![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Salutare!
In primul rand m-am cam saturat de problemele astea care apar tocmai atunci cand nu sunt prevazute. Nu mai inteleg nimic. Sa va spun despre ce este vorba. Ca tot omul care are servici, am vrut in aceasta dimineata sa ajung la servici cu masina. Dar mai intai trebuie sa spun ca ieri, adica Duminica, am fost pe la Roman, in fine nu prea conteaza asta. Ce conteaza este ca atunci cand am vrut sa alimentez la PECO, iarasi aceeasi problema dupa luni si luni de zile, adica nu a mai pornit, si asta inseamna ca nu a mai invartit electromotorul ca sa porneasca. Am impins-o pana la urma gratie unor ajutoare de la pECo de acolo, si a pornit. Bine, bine am zis, facea si inainte cam 1-2 ori pe luna, in functie si de regimul de mers, si e posibil sa faca si acum, asta e, suport si asta. Oricum daca o lasam 10 minute pornea fara nici o problema, dar eram la peco si nu puteam sa stau pur si simplu 10 minute acolo. Asa ca am pornit in IASI, am ajuns si am oprit sa las un pachet la un prieten, am oprit motorul, bineinteles nu a mai pornit. Am rezolvat-o in schimb, a mai chemat el un vecin ceva, si am impins-o si pana la urma a fost ok, ca a pornit in 2 metri. Am parcat-o in fata blocului, si supriza azi dimineata nimic, nimic si iar nimic. Ceea ce inseamna ca e o problema grava, pentru ca pana ca acum, dupa o zi pornea sigur. Acum nu mai am ce sa fac, asta in conditiile in care electromotorul este schimbat in februarie, si prin iulie cand tot asa facea, am schimbat si cablurile. As vrea un sfat. Si mai e problema 2, care de fapt vroiam sa o postez azi pe forum. De ce cand virez pe loc, la dreapta de volan, am trepidatii in caroserie. Nu conteaza cat de tare virez, pentru ca in momentul in care sa zicem ca rotile sunt virate complet dreapta, si trag doar un pic de volan stanga, trepidatiile dispar. In plus atunci cand virez dreapta de volan, in mers sau cand stationez, si motorul are un zgomot ca si cum ar fi supraturat. Nu mai zic ca atunci cand merg cu o viteza decenta sa zicem de 100 KMH, si am o curba la dreapta, si nu conteaza cat de tare trag de volan, motorul se aude supraturat, adica huruie si am trepidatii in podea. Deci in concluzie, nu conteaza daca este in mers sau pe loc, aceste "huruieli" ca sa le spun asa, sunt atunci cand trag dreapta de volan. Si se amplifica in functie de viteza. Numai bine. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
salut....un primul rand cand ai timp, da-i electromotorul jos, vezi daca functioneaza cum trebuie, verifica toate firele, toate legaturile, ca avem exemple de la un fir de masa care nu face contact bine si nu porneste masina decat cand vrea ea. A douna problema cu trepidatiile in caroserie, eu zic sa verifici pompa de servo si caseta de servo poate face prea mare presiune, poate nu are presiune deloc etc...
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]()
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Salutare! In primul rand m-am cam saturat de problemele astea care apar tocmai atunci cand nu sunt prevazute. Nu mai inteleg nimic. Sa va spun despre ce este vorba. Ca tot omul care are servici, am vrut in aceasta dimineata sa ajung la servici cu masina. Dar mai intai trebuie sa spun ca ieri, adica Duminica, am fost pe la Roman, in fine nu prea conteaza asta. Ce conteaza este ca atunci cand am vrut sa alimentez la PECO, iarasi aceeasi problema dupa luni si luni de zile, adica nu a mai pornit, si asta inseamna ca nu a mai invartit electromotorul ca sa porneasca. Am impins-o pana la urma gratie unor ajutoare de la pECo de acolo, si a pornit. Bine, bine am zis, facea si inainte cam 1-2 ori pe luna, in functie si de regimul de mers, si e posibil sa faca si acum, asta e, suport si asta. Oricum daca o lasam 10 minute pornea fara nici o problema, dar eram la peco si nu puteam sa stau pur si simplu 10 minute acolo. Asa ca am pornit in IASI, am ajuns si am oprit sa las un pachet la un prieten, am oprit motorul, bineinteles nu a mai pornit. Am rezolvat-o in schimb, a mai chemat el un vecin ceva, si am impins-o si pana la urma a fost ok, ca a pornit in 2 metri. Am parcat-o in fata blocului, si supriza azi dimineata nimic, nimic si iar nimic. Ceea ce inseamna ca e o problema grava, pentru ca pana ca acum, dupa o zi pornea sigur. Acum nu mai am ce sa fac, asta in conditiile in care electromotorul este schimbat in februarie, si prin iulie cand tot asa facea, am schimbat si cablurile. As vrea un sfat. Si mai e problema 2, care de fapt vroiam sa o postez azi pe forum. De ce cand virez pe loc, la dreapta de volan, am trepidatii in caroserie. Nu conteaza cat de tare virez, pentru ca in momentul in care sa zicem ca rotile sunt virate complet dreapta, si trag doar un pic de volan stanga, trepidatiile dispar. In plus atunci cand virez dreapta de volan, in mers sau cand stationez, si motorul are un zgomot ca si cum ar fi supraturat. Nu mai zic ca atunci cand merg cu o viteza decenta sa zicem de 100 KMH, si am o curba la dreapta, si nu conteaza cat de tare trag de volan, motorul se aude supraturat, adica huruie si am trepidatii in podea. Deci in concluzie, nu conteaza daca este in mers sau pe loc, aceste "huruieli" ca sa le spun asa, sunt atunci cand trag dreapta de volan. Si se amplifica in functie de viteza. Numai bine. problema cu pornitul am avuto si eu(inka mai este). Masina nu vrea porneasca dupa un drum mai lung. De fiecare data cand plec la bunicamea(Tecuci,~180 km), ajung acolo, o opresc a doua zi nu mai porneste!!! Trist e ca pot impinge pana imi rod calcaile k tot nu porneste !!!! Problema la mine se rezolva punand alta baterie, schimb bateria porneste unsa la sfert d cheie,o las mearga 3 minute, pun iar bateria mea si merge ![]() ![]() ![]() nush ce sa zic...carbunii i`ai schimbat ? -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
cand virezi total pe loc se aude un fel de fasait la un moment dat?
vibratiile in caroserie exista doar pe loc sau doar cand se misca masina? nu atinge cumva roata cand e virata, nu? This post has been edited by ve: Oct 16 2006, 10:00 AM -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Mda, asta cu bateria nu am incercat-o. Nu prea am cum sa o fac. Carbunii sunt schimbati, de cand am cumparat masina. Practic a fost prima investitie care am facut-o.
Si doi referitor la a doua problema. Nu conteaza daca este in mers sau pe loc stationata. Vibraiile si huruielile se aud de la MOTOR,deci motorul huruie si se simt apoi in caroserie, si doar atunci cand e virat volanul spre dreapta, nu conteaza cat si 5 grade la dreapta, si gata inecepe huruitul. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
si doar atunci cand e virat volanul spre dreapta, nu conteaza cat si 5 grade la dreapta, si gata inecepe huruitul. Inca n-am citit tot postul tau cel mare, dar de cateva zile simt si eu ce zici aici. In timp ce pisc de volan spre dreapta, huruie/troncane slab ceva pe-acolo. Din cate am observat masina ta mai are un huruit care se manifesta si la mine, cel mai probabil provocat de cutie. Am schimbat rulmentul de presiune si inca unul mic dintre priza si vibrochen, dar tot face. Se aude mai tare la cald, ceea ce ma duce cu gandul la uleiul din cutie => rulment in cutie dus. Cand apas ambreiajul huruitul dispare. Am mai citit putin ![]() In legatura cu prima problema: tot asa am patit si eu, pana n-a mai pornit deloc, decat impinsa. Facea un mic tzac si-atat. Am schimbat starterul de pe electromotor si merge brici. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca am aflat cauza troncanelii care apare cand trag de volan dreapta:
un surub care fixeaza capacul de protectie de sub ambreiaj (il prinde pe motor) atinge bara de conexiune. Face urat mai mult la pornire cand motorul tremura mai tare. De ce s-a facut auzit doar de o saptamana incoace? Pentru ca am schimbat bucsa de semicaseta. Ca urmare bara de conexiune s-a ridicat la pozitia ei normala. Problema e ca am tamponul din dreapta motorului dus. O sa-l schimb si cred ca scap de problema, motorul ridicandu-se astfel cu 1-2 cm. Din cate stiu tamponul respectiv era chiar mai varza la masina ta, deci e foarte posibil sa scapi si tu de belea daca-l schimbi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Sa vezi ce usor o sa fie sa gasesti tampon de diesel
![]() Cand cautam eu asha ceva nu prea am gasit. Din fericire mi-am dat seama la timp din ce era tremuratul si nu le-am mai schimbat. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
pt TiL: am trimis un PM pe adresa ta.
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Intr-adevar, nu sunt disponibile in tara. Variantele sunt: un producator italian sau originale. Am comandat originale si vin intr-o saptamana. 1,1 sau 1,3 mil bucata nu stiu exact. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
unde ai comandat?
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Nush ce sa zic cu rulmentul de la cutie... Eu la 524d e28 am schimbat in aug un rulment de la cutie.... si tacanitul tot se auzea... adic ala era rau, avea o ureche rupta, dar de tacanit tacane, am fost la unu cu cutii de viteze, care a reparat cutia la tata la Golf4, si mi-a spus ca majoritatea cutiilor de bmw, au uzura la cutie... mi-a aratat dupa ce a dat-o jos, ca misca priza... sau asa ceva, si mi-a pus ulei romanesc, si suna mult mult mai putin... decat mai rar suna.... Incercati si voi romanesc, atat ca atunci cand pornesti la rece intra greu intr-a doua...
dar la mine mai bine greu a 2-a decat sunet nesuferit constant.... Apropo., la mine cand stau la semafor se scutura masina asa de parca am woofer:D si cred si eu ca ar fii tampoanele, dar nu ma complic sa le schimb... De pornit, verifica si daca incarca destul, ca la mine in sept... s-a cam stricat releul incarca decat sub 11... si cu putina bunavointa de releu de DACIE, acu merge ft bine(si cu baterie noua) -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cam aceeasi parere aveam si eu despre tampoane, dar cand am vazut ca-mi pot face varza bara de conexiune (la directie) m-am razgandit. Motorul e lasat din cauza tamponului uzat, sta pe bara de conexiune (center link?) si trepideaza pe ea. Imi schimb urgent tamponul buclucas si cat de curand pe cele de la cutie care nu prea erau intregi. Si la mine joaca priza, dar cred ca e normal in anumite limite. Intr-adevar, rulmentul de pe priza, din interiorul cutiei e suspectul. Acum merg cu un ulei care nici n-a auzit de catalogari internationale. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Am mai observat o chestie, ciudata pot sa-i spun!
Cum se manifesta? Ceva in genul: "daca accelerez si urmeaza sa intre turbina, nu conteaza treapta de viteza in care sunt, deci orice treapta de viteza, iar motorul se afla in sarcina, deci masina merge cu alte cuvinte, mi se intampla ca aud un suierat, la inceput incet apoi in functie de turatia motorului, si apoi din ce in mai tare, apoi un ultim suierat ca si cum un furtun s-ar sparge, sau ceva de genul se da drumul la presiune" Problema e ca se aude dinspre pedalele de acceleratie, frana respectiv ambreiaj. e ca si cum la benzinare ar da acele frumoase rateuri, nu stiu cum sa zic. Deci din cate am vazut eu, ca sa concluzionez, atunci cand turbina este in functie, si masina trage ok, dintro-data parca am o rasuflare de aer, ca si cum s-ar fi adunat aer sub presiune, si apoi se sparge vreun furtun ceva. Daca am spus numai prostii, sau vi s-a intamplat si voua, va rog sa ma lamuriti. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dupa experienta asta servofrana mai ajuta? Poate ca iti scapa aer pe la furtunul care face depresiune. Sau poate chiar e dusa membrana...
Ca sa vezi daca problema-i legata de servofrana, deconecteaza furtunul care instra deasupra capacului culbutorilor si incearca sa-l faci sa pufneasca asa cum face de obicei. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 01:29 AM |