IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Chiptuning - remapari si diagnoza via OBD !!
Rabanne
post Nov 1 2005, 02:48 PM
Post #1


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Tuningchip Romania ofera chiptuning , flash tuning si diagnoza - tester.

Chiptuning motoare benzina (Otto) non-turbo( aspirate ) - cresterile de putere se cifreaza la :

8-12% din puterea initiala a masinii, viteza maxima creste cu circa 10-15km/h, consumul de carburant scade cu 10-12% din consumul initial.

Pret: 200 - 280 euro + TVA

Chiptuning motoare benzina turbo - Cresterile de putere se cifreaza la 20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.

Pret: 250 - 300 euro + TVA.


Chiptuning motoare diesel non-turbo (aspirate) - Cresterile de putere se cifreaza la:

10 - 12% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 10 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10-12% din consumul initial.

Pret: 200 - 250 euro + TVA.


Chiptuning motoare turbo-diesel - Cresterile de putere se cifreaza la:

20-35% din puterea initiala a motorului, viteza maxima creste cu circa 15-25 km/h, consumul de carburant scade cu circa 10% din consumul initial.

Pret: 250 - 400 euro + TVA.


Chiptuning custom pentru motoare modificate substantial (axe cu came, admisie marita,injectoare cu debit marit, supraalimentare cu turbina, supraalimentare cu compresor mecanic) - Cresterile de putere se cifreaza la 35 - 80% din puterea initiala a motorului in functie de aplicatie.

Se ofera garantie 4 luni pe manopera, 1 an pe componentele utilizate si o perioada de gratie de 10 zile in care daca clientul daca este nemultumit de lucrare si performantele masinii nu s-au imbunatatit se inapoiaza integral suma platita si se reinstaleaza softul original.

Toate lucrarile sunt efectuate custom pe baza softului original al masinii, in functie de preferintele clientului, de carburantul utilizat si de destinatia masinii.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
8 Pages V   1 2 3 > »   
Start new topic
Replies (1 - 99)
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:07 PM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Deja m-a luat somu' de cand am citit titlul topicului laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:21 PM
Post #3


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58





Si ce ar trebui sa intelegem din asta?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:22 PM
Post #4


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Hai sa fim seriosi! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:26 PM
Post #5


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Daca n-ai avut norocul sa ai asa ceva pe masina , sau n-ai avut strangerea de inima sa dai banii pe asa ceva sa fii sanatos.Te rog sa-ti pastrezi parerile pt tine daca nu te intereseaza acest fenomen si sa termini cu offtopicurile.Multumesc anticipat!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:32 PM
Post #6


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP





Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?

P.S. Parerile nu le pastrez pentru mine pentru ca este un forum liber am dreptul la libera exprimare si nu cred ca am fost off-topic!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 1 2005, 06:42 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



Alexandru, te rog calmeaza-te.

QUOTE
si nu cred ca am fost off-topic!


Primele 2 posturi ce-au fost? biggrin.gif

QUOTE
Pentru mine chestiile astea se bat cap in cap:"creste puterea,scade consumu"  
Pai extra-puterea aia cu ce merge?Cu aer?


Sa stii ca asa e. Eu am chip.
Inainte sa-l pun imi consuma 17-18 in oras, acum imi ia 15-16.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:43 PM
Post #8


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Bine prietene, vad ca insisti .Nu-i nimic , iti explic cum:)
Masina ta merge pe o anumita cantitate de carburant, si o anumita cantitate de aer.Se lucreaza harta in doua locuri: part-throttle, asta insemnand ca clapeta de la admisie este deschisa la 45 de grade maxim, pozitie sesizata de TPS, iar full-throttle inseamna "blana", adica clapa este deschisa intre 45 si 90 de grade.Cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% , se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant, pentru ca la mersul urban se merge usor din cate stiu, in regim normal.Acum sa trecem la castigul de putere.Pentru aceasta se lucreaza harta la full-throttle, aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% , de asemenea se creste si avansul pentru o ardere mai buna, iar in cazul motoarelor turbo se creste putin si presiunea in turbina.Si iata cum scoatem si caii in plus.Asadar se opereaza si cresteri si scaderi insa avand in vedere ca masina in marea majoritate a regimului sau de functionare merge in regim normal (part) faptul ca s-au efectuat si cresteri ale valorilor de carburant injectate la full nu va afecta economia de carburant, si astfel masina va consuma mai putin.Ai priceput mestere atotstiutor?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:45 PM
Post #9


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Imi cer scuze! [-o<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:47 PM
Post #10


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58





Atitudine demna de apreciat:)Se accepta.Insa esentialul era sa intelegi mecanismul prin care acest fapt al chiptuningului face consumul mai mic real si cresterea de putere la fel de reala:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 06:48 PM
Post #11


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



QUOTE (Rabanne)
aici se cresc debitele de benzina cam cu 15-20%

si asta nu inseamna un consum mai mare?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 06:50 PM
Post #12


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Pai se cresc debitele la full throttle adica la blana, ori cu masina 90% din timp mergi la part throttle, adica in regim normal.Economia de carburant in aceasta perioada este suficient de mare pentru a compensa acele eventuale apasari pana la podea ale pedalei:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 1 2005, 08:15 PM
Post #13


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Stiu eu pe cineva care de cand are chip numai in blana merge cu masina. Si cred ca ii consuma ceva benzina :lilangel:

QUOTE
se mai scade si cantitatea de carburant aplicata in frana de motor si iata cum se realizeaza economia de carburant,


Scazi turatia de la care incepe ECU sa bage benzina in motor la frana de motor? Ca la a mea nu baga benzina deloc in frana de motor pana nu scade RPM sub 1300


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 08:55 PM
Post #14


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP





Pai daca in cantitatea de carburant se scade pe part-throttle in general cu 12-18% si in full-throttle se cresc debitele de benzina cam cu 15-20% inseamna ca tot cam pe acolo ajungi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 08:57 PM
Post #15


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



In fine...tu vrei sa zici ca scade consumu in mers normal...dar cum daca pui chip nu mai mergi normal... laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 1 2005, 08:59 PM
Post #16


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



la acelasi stil de mers consumul scade..

daca comparam consumul cand mergi linistit fara chip cu cel cand mergem la blana cu chip normal ca e mai mare..

PS: n-am chip de la Rabanne tongue.gif. Sa nu se creada ca ii fac reclama smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 09:46 PM
Post #17


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 1 2005, 10:18 PM
Post #18


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6





as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 10:24 PM
Post #19


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Nu vreau sa intru in polemici.Gata!
Tu esti expertul si tu stiii mai bine wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 1 2005, 10:52 PM
Post #20


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (Rabanne)
Alexandru83 cred ca are unele probleme de perceptie.Prietene: scazi cu 18% si cresti in blana cu 20%, mers normal mergi 90% din timp , 10% mergi in blana, daca de 9 ori consumi cu 20% mai putina benzina si de 2 ori cu 20% mai mult , la consumul mediu nu vei avea un consum mai mic?Probabil ca nici acum in mintea ta nu s-au clarificat ideile dar acest forum este deschis si altora;)Darren, in harta exista locatii pentru frana de motor, si crede-ma, iti baga benzina si pana in 1300 de ture si cel mai interesant ca este de circa 2-3 ori mai mare cantitatea decat benzina injectata la relanti;)


nu cred ca e cazul pentru nervi aiurea....Rabanne, cel mai bine il chemi la un test...il pui pe masina si se va convinge singur...si poate iti si da banul pe el... smile.gif


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 10:53 PM
Post #21


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (barrriton)
as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!


Pentru motorul tau cred ca pot face minuni in privinta consumului.IAr pentru masina ta pretul cred ca este mai mult decat decent;)Dar ce are pompa ta de benzina?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 10:57 PM
Post #22


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Sa stii ca voi face asta, daca este dispus:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alexandru_83
post Nov 1 2005, 11:09 PM
Post #23


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 850
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 31
Car: E92 325i
Engine: 218CP



Cat e?180 de euro nu ar mult,dar mai ma gandesc...
Am auzit cazuri in care chipul a stricat motorul si de-aia am fost asa de...recalcitrant smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 1 2005, 11:11 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



QUOTE (Rabanne)
QUOTE (barrriton)
as vrea si eu sa incerc minunea. poate ma ajutati sa gasesc intai o pompa de benzina rezonabila, si apoi vreau consum mai miiiiiccccccc!


Pentru motorul tau cred ca pot face minuni in privinta consumului.IAr pentru masina ta pretul cred ca este mai mult decat decent;)Dar ce are pompa ta de benzina?


se pare ca se duce pompa. abia trece benzina... probabil este plina de jeg, dar indiferent ce are, trebuie sa rezolv urgent. deja ma rupe consumul!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sixx
post Nov 1 2005, 11:14 PM
Post #25


xX
***

Group: Root Admin
Posts: 545
Joined: 25-October 05
From: London, UK
Member No.: 63
Car: K13R - soon
Engine: 1.3 4L



Pentru a mea ai ceva ? smile.gif


--------------------
xi // GSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 1 2005, 11:25 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



cam mult ceri rabbane....220euro pt. motor intre2-3 litri???
si tu care imi ofereai 1 milion sa copiezi chipu meu....hmmm


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 11:45 PM
Post #27


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



[quote="da_joint"]cam mult ceri rabbane....220euro pt. motor intre2-3 litri???
si tu care imi ofereai 1 milion sa copiezi chipu meu....

In caz ca nu stii sa citesti, masinile pana in 95 an de fabricatie au alt pret:)Mi-as pierde vremea sa-ti explic de ce orice sare de 96 costa mai mult:)Referitor la treaba cu copiatul chipului tau, este adevarat, ti-am oferit 1 milion si ai intins coarda cerand mai mult si...ce sa vezi, n-ai mai primit nimic:)Sunt curios ce ai vrut sa spui aducand in discutie aceasta intamplare:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 11:49 PM
Post #28


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



se pare ca se duce pompa. abia trece benzina... probabil este plina de jeg, dar indiferent ce are, trebuie sa rezolv urgent. deja ma rupe consumul![/quote]


Da, un chiptuning este fara rost daca masina nu este in stare perfecta de functionare.SI ai mare grija, acea pompa va ceda la un moment dat si te va lasa in drum.Daca patesti asa ceva, din cate stiu la tine pompa este sub bancheta din spate, desfa capacul de la ea si loveste-o cu ceva, sigur va porni.Erau niste tipi pe net care vindeau pompa de benzina de BMW, pe bursa.rol.ro parca sau chiar pe 4tuning insa cereau cam mult, 2 milioane parca:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 1 2005, 11:50 PM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



nu am vrut sa zic nimik....scuza-ma!....nu vreau sa iti stric biznisul biggrin.gif


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 11:52 PM
Post #30


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (sixx)
Pentru a mea ai ceva ? smile.gif


Sixx, din pacate pentru a ta nu cred ca pot face nimic, din banuielile mele masina are injectie jetronic, insa daca prin vreo minune ai motronic o putem rezolva ieftin si bine pentru ca BMW_urile sunt specialitatea mea;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 1 2005, 11:52 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



pune si pretul pt cele sub '95.

Sunt destui pe aici cu masini sub 95.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 1 2005, 11:57 PM
Post #32


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Oferta pentru membri acestui forum:
- pentru orice BMW cu an de fabricatie maxim 1995 inclusiv pretul unui chiptuning este de 120 euro;
- membri acestui forum beneficiaza de o reducere de 10% din pretul lucrarii la efectuarea unui chiptuning;
Scrie la primul post.In privinta modelelor E30 si E34 cu motoare M20 si M40 preturile sunt mai mici insa nu va pot spune acum exact cu cat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 2 2005, 12:05 AM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



scuze, n-am fost atent..smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 2 2005, 12:16 AM
Post #34


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 2 2005, 12:21 AM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



am zis eu ca vreau?
nu vazusem pretul pt masini <95..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 12:42 AM
Post #36


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?


da_joint, eu stiu f bine cum merge, dar daca te-a luat gura pe dinainte...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 12:45 AM
Post #37


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?


daca voi credeti ca ceea ce aveti pe masini este maxim din ceea ce se poate avea sunt dispus ca in cadrul unei eventuale intalniri a forumustilor sa incercam si chipul de pe masina mea , sa-l punem la voi , pe rand sa vedem ce impresia va lasa, si la consum si la performante;)presimt ca veti ramane profund marcati;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 2 2005, 01:53 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



QUOTE (Rabanne)
QUOTE (da_joint)
vezi rabanne....asa mai merge....
@Florin.....tie ce-ti mai trebuie chip ma?


daca voi credeti ca ceea ce aveti pe masini este maxim din ceea ce se poate avea sunt dispus ca in cadrul unei eventuale intalniri a forumustilor sa incercam si chipul de pe masina mea , sa-l punem la voi , pe rand sa vedem ce impresia va lasa, si la consum si la performante;)presimt ca veti ramane profund marcati;)


In cazul asta te asteptam la TESTE!!! :unibrow:


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulika0069
post Nov 2 2005, 09:34 AM
Post #39


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 23-October 05
From: Bucharest
Member No.: 51
Car: E30
Engine: S50 turbo 400+WHP



Ca tot e topic de publicitate.. smile.gif:

Io mi-am pus chip dela Rabanne, nu inainte de a-l freca vreo 3 zile cu intrebari legate de performanta, consum, riscuri..
Pot sa spun ca omul a fost foarte rabdator si mi-a explicat frumos cu ce se mananca chip tuning-ul

Io am vrut in primul rand o scadere a consumului dar bineinteles dublata de o crestere de performanta smile.gif. Am pus 3 chip-uri pana acum pe masina (o sa explic imediat de ce) si nu au fost probleme cu nici unul

Primul chip a fost unul Hartge, care mi-a dat ceva putere, dar mi-a crescut si consumul (cam cu un litru in oras & afara)
Rabanne m-a chemat la o re-chip-uire cu unul SKN care mi-a dat si mai multa putere, dar consumul nu a scazut (~16%)

In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)
Rabanne insista ca konsumul asta mare se datoreaza stilului "defectuos" de condus - mers mai turat si accelerat prelungit in treapta de viteza - io insist ca e din cauza tobei goale si a sondei lambda smile.gif

Oricum, ce vreau sa spun e ca sunt f. multumit de cum a decurs colaborarea cu el:
- chip-uri atent lucrate (zice el si il cred) cu care nu am avut probleme absolut deloc - sa nu mai plece masina, sa se balbaie, sa mai stiu io ce naiba altceva..
- pana acum nu mi-a luat nici un ban in plus fata de ce i-am dat pe primul chip! Dar ma revansez io cu niste beri.. smile.gif
- atitudine pro-client biggrin.gif - cea mai importanta!

Lamuriti-va (in topicul asta sau pe net) daca vreti sa va faceti chip si.. curaj!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 2 2005, 09:37 AM
Post #40


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (Iulika0069)
In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)


adica? nu ti-a scazut fata de cel anterior, sau fata de cel stock?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 09:46 AM
Post #41


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



A scazut fatza de stock , aia era valoarea dupa care ne-am ghidat.Chiar si asa, la stilul lui de condus e mare mirare ca a reusit totusi sa scoata 1 litru mai putin:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 2 2005, 09:48 AM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



stai ca nu inteleg.. a scazut consumul dar nu a crescut puterea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 10:58 AM
Post #43


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Vis-a vis de chipul stock a scazut si consumul a crescut si puterea insa este o idee mai putin performant decat prima varianta care i-a crescut consumul.Ma rog, in alta ordine de idei un chip asemanator la synkro a scazut si consumul si a imbunatatit si performantele, dar dupa cum spuneam , este vorba de alt stil de condus.La iulika a fost nevoie de ceva mai special.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 2 2005, 12:35 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



@rabanne Cand e sa vii la o intalnire adu si u chip de putere....ce ai u mai tare...sunt curios de diferente!!!
wink.gif


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 01:21 PM
Post #45


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (da_joint)
@rabanne   Cand e sa vii la o intalnire adu si u chip de putere....ce ai u mai tare...sunt curios de diferente!!!
wink.gif


Aaaaa...o sa vezi:)Ce am eu mai tare face din BMW-ul rosu 325i cu B69HAI cel mai rau 325i E30 de pe la noi:D


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 01:24 PM
Post #46


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Voi aveti pe masini chipuri 2732 de 4kb si 24 de pini?Sau ca la mine 27C256 de 32k si 28 de pini?Ca sa stiu ce varianta aduc:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post Nov 2 2005, 01:31 PM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



adule pe amandoua....cu exact ce are hai-ul...sa vad si eu diferenta... smile.gif eu am motronic 1,3 327i...e30


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 02:42 PM
Post #48


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



HAI-ul are motronic 1.0 la fel ca mine, da_joint si florinel.Oferta este valabila pentru cei doi Ionut, in conditiile in care te decizi sa achizitionezi asa ceva putem face un test ca sa vezi diferenta:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 02:48 PM
Post #49


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Stiu la motronic 1.3 are chip de 32k.La Ionut va trebui totusi sa-i citesc softul original daca vrea sa simta ceva senzatii pentru ca un Jim Conforti presetat nu cred ca ar face chiar asa de buna impresie.Mai bine incercam un custom:D


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
da_joint
post Nov 2 2005, 03:16 PM
Post #50


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,020
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 27
Car: e30 325ix



QUOTE (Rabanne)
HAI-ul are motronic 1.0 la fel ca mine, da_joint si florinel.Oferta este valabila pentru cei doi Ionut, in conditiile in care te decizi sa achizitionezi asa ceva putem face un test ca sa vezi diferenta:)

Sa inteleg ca daca vreau un chip ptr. mine nu se poate??


--------------------
www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 04:03 PM
Post #51


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (da_joint)
QUOTE (Rabanne)
HAI-ul are motronic 1.0 la fel ca mine, da_joint si florinel.Oferta este valabila pentru cei doi Ionut, in conditiile in care te decizi sa achizitionezi asa ceva putem face un test ca sa vezi diferenta:)

Sa inteleg ca daca vreau un chip ptr. mine nu se poate??


Ma refeream ca oferta de teste este valabila pentru tine si florinel, pentru Ionut este alta varianta de chip, alta mancare de peste si momentan nu am nimic lucrat pentru Motronic 1.3 decat clasicul Jim Conforti sau Alpina si toate celelalte insa sunt slabe in comparatie cu ce se poate executa pe aceste masini:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 04:32 PM
Post #52


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (jaffar)
ionut nu are motronic 1.3. sau... ??


Ma, vad ca n-ati inteles.Eu am motronic 1.0, da joint la fel , florinel la fel.Pentru motronic 1.0 am chipul meu lucrat deci il pot proba la ei.La ionut, daca are M1.3 trebuie sa-i citesc softul original mai intai ca sa-i poata fi lucrata o varianta de-a noastra si testata pe masina.Chipurile de la 1.0 nu merg la el.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 2 2005, 04:48 PM
Post #53


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Eu am motronic 1.0 cu chip 27C256 si 32 de pini.La toate celelalte am gasit 2732 n-am reusit sa aflu de ce a mea este diferita:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poleposition
post Nov 3 2005, 03:11 PM
Post #54


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 218
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 23
Car: M6
Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP



Intrebare:
Eu am rescris chipul la Dimauto (reprezentanta seat), l-a facut unu' Bogdan parca, cu un seat galben.... problema e ca nu prea s-a simtit nici o diferenta si doresc sa il rescriu. Se poate?

e34 520i, 24v motor M50


--------------------
BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Nov 3 2005, 03:23 PM
Post #55


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



offf ma doare capul cu ce are Ionut
stiu ca e ceva jim comforti care fata de std se simte

oricum sunt tentat sa vad si io diferentele nu ca as fi un fel de toma necredinciosul
am stat destul pe langa bujgoi ca sa prind si io exact cu ce se mananca
rabanne are dreptate asa se optimizeaza chipul pt putere cu part si full trottle

pe mine m-a lovit altceva cand pe dinamometru, a modificat un fiat punto 1.6 (stiu e ciudat sa faci tuninig la un fiat care pica dupa 30.000 de km) oricum
cresterea de putere a fost 6.2 cp si 14nm iar datorita hartii tragea de masina aia de cine ste ce alfa gta era
puterea poate sa creasca putin dar curbele de cuplu si de putere daca sunt modificate ai schimbat masina


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 3 2005, 03:43 PM
Post #56


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Poleposition, putem incerca , daca mai ai chipul original ar fi ideal.Daca ti l-a facut Ceky e clar ca nu se simte diferenta, nu esti primul care imi vine de la el nemultumit.Este f adevarat, se schimba masina destul de mult chiar daca pe dinamometru rezultatele nu sunt fenomenale insa pe sosea se schimba problema.Cand aveti timp si vrei sa facem teste anuntati-ma, eu sunt disponibil 100% pentru voi, dupa cum spuneam , BMW-urile sunt punctul meu forte:)

Alte poze!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Nov 4 2005, 11:13 AM
Post #57


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



QUOTE (Rabanne)
Oferta pentru membri acestui forum:  
- pentru orice BMW cu an de fabricatie maxim 1995 inclusiv pretul unui chiptuning este de 120 euro;  
- membri acestui forum beneficiaza de o reducere de 10% din pretul lucrarii la efectuarea unui chiptuning;  
Scrie la primul post.In privinta modelelor E30 si E34 cu motoare M20 si M40 preturile sunt mai mici insa nu va pot spune acum exact cu cat.


pretul este valabil si pentru turbodiesel? ai mai montat pana acum pe td?


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 4 2005, 12:37 PM
Post #58


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Am montat acum ceva timp pe un 524td.Rezultatele sunt ok insa motorul acela are probleme cu chiulasa din cate stiu , nu prea poti sa te dai la el.Si in cazul asta nu vad rostul cresterii puterii.Fiind un 324td si sub 96 an de fabricatie este valabil pretul mentionat:)De asemenea te invit si pe tine la un test ca sa vezi mai exact despre ce este vorba:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 4 2005, 11:58 PM
Post #59


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Am vazut ca vinzi chipuri de la multe firme cu nume sonor: Hartge, SKN, lotec , motec etc. . Ai colaborare cu toate aceste firme ? cum garantezi ca e de la ei produsul ? . Ce inseamna custom ? trimiti mail la toti acesti tuneri sau te ocupi chiar tu de modificare ? . Multumesc anticipat de raspuns


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 5 2005, 02:53 AM
Post #60


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Pui intrebari care nu-si au rostul.NU stiu unde ai citit in anunt ca livrez chipuri de la mai multi producatori.Lucrez cu un singur furnizor de soft si atat, si acela ramane confidential pana in momentul tranzactiei.Atata timp cat nu esti interesat de acest produs te rog sa nu mai incerci sa faci flame pe topicul meu.Lasa-i pe cei interesati sa puna intrebari.Multumesc anticipat.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 5 2005, 06:40 PM
Post #61


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Astazi am schimbat chipul pisicii mele cu unul made by AFM. N-am mers decat 10km cu el, ma duc sa-l mai incerc acum poate gasesc strazile mai libere. La motorul meu de 1.8 nu imi doream un chip de putere (nici unul de consum), ci o asezare a cuplului la turatii mai joase. Rezultatul este un chip care are putin taiat din benzina sub un anumit prag de turatii, si mai multa benzina peste acel prag. Mai multe detalii tehnice stie Rabanne. Ce-am observat eu pana acum a fost ca pot merge cu tr. a 4-a si de la 40km/h, si masina chiar trage de la 1500RPM. O sa va dau mai multe detalii dupa ce ma lamuresc si conduc mai mult. La o prima vedere, consumul mi-a scazut de la 12.4 la 11. tongue.gif
Nici n-am intrebat cati cai mi-a dat in plus, pentru ca nu ma interesa liniute sau alte faze de racer, ci doar sa traga masina dupa stilul meu de condus.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ccc
post Nov 6 2005, 12:55 AM
Post #62


meep meep!!
*****

Group: Members
Posts: 1,010
Joined: 17-October 05
From: -
Member No.: 5
Car: -
Engine: -



Bravo. Astept impresii. Daca a iesit asa cum ai vrut, ar trebui sa ai acum o masina ceva mai comod de condus si poate mai sprintena.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 6 2005, 10:30 AM
Post #63


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Darren>Tu ce motor ai? M43 sau M40? 12.4 mi se pare mult in oras. smile.gif Mie imi lua in zilele de gratie maxim ~11.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 07:57 PM
Post #64


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



M43 18 4E2.
consumul de 12 il am de prin primavara. Pot obtine si 14 daca ma dau la ea in mod frecvent.
Acum, dupa aproape 100km prin oras cu noul chip, mi-a iesit 11.2 cu multe segmente de mers in blana (si schimbat la rosu) si 10 mers normal (asta e mai greu de obtinut pentru ca tot timpul i-am mai dat cate un kickdown asa ca sa vad cum trage :unibrow:

@ccc: da, e mult mai comod de condus (nu mai trebuie sa schimb vitezele tot timpul), si e mai sprintena biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:03 PM
Post #65


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Povesteste-ne cum s-au imbunatatit performantele fata de original.E interesat de aflat ce se poate intampla in conditiile unei masini cu un motor de "doar" 115 cai:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 08:14 PM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Nu pot sa-ti explic cu cifre. N-am cronometrat-o niciodata "in cat timp ia suta" sau alte chestii de genul asta, nici inainte, nici acum.
Ce mi se pare super este ca nu trebuie sa mai dau a 3-a ca sa am demaraj. Acum la 40-45km/h cu a 4-a are cam 1500rpm. Inainte de chip, clar trebuia sa schimb a 3-a daca vroiam sa se intample ceva (Apasam acc si masina nu facea nimic pana nu apasam mai tare pe acc). Acum, o las intr-a 4-a si apas usor acc (consumul instant ajunge pe la 10-max 12) si masina raspunde imediat crescand viteza. Normal ca cei 4 cilindrii nu pot creea un soc incepand un demaraj de la 1500rpm, dar pe la 3700rpm acel soc apare biggrin.gif si incepi sa simti ca si 318 poate da adrenalina. (Cei care nu au condus masini cu motoare sub 2000 nu au cum sa ma inteleaga, eu am avut numai masini cu motoare mici, nu pot decat sa ma uit admirativ la un 2.5 sau mai mare). In demaraje blanuite, consumul instant depaseste 30L (nu am verificat pe OBC cat e cifra exacta), dar situatiile in care voi folosi astfel de demaraje vor fi foarte rare (sper sa-mi treaca nevoia de a vedea cum trage masina in full thorttle).
Apropo, acei 115 cai nush daca mai erau toti (eu asa sper), dar ambreiajul care patineaza din cand in cand mai scade din feeling. Poate imi face cadou mosul un kit de ambreiaj :paranoid:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:22 PM
Post #67


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



In concluzie, demarajul s-a imbunatatit simtitor sau este doar o iluzie?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 08:43 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Nu e nici o iluzie tongue.gif. Doar daca suntem 3 care suferim de halucinatii colective.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 08:52 PM
Post #69


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Bun!Poate asa i-am lamurit pe unii necredinciosi ca chiptuningul este eficient pe orice fel de masina si ca isi amortizeaza costul din economia de carburant obtinuta:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 09:25 PM
Post #70


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



QUOTE (316i)
Am vazut ca vinzi chipuri de la multe firme cu nume sonor: Hartge, SKN, lotec , motec etc. . Ai colaborare cu toate aceste firme ? cum garantezi ca e de la ei produsul ? . Ce inseamna custom ? trimiti mail la toti acesti tuneri sau te ocupi chiar tu de modificare ?  . Multumesc anticipat de raspuns


pai il ajut eu in afirmatia facuta . Pe forumul 4tuning.ro este o topica cu vanzare de chipuri la 55euro de catre userul Rabanne. Cred ca tot tu esti. Acolo toate ofertele sunt la modul "am chip de la SKN pt tine"," chip Lotec, pt tine", "chip bla bla "etc.

Hai acum sa-ti dau un citat de pe topica asta de aici

QUOTE (Iulika0069)
.....

Primul chip a fost unul Hartge, care mi-a dat ceva putere, dar mi-a crescut si consumul (cam cu un litru in oras & afara)
Rabanne m-a chemat la o re-chip-uire cu unul SKN care mi-a dat si mai multa putere, dar consumul nu a scazut (~16%)

In final a(m) optat pentru un chip de consum :|, care, culmea, nu mi-a scazut aproape deloc din putere, dar consumul e mai mic cu un litru (~15% / ~9% la 130-140)
Rabanne insista ca konsumul asta mare se datoreaza stilului "defectuos" de condus - mers mai turat si accelerat prelungit in treapta de viteza - io insist ca e din cauza tobei goale si a sondei lambda smile.gif


Deci cum e si pe 4tuning si aici ofertezi chipuri de la marci sonore...

Intreb si eu: colaborezi cu toti sau cum este posibil ?

Eu stiam ca pe piata sunt firme care una vinde soft de la ala, alta de la ala alta de la ala etc etc...

Eu sunt clientul si nu trebuie sa te ataci asa cum o faci pe 316i...
cine este furnizorul misterios ? eu am auzit ca le faci chiar tu ... cel putin asa se auzea la o etapa de curse...

Lamureste-ne si pe noi cum e treaba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:09 PM
Post #71


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



O sa dau chiar acum explicatiile cat mai detaliate pentru a alunga orice dubiu.Anuntul de pe 4 tuning este acolo de ceva vreme si dateaza de la inceputurile activitatii mele de chiptuner,mai precis cand aduceam chipuri presetate de pe ebay.Multiplele tzepe care le-am luat cu chipuri goale sau scoase de pe placi de sunet care faceau masinile sa nu porneasca m-au indemnat sa ma indrept catre un furnizor real de chipuri.Am recurs la Accini care, pentru a lega un acord de client cu ei trebuia sa cumpar minim 5 chipuri, a fost relativ usor sa gasesc 5 clienti intr-un timp destul de scurt.Cu timpul am cunoscut alti furnizori de chiptuning si soft modificat si asa a ajuns la furnizorul de acum care mi-a permis sa-mi largesc gama de masini ce pot fi modificate pana la anul de fabricatie 2004.NU este nici un secret ca si eu pot modifica masini, am absolvit cursurile de cartografiere de la SKN tuning Germany si m-am specializat in marca BMW.Orice client vine la mine ii pot monta pe masina o varianta presetata de la orice mare producator de chiptuning si apoi ceea ce pot face eu.Diferenta este ca eu sunt mult mai atent la modificarea softurilor si aplic experienta care am acumulat-o in mii de km de testare cu BMW-ul meu.Darren are pe masina soft lucrat de mine, nu cred ca s-a plans, daca i-as fi montat ceva presetat in mod cert venea aici si povestea ca nu prea se simte.Iulika are pe masina ceva lucrat de mine, nici el nu s-a plans, el a avut ocazia sa testeze ceva presetat care, dupa cum ati vazut l-a nemultumit oarecum.Synkro are pe masina ceva lucrat de mine acum,a avut in prealabil si el ceva lucrat de SKN insa se pare ca varianta AFM i-a placut mai mult si la performante si mai ales la consum.Asadar reiau teoria:clientii care au prejudecati si au impresia ca un soft facut de un strain este mult mai bun si mai sigur decat unul facut de un roman care timp de 6 luni a urmat cursurile de cartografiere si care a experimentat tot la fel de mult pe sosea pe propria lui masina pana a dobandi indemanarea in a lucra o masina la nivelul la care pot sa le lucrez acum, poate oricand monta pe masina un chip Jim C. sau Hartge sau orice altceva,softuri pentru care furnizorul meu actual are acorduri cu brandurile respective:)Darren imi este un prieten f bun, a avut de ales, sa achizitioneze un chip presetat sau unul AFM.A ales AFM iar eu ca prieten am dat tot ce s-a putut ca sa fie multumit si iata ca este.Chiar l-as ruga sa relateze cum a decurs chiptuningul ca sa nu mai existe nelamuriri, oamenii sa creada ca sunt un inconstient care nu stie ce face si pune in pericol masinile clientilor.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:18 PM
Post #72


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



hm... carcotas din fire cum sunt zic

1. dovedeste ca ai o hartie la mana ca ai luat curusuri la SKN. Eu nu cred ca face asa ceva SKN ei la randul lor cumparand soft de la alte firme (ca si Upsolute austria , ABT si alte nume sonore de pe piata )

2. conform sitului din semnatura ta am ajuns pe situl Vimota.lt (la lituanieni) si acolo tu zici "I put the chip made by Vimota on my E30 325iX 87' and really I have no words for it"

3. te cred bun pe soft facut la urs si pisica ... dar parca nu ti-as da pe mana sa faci tu soft la E46 al meu... am nevoie de o firma cu experienta..
Repet nu am nimic cu tine, sunt doar un client carcotas care ar face chip cu 220-250euro daca ar fi convins... daca nu Aspad, Dimsport sau TCM scrie pe mine (i-am ordonat alfabetic pe principalii concurent de pe piata de chiptuning Romaneasca)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:26 PM
Post #73


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Vimota este un bun prieten, iar ce am postat a fost doar marketing.Sa fii sanatos in ceea ce priveste parerile tale, nu te obliga nimeni sa cumperi de la mine.Cele peste 30 de masini care le-am lucrat graiesc de la sine in ceea ce ma priveste si ce priveste calitatea lucrarilor mele si mai ales experienta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:33 PM
Post #74


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



si cu SKNul cum ramane ? ca nu ai raspuns ... ai hartie de la ei ca te-ai scolarizat acolo ? (repret pentru ceilalti: eu am convingerea mea ca nu exista asa ceva de la firma SKN)

eu te declar specialist pe E30 si E36 ... dar cred ca la alte marci esti inca novice (dovada fiind faptele )

3. masina mea e prea noua pt tine (cred) si de aceea ma indrept spre unul din cei trei enumerati . Zici sa ma feresc de dimsport... ce sa aleg intre upsolute si aspad ? vreau sa traiesc dezamagirea ... unui chip facut pe afara .


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:36 PM
Post #75


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Pai nu a zis nimeni ca-ti pot lucra masina:)De altfel eu lucrez doar BMW-urile pana in 95 fabricate , de dieseluri nici nu ma ating pentru ca nu am facut cursuri in acest sens:)Hartiile mele sunt deja chestiuni personale care nu te privesc.Acele cursuri exista si sunt valabile doar pentru reselleri.Sunt deja fapte care nu te mai privesc:)O sa te rog sa citesti din nou penultimul post pentru ca am cateva adaugiri.Totusi n-am inteles-o pe aia cu novice - dovada sunt faptele care fapte?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 10:44 PM
Post #76


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (0.33liter)
si cu SKNul cum ramane ? ca nu ai raspuns ... ai hartie de la ei ca te-ai scolarizat acolo ? (repret pentru ceilalti: eu am convingerea mea ca nu exista asa ceva de la firma SKN)

eu te declar specialist pe E30 si E36 ... dar cred ca la alte marci esti inca novice (dovada fiind faptele )

3. masina mea e prea noua pt tine (cred) si de aceea ma indrept spre unul din cei trei enumerati . Zici sa ma feresc de dimsport... ce sa aleg intre upsolute si aspad ? vreau sa traiesc dezamagirea ... unui chip facut pe afara .


Am o rugaminte la tine, citeste te rog aici: http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=85
Daca vreti sa va certati, exista PM, yahoo, mail, discutie & intalnire face to face. (Va recomand OMV Tunari, am vazut un episod incantator aseara acolo).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:45 PM
Post #77


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



parerea mea e ca tot nu ai raspuns la intrebari.. mi-ai spus doar ca nu faci diesel si o inteleg. fiecare cu portia lui si tu ai ales benzinare (pe care nu le contesc ca le faci bine E30 si E36)
am pus totusi niste intrebari si te-ai eschivat de la raspunsuri...
te las sa recitesti topica si ma duc la culcare...maine dimineata la birou trebuie sa ajng devreme.. intru de acolo si mai discutam (sper ca nu deranjeaza pe nimeni discutia aceasta pe forum care deja aduce a chat intre mine si rabane)

PS: sa-mi zici si mie unde-mi recomanzi chip intre aspad si TCM ?


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:47 PM
Post #78


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



@Darren > eu chiar nu vad asta ca o cearta si cred ca si rabanne a inteles ca nu vreau cearta. Sunt clientul care intreaba si consider ca aici intre noi membrii forumului putem discuta o data un lucru si il gasesc si altii gata scris. Nu ? Eu credeam ca aici e altfel decat dincolo...


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:52 PM
Post #79


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Citeste mai atent ce am spus legat de cursuri si hartiiIti recomand sa nu mai faci reclama altora pe topicul meu ca prea bate la ochi. Rog moderatorii sa ia masuri pentru ca este clar ca acest user a luat aici partea concurentei si are un interes total in a denigra topicul meu.Rog sa-i fie sterse posturile.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:57 PM
Post #80


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



N-am auzit pe cineva sa se planga de masinile lucrate de mine, atunci cand va veni acea persoana atunci sa te apuci sa pui la indoiala ceea ce fac eu sau colaboratorii mei.Deocamdata iti dai cu parerea in mod negativ despre un chiptuner ale caror lucrari toti le lauda.Dubios, dubioasa si reclama care o faci au atata ardoare pentru Aspad:)Mare m.... acela care face astfel de mizerii:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 10:57 PM
Post #81


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



QUOTE (Rabanne)
De altfel eu lucrez doar BMW-urile pana in 95 fabricate , de dieseluri nici nu ma ating


ti-am pus niste intrebari care consider ca ar fi ajutat si alti useri...

daca moderatorii prefera sa-ti tina partea e ok.. eu tot consider ca nu oferi ceea ce te lauzi.

Ti-am cerut parerea legata de concurenti ? ce crezi ca auzind de ei cineva ii va prefera cu preturile mari in favoarea preturilor tale mici ? eu nu cred. Daca mi-ai zice maine ca poti sa faci chip pe E46 320d as veni sa vad cum e... dar mi-ai zis (inca de mai demult cand am vorbit la telefon) ca nu poti sa faci aceasta masina....

ma repet: posturile mele au vrut doar sa ajute ... se pare ca daca se ajunge la un anumit nivel de informatie situatia devine deranjanta :paranoid:

asta e..


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 10:58 PM
Post #82


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Este totusi interesant ca spectatorii te-au mirosit inaintea mea:)Asa ca ti-ai pierdut vremea:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 11:01 PM
Post #83


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (0.33liter)
QUOTE (Rabanne)
De altfel eu lucrez doar BMW-urile pana in 95 fabricate , de dieseluri nici nu ma ating


ti-am pus niste intrebari care consider ca ar fi ajutat si alti useri...

daca moderatorii prefera sa-ti tina partea e ok.. eu tot consider ca nu oferi ceea ce te lauzi.

Ti-am cerut parerea legata de concurenti ? ce crezi ca auzind de ei cineva ii va prefera cu preturile mari in favoarea preturilor tale mici ? eu nu cred. Daca mi-ai zice maine ca poti sa faci chip pe E46 320d as veni sa vad cum e... dar mi-ai zis (inca de mai demult cand am vorbit la telefon) ca nu poti sa faci aceasta masina....

ma repet: posturile mele au vrut doar sa ajute ... se pare ca daca se ajunge la un anumit nivel de informatie situatia devine deranjanta :paranoid:

asta e..


La acel moment intr-adevar nu puteam modifica aceasta masina:)Nu-mi dau seama despre ce vorbesti:)ce anume nu pot oferi?Te invit intr-o zi cand vei avea timp sa incercam un soft SKN pe masina ta sa vedem ce parere iti faci:)Doar o proba ca sa alungam dubiile care le ai si poate cine stie, sa aflu ca esti chiar un tip ok nu cineva care vorbeste degeaba:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 11:02 PM
Post #84


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



QUOTE (Rabanne)
Este totusi interesant ca spectatorii te-au mirosit inaintea mea:)Asa ca ti-ai pierdut vremea:)


e nasol daca toti clientii ajung ... sa-si piarda vremea cu tine...

eu sper ca in curand sa ajung sa testez softul upsolute (Costel mi-a promis ca pot proba pentru o saptamana sa vad cum e) . dragosh nu a vrut aceasta varianta. Pe ceky vad ca-l scoatem din ecuatie amandoi :finger: ...


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 11:02 PM
Post #85


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (0.33liter)
@Darren > eu chiar nu vad asta ca o cearta si cred ca si rabanne a inteles ca nu vreau cearta. Sunt clientul care intreaba si consider ca aici intre noi membrii forumului putem discuta o data un lucru si il gasesc si altii gata scris. Nu ? Eu credeam ca aici e altfel decat dincolo...


Aici ar trebui sa fie altfel. Ariciul din mine nu o sa stearga niciodata un topic sau un post doar pentru ca nu-mi convine mie ce scrie acolo (atat timp cat e in limitele bunului simt) - astea se pot intampla dincolo.
Din ce ai scris tu eu am inteles ca nu iti doresti sa fii clientul lui Rabanne avand in vedere modelul masinii tale si experienta lui mai mare la motoare cu benzina. De aceea ti-am dat link-ul cu "despre aceasta sectiune". Ceea ce ai scris tu seamana cu cautare de nod in papura, nu cu market research. Daca tot ai recunoscut ca forumul seamana cu chat intre tine si Rabanne, va rog sa continuati discutia pe privat, si atunci cand ajungeti la o concluzie postati aici. Nu de alta, dar daca topicul asta ajunge sa aibe 20 de pagini de contraziceri, nu o sa mai inteleaga nimeni nimic. Si din cate vedem toti, exista intrebari la care nu poti obliga pe nimeni sa-ti raspunda (eu unul nu m-as lua dupa diplomele unui om atunci cand l-as crede sau nu in stare sa faca un lucru - e ca si cum doar licentiatii pot fi manageri).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 6 2005, 11:03 PM
Post #86


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



@Darren > gata.... fac ce am zis. ma culc si maine de la birou continui discutia pe PM cu rabanne. va anuntam ce a iesit.


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 11:04 PM
Post #87


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



In continuare te astept sa-mi testezi softul;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 11:06 PM
Post #88


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



retractez, se pare ca nu ai nici o treaba cu Dragosh insa te stii destul de bine cu Costel daca te lasa o saptamana cu softul pe masina:))))Pana la urma am aflat Secretele Mariei;)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 11:09 PM
Post #89


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



QUOTE (0.33liter)
ti-am pus niste intrebari care consider ca ar fi ajutat si alti useri...

daca moderatorii prefera sa-ti tina partea e ok.. eu tot consider ca nu oferi ceea ce te lauzi.

Ti-am cerut parerea legata de concurenti ? ce crezi ca auzind de ei cineva ii va prefera cu preturile mari in favoarea preturilor tale mici ? eu nu cred. Daca mi-ai zice maine ca poti sa faci chip pe E46 320d as veni sa vad cum e... dar mi-ai zis (inca de mai demult cand am vorbit la telefon) ca nu poti sa faci aceasta masina....

ma repet: posturile mele au vrut doar sa ajute ... se pare ca daca se ajunge la un anumit nivel de informatie situatia devine deranjanta  :paranoid:  

asta e..


Intrebarile pot fi de ajutor, la fel ca si raspunsurile, de aceea nu se vor sterge posturi. (atat timp cat intrebarile nu sunt pe langa subiect, deoarece acelea pot fi considerate off-topic si mutate in alta parte, dar nu sterse, sau facute invizibile) Nu stiu daca e vreun moderator pe aici, si nu cred ca cineva tine partea cuiva. Chiar daca eu sunt prieten cu Rabanne asta nu inseamna ca ii dau dreptate intotdeauna. Si chiar daca as vrea sa-i dau dreptate, exista inca vreo 4-5-10-20-70 de persoane care sa ma contrazica si sa ma puna la locul meu. Asta nu e forumul meu cu care sa fac eu ce vor muschii mei. Pe mine nu ma deranjeaza intrebari sau raspunsuri offtopic, dar nu-mi plac situatiile care tind sa devina incordate.
Nu castigam nimic, e duminica seara, chill out men!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 6 2005, 11:19 PM
Post #90


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Corecta atitudinea lui Darren, imi pare rau ca m-am aprins, deja toti cunoscutii imi cunosc stilul.Am primit un PM de la 0.33 si cred ca vom continua discutia aici pentru ca pe forum el pare tendentios, eu agresiv si nu rezolvam nimic decat sa ne stricam imaginile.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Nov 6 2005, 11:33 PM
Post #91


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP



Cat timp am scris postul asta am fost nevoit sa intervin putin cu inca vreo 2-3 posturi. Sunt curios daca apare ca fiind ultimul asta, sau apare in locul unde am inceput sa-l scriu.

Pentru ca am fost rugat de Rabanne sa povestesc "povestea chipului", aveti mai jos rodul forumului de neuroni din capul meu:

Avand in vedere ca masina mea nu e prea valoroasa (ca valoare de piatza, pentru ca pentru mine este nepretuita), nu este nici puternica si nici nu ofera senzatiile care incep cu motoare de la 2.5L in sus, nici nu m-am gandit la chip ca o metoda de tuning pentru a-i creste puterea in halul in care sa ma dau la semafor cu alte conserve. Am vrut chiptuning pentru a adapta masina la stilul meu de condus (plaje de turatii intre 1500-2500, + mici scapari pana in 6000 cand vreau sa zambesc). In general am un stil de mers linistit, si pentru asta, inainte de chiptuning era necesar sa mestec cu schimbatorul de viteze prin cutie atunci cand vroiam sa accelerez (sau sa apas pe pedala de acc si sa inchid ochii ca sa nu vad consumul instant)
Discutand cu Rabanne (de vreo cateva luni tot discutam), pana la urma am ales sa fac pasul "decisiv", si sa merg la o reprogramare a softului. Modificarea vroiam sa fie facuta de el, pentru ca la un chip "de-a gata" nu aveam garantia ca masina se va comporta cum imi doream eu. Asa ca sambata ne-am apucat de treaba (ma rog, el s-a apucat de treaba, eu de fumat) si dupa vreo ora de discutat (noi discutam si el lucra tongue.gif) aveam pe masina prima versiune a la AFM. Dupa prima pornire a motorului, am fost pus sa-mi amintesc daca zgomotul, trepidatiile sau orice alt comportament sau caracteristica a motorului s-a modificat, apoi am plecat intr-o plimbarica de test. Sincer ma asteptam la mai mult, asteptam sa cad pe spate, sa-mi fuga sangele in cap si alte chestii de genul pe care le-am vazut in 325-ul lui Iulika. Dar am revenit cu picioarele pe pamant, (pardon, pe pedale) si am realizat ce am sub capota si ce am cerut eu sa faca chipul (oricum chipul nu ar fi tinut locul la inca 2 cilindri biggrin.gif). Fiind traficul aglomerat, am avut posibilitatea sa testez mersul normal de zi cu zi pe care il execut la volanul pisicii. Se simtea o imbunatatire a acceleratiei la 2000rpm, consumul instant aparea in limite normale (la inceput OBC-ul nu mai dorea sa indice consumul instant, dar dupa ce i-am setat ora si data si-a revenit tongue.gif). Dupa plimbarica, l-am rugat pe Rabanne sa mai aplice cateva modificari pentru plaja de part throttle, pentru a vedea daca putem obtine ceva mai potrivit cu lenea mea (mi-e lene sa schimb vitezele in trepte inferioare, si vreau sa merg cu a 4-a ca un diesel). Dupa aceste modificari, am montat totul la loc definitiv (deja eram sigur ca asta va ramane versiunea finala) si am plecat intr-un nou test. Nu pot sa nu comentez ca Rabanne era deranjat de bucsa de la schimbatorul de viteze care fiind slabita, lasa vibratiile de la relanti sa se transmita in maneta schimbatorului. I-am linistit temerile cu privire la tremuratul schimbatorului pentru ca si inainte de chipuire aveam schimbatorul la fel de friguros, si am plecat in testul 2. Am dat pisica putin pe strazi, intr-un mod cat se poate de normal, i-am dat si un mic demaraj ca sa vedem cum face spre 5000rpm (pacat ca erau multe masini pe strada), si apoi m-am dus sa beau o coffe. Spre seara am iesit din nou, m-am mai plimbat, am testat multe blanuri si am imprumutat masina la inca 3 persoane ca sa-mi zica parerile lor (una dintre persoane fiind prietenul care a fost posesorul pisicii inaintea mea timp de 3 ani, deci o cunostea mult mai bine decat mine). Rezultatul este exact cel asteptat pentru plaja de turatii 1500-2500, iar modul in care prinde masina 120km/h (doar cu atat am considerat "normal" sa o alerg putin aseara prin oras :paranoid: - sa nu sariti pe mine) consider ca este un bonus de la Rabanne, si o consecinta a chiptuningului. Acum nu mai am ganduri de vandut masina, nici de schimbat motorul, o sa astept rabdator sa termine Kali proiectul de turbo, si daca o sa am ce-mi trebuie atunci, o sa incerc sa fac si pasul acela. Pana atunci... la motor doar sa ma uit la filtru de aer si la evacuare, ca in rest merge asa cum imi trebuia mie.
Bine, poate o sa trec pe benzina de 98 si atunci o sa-l mai deranjez pe Rabanne sa-mi mai faca o modificare, dar ma mai gandesc la asta.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Nov 7 2005, 12:14 AM
Post #92


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (Rabanne)
...Ca dovada in acest sens, Dragosh de la TCM are pe masina lui asa zisa versiune stage 0 care doar reduce consumul, oare de ce?Poate ca nu este sigur de ceea ce monteaza pe masini:)...


Ce-mi plac mie oamenii care vorbesc din basme.
Daca intr-adevar l-ai fi cunoscut pe Dragos de la TCM si detalii despre masinile care le-a facut ti-ai fi inghitit propozitia aia cu surplus de sare si piper. Cred ca o atitudine fairplay este sa fii obiectiv fata de concurenta, nu subiectiv.
Succes la vanzari!


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 7 2005, 12:28 AM
Post #93


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SUPERBEC
post Nov 7 2005, 12:34 AM
Post #94


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 882
Joined: 18-October 05
Member No.: 16



ce sa imbunatatesti mah la 316 biggrin.gif

ca probabil nici nu calca acceleratia pana la fund biggrin.gif


--------------------
A Mercedes fan, Audi owner on BMW forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zom
post Nov 7 2005, 12:37 AM
Post #95


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,167
Joined: 17-October 05
From: bucuresti
Member No.: 6



rabbane, tu asa nervos esti tot timpul? smile.gif lasa-i sa aiba pareri si hai sa nu ne batem. de acord cu tine ca parerile respective erau neplacut chiar urat exprimate, dar tu stii ca faci bine ce faci, iata ca avem si confirmari, ...si atunci?

@vladut, stim ca esti carcotas, dar te rog sa incerci sa iti exprimi parerile intr-o maniera ceva mai civilizata.

@all - credeti ca putem pastra o minia decenta in exprimari si sa cerem/oferim explicatii fara sa ne mai aprindem in halul asta?

cu speranta unei bune convietuiri pe forum, va urez tuturor NOAPTE BUNA!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 7 2005, 12:38 AM
Post #96


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Ma eu stiu asta, vreau doar sa-i demonstrez copilului ca vorbeste aiurea si ca pot face orice masina sa fuga bine indiferent de motor:)NU cred ca are tupeu sa depaseasca 3000 de ture ca daca pateste ceva masina il bate mamica insa...asa ca idee suna bine pentru cineva ca el nu?In mod cert nu va accepta provocarea dar va trai mereu cu o dilema:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 7 2005, 12:42 AM
Post #97


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



QUOTE (barrriton)
rabbane, tu asa nervos esti tot timpul? smile.gif lasa-i sa aiba pareri si hai sa nu ne batem. de acord cu tine ca parerile respective erau neplacut chiar urat exprimate, dar tu stii ca faci bine ce faci, iata ca avem si confirmari, ...si atunci?  

@vladut, stim ca esti carcotas, dar te rog sa incerci sa iti exprimi parerile intr-o maniera ceva mai civilizata.

@all - credeti ca putem pastra o minia decenta in exprimari si sa cerem/oferim explicatii fara sa ne mai aprindem in halul asta?

cu speranta unei bune convietuiri pe forum, va urez tuturor NOAPTE BUNA!


Era nevoie si de ceva maturitate pe aici:)Din pacate sunt o fire extrem de vucanica atunci cand simt ca se fac nedreptati.Cel mai mare pacat este ca nimeni nu te va asculta barrriton, cu exceptia mea.Promit solemn ca nu voi mai reactiona la flame, parerile despre ceea ce fac le-au exprimat cei ce au experimentat, cine are ochi sa vada vede , cine nu ...e nasol sa nu ai ochi, DOamne fereste:)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikilol
post Nov 7 2005, 04:17 AM
Post #98


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 10



hmm....am si io o intrebare de 2 lei...pt 0.33liter...e off-topic...intrebare:daca tot esti atat de ingrijorat in privintza calitatzii unui chip...si vrei sa "rupa" astfaltu masina cand o sa aibe chip....la ce ti-ai luat diesel?....o benizna era mult mai infipta...deci nu te inteleg la ce te agitzi...ai un banal E46( apropo nu mai e demult o masina asa noua..e chiar banala pe strazile din Rom) 320d..hmm...mda..e o masina economica..consuma putzin..atat!


--------------------
BMW 318is E36 – I WAS BORN FREE, NOW I’M EXPENSIVE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
0.33liter
post Nov 7 2005, 08:27 AM
Post #99


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 15
Joined: 4-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 88



@mikilol > mi-am luat diesel pentru ca asta aveam nevoie. E un E46 banal.. dar e banalul meu smile.gif

@Rabanne> uite acum fac si pe bunul samaritean si zic: ce ai cu 316i ? nu conteaza ca te aprinzi pe orice topica unde faci reclama dar faci si amenintari !? ai spus catre 316i ".Te rog mult sa te abtii pentru ca la o viitoare intalnire a forumul la care ne vom intalni s-ar putea sa avem o discutie aprinsa.Te rog mult sa pastrezi distanta in ceea ce ma priveste atata timp cat nu esti interesat de ceea ce vand." :eek: ouch..

si acum tot legat de subiectul tuningului.. am sunat la TCM ca un ultim pas sa vad daca primesc de test de la el: i-am zis exact ce motor am si (stia discutia ca-mi oferise pret de la firma lui) mi-a zis ca nu poate sa faca acest motor inca (edc 16 cum l-a numit) .Va fi la el in curand disponibil si mi-a zis daca ma grabesc sa-mi fac ca am variante doar pe dimsport si aspad... deci a uitat de tine laugh.gif (ziceai ca va trimiteti clienti unul altuia)...
Ma rog , ai zis ca nu faci diesel si cum am recunoscut si eu varianta de test mi-a oferit costel asa ca te anunt pe PM cum este ceea ce tu numesti "upsolute s-au stricat rau"

Dar repet .... te ataci prea tare intr-un mod rau in fata potentialilor clienti... 316i a pus doar niste intrebari... ca si mine ... pe mine m-ai pierdut de posibil client prin exprimare ... el probabil te considera un tip violent si mai bine nu intra in contact cu tine .
Asta e.
Oricum felicitari pentru ce ai facut pe benzinare ursulet si pisica. Ti-am zis , la curse se vorbea despre chipurile tale.


--------------------
Black E46 : 320d :: 110kW+chip
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rabanne
post Nov 7 2005, 09:17 AM
Post #100


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 191
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58



Da, este adevarat EDC16 nu lucrez nici eu, n-am fost atent la faptul ca ai 320d de 110kw.De aceea Voinea nu te-a trimis la mine pentru ca stia sigur ca nu pot lucra nici eu EDC16.In privinta clientilor, nici tu nici 316i n-ati fost vreodata potentiali clienti, doar ati facut putin valuri si ati incercat doar sa va dati inteligenti.Spre norocul meu nu sunteti lideri de opinie si nimeni nu v-a luat in seama iar faptul ca membri acestui forum au sesizat prezenta voastra ca una ostila nu poate decat sa ma bucure.Mi-ai spus in PM ca intr0-adevar Voinea are un stage 0 pe masina si motivatia a fost ca masina are 8 ani si 200 000 de km, si masina mea are 18 ani si asta nu m-a impiedicat sa-i aplic o varianta racing si sa testez pe ea cateva mii de km.Unii o fac din pasiune si dedicatie pentru munca lor si nu ii impiedica nimic in a da totul pentru clientela, asta semnificand chiar testarea pe propria masina a lucrarilor personale pentru a avea siguranta 100% in ceea ce priveste securitatea masinilor potentialilor clienti:)Cred ca asta inseamna responsabilitate si asta inseamna seriozitate, nu explicatii care aduc in discutie varsta masinii etc.IN plus, referitor la tine, observ ca alergi cu tarie dupa incercarea gratuita a softurilor iar asta nu face decat sa nasca un dispret al meu fata de tine.Mocangii sunt la tot pasul si asta caracterizeaza Romania de astazi.Iti multumesc pentru faptul ca ai dat o pata de culoare topicului meu si pentru ca mi-ai deschis un pic ochii in ceea ce priveste oamenii de nimic care ar putea sa-mi fie clienti.Sper sa nu am ca si clienti astfel de personaje niciodata si sper spre binele oamenilor de bine de pe aici ca astfel de personaje sa fie din ce in ce mai rare pe acest forum.Din pacate pentru cei ca tine oamenii muncesc pe bani iar smecherii de 2 lei nu au un sfarsit prea fericit;)Toate bune si iti urez bafta in incercarea ta la celelalte firme de tuning.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2025 - 11:14 PM