![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand
![]() E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare ![]() Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot ![]() Nu vreau sa o dau pe bucati... In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
super naspa... spor la vanzare.... greu cand vezi copilul botit...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() a ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 545 Joined: 1-November 05 From: a Member No.: 83 Car: a Engine: a ![]() |
imi pare rau ca s-a intamplat asa , cred ca citisem in alta parte cum ca masina ar fi fost refacuta curand.......daca e asa , mare pacat |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (Viper05) imi pare rau ca s-a intamplat asa , cred ca citisem in alta parte cum ca masina ar fi fost refacuta curand.......daca e asa , mare pacat
da, masina fusese reparata totoal la puntea fata...bucse, pivoti, bielete, brate, amortizoare...toate noi...cca 25mil ROL...in aprilie anul asta... Si mie-mi pare ffff rau pt banii si sufletul investit...dar eu ma bucur si-i multumesc lui Dumnezeu si firmei BMW pentru ca, desi masina arata ca in foto...eu arat ca si cum nu s-a intamplat nimic...desi m-am simtit ca un manechin dintr-un crash-test... ![]() ![]() Masina nu o descompletez...o dau cu alarma, inchidere centralizata total (inclusiv portbagaj si rezervor), acumulator, roata de rezerva, radiocasetofon kenwood modificat (fata sus, in locul aeratoarelor, si mecanica la locul ei..jos), telecomanda pe volan -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Am uitat esentialul...pentru un contact rapid cu mine...
YM: ulybmw mobil: 0722434001 Daca aveti un E34 si vreti E28-ul + o diferenta...sunt deschis la aceasta optiune ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nasol... cum s-a intamplat? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
Si mai trist, pagubele sunt destul de serioase. Parerea mea personala (m-as bucura sa fie infirmata de realitate) este ca nu vei putea sa vinzi masina, in starea in care este, pentru o suma de bani rezonabila. Probabil ca ai doar doua variante, pentru a recupera cat mai mult: - fie o repari, sperand ca dupa aceea sa o poti vinde cu cel putin EUR 2000; - fie o dezmembrezi - este posibil ca, pe bucati, sa obtii mai mult decat intreaga, in starea de acum. Ca observatie colaterala, faptul ca un accident practic anuleaza valoarea masinii este principalul motiv pentru care investitiile intr-o masina veche trebuie facute ponderat. Sau, in cazul in care se investeste din greu, trebuie asumat riscul pierderii cvasi-integrale a investitiei. In situatia asta sunt si eu. Un accident mai serios, si practic am aruncat totul pe geam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (Robert) Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
Si mai trist, pagubele sunt destul de serioase. Parerea mea personala (m-as bucura sa fie infirmata de realitate) este ca nu vei putea sa vinzi masina, in starea in care este, pentru o suma de bani rezonabila. Probabil ca ai doar doua variante, pentru a recupera cat mai mult: - fie o repari, sperand ca dupa aceea sa o poti vinde cu cel putin EUR 2000; - fie o dezmembrezi - este posibil ca, pe bucati, sa obtii mai mult decat intreaga, in starea de acum. De reparat nu poate fi vorba...pt ca oricum vroiam sa o dau...si daca o repar, ceva pe la 1000euro ma duc....si oricum la revanzare nu scot mai nimic...si mai ramane varianta dezmembrare...o sa incerc la un cateva centre de dezmembrari sa vad ce-mi ofera aia pe ea...daca nu...deschid eu centru de vanzari in fata blocului..poate dupa Sf.Maria....deja am comenzi pentru portiere, cutie de viteze, bord, husele de pe scaune ![]() Chestia cea mai dureroasa e ca-i stransesem fiecare surub cu mana mea, stiam instalatia electrica, toate modificarile aduse de mine....etc....si mi-e greu psihic sa o desfac...dar speranta ca poate altfel nu o schimbam....cert e ca daca nu era bmw...in conditiile date eram...altfel..nu intreg RECOMAND tuturor, mai ales BMW-listilor (avand in vedere ca sunt masini puternice, sportive) sa poerte CENTURA DE SIGURANTA...nici un air-bag nu va tine cum tine centura...eu am contuzii(vanatai) pe coapse de la cat de tare m-a tinut centura in scaun la impact.... QUOTE (Robert) In situatia asta sunt si eu. Un accident mai serios, si practic am aruncat totul pe geam.
Sorry pt tine...nici sa o dezmembrezi nu ai mai putut...sa-ti alini suferinta? De fapt, ceea ce e mai important e viata umana...m-am convins si eu in urma acetui accident al meu..ma bucur ca sunt ok, sunt mahnit ca s-a intamplat asa, mai ales ca cu doar cateva zile in urma fusesem la munte si masina se comportase excelent...si pe autostrada, si pe serpentine....dar daca un E28 din 1987 a fost atat de bun....ma gandesc ca un an mai nou de fabricatie aduce plus de confort si siguranta..... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Robert nu a ajuns in situatia, asta, spunea doar ca "are morcovul", ca o poate pati.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (TiL) Robert nu a ajuns in situatia, asta, spunea doar ca "are morcovul", ca o poate pati.
Am inteles...am luat viitorul temerii lui drept trecut ![]() Nu va doresc asta, pt ca nu e de bine...pt intelect...cu fizicul nu am avut nici o zgarietura datorita centurii, dar de la BMW la mersul pe jos e cumplit... ![]() Ma bate gandul sa o repar...dar asta inseamna sa nu mai trec de etapa E28 spre E34 sau altceva...ceea ce nu-mi place..asa ca raman pt vanzarea E28-ului.... In cateva zile ma hotarasc daca procedez la dezmembrarea masinii...si atunci o sa postez aici intentia si o lista cu piese si eventuale preturi ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Am ajuns la un ultim pret... 1000euro, inclusiv instalatia de gpl de pe ea...numai instalatia poate fi data cu cca 200-300euro...
Sau varianta2...vrea cineva instalatie gpl pt injectie multipunct cu 4 cilindri? Are reviziile la zi si cca 2 ani de cand a fost montata si unde a mers fara probleme ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Daca o sa o dezmembrezi, vreau si eu cheder parbriz fatza+spate, si ornamente de pe usa. si poate daca ma mai gandesc imi mai amintesc ceva...
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
1.Nu cred ca o voi dezmembra pt ca nu am unde sa depozitez ditamai masina
![]() 2.portierele le dau cu tot cu ornamente, geamuri, macarale, manere de macarale, fete interioare, cotiera... 3.chederele de parbriz...e posibil, pt ca parbrizul e crapat in partea de jos...dar nu promit pt ca daca-i scot parbrizul...am compromis interiorul ![]() 4Luneta nu cred ca o ia nimeni fara chederul aferent ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
PS: am dat cca 25 milioane ROL pe amortizoare, bucse, brate, pivoti... noi noute cu factura la cumparare, schimbate in aprilie, adica acum cca. 5.000km Cred ca pot fi luate fara probleme si puse pe alt E28... ![]() Uleiul la cutia de viteze si diferential schimbat cu Castrol API GL 4 in iunie -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Imi pare sincer rau de cele intamplate.
Ma bucur ca ai ajuns sa scrii cele intamplate, si ca ai scapat cu bine din toate acestea. E un singur lucru, care ma macina, ca sa spun asa, si anume faptul ca eu sunt momentan in situatia ta, de dinainte de schimbul a tot ce inseamna componente fata (directie, bucse, amortizoare, curele etc.). Ma gandesc dupa ce fac acest schimb, sunt sanse sa.... Poate e mai bine sa o las asa, sa ma uit la ea (E28), de sus de la balcon, ca oricum nu merg cu ea, dar macar e intreaga. In fine, sa speram ca nu. Am vorbit cu user_ul iNTERCEPTOR de piese pt. E28_ul meu, si sper sa o rezolv cu el, dar ma gandeam ca daca, nu fac toate tranzactiile cu el, sau mai trebuie sa completez cu piese pe care el nu mi le poate aduce, as putea sa cumpar de la tine? In principiu, pe mine ma intereseaza tot ce inseamna FATA, SPATE(bucse, amortizoare, flanse, placute frana, directie). As putea sa cumpar de la tine? Se potrivesc multe din piese. daca nu chiar toate. p.s. am discuri pe spate! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
1.Repet...nu o dezmembrez de piese importante care mi-ar imobiliza-o in fata blocului...daca apuc sa-i scot mecanismul de pe o roata...nu mai misca nimeni o tona si ceva de fier...
2.In principiu, si chiar asta intentionez, vreau sa o dau intacta...nedemontata...sa poata fi urcata pe o platforma sau tractata... Pe spate am sistemul clasic cu saboti...a fost un model mai usor (1160kg) si nu a necesitat frane speciale pe disc pt spate ![]() Cine vrea sa o ia cu totul de la mine, inca e inmatriculata, se poate repara (dar eu nu mai am dispozitia si banii necesari, cel putin pentru moment), daca nu, sa-i ia piesele...dau si factura la piese...mai ales ca amortizoarele au garantie ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Stiu cum te simti, ca eu am dat cu spatele intr-ul stalp in Martie, exact dupa o luna dupa ce am facut reparatie capitala...vopsit etc... si imi vinea sa plang!!!!! serios... nu radeti aproape am plans! Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
Urata treaba asta...dar cel mai important e ca nu sunt victime...cat despre reparatii capitale si accidente la scurt timp dupa....nu mai zic nimic...Am stat acum 2 ani fara masina aproape 3 luni.........am vopsit-o,am aranjat-o mergea totul perfect.Ultimii 100.000 lei vechi am bagat benzina sa o aduc acasa...eram in culmea fericirii...in drumul spre casa (service-casa) mi-a sarit o roata.. ![]() -------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
iulian, daca vrei e34 mai departe, se vinde cel care a fost al meu. un 520i din 1988. MAD poate ne ajuta cu mai multe detalii de actualitate, fiind prieten cu actualul proprietar. eu pot sa iti spun doar cum era cand l-am dat: minunat !!
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.
Sunt in culmea fericirii la ideea ca cineva o ia pentru a o repara ![]() Pretul este tentant pentru ca, sincer, moralul meu cere sa merg mai departe....nu suport sa stiu BMW-ul imobilizat in spatele blocului ![]() ![]() ![]() Pai sa detaliez... -10mil pt indreptat fata, lonjeronul, capota schimbata, contra-aripa, aripa dreapta(o am eu), fata aranjata, bara fata -12mil pt vopsitorie...vopsit complet -cateva mil pt reparatii la motor (radiator, ventilator, suporti motor, suporti cutie de viteze-erau pe lonjeron si s-au rupt cand lonjeronul s-a indoit) Total aproximativ 1000euro am zis eu...in mare cu berile de la sfarsit ![]() Cu platforma as putea sa intreb si eu ca am prieteni care merg dupa masini prin zoina Clujului si merg spre tine cu platforma goala pentru a se intoarce cu ea cu alte masini... La motor...ce am observat eu: capacul la delcou spart, radiatorul, ventilatorul...o sa ma uit si la pompa de apa sa vad in ce stare e...pe sub ea nu curge ulei, cutia de viteze si diferentialul nu au fisuri...m-am uitat cand am urcat-o pe platforma ![]() ![]() ![]() Inca o data spun ca am petrecut momente foarte bune, tehnic vorbind, alaturi de aceasta masina...poate de aceea nici nu agreez ideea dezmembrarii ei...mai ales ca-i stiu aproape fiecare surub....asta din cauza ca sunt cam chitibusar si mi-a placut ca masina mea sa fie impecabila ![]() O sa revin cu foto din interior si din alte unghiuri posibile... ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Stiu cum te simti, ca eu am dat cu spatele intr-ul stalp in Martie, exact dupa o luna dupa ce am facut reparatie capitala...vopsit etc... si imi vinea sa plang!!!!! serios... nu radeti aproape am plans! Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.
Ma bucur sa vad ca cineva o ia si pentru a-i reda calitatile manevriere de alta-data...nu numai pentru a lua de pe ea una sau alta ![]() Oricum nu ma grabesc sa o dezmembrez...dupa cum ti-ai dat seama, detest acest lucru, psihic vorbind..ca fizic nu mi-e greu sa iau trusa de scule si sa ma apuc sa scot o usa, un parbriz etc... Am lasat-o la acest pret tentant pentru ca psihicul meu nu vrea sa o mai vada in spatele blocului....si pentru ca vreau sa merg mai departe...oricum eu inainte de accident o scosesem la 2500euro la vanzare...si aveam 2 ofertanti, dar pt toamna ![]() Detaliez putin pretul cerut pentru reparatii: -10mil ROL pentru tablarie (indreptat lonjeron, contra-aripa, capota-schimbata/indreptata, aripa fata dreapta-o am eu, alte table prin interior, bara fata, suporti motor si cutie) -12mil ROL pentru vopsitorie - vopsit total -cateva milioane ROL pentru reparatii motor (radiator, ventilator, vasco-cuplu, capac delcou..maruntisuri) Costul reparatiilor e exprimat in lei vechi ![]() Pana la 1000 euro am rotunjit eu cu berea de dupa reparatie ![]() Acum depinde de fiecare unde-si face aceste reparatii. Daca mai pui si tu mana...se reduce costul...eu nu am dotarea necesara ca ma apucam eu de tinichigerie...cat sa ma misc cu ea..ca tare greu e pe jos ![]() Referitor la platforma...am si eu un prieten (care de altfel m-a ajutat si acum sa o mut de la locul accidentului la meseriasi si apoi in spatele blocului) care are drumuri prin zona Cluj...merge cu platforma goala si aduce de acolo masini pt parcurile de SH din Constanta...vb cu el despre o eventuala mutare...vb de pret... ![]() Foto o sa revin cu interiorul, portbagajul, alte unghiuri din afara daca vrei ![]() Repet ce am mai sustinut si mai sus, nu o dezmembrez, pentru ca nu am loc unde sa o feresc de intemperii si hoti, si pentru ca nu-mi place ideea de a o dezasambla......de aceea nu am radiat-o, pentru ca masina, dupa parerea mea, merge reparata ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (barrriton) iulian, daca vrei e34 mai departe, se vinde cel care a fost al meu. un 520i din 1988. MAD poate ne ajuta cu mai multe detalii de actualitate, fiind prieten cu actualul proprietar. eu pot sa iti spun doar cum era cand l-am dat: minunat !!
Vreau cu cea mai mare putere un E34...dar cu un motor in 24 valve, dotari de exceptie...adica AC, ABS, geamuri + trapa electrice, computer de bord...maruntisuri pe care am fost pe cale sa le pun la E28...pana inainte de accident...manole74 stie cel mai bine despre ce vorbesc ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Eroarea computerului meu m-a facut sa pun doua raspunsuri continand aceeasi idee
![]() De, tehnica din ziua de azi ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Mersi.
Astept pozele, si ma pregatesc sa vad, ideea cu platforma goala spre cluj e superba, si eu ma gandeam la un prieten cu care am mai fost dupa masini, dar trebuia sa platesc destul de mult. M-ar tenta pentru ca e mai noua cu vreo 3 ani decat a mea care e din 84, are motor pe benzina si gaz daca bine am inteles, si a fost in stare ft buna, o sa scap putin de taxe, fata de 2,5 d cu 80si ceva de cai si o gramada de taxe. Asa ca in cazul in care o sa o cumpar am sa il vand pe al meu. Ce parere aveti cu cat o sa vand un e28 din 84 motor diesel simplu in stare ft buna, caroserie revopsita total, si schimbat aripi, segmenti de aripi si tablarie si tot, cu putin defect remediabil la trapa, de care eu nu am mai avut rabdare, eventual schimbat cruce volan, si reglat caseta de directie, in rest in stare de la buna spre ft buna, adica am fost odata in germania si odata in Olanda cu ea anul acesta dupa ce am refacut-o. Iulian... care era starea caroseriei inainte de accident? A mai fost accidentata mai grav, are rugina? E caroserie originala sau a fost recarosata? Acte in regula? Cum se rezolva reparatia ca acolo unde e lovitura e si seria masinii... Oare nu vor comenta la RAR? Astept pozele, dar ideea e ca mai degraba bag 1500-2000 intr-o alta masina decat sa mai pun kit de M 7-800 euro si jante noi 900-1000 euro pe a mea... si e tot doar o masina cu valoare de una... Poate va primi masina ta instalatia de AC pe care am cumparat-o, ...sau poate o sa o vand... ca sa nu mai modific????? :paranoid: Sa vedem, ca se pare ca mi se schimba putin planurile.... Apropo care era consumul pe gaz aproximativ? -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 101 Joined: 20-July 06 From: BUCURESTI Member No.: 390 ![]() |
Parerea mea ar fi s o iei pe a lu IULIAN :unibrow:
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) Mersi.
Astept pozele, si ma pregatesc sa vad, ideea cu platforma goala spre cluj e superba, si eu ma gandeam la un prieten cu care am mai fost dupa masini, dar trebuia sa platesc destul de mult. M-ar tenta pentru ca e mai noua cu vreo 3 ani decat a mea care e din 84, are motor pe benzina si gaz daca bine am inteles, si a fost in stare ft buna, o sa scap putin de taxe, fata de 2,5 d cu 80si ceva de cai si o gramada de taxe. Asa ca in cazul in care o sa o cumpar am sa il vand pe al meu. Ce parere aveti cu cat o sa vand un e28 din 84 motor diesel simplu in stare ft buna, caroserie revopsita total, si schimbat aripi, segmenti de aripi si tablarie si tot, cu putin defect remediabil la trapa, de care eu nu am mai avut rabdare, eventual schimbat cruce volan, si reglat caseta de directie, in rest in stare de la buna spre ft buna, adica am fost odata in germania si odata in Olanda cu ea anul acesta dupa ce am refacut-o. Iulian... care era starea caroseriei inainte de accident? A mai fost accidentata mai grav, are rugina? E caroserie originala sau a fost recarosata? Acte in regula? Cum se rezolva reparatia ca acolo unde e lovitura e si seria masinii... Oare nu vor comenta la RAR? Astept pozele, dar ideea e ca mai degraba bag 1500-2000 intr-o alta masina decat sa mai pun kit de M 7-800 euro si jante noi 900-1000 euro pe a mea... si e tot doar o masina cu valoare de una... Poate va primi masina ta instalatia de AC pe care am cumparat-o, ...sau poate o sa o vand... ca sa nu mai modific????? :paranoid: Sa vedem, ca se pare ca mi se schimba putin planurile.... Apropo care era consumul pe gaz aproximativ? Caroseria e cu vopseaua originala, exceptie aripile fata unde a fost revopsita in urma unor mici acrosari si o portiera din spate stanga. Nu are rugina, masina a fost pastrata in garaj cativa ani buni, a fost masina de duminica. Deasupra stopurilor si sub chederul de la portbagaj are putina rugina, in rest e ok. Usa din spate stanga a fost atinsa (unul din cei doi proprietari anteriori ai mei (masina a avut 3 proprietari romani si un grec) a plecat cu masina, nestiind ca una dintre usile din spate e deschisa...i-a inchis-o un copac pe langa care a trecut...eu de aceea am si luat cele 4 usi pe care le am la boxa suplimentare() nu mi-a vandut numai una...ci tot setul ![]() ![]() Caroseria e originala, nu e recarosata, actele sunt OK, inclusiv verificarea a fost facuta pe bune. ![]() Reparatia se rezolva prin decuparea contra-aripii pana aproape de serie si prelungirea acesteia cu o alta contra-aripa...sau indreptarea acesteia vechi - asa cred eu...nu am notiuni de tinichigerie sa stiu daca se indreapta sau se schimba contra-aripa ![]() Instalatia de AC se potriveste, pt ca pe motor am observat ca pe fulie mai e loc de o curea...si loc langa motor pentru compresor...si eu am cautat AC dar nu am gasit.. ![]() ![]() ![]() Consumul pe benzina era de cca 10litri, pe gaz 11-11.5litri (12.5 iarna), asta in conditii urbane...in extraurban, autostrada (cu 140km/h) si afara (cu cca 100km/h) aveam cam 8 benzina si 10 gaz. Demarajul pe benzina de la 0 la 100km/h - 13secunde, pe gaz - 22 secunde ![]() Specifica-mi cam ce foto ai vrea...ca nu stiu cam ce te intereseaza ![]() Momentam am jenti de tabla pe ea...dar la vanzare vor fi puse jentile de aliaj...nu le pun pe masina sa nu tenteze pe cineva ![]() In iarna nu am avut probleme cu pornirea aproape niciodata (doar cand nu mai vroia bateria...dar si atunci mergea impinsa in 10 metri...singur o porneam...cand prindea inertie...pornea singura ![]() Ulei am avut castrol, cand am luat-o acum 6 ani si 80.000 km i-am pus dura-lube...apoi mi s-a parut ca nu merge motorul bine si am trecut pe havoline 15w40, schimbat la maxim 10.000km. -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Ok. Am destul de multe dovezi ca masina este o masina care a fost buna. Sper ca nu o sa am complicatii cu motorul la reparatii. Sper sa nu aiba avarii. As vrea o poza din spate, ceva din interior, tapiterie, scaune, mocheta???, si inca o informatie,,, diferentialul si cutia sunt originale? DIn motor nu curge ulei, sau nu a curs? SI in ce ai dat de s-a lovit asa fatza? Daca a fost autovehicul ala ce a patit dupa o lovitura zdravana de BMW? Cred ca voi veni sa o vad sapt viitoare cand ajung acasa.
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) Ok. Am destul de multe dovezi ca masina este o masina care a fost buna. Sper ca nu o sa am complicatii cu motorul la reparatii. Sper sa nu aiba avarii. As vrea o poza din spate, ceva din interior, tapiterie, scaune, mocheta???, si inca o informatie,,, diferentialul si cutia sunt originale? DIn motor nu curge ulei, sau nu a curs? SI in ce ai dat de s-a lovit asa fatza? Daca a fost autovehicul ala ce a patit dupa o lovitura zdravana de BMW? Cred ca voi veni sa o vad sapt viitoare cand ajung acasa.
Diferentialul si cutia sunt originale, doar ce le pusesem (in aprilie) ulei nou ![]() ![]() Din motor nu a curs si nu curge ulei. Am intrat intr-o platforma satationata de carat marfa prin port ![]() Ala nu a patit nimic, pt ca acolo unde am intrat eu era o intaritura speciala din fier masiv care apara rotile de marfa carata ...cred ca se vede din foto...daca nu, postez o foto cu respectiva platforma Te astept sa o vezi...daca nu o dau pana atunci...ca am dat anuntul si la ziare.. ![]() Pana acum am fost sunat numai pentru dezmembrare...cutie, usi, bordul complet, luneta ![]() ![]() P:mi s-a oferit pe instalatia gpl 250 euro...dar te astept pe tine...daca nu-ti place masina...ii dau drumul la dezmembrarea gpl-ului ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Ok O cumpar! Raspuns final. Ajung in tzara pe Marti noaptea, si daca o sa reusesc o sa ajung la tine pe Miercuri. Vin cu banii. Sa nu o dai ca te blagoslovesc daca o dai te blagoslovesc ca mi s-a pus pata pe ea sa o iau. Te rog vorbeste cu aia cu platforma ca am la cine sa dorm acolo pana pornesc astia inspre nordul tzarii. Si vezi poate ai vreun prieten sa fie mai ieftin. Vin cu banii, o vreau cu tot ce ai spus... gpl-ul il vreau nu vin sa negociez pretul, iti aduc 1000 euro si gata. sa n-o dai ca ma supar
![]() ![]() -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) Ok O cumpar! Raspuns final. Ajung in tzara pe Marti noaptea, si daca o sa reusesc o sa ajung la tine pe Miercuri. Vin cu banii. Sa nu o dai ca te blagoslovesc daca o dai te blagoslovesc ca mi s-a pus pata pe ea sa o iau. Te rog vorbeste cu aia cu platforma ca am la cine sa dorm acolo pana pornesc astia inspre nordul tzarii. Si vezi poate ai vreun prieten sa fie mai ieftin. Vin cu banii, o vreau cu tot ce ai spus... gpl-ul il vreau nu vin sa negociez pretul, iti aduc 1000 euro si gata. sa n-o dai ca ma supar
![]() ![]() Te astept...insa e o mare problema... Trebuie sa ma duc la ziar sa-mi dea inapoi banii pentru ca eu am platit cateva anunturi ![]() ![]() ![]() K, nici o problema, te astept, intre timp o sa strang de pe la boxa tot ce e al masinii sau pentru masina e28 si sa le pun in portbagaj, sa nu stau atunci sa le caut sau sa uit ceva... Intre timp o sa pun o intrebare referitoare la platforma pana in Cluj...pret, cand se poate deplasa..etc... Daca stai cateva zile la mare, poate rezolvam si cu radierea numerelor de CT, ca sa nu mai fii nevoit sa faci un drum incoace...asta daca esti hotarat intradevar sa o iei si-ti place masinuta... Imi va face placere sa vin sa te vizitez la Cluj, desi nu am pe nimeni pe acolo (in afara de ex-masina) sa o vad din nou in stare de functionare ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Completari...trapa e electrica (foto e mai veche de 2 luni de cand am montat trapa
![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Revin cu amanunte..am gasit platforma, costa 100euro pt 2 zile cat estimez ca va dura transportul....dar nu am cap-tractor...adica am numai platforma, nu si masina care o tracteaza...
Am mai gasit transport si in alte parti..si mi-a propus numai 2000 RON... Conditia pe care mi-a pus-o prietenul asta al meu cu platforma a fost sa conduc eu masina care va tracta...altfel nu-mi da platforma...si, binenteles..sa o aduc intacta inapoi.. Eu o sa caut o masina pe care sa o folosesc la transportul dus-intors..dar daca la tipul asta nu am gasit...sunt cm slabe sperantele... Ideea e sa gasesc ceva de aici din CT, ca sa nu aduci tu ceva din CJ, sa faci 2 drumuri dus-intors si sa te usuce de bani...ca nu e bine ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Ok. Informatie noua.
![]() -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
din pacate inteleg situatia...
de cind mi-am luat 325ix(visul meu din ultimii 20 ani) am zilnic parte de reprosuri, scandal etc. cind cumpar piese sau o repar...(hirb, caruta, tigaie- uite ceilalti au masini noi - octavia , golf, a3, astra...-doar un nebun umbla cu vechitura asta..) apoi ironiile vecinilor(loganisti)- repari la m3? e dificil in conditiile din ro sa mentii o masina veche in stare buna- oricum parca toti vor sa-ti puna bete in roate... pacat pacat :crybaby: |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
:crybaby: cate telefoane nu am primit de la anunturile din ziar si i-am refuzat...
![]() ![]() ![]() ![]() Imi pare bine sa confirmi chestia cu cocosul ce canta in casa :finger: iti doresc numai succese in fata ta...bafta Poate ne-om vedea vreodata sa vb si fata in fata...nu numai off-line aici sau prin telefon... Mergem mai departe... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Sincer imi pare foarte-foarte rau. Exact asa am patit si eu, am crezut din toata inima ca-l voi putea lua, pana mi-a luat piuitul... DAp... Nu am ce comenta, mai ales ca am deja unua veche dupa care primesc reprosuri exact cum spunea iulian325... toti rad de mine ca ce masina veche am... inafara de cativa cunoscatori, care se mai mira ca are inca linii drepte masina... Apropo, acu sta masina in service la schimbat rulmentul de presiune, si s-ar putea sa am probleme cu priza de la cutie... :crybaby: Daca o sa ajung pe la mare am sa te sun sa vorbim. Dar anul asta nu prea mai am sperante...
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (iulian518i) cate telefoane nu am primit de la anunturile din ziar si i-am refuzat... asta e daca ne incredem in promisiuni... naivul din mine a primit inca o palma
Iulian, e normal sa fii frustrat, atunci cand se anuleaza un deal aproape sigur. Totusi, eu cred ca 84HOT a fost sincer, iar motivatia lui este cat se poate de pertinenta: este absolut normal ca, intr-o familie, sa iei deciziile importante de comun acord cu sotia. Pe de alta parte, din faptul ca ai primit atat de multe telefoane la anunturile din ziar, trag concluzia ca vei gasi foarte usor cumparator pentru masina, deci nu ai de ce sa-ti faci probleme. Ar fi fost intr-adevar ingrijorator daca 84HOT era singurul tau cumparator potential - dar, din postul tau de mai sus, rezulta in mod evident ca nu este cazul. In fine, o concluzie universal valabila: atunci cand ai ceva de vanzare singurul principiu care se adopta este primul venit, primul servit. "Rezervarile" se fac numai cu plata unui avans. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Omul daduse si telefon din Germania...sau de unde o fi fost...si m-a asigurat ca nu vor fi probleme...dar socoteala de acasa si cu cea din familie...nu s-au potrivit...Am mai scazut pretul la ea...900euro...sunt curios cu cat o sa o dau pana la urma
![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 33 Joined: 20-August 06 From: Piatra Neamt Member No.: 427 ![]() |
Pacat de masina. Chiar daca este veche, o cunosti si eu as zice ca ar tb. sa o repari!
sa presupunem prin absurd ca iti cumperi un E 34 super, dar oricum ceva nu o sa-ti placa si vei fi nevoit sa investesti. Banii necesari investitiei in timp se observa, asa ca parerea mea, indiferent de ce zic ceilalti, merita sa o repari si sa o pastrezi pt. tine! Am simtit si eu acest sentiment cu o masina ( nu BMW) si pe care am reparat-o. Nu m-am indurat sa o vand accidentata stiind cat suflet am pus la reparatiile executate personal. Si acum circula bine merci, chiar daca am vandut-o la cel mai bun prieten cu o valoare reala a banilor investiti. ![]() -------------------- BMW E39 530dA Touring
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
As repara-o...dar eu vreau sa merg mai departe, spre E34...pentru ca oricum vroiam sa schimb masina...si consider ca daca nu fac un efort sa o schimb acum, voi mai sta cine stie cat timp cu E28-ul...ori eu nu vreau asta..
![]() ![]() repet, masina e intacta, nu are nimic dezmembrat la ea si nici nu va avea, cel putin cat timp e la mine in "curte" -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
vrei un e34, dar cu cit il iei?
si cit mai bagi dupa? crezi ca cine il vinde o face ca e prea buna masina? eu am luat 325ix-ul meu de la o ...femeie bogata; in febra achizitiei(mecanici cu care am vb au zis ca e ok) nu am 'vazut' o multime de probleme tehnice ( nu cumparati cu sufletul!), astfel cind am inceput sa desfac la ea am gasit o multime de probleme...costisitoare, in timp se face dar costurile imi aduc scandal in casa. asta e, imi asum responsabilitatea, placerea costa- intotdeauna! |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
UP acestui topic...preturi noi...1.000ron masina si 500ron instalatia GPL...sau dezmebrare, dar pe subansamble mari...cutia cu motor cu tot...etc...
-------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
UP....tare longeviv e acest topic.....suparator de longeviv...pt mine...
![]() This post has been edited by iulian518i: Sep 14 2007, 10:47 AM -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Tu vorbesti!
Chinul incepe si pentru mine de acum, desi am vb cu cineva si s-ar putea sa vand si eu ce a mai ramas din a mea. Oricum bafta la vandut! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Eu nu am dat nimic de pe ea...in sensul nefunctionariii...am dat motorasele de la geamuri si trapa...si cam atat...dar pornesc dezmembrarea cat de curand....
Ms si bafta si tie in continuare.... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]()
Post
#46
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
UP..deschid dezmembrarea incepand de acum...ma gandesc ca e cald afara si pot sa stau la masina sa dezmembrez...in decembrie cand as fi vrut eu...e posibil sa fie frig si nu se merita....
Deci, cine si ce vrea de pe masina sa spuna aici.... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
UP....nu mai sunt E28-uri pe forum...in afara de al meu?
-------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
ba da
![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
Pai si nu ai nevoie de nimic de pe E28-ul meu? Am trecut la capitolul dezmembrare...ca pana in decembrie vreau sa scap de el, inclusiv radierea..adica la fier vechi cu caroseria
![]() ![]() ![]() This post has been edited by iulian518i: Sep 24 2007, 09:04 PM -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th October 2025 - 05:14 PM |