![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
![]() O sa te cam traga curentul in el, vad ca e baur ![]() This post has been edited by BBo: Sep 22 2020, 09:47 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Vad ca au cautare masinutele astea, dar recunosc ca nu inteleg fenomenul. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pana cand iesi cu una pe coclauri.
Dincolo de asta, mi-ar trebui una de-asta pentru iesirile pe munte care necesita cate o incursiune de 20-30km pe forestier. Ca sa nu mai chinui bmw-urile pe acolo. Plus ca astea tin la tavaleala, sunt foarte robuste, nu mai porti grija detaliilor din interior samd. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Exact , fix de asta a fost luata iesiri la munte cu "trupa" in rest rugina clasica ma rog nu foarte multa ar fi 2 bucati de peticit asa la prima vedere dupa ce am dat mocheta jos , are ceva tuning pe partea de transmisie - inteleg ca nu trece de 110 asa ca suspectez ca are cutie sau rapoarte grup de la motorul pe benzina . Motorul e in 1.9 PSA cod XUD , pare sa fi fost pe mai multe modele aparent e versiunea diesel simplu pe care japonezii au montat un turbo low boost 0.4 bari ajungand astfel la... 75 cai . Teoretic se poate face "tuning" prin transplant de pompa injectie , injectoare, turbo si intercooler de pe modelele PSA de 90 cai . Dar teoria spune ca acest motor fiind la baza diesel aspirat nu ar avea pistoane forjate => crestere putere = problem
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Asa dupa ce am descoperit ca e facuta in Spania de Santana Motors am poreclit-o Satana. Practic e ceea ce un fan Suzuki nu ar recomanda niciodata, un Suzuki facut de spanioli cu motor dizel frantuzesc. Intre timp am: - demontat bandourile curatat rugina de suprafata pe unde a mai avut dat cu pasivator sau cu Hamerite apoi cu Nigrin, astupat 2 gauri cu izolant STP ma rog in prealabil pasivator si Nigrin. Montat bandouri ocazie cu care am cumparat cateva sute de clipsuri universale descoperind ca nimeni nu are clipsuri de Suzuki in concluzie bandourile au fost montate cu clipsuri + silicon deoarece pe fata prinderile lipseau. curatat interior schimbat becuri far si becuri nr inmatriculare -comandat : cal schimbator viteze ,cal spate , fete de usi, vas expansiune incuietoare torpedou, incuietoare hayon , schimbat covorase cu ceva textil heavy duty Am incercat sa comand si ceva piese pt revizie aici a fost asa: filtrul ulei si filtrul motorina ok, filtru aer = avem un cod diferit daca punem seria sasiu avem alt cod recomandam sa vedeti ce e pe masina, distributie - avem 7 variante vedeti ce aveti pe masina. Am facut ceva km cu ea nu prea poti trece de 80 , directia e aproximativa si se comporta ca un crucisator pe o mare agitata una peste alta clar respect legea 50-70 max oras afara nu as trece de 90-100 ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
D-aia mor eu pe francezi, niciodata nu stii ce sistem de ungere/filtrare/pompare/blabla au.
A trebuit sa iau un filtru de ulei la ghici la Renault pentru ca nimeni nu stia care se potriveste. Idem pentru Opel, si acolo au doua sisteme de filtrare pare-mi-se. Nu stiu cum se impaca aia 50 la ora venind din limitari la urs ![]() This post has been edited by BBo: Oct 8 2020, 07:04 PM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Nu am idee, am incercat azi cu cei de la Autokarma, ieri au fost cei de la Autoeco același răspuns nu știm cel mai bine vedeți ce e pe mașină.si am văzut și comandat. Săptămâna viitoare ajung la Cătălin sa vedem ce zice.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La fel la passat cc, cel putin la spirala volanului. Se spune in aplicate VW ca trebuie verificat ce e pe masina, prin softul lor de diagnoza. Alternativ este sa demontezi volan si te uiti pe eticheta. Dar sigur codul se termina cu un T sau un S. Bineinteles pe masina am gasit cu AB.
Masinile sunt facute cu piese de nu stiu cate subcontractori, poate din cauza asta e greu de zis cu exactitate din ce piese sunt asamblate, chiar de catre cei care asambleaza puzzle (evit cuvantul producator). -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ehh, m-am descurcat pana la urma, mai am : schimb ulei grupuri cutie transfer/viteza, ulei si filtre motor, distributie, bonus schimb si parbiz chederul parbriz fiind terminat si toata lumea taxeaza schimb cheder= schimb parbriz pare ca nu am multe optiuni. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
teoretic marti ajung la revizie si lista se mareste
- schimb ulei grupuri, cutie transfer, cutie viteze , motor -schimb filtru motorina si filtru ulei cel aer e schimbat de mine -schimb distributie plus antigel -schimb lichid servo? - schimb / verificare bujii plus releu pornire, dupa ce a stat o sapt a pornit in 3 , fostul proprietar zicea ca nu porneste daca nu pun de 2 ori bujiile , as paria ca 1/2 bujii nu functioneaza Si pariez ca voi avea o luuunga lista la controlul de rampa -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
I-am facut "botezul" a mers nesperat de bine desi pare ca sunt ceva probleme cu grupul fata . De cateva zile scot noroi de zor
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am mai mers cu el, e ok sunt surprins cat de rapid se incalzeste, dupa revizie/distributie/bujii am mai schimbat si toba intermedia si finala ,maine sper sa ajung la Catalin sa verific zgomotul de pe fata mai am rola care scartaie si cred ca rasufla evacuarea dupa turbina undeva.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Lista destul de maricica, radiator capete bara bielete antiruliu , cardan fata, ulei grup fata furtun apa , in final o sa iau capete de bara - 4 bucati ca asta pare sa aiba 2 pe parte ulei grup, cardan bielete antiruliu. Restul vedem radiatorul e destul de scump , furtun apa se gaseste numai sh. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Schimbat cardan, ulei grup plus ulei cutie transfer- acesta a curs partial cand a fost scos cardanul si arata ca in poza drept pt care am decis sa schimb si uleiul din cutia de transfer
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
s-o stapanesti sanatos, bine ai venit in lumea noroiului
![]() arata bine masina, nu stiu nimic de motorul de 1.9 dar daca simti ca te ajuta cand ai nevoie, e tot ce conteaza. iti recomand sa schimbi sufa metalica de la troliu cu una sintatica - scapi de ceva greutate si de mainile sangerande dupa o troliere mai serioasa, astea metalice ajung sa fie foarte intepacioase. grija mare cu grupul fata daca masina afost inaltata mult, grupul ar trebui coborat putin sa ajunga unghiul planetarerlor in pozitie confortabila, altfel face buba repede una din planetare. all in all, s-o calaresti cu placere prin munti. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mersi, am ceva zgomote care incerc sa le remediez nu imi e clar cum e cu transmisia pe fata la dracovenia asta.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
e destul de simplu: cutia de viteze si cutia de transfer fac corp-comun, iar din cutia de transfer ies 2 cardane: unul pe lateralul ei, care merge spre un grup fata prins de sasiu, din care iti pleaca planetarele spre roti, si un cardan spre spate, aliniat central cu cutia de transfer, catre puntea spate. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
da, am vazut , ideea e ca pe dreapta fata am un zumzet cand am 4x4 cuplat sau daca am 2h+MRL cuplat- de aici am dedus ca problema e planetare / grup fata - cardanul fata avea joc si facea si el zgomot, am pus alt cardan am schimbat uleiul in diferential si nimic. am mai studiat si ineleg ca planetara mai are ceva bucsa bronz/rulmet care poate face joc . Luni ar trebui sa las masina la amic sa se uite la ea dar cum nu a mai facut Vitara pana acum incerc sa studiez ce e pe acolo sa stiu sa ai zic ce ar putea fi.Bonus am facut o tura la lacul Bolboci si pe drum a inceput sa blocheze ceva pe stanga fata plus parca un uruit destul de dubios, nu imi e clar de ce am nevoie rulmentul 14 sau bucsa 19 sau ambele
![]() This post has been edited by alex230ro: Jan 6 2021, 04:23 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
haha da cam asa e ordinea. ai scos-o la zapada mai mare? cum se comporta?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am mers ,un pic acceptabil având in vedere că am MT.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Se anunta o saptamana intersanta, ajung la un mecanic specializat in cazane din astea, sunt curios cat de lunga va fi lista de reparatii
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
In final... subtire ceva semicaseta si in rest vedem daca trebuie si grup fata revizionat.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
e ieftina semi-caseta aia. e o problema comuna la masinile cu IFS sa fie nefericita semi-caseta dupa ceva km in afara soselelor, cu roatele mari invartite prin noroaie si zapada. nu exista solutie permanenta, eu la nissan aveam ceva custom facut, cu un gresor pe care il mai ungeam din cand in cand, si cu un sistem de bucsi de cupru in interior unde mai strangeam de o piulita sa ii mai reduc din joc. dar nici solutia aia nu e permanenta, pt ca se uzeaza bucsile din cupru si ajungi sa fie nevoie de schimbarea lor. mai simplu e sa dai 150-200 lei pe o semi-caseta, la fiecare 2 ani, si sa o schimbi direct din cele 4 suruburi si ai scapat de grija.
cand ma dadeam in campionat, aveam semi-caseta in trusa de piese de rezerva, intrucat riscul sa o ruper era mult mai mare acolo. numai bine, n-am rupt semi-caseta la vitara, dar am rupt o bara de directie in 2, si d-astea nu aveam pt ca de obicei se indoaie, nu se rupe - si solutia e sa o intrepti de un copac ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
da, am luat una SH cu 100 dar cred ca data viitoare iau noua nu pare diferenta mare, dar ma rog asa a fost "recomandarea" sa iau SH in stare buna si nu noua..
This post has been edited by alex230ro: Mar 10 2021, 12:48 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da, pana la urma a fost asa - semicaseta, semering cutie transfer partea dinspre cardan fata s-a schimbat uleiul din nou, limitator caseta directie asta era stramb si treceam de el si troznea la revenire aici a taiat si sudat inapoi si intreptat prinderea bara stabilizatoare fata .treaba e ca e foarte departe vs mine tocmai pe soseaua Alexandriei va trebui sa vad daca gasesc un mecanic mai aproape
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Revenind , azi am mers langa mine la un service care regleaza/repara pompe injectie motoare diesel , aparent lipsa de putere e datorata faptului ca turbo nu face boost.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mai zic si de asta, schimbat ceva furtun apa care era rupt, am prins " ultima bucata " cand o sa am timp/chef o sa l duc sa vedem si ce e cu turbo.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
ceva drum Apuseni cu mers pe "forestiere" plus o incercare de mers pe un drum rupt de TAF-uri fiind cu sotia si fata in masina in final am renuntat daca pasioneaza pe cineva https://www.google.ro/maps/place/Poiana+Cal...2.8108742?hl=en dupa biserica dreapta ... se vedeau niste iurme si culema maps imi dadadea un traseu pe acolo
![]() ca si concluzii - masina nu "poate mai mult de 80-90 pe DN-uri, maxim 100 pe autostrada, ,maxim 30 pe drum forestier pietruit . Am reusit sa ies si de pe drumul rupt de TAF-uri desi coborarea a fost destul de dificila iar la urcare am preferat sa iau o ruta alternativa pe ultima parte a traseului ca si idee am mers poate 1200 metri dus si intors in o ora si 30 pierzand mult timp cu mersul in recunoastere pe jos . Cel mai mare dezavantaj a fost si este lipsa AC plus puterea redusa care nu permite o deplasare "lejera"pe autostrada. This post has been edited by alex230ro: Jul 20 2021, 12:40 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am batut la picior Poiana Calineasa anul trecut, venind prin rezervatie, ne-a dus un Duster pe ceva ce numai drum nu era. Se tine super bine Dusterul plin cu oameni, in offroad. As fi rupt X5-ul pe acolo, nici gand sa pot intra.
Am mai mers apoi la alta stana in alta parte, la urcari mai dificile Dusterul a urcat, dar una de-asta noua (parca nissan Qashqai) murea subit, ii taia alimentarea motorului la urcare abrupta cu pierdere de aderenta pe o roata. A trebuit lasata in drum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Asta urca cam peste tot dar singur si cu copilul si sotia in masina nu am vrut sa risc mai ales ca traseul parea sa mai dureze km buni, nu am facut poze era dificultate medie si la un moment dat aveam zona de namol, oricum si asa am mers mult avand in vedere ca eram singur .
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am mai bagat o tura de off-road , si i-am pus ceva gand rau sa vad poate reusesc sa il vand, Til nu mai ai nevoie de o masina?
![]() This post has been edited by alex230ro: Dec 20 2021, 12:45 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
de ce te gandesti sa il vinzi? treci la ceva mai mare sau renunti la hobbyul asta?
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Caut ceva cu care sa pot merge decent si pe strada si care sa poate fi folosit si cand merg in vancante cu familia. Ursul nu are AC si nu prea pare ca pot pune, Vitara nu are AC si nu trece de 90-100 pe sosea. Deci caut altceva nu am idee inca ce, ceva scurt Patrol, Pajero , LC mai studiez .
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Sold , sau ma rog dat lui nasu, avea nevoie de masina cu care sa mearga si i-a placut, nu am facut inca actele mai vedem.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Am bagat o turape langa Voineasa sa initiem pe nasu in off road, a mers decent a trebuit sa fie tras pe o panta cu zapada in rest nu au fost probleme. Ma rog maxim 90 , in continuare ma invart intre Patrol Y61 LC 90 sau 100 si Pajero Mk4
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, privit de afara, dintre cele trei, Patrol-ul inca arata a offroader veritabil.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th September 2025 - 11:15 AM |