sa NU aiba: - cutie de viteza stricate - ambreiaj defect - kilometri multi s.a.m.d. Nu disper. De abia sunt la inceput cu cautarile si cu planurile. Oricum sunt foarte multumit si de motorul pe care il am acum, tot fug cu el 160-170 de km/h, si la turbina care sta sa moara si rotile de 225/16 spate care sunt destul de greute, nu pot spune ca e puturos sau ca nu trage. Motivul pentru care vreau alt motor, este ca, prin faptul ca imi iau o masina de schimb, voi economisi foarte mult: piese, cutie de viteze, rulmenti, bielete, capete de bara etc. Mi se pare cea mai buna reteta si investitie in acest sens. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Cel mai mare avantaj.... pentru un motor de e34 td tot de 2,4 ar fii pompa electronica... si posibilitatea de chip-tuning.... cam pana la 130-135 de caluti.... care ar face ceva.... eu am gasit pompa si restu cele sa-l modific pe al meu in de ala cu pompa de aia dar inca nu am banii si turbo... ca doar n-o sa pun pompa electronica si chip tuning sa fac un bmw de 98 CP( ca doar e fara turbo) sa iasa ceva ce nu a mai facut nimeni:D
In rest nu stiu ce sa zic... eu am tot vrut sa aduc masina... dar parca totusi... tot piese uzate... m-am cam plictisit de piese second.... acu am pus bielete antiruliu si bucse la bara stabilizatoare.... si capete de bara noi.... si nu mai recunosc masina... si azi am luat 4 cauciucuri second M+S si sed comporta super////... asa ca sa va ganditi bine ...pentru capete de bara nu merita sa aduci masina de dincolo... ca de alea oricum va trebui sa iei noi... ca masina se comporta super dupa. Eu acu strang bani daca o sa pot sa iau si brate noi pe fatza si flanse noi la telescoape... si apoi aceeasi operatiune pe spate.... si atunci o sa fie super.... deja ma mir ca de ce nu am luat mai repede piese noi la bara stabilizatoare.... ca orice faceam batea fatza... pe cele mai mici denivelari.... si apropo.... pentru motor td intr-adevar ca mai usor gasesti un 324td, sau un 524td cu km putini si bani buni decat un e28 td... eu urmaresc mobile.de de 3 luni... acu imediat de 4 luni aproape zi de zi si nu apare nici unu... in afara de un 524d... fara turbo cu 112000 km parca si 1200 euro... nu e nici o masina de treaba acolo de 3 sau 4 luni. mai sunt 2 sau 3 520 uri... care sa fie sub 150000 km... si sa arate brici... si sa nu fie peste 600 euro... in rest nimic... mai am un unchi care face germania si mi-a promis ca ma va duce pe la nurnberg a vazut el ceva parcuri cu vechituri de astea... da poate ca nu stie ce vb:D asa ca inca astept... -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Sunt total de acord cu tine.
Oricum nu a zis nimeni ca e o treaba usoara, ca daca ar sta E28_urile in Germania cum stau E34_urile care fie vorba intre noi, tot de la 500 de Euro pornesc ca pret, ar fi totul mult mai usor. Trebuie cautat si vorbit cu cei care fac drumuri acolo si care au experienta in cautari de masini in Germania. Nu se pune problema chiar asa, cu capetele de bara si bielete. Si eu am facut la fel, le-am schimbat si se comporta mult mai bine. Dar sunt foarte multe alte chestii care nici nu te gandesti ca se strica si trebuie sa te duci sa le iei din Dezmembrari. Daca pana la urma trebuie sa fac motorul, sau sa cumpar un motor si cutia de viteze aferenta, ca sa nu mai zic de faptul ca turometrul nu merge, sau vitezometrul mai da rateuri, plus reparatia turbinei, ar ajunge undeva la 1000 Euro, si ar mai fi: -senzor ABS fata dreapta -stopuri spate atinse de altii in parcare deci un pic crapate -plus radiator de AC spart; tot ies mai bine stiind ca, cumparand un E28 TD beneficiez si de toate aceste utilitati ca sa le zic asa, in toti acesti bani. Ca apoi mai vin geamurile, si elemente de caroserie, aripi, bandouri de cauciuc si de alea cromate, care nu cred ca le gasesti asa de usor. Mai este o problema totusi, unde gasesc eu un E28 care sa aiba ABS, AC, numai zic de scaune electrice, tapiterie piele, geamuri electrice. Ma intreb oare cat ajunge acolo la ei un E28 ca al meu. Daca un 524 D simplu este undeva la 1000 euro, atunci eu ce sa zic despre al meu. Cade din start prima varianta de pret de 1500 euro, deci s-ar merita sa-l vand, si in conditiile astea as putea cere lejer pe ea 3500 euro nediscutabil. Dar iarasi intram in amanunte ce nu isi au rostul. Ma simt de 10 ori mai bine sufleteste, conducand un E28, care intoarce privirile pe strada, atunci cand e curat, si care are dotarile astea. Spoiler_ul fata de M face toti banii, desi imi place foarte mult si cel de M5 sau cel de la Alpina. Sincer cred ca spoiler_ul de M535 este cel mai potrivit. Am sa postez mai jos niste poze cu ea. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Mentionez ca pozele au fost facute in Ianuarie 2006.
Acum arata mult mai bine decat atunci, parerea mea. Oricum trebuie revopsita profesionist, si nu asa ca sa o fac gata de vanzare, cel putin asa am luat-o eu, vopsita ca sa iti ia ochii. Poze mai noi, imediat dupa ce a fost spalat-a nu am. Poate am sa fac. P.S. nu va luati de acele praguri, ca am scapat de ele. De la departare arata totusi bine, de aproape insa se vedeau ca sunt de Dacia GTI. Asta e, nu te joci cu preferintele fostilor proprietari. This post has been edited by reactor_share: Jan 29 2007, 08:54 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Masina are potential! Nu stiu ce sa zic referitor la ''framantarile'' prin care treci, desi am trecut si eu prin ele, ba inca se pare ca n-au sfarsit
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
10x pentru aprecieri.
Cred ca am sa fac pe Fat-Frumos sau Praslea cel Voinic si am sa aleg calea cea mai grea. E mult mai usor sa iei totul de-a gata si sa nu vezi munca care a fost in spatele reconditionarii unei masini. Oricum de vandut chiar nu mai vreau sa o vand, nu are rost si nu numai, pentru ca de placut nici nu incape vorba, pentru ca imi place foarte mult. Este unica as putea spune, nu numai pentru mine, ci pentru toti oamenii care au vazut-o si care intorc capul dupa ea pe strada. Dupa cum spune si Catalin mai sus,are un potential imens. Poate sunt si eu perfectionist pentru ca vreau atat de la o masina de 24 de ani, pentru ca oricum sunt multumit de ea cum merge, nu trancane nu bate nimic. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
"video-art-designer Antena1 Iasi"
se pare ca am colegi de munca (mai indepartati) pasionati de bmw..in bucuresti maj de la A1 au skoda,zici ca sunt fani ai marcii cehesti (desi nui asa) ![]() felicitari pt masina f f frumoasa.sa o tii cat mai bine,sa ai grija de ea si sa dea dumnezeu sa gasesti motor de 3.5///M sau 3.5 turbo ![]() ![]() This post has been edited by ionusunt: Jan 30 2007, 06:40 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
cred ca ar trebui sa imi schimb semnatura de pe forum!
s-au operat mai multe schimbari pe piata televiziunilor locale aici in Iasi, si trebuie sa spun ca de la 1 Februarie 2007 nu mai suntem in parteneriat cu A1 Bucuresti. De acum semnatura mea va fi: video-art-designer TV BIT Iasi-Antena3 -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Update.... de vreo 2-3 luni am vandut bimmerul meu e28..... in starea despre care stiti.... ft aproape de original... fara ft multe dotari... dar arata impecabil..... jante e39.... caroserie stare ft buna.... etc.etc... panouri usi crem.... scaune schimbate ft potrivite cu masina.... si am luat pe ea 2500 euro. A luat-o o persoana care a vazut-o la reparatia capitala... si e ft multumita de ea... a luat-o ca masina de duminica... si sambata seara... un baiat de 25 ani... care mai are si o Lada... de vreo 25 de ani... ptr lucru si etc. Ma bucur ca si acum e ingrijita babutza mea....
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Bine ca e ingijita si a ajuns unde a trebuit! In schimb, a mea e ingrijita acum de tot!
Ce va urma? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
nunta.............. la anu.... pana atunci am comandat o masina de om viitor cu familie..... am bagat toti banii de masina in casa (am facut casain rosu) si am ajuns la mana leasingului...... si astept sa-mi soseasca o Astra H de 2008, motor 1400 benz 90 si ceva de CP.... (Eu lucrez la reprezentanta la Chevrolet Cluj... si aici am avut avantaj mare la cumpararea masinii.... 1500 euro reducere, leasing pe 6 ani cu avans 0, si dobanda negociata de 6,9.... e ok... si am luat 1,4 ptr ca are distributie pe lant.... si conteaza... imi ajung 90 CP din 2008 pe caroserie de astra, daca mi-au ajuns 86 pe BMW din 84.... desi ca ma doare sufletul dupa el..... nu stiu daca o sa mai am vreodata bucuria.... pe care am avut-o.... de cate ori mergeam la spalatorie... nu ft des... si revedeam masina curata... si ma reindragosteam de ea....................................... dar viata merge inainte. Nunta , la anu in mai.... , familie.... siguranta ca nu ramai in drum:) al meu nu ma lasa... doar ca incepea sa se mai incalzeasca nitel... cand avea chef... fara nici o regula anume... cred ca era de curatat radiatorul.... si eventual vasco-cupla.... SI la Astra o sa am climatronic....... ceea ce visam de mult.... voi vedea cat voi fii de multumit de ea... cert e ca imi va fii mult mai usor sa o intretin. ... dar ratele.... voi vedea.... poate scade taxa de p inmatriculare.... si atunci dau fuga repede -repede dupa un 316- sau 318 max 320 din Germania... pisica.... sau urs combi... sau eventual 318 tds....
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Da, mi se pare destul de rezonabila alternativa, si intr-adevar, problema cu incalzitul o aveam si eu, dar nu ma mai interesa asa tare, o consideram o toana de a ei.
Cat despre nunta, nu pot sa zic decat, sa iti urez numai bucurii si casa de piatra. Si la mine va urma tot o astfel de etapa, dar prin Noiembrie 2008. Asa ca am sa iti cer pareri inainte sa fac pasul asta, ca pana atunci ai sa fii expert. Glumesc iti dai seama! A si inca o chestie, daca nu ai pe nimeni la filmat sau fotografiat, stiu eu pe cineva care face toti banii, si mai e si profesionist pe deasupra, adica pe mine. Pot sa ma laud ca e topicul meu, nu-i asa. Cand mi-am luat E28-ul am avut de ales, si mi-am luat camera si aparat foto de 8000 de euro, aproape. Ce a ramas am dat pe E28, adica 3.350 euro. Deci scule sunt, care ar satisface si peste 5-6 ani nevoile de calitate in acest domeniu. Mai e si profesia pe deasupra care ma face sa ma implic si in acest domeniu, tocmai pentru ca e un ban in plus si e binevenit oricand. Hai ca am facut destula reclama. Mai vorbim. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:39 PM |