![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vreau sa cumpar un E34 525i 24v cu motor M50 (de preferat varianta cu Vanos).
As vrea o masina bine intretinuta si care sa arate cat mai stock (si sa fie inmatriculat in Romania, bineinteles). NU ma intereseaza: - orice alta motorizare sau orice alt model - masinile cu motor schimbat sau segmentat - masinile care au suferit accident Constituie avantaje urmatoarele: - anul fabricatiei sa fie cat mai recent (1995 sau 1994 ar fi ideal) - dublu clima sau macar aer conditionat - scaune de piele neagra in stare buna - computer de bord - km cat mai putin, de preferat maxim 200k km Constituie dezavantaje urmatoarele: - orice elemente de kitch tuning, maciulii de schimbator de viteze inlocuite, volane sport, abtibilduri cu flacari sau balauri etc. - lemnul la interior (nu-mi place - prefer interiorul negru) As vrea sa vad si poze (atat cu exteriorul, cat si cu interiorul) inainte sa stabilim intalniri pentru vizionarea unei masini (am avut deja o surpriza neplacuta si n-as vrea sa o repet). Persoanele care au de vanzare asa ceva ma pot contacta pe adresa de e-mail din profil sau prin PM. Telefonul il pot comunica prin PM sau e-mail celor care ma contacteaza, daca e cazul. Sunt in Bucuresti si prefer sa vad masini din Bucuresti sau apropiere, dar daca merita ma pot deplasa si mai departe. PS. Imi doresc un E34 de foarte mult timp. Nu vreau o masina "de curse", daca vroiam asa ceva cautam alt model. Nu ma contactati daca masina nu e bine intretinuta, nu o sa cumpar prima masina pe care o vad, prefer sa caut cateva luni pana o gasesc pe cea pe care o caut. Nu sunt pieton, nu caut doar un mijloc de transport (din nou, daca imi doaream asa ceva cautam altceva). -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
bafta
fostul meu vecin- serghei (rusul care a lucrat la bmw .de)a avut unul grena piele dublu clima dar adusa din .de, si a inmatriculat-o cu nr de moldova... acu nush pe unde e masina... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Stie cineva cand a fos pus pe E34 525i motorul cu Vanos? S-ar putea sa mai vad luni o masina fabricata in decembrie 1991, si proprietarul n-a stiut sa-mi spuna daca are motorul cu Vanos sau cel fara. Presupun ca asta e totusi fara Vanos, am impresia ca prin 1993 a fost pus cel cu Vanos, dar nu stiu sigur. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
fereste-te de motoarele m50 cu bloc de nikasil sau asa ceva, deoarece a fost o perioada intre 93-95 in care bmw a produs m50-ul cu bloc de nikasil si vanos si au fost foarte multe probleme cu ele, din cauza benzinei proaste....nu mai stiu exact cauza dar caut ape net si vei gasi....
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
http://www.bmwworld.com/engines/nikasil.htm
din ce am inteles de pe mai multesituri, nu exista M50 cu nikasil, iar e34 M52 (cu nikasil) nu a fost decat de 3.0 si 4.0 litri. deci daca iti iei un e34 M50 2.5, cum vrei tu, nu prea are cum sa aiba decat vanos... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
fereste-te de motoarele m50 cu bloc de nikasil sau asa ceva, deoarece a fost o perioada intre 93-95 in care bmw a produs m50-ul cu bloc de nikasil si vanos si au fost foarte multe probleme cu ele, din cauza benzinei proaste....nu mai stiu exact cauza dar caut ape net si vei gasi.... ![]() Am studiat problema acum cateva luni. M52-ul e cu nikasil, M50-ul nu. De fapt cam asta e diferenta intre ele, materialul blocului motor, din cate stiu, plus galeria de admisie ceva mai larga la M50 (multi americani isi pun pe M52 galerie de admisie de M50, din ce-am gasit pe forumuri de la ei). -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe e34 nu a fost pus M52, care a aparut prin 95-96..
cat despre vanos: QUOTE The M50 was produced in 2.0 (M50B20) and 2.5 liter (M50B25) configurations. A "Technical Upgrade" was issued in 1992 when the M50 because BMW's first engine to utilize the VANOS technology. Engines with a designation of M50TU are VANOS engines.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
e ok atunci...daca pe e34 nu s-a pus bloc cu nikasil....go for it...
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
s-a pus, dar doar pe v8-uri
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
s-a pus, dar doar pe v8-uri ![]() Da, am citit si am gasit informatiile pe pagina data de Zom. Oricum nu ma gandeam sa-mi iau un V8, am inteles ca sunt foarte gurmande. Ca sa nu mai spun de impozitul pe masina, care pest 2.5 litri mi se pare exagerat (deja peste 2 litri impozitul e cam mare, dar parca merita un motor 2.5, mai ales pe E34). E34 525i 24v (preferabil M50TU, daca nu M50) e singura varianta pe care o am in vedere. A mai incercat un coleg sa ma convinga sa caut si alte motoare, si alte modele (seria 7 E32, setiile 3 E30 si E36), si de ce nu si alte marci, de exemplu Audi v8. I-am explicat de mai multe ori ca NU ma intereseaza altceva decat E34 525i 24v de 192 CP, desi imi place si E32-ul, si probabil ca mi-ar placea si Audi v8. I-am spus eu despre Audi v8 ca e quattro (nu stia), ca mi-ar placea si un quattro, dar ca imi doresc acel E34 cu tractiune spate. Alt coleg (redactor auto) care e fan masini noi mi-a spus ca sunt nebun sa vreau un E34 (eu il intrebasem daca are idee unde gasesc un E34 525i 24v de 192CP). I-am explicat si lui ca asta vreau, si mi-a spus ca am sanse 5% sa gasesc o masina fara probleme, si 95% sa gasesc una cu care sa am probleme. I-am explicat si lui ca stiu riscurile care exista cand cumperi o masina sh cu vechimea asta, dar ca eu asta imi doresc. N-a stiut sa-mi spuna unde sa gasesc una ![]() Caut in continuare, stiu ca am de cautat probabil cateva luni pana o gasesc pe aceea pe care o vreau. Luni s-ar putea sa mai vad una, tot fara sa vad poze, si tot la un pret destul de mic (4300 Euro), asa ca nu imi fac iluzii prea mari ca o sa-mi placa. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
in cazul masinilor e...asemanator cu femeile...
daca crezi ca numai una e cea mai buna ...(sau perfecta pt tine), posibil sa te inseli sau sa te frigi... cre ca ar trebui sa ai in vedere mai multe optiuni- parerea mea de moldovean ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
cre ca ar trebui sa ai in vedere mai multe optiuni- parerea mea de moldovean ![]() In ultimele luni am avut in vedere mai multe variante: - mai intai m-am gandit la un E30 320i. Am tot cautat si am ajuns la concluzia ca probabil n-o sa gasesc unul care sa-mi placa. - m-am gandit ca s-ar putea sa ma satisfaca si un vw golf 2 gti 16v, de 139 cp. La fel, am cautat si am ajuns la concluzia ca nu gasesc unul care sa fie intr-o stare buna de functionare. - m-am gandit dupa aceea la un E36, 320i sau 318is. Am cautat anunturi si am ajuns la concluzia ca numai unul adus din afara m-ar satisface. De asemenea, cand eram student prin anul 1 (1994-1995) imi placea foarte mult E36, imi doream unul verde metalizat. Acum cateva luni, cand cautam E36, aparuse si prima varianta a taxei de inmatriculare pentru masini SH, si pentru un 320i taxa ar fi fost 3000 Euro. Eram dispus sa astept pana in 2007 si sa gasesc unul in stare buna si sa-l inmatriculez platind taxa de 3000 Euro. Cateva luni am tot cautat pe mobile.de si autoscout24.com si urmaream anunturile. Insa dupa aceea a aparut varianta finala pentru taxa de inmatriculare, care a devenit 4000 Euro, si am descoperit si ca pe 320i mai nou de 1994-1995 a fost pus motorul M52 in locul lui M50, asa ca am renuntat la ideea cu E36 (mi-as fi dorit unul din 1997 sau 1998, dar in nici un caz nu vroiam cu motor M52). - m-am gandit dupa aceea sa-mi iau un E39 525d de aproximativ 4 ani vechime, cu credit. E o masina extraordinara. Numai ca mi-am dat seama ca nu are rost in momentul asta, mai ales ca vrem sa ne cumparam un teren undeva aproape de Bucuresti. Asa ca am zis ca nu-mi mai iau nici o alta masina acum, ca o sa-mi iau una peste cativa ani, in functie de ce o sa am nevoie atunci. - pentru un timp nu am mai vrut sa-mi iau inca o masina, dar acum vreo luna de zile m-am gandit ca nu rezist eu cativa ani fara sa-mi iau un BMW. Si cum dintotdeauna mi-am dorit un E34 (asta imi doream si cand mi-am luat Audi-ul, insa nu am avut atatia bani in acel moment, era prea scump), si alte variante posibile au cam cazut, m-am hotarat sa-mi iau un E34. Am studiat un pic modelele si am ajuns la concluzia ca singurul care merita e 525i 24v (din mai multe motive, printre care putere, consum, impozit, asigurare). Si cum sunt si destul de inalt (1.90), cred ca e alegerea cea mai buna. Si repet, in ultimii ani tot am zis ca la un moment dat, indiferent ce masini o sa am, la un moment dat o sa-mi cumpar si un E34. M-am mai gandit si la alte variante (audi si vw), dar nici una nu a rezistat prea mult. Nu cred ca ma voi mai razgandi, sunt hotarat sa-mi iau E34 525i 24v. Cred ca singurul lucru care m-ar face sa ma razgandesc ar fi sa nu gasesc pentru foarte mult timp unul in stare buna. Sunt curios cine a avut rabdare sa citeasca tot ce-am scris aici ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Sunt curios cine a avut rabdare sa citeasca tot ce-am scris aici ![]() eu.... ![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu ![]() si mie imi place f.mult E34.. am fost tentat de multe ori sa-mi iau unul, dar m-am gandit mai bine si am ajuns la concluzia ca e prea mare pt mine si nu se preteaza la "nazdravaniile" care le mai fac cu asta a mea din cand in cand ![]() oricum cand ma fac mare sigur o sa-mi iau un E34.. 525 24V desigur ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
si eu
![]() ia un golf 5 gti cu secventiala... ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
si eu....visez la un logan brec !cata atitudine....
![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Slabe sanse sa gasesti ceva! Mai toate masinile cu motor de 2.5 au fost alergate!
![]() Pe autovit e unul cu motor 1.8, cutie automata, piele bej etc. Arata bine! Poti sa-i schimbi tu motorul ca se gaseste repede un 24v. Gandeste-te si la varianta asta... ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
2.5-ul M50 oricum e mult mai intreg decat 2.5 M20. E mai nou si n-au avut baietii la fel de mult timp sa-l alerge. M50 este mai fiabil de M20. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#19
|
||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am vazut joi o masina si azi am vazut-o si pe cea de a doua.
Cea de joi era o rabla, nu are sens sa spun multe despre ea. Cea de azi era asa si-asa, fabricata in decembrie 1991, cu 170.000 km la bord. Avea un pic de rugina prin fata, si pe marginea capotei (era un pic lovita si ruginise) si pe masca de sub faruri. Bara de protectie era desprinsa in stanga, sigur fusese lovita. Capota privit-a dintr-un anumit unghi era colorata ciudat chiar pe centru, cred ca fusese lovita, kituita si revopsita. Manerul usii de la sofer era partial lipsa, si bandourile de cauciuc lipseau pe stanga. Si pe aripa stanga, deasupra locului unde era bara desprinsa, erau picaturi de vopsea sau de lac. La fel si pe capota deasupra farului stang. Per ansamblu un era chiar dezastru caroseria. Insa la motor era mai trist. Erau scurgeri de ulei pe motor. Am luat o poza de motor M50 si am facut niste sageti cu locurile unde era ulei destul de mult, sper ca se intelege. Si antigel era scurs pe langa filtrul de ulei. Si cand m-am uitat si pe sub masina am vazut ca baia de ulei era plina de ulei, deci problema era destul de grava din pacate. LE: Uitasem sa spun ca elicea de la motor era de culoare roz si ca plasticul acela dintre radiator si elice era improvizat, iar radioatorul fusese inlocuit, deci eu suspectez si un accident frontal. Caut in continuare ![]() This post has been edited by georgem: Dec 11 2006, 05:34 PM -------------------- |
|
|
||
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
mai bine mai cauti...
ah, cand ma gandesc la batranelul meu din 88, imi vine sa plang. nu tu rugina, nu tu scurgeri... ![]() |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
mai bine mai cauti... ah, cand ma gandesc la batranelul meu din 88, imi vine sa plang. nu tu rugina, nu tu scurgeri... ![]() Prefer sa caut cateva luni decat sa iau o masina si sa-mi para rau dupa aceea... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Asa este si parerea mea este ca in primul rand tabla sa fie fara rugina ,ca asa motorul se mai face ,se mai repara pe la el cate ceva sau in alte parti dar tabla o data ce este ruginita si pui autogenul pe ea nu mai are viata lunga .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
530i nu se gasesc? Stiu ca sunt mult mai rare decat 525... dar eu visez la un M30. Foarte fiabile si au performante bune.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Sunt rare 530 ,mai ales alea care sa mearga si sa arate bine.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Parerea mea e ca nu o sa gaseti ce vrei tu in romania. neavand euro 3 ultimul e34 importat cred ca e de prin 2001 sau pe aproape. e de preferat sa-ti iei unul din germania cu euro 2 si sa platesti taxele de inmatriculare.
ziceai ca stii exact cat sunt taxele pentru un e34 M50? ai idee daca se mai plateste tva-ul romanesc in vama dupa 1 ian? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
Parerea mea e ca nu o sa gaseti ce vrei tu in romania. neavand euro 3 ultimul e34 importat cred ca e de prin 2001 sau pe aproape. e de preferat sa-ti iei unul din germania cu euro 2 si sa platesti taxele de inmatriculare. ziceai ca stii exact cat sunt taxele pentru un e34 M50? ai idee daca se mai plateste tva-ul romanesc in vama dupa 1 ian? nu se mai plateste tva in rom. il platesti pe cel din germania. care vama ?! ![]() This post has been edited by Zom: Dec 12 2006, 04:17 PM |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
pai asa ma gandeam si eu: care vama. dar cu romanasii nu stii niciodata. nu am vazut nimik in sensul asta deocamdata si pun pariu "ca normele de aplicare nu sunt gata"...
![]() deci raman taxele de inmatriculare si atat? sau mai sunt si accize? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
nu mai stiu mai departe. vama sigur nu va mai fi, pentru ca erau disperati vamesii ca nu le spune nimeni ce se va intampla cu ei dupa 1 ian.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
pai asa ma gandeam si eu: care vama. dar cu romanasii nu stii niciodata. nu am vazut nimik in sensul asta deocamdata si pun pariu "ca normele de aplicare nu sunt gata"... ![]() deci raman taxele de inmatriculare si atat? sau mai sunt si accize? Da, raman numai taxele de inmatriculare. Taxa speciala de inmatriculare SH pentru un motor de 2494 cmc Euro 2 mai vechi de 10 ani e "numai" 5353 Euro... Eu cred ca e suficient cat sa nu-ti vina sa aduci una de dincolo... This post has been edited by georgem: Dec 12 2006, 08:10 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
deocamdata.
nu cred ca vor ramane asa taele de inmatriculare. trebuie sa isi trimita undeva masinile vechi europa, nu? am inteles ca si polonezii, si ungurii au incercat sa bage taxele astea, si li s-a dat repede peste nas. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Din cate stiu, la unguri taxele sunt inca valabile... Sper sa ma insel.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php
aici este si taxa propusa initial si care era cam la jumatate din ce s-a aprobat in final. cred ca suntem singura tara din lume in care vanzatorii de masini noi (APIA in cazul nostru) stabilesc taxe pentru masinile second hand. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am gasit 2 masini pe care cred ca o sa merg sa le vad saptamana viitoare... la Cluj si la Oradea.
Ambele arata foarte bine, insa cea din Cluj e din 1995, are doar 149k km la bord si e modelul Executive. Cea din Oradea e din 1990. Are cineva idee daca modelul Executive e mai dotat fata de normal sau mai putin dotat? Ce-am remarcat din poze e ca nu are tempomat (in timp ce masina din Oradea are), in schimb are 2 airbag-uri. Normal, fiind din 1995 e modelul cu facelift si arata foarte bine. Pretul e si el pe masura, exact odata si jumatate fata de cealalta. Sper sa mai lase din pret. Si inca o intrebare: imi puteti recomanda un service in Cluj unde sa pot face o verificare serioasa a masinii? Stiu ca sunt cativa membrii de pe forum din Cluj si sper sa ma ajute cu asta. Poate stiti si masina -> CJ-77-WAY, si imi spuneti cate ceva despre ea. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Suna bine. Succes! Poate-l prinzi pe Mos Craciun de sac saptamana viitoare
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O veste proasta de la administratia fiscala de la sectorul 1 e ca s-ar putea ca saptamana viitoare sa functioneze numai casieria, ceea ce inseamna ca saptamana viitoare s-ar putea sa nu poata fi radiate de la administratia fiscala masini, adica sa un o pot cumpara... Sper sa nu fie si la Cluj asa.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ceva noutati?
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Da, am ceva noutati. La inceputul anului viitor merg la Cluj sa vad o masina pe care as vrea sa o cumpar. E din 1995, modelul cu facelift, si e exact culoarea pe care o prefer. Nu ma suparam daca era mai dotata, dar e ok si asa. Nu-mi place lemnul de la interior, dar o sa vad eu ce fac daca o cumpar.
Pun si niste poze cu ea. Am 20 de poze + cartea de identitate scanata, si am si vorbit la telefon cu cei de la service-ul unde si-a facut reparatiile. Acum ar fi putut sa fie a mea ![]() Am mai gasit una la Oradea, tot bine intretinuta, numai ca e din 1990. Sper sa imi placa cea de la Cluj, ca e mai noua cu 5 ani totusi... Va tin la curent ![]() -------------------- |
||||
|
|||||
![]()
Post
#38
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Offtopic> moa cata benzina avea.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Arata ok,doar ca pretul e foarte mare,daca o lasa la un 6500-6700E face banii,in rest ti-as recomanda sa il convingi sa vina el aici sa o poti testa Computest ala e ok,macar vezi daca masina a fost lovita.
This post has been edited by alex230ro: Dec 28 2006, 04:30 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
arata foarte bine. daca ii schimbi si grila aia ridicola e chiar frumoasa.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
e frumoasa, dar scumpa.. 6000-6500 hai ca ar face, dar 7200..
![]() ve, ce are grila? e originala de facelift.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
arata foarte bine. daca ii schimbi si grila aia ridicola e chiar frumoasa. Nu e deloc ridicola, mie chiar imi place foarte mult cum arata modelul cu facelift. Asa e grila la modelul cu facelift, si din ce-am citit multi isi schimba la modelul fara facelift grila cu cea de la modelul asta. Referitor la pret, sper sa o lase la 6500. Arata ok,doar ca pretul e foarte mare,daca o lasa la un 6500-6700E face banii,in rest ti-as recomanda sa il convingi sa vina el aici sa o poti testa Computest ala e ok,macar vezi daca masina a fost lovita. Nu vine la Bucuresti, dar o sa-i fac un test complet la un service bun din Cluj, acelasi pe care mi l-a recomandat si dust. Inclusiv verificarea kilometrajului real (din ce spun ei la telefon, si am mai aflat si de la Gimi ca se poate), lucru care la Vitan nu se poate. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La noapte plec la Cluj sa vad masina si daca imi place o si iau
![]() Sper sa nu am probleme cu trenul la dus (am vazut pe la stiri ca a fost blocata calea ferata pe la Azuga - Sinaia astazi) si nici maine la intoarcere, in caz ca vin cu masina, pentru ca am vazut ca a nins destul de mult, iar anvelopele de pe masina sunt de vara. This post has been edited by georgem: Jan 3 2007, 06:22 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
bafta,daca mergi usor nu are ce sa se intample
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
E superba masina. Nu pot sa-ti spun prea multe despre ea, dar am vazut-o prin oras si m-am uitat dupa ea. Intr-adevar arata ft bine. Mai era una pe bestauto gri deschis dar parca era 525tds... si nu e ceea ce vrei tu dar si aia arata ft bine am vazut-o chiar azi in oras. bafta oricum si-mi pare rau ca mai pleaca o masina frumoasa din oras.
Apropo cred ca e un urs modelul cu stopuri mari de vanzare negru cu patru usi in stare ireprosabila aici in cluj Daca va intereseaza ma interesez de ea. Am urmarit masina respectiva de multa vreme, si sapt trecuta am vazut masina la proprietar in curte cu ceva hartie in geam, presupun ca o vinde. E superba masina. Scrie-ti ceva daca va intereseaza Y-Mess: pcdealscluj. -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Repostez anuntul despre faptul ca am cumparat masina, care s-a mutat in aria "masina mea".
Jan 5 2007, 08:31 AM Am ajuns ieri dimineata in Cluj, m-am intalnit cu fostul proprietar, m-am uitat atent la masina, dupa care am mers la reprezentanta BMW pentru verificari. Eu am cerut o verificare completa, inclusiv testare computerizata. Nu am fost foarte incantat de verificarile lor, dar avand in vedere ca timp de cativa ani (pana acum cateva luni de zile) masina facuse reparatiile si verificarile in service-ul lor, am putut afla toate detaliile despre masina. Am un dosar cu tot ce s-a facut la masina in ultimii ani si ce mai trebuie facut in viitorul apropiat. De la service am plecat eu la volan si din acel moment am condus numai eu masina pana in momentul in care am facut actele. Am cumparat-o cu 7000 Euro, proprietarul nu a vrut sa lase nimic sub suma asta, desi am insistat foarte mult. Avea si un set de jante pe 15 gen fagure, din acelea care imi plac mie cel mai mult, nu a vrut sa mi le dea si pe acelea in 7000 si mai mult nu vroiam sa dau sub nici o forma. Am plecat pe la 14:30 din Cluj, am avut noroc de drum bun pana in Brasov unde am facut o scurta escala la socrul meu (nu mancasem nimic de cand plecasem in seara precedenta, bagasem numai cafele in mine de dimineata si la service). Acolo cand am intrat printre blocuri era zapada en-gros, si am vazut cum se comporta masina si pe zapada batatorita cu anvelope de vara uzate. Abia am reusit sa parchez la bloc, pe un loc deszapezit. Si cand sa plec, masina si toata parcarea erau blocate de un megane al unui vecin care deszapezise acel lor (desi mai erau cateva locuri de parcare disponibile, el vroia locul care devenise al lui cu cateva zile in urma, cand il deszapezise - si el era proaspat proprietar masinii, din ce zicea socrul meu era un samsar). Dupa o scurta cearta intre socrul meu si vecinul lui (de la balcon) concluzia vecinului a fost ca o sa plec maine dimineata. Eu n-am fost de acord, asa ca dupa vreo 10 miscari fata - spate, si cu masina impinsa, am reusit sa o strecor afara din parcare. Evicent, cand a vazut ca pot sa ies, sotia vecinului a zis sa stau ca vine el sa dea masina la o parte (probabil ii era frica sa nu i-o lovesc pe a lui, nu cred ca se rezgandise intre timp). Am reusit sa plec. Drumul a fost foarte bun pana la Bucuresti, din pacate detectorul de radar a piuit tot drumul intre Banesti si Ploiesti si n-am putut sa "eliberez" putin masina. Cand ma apropiam de Bucuresti i-am dat odata in a 3-a pana la 6000, te incanta motorul cum suna , dar nu ai prea mult timp sa te bucuri ca ajunge imediat la 6000 de ture. In rest pe drum am mers atent, rar am avut unde sa merg mai repede sa ma bucur si eu. Am ajuns pe la 11 noaptea in Bucuresti. Pe drum la Brasov am avut si 2 erori pe bord, la un semafor cand am apasat de mai multe ori pedala de frana mi s-a aprins un "BRAKE LT CIRCUIT, OWNER'S MANUAL" (probabil nu s-a aprins vreun stop de frana) si mai tarziu la plecare un "LIC PLATE LIGHT" (despre care fusesem avertizat de proprietar - lumina de pe stanga de la numar nu se aprinde uneori, dar isi revine la denivelari). Mi-au disparul ambele erori si luminile functioneaza normal, sper sa gasesc problemele care le-au cauzat. Si mai e un bec in bord care nu se aprinde, cel care lumineaza indicatorul de benzina, dar stiu ce e de facut, ca si la Audi acelasi bec mi s-a ars si l-am inlocuit. Cele 4 ceasuri de bord sunt exact inversate stanga-dreapta intre BMW si Audi, sper sa ma obisnuiesc repede si sa n-am probleme cand trec de la o masina la alta. Iar am scris povesti. Va tin la curent cu evenimentele, va trebui acum sa o inmatriculez, sper sa mearga repede. Acum se poate inchide. Continuarea aici -> 525i-ul meu E34. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 02:00 PM |