![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ca sa nu zic buhai, butoi ambulant samd
Totul a inceput cu cautarea a doua punti de Tico pentru o remorcuta, care s-a transformat in cautarea a doua Tico, mai apoi un 4x4, rezultand Bobiţă ( http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11735 ) In final l-am revandut pe Bobiţă cu parere de rau si cu promisiunea ca banii obtinuti vor fi baza pentru un 4x4 cu acte care sa inlocuiasca TDS-ul de care vreau sa scap. Preferabil benzinar. Cum demult visam la Pajero Sport, afland si ca e capabil sa traga remorci de 2900kg, am cautat unul, benzinar V6 , 3.0l Gasit doua in toata tara, ambele cu GPL, ambele in jur de 300000km. Unul decent dar destul de jegos, vreo 3300E. Altul superb in poze, dar de aproape se vedea ca-i repictat ici-colo. Interior super, piele, curat. Si "un pic de pedigree", adusa in tara in 2017, a fost timp de doi ani masina lui Gheorghe Ifrim. Dar rugina de dedesubt nu-mi dadea pace, prea multa pentru un pajero, care nu prea rugineste de fel. Undeva, candva, masina asta a stat mult nefolosita, incurajand rugina pe burta, pe sasiu, pe sub capota. 5400E batuti in cuie, niste dealeri rigizi si cu figuri, in anunt dau de inteles ceva, in realitate e altfel... dead end. Pentru cei interesati, inca e la vanzare si cam merita pretul: https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-paj...ml#gallery-open Hai sa vedem ce alte optiuni ar mai fi.... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ce buget ai? Anul asta cred că vānd X1 dar nu ce vrei tu. Land Cruiser mai e sau poate facem o schema și ne combinam la 2 bucăți Isuzu Troope unul eu unu tu.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Stai asa, ca m-am bagat deja in albie ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pentru ca nu am gasit Pajero care sa ma convinga, m-am uitat si de X5. Tot doar benzinare.
Majoritatea au GPL, not bad, dar sa fie ascuns, ca nu as avea voie cu el in parcarea subterana de la serviciu. Ochit un E53 la Ramnicu Sarat, dar esteticul lasa binisor de dorit, tinea la pret, carlig nu prea avea. Am zis ca daca tot sunt acolo... la 40km distanta, la Focsani, un E70. Cel mai ieftin E70 din tara. Ma puteam intinde, pentru ca oricum faceam credit, chiar si pentru E53/Pajero Sport. Vazut, a doua zi facut credit si cumparat. 7500E cu impozitul platit pe anul asta... not bad. Masina "de santier", a fost luata de noua pe o mare firma de constructii din Focsani, trecuta pe persoana fizica atunci cand seful s-a retras. X5 3.0 SI , 2008, cu suspensia sport, interior sport, scaune reglabile electric cu memorii, fara reglaj suport lombar. 237000 km , ultimul schimb ulei pe 29 Ian 2019 , la 227000km. 6 trepte automata WBAFE41030LZ85066 https://www.mdecoder.com/decode/lz85066 Covorase gri - seturi si de cauciuc si velur Nu are carlig dar i-as monta sa fiu pregatit pentru orice. MOTORUL - ar fi fost demential pe o serie 5 berlina. Trage super inca de jos si are redline de la 7000... Cutie automata , 6 trepte. Bucsi pivoti, rulmenti ok. Joc in caseta de directie. Frecata pe dreapta, pragul exterior putin turtit, niste butoni de fixare plastice exterioare lipsa, oglinda stanga nu se incalzeste, oglinda dreapta nu se regleaza sus-jos (oavea chestia cu ajutorul la mers inapoi si s-a uzat mecanismul. Gume de vara semiuzate. Rotile originale nu mai sunt, ca a spart una si nu stiu ce a facut cu ele. Trebuie sa caut un set de roti de iarna. Super jegoasa atunci cand am vazut-o, bateria descarcata, a trebuit sa-i dau curent. Pe motor si in tot compartimentul, pamant, ca nu se putea numi praf. Interior cam terfelit dar merge, la varsta lui. Ar trebui sa imbrac volanul in piele noua. Are si exfolieri pe plasticele de pe volan. Revin cu impresiile de dupa ce l-am condus. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Lux și merge și pe linia de tramvai
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Wow, TIL are saptamana si masina
![]() S-o conduci cu placere ! ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ca samsarii.
Multumesc! Incep sa ma obisnuiesc. Prima impresie a fost ca e foarte neplacut sa conduci un SUV din asta mare si inalt, cel putin in comparatie cu o serie 5 berlina. Nu doar ca are suspensia dura, dar te zgaltaie stanga-dreapta la toate denivelarile, parca-i fi pe tractor. Denivelari pe care nu le vezi, asa cum nu vezi din satelite view unde-i deal si unde-i vale. Din perspectiva joasa observi orice imperfectiune din asfalt. In plus, pana acum am mers mai mult noaptea, pe ceata densa. Cocotat acolo sus, cu capu-n nori, esti cam dezorientat. Stim bine ca la nivelul solului nu prea sta ceata si pe masura ce te ridici, se intuneca. Asta e cu SUV-ul, iti asumi drumul, gropi, denivelari, le incasezi asumat. Nu doar pentru ca mergi like a boss si te doare la basca pentru ca esti tu boss de boss, ci si pentru ca nu le observi la fel de bine. E o chestiune de acomodare. Altfel, masina merge destul de ok. Consumul o sa fie cu vreo 1,5l/100km mai mare fata de berlina 520i (2.2i). Adica e vreo 11.5 acum la naveta, dar pe masura ce prind curaj cred ca o sa mai creasca putin. 520i consuma vreo 10-11. Cred ca miniul realizabil e vreo 9 la drum cu 80-100km/h, conditii in care 520i ar reusi un 7,5. Mers normal la limita legalitatii am scos 8 cu 520i, la un drum de 300km. Vedem ce iese si cu bursucul. Dinamica, excelenta, trage super bine cand i-o ceri. Merge lejer cand nu te dai la ea. Demaraje line la care schimba la 2000 si o tine numai intre 2000-1500. Pentru demaraje hotarate ii sunt de ajuns 3000rpm. Mai sus de atat nu are sens decat daca te iei la intrecere cu vreo motocicleta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Primul consum la pompa, pe 560km - 12,14 litri la suta de km.
Am reusit sa-i setez ora, configurat cum si cat sa sufle prin gurile de ventilatie, dezactivat optiunea sa clipeasca de trei ori semnalizarea la un simplu click si nu mai stiu ce. Luat roti de iarna Style 177 , frumusele, gume semiuzate, mai merg un sezon. 1800 lei plus un drum la Pitesti. Era o oferta foarte buna in Bucuresti, 1200 lei roti ca ale mele dar cu cauciucuri foarte bune. Poate era mai bine si ma pastram de o cheltuiala serioasa pentru roti de vara. Masina a venit cu evazari la aripi si arata cam caraghios cu rotile "inguste" de 18. In talon nu are marimi pentru 18" , are doar 19, 20 si 21" , toate cu dimensiuni diferite intre fata/spate. Latimi de pana la 325 pe spate... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Compartimentul motor si ce a mai ramas din namol, dupa ce l-au spoit putin chiar inainte sa-l iau. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Bravo, domne! Si ai grija la tramvai
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Sal stăpānești sănătos!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 689 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Super! Sa-l conduci sanatos!
![]() -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Multumesc!
Cea mai buna reactie de pana acum: Ce e ma cazanul ala de tuica? Deocamdata nimic nou, rotile de iarna sunt inca prin curte. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
.... ![]() E mai potrivit decat spuma activa (de fapt detergent la bidon pe care-l am pentru spalat masina)? Pregatiri: https://www.youtube.com/watch?v=-vCUNQSOI_M https://www.youtube.com/watch?v=dCvmdo1bLLw M-au speriat mai multi sa schimb cat mai curand uleiurile din transmisie, ca e foarte probabil sa nu fi fost schimbate vreodata. Deocamdata chestiile care pot da de gandit sunt: - un tremurat slab (l-am simtit chiar si la relanti) care pe la 1200-1300rpm intra in rezonanta si trepideaza, ca si cand ar fi o problema la volanta/descentrata. Dar asta e automata. Initial a parut ca face doar in viraje, de unde deductia ca ar fi de la cutia de transfer. Dar face si pe linie drapta, doar ca nu apuca sa rezoneze, pentru ca in linie dreapta accelereaza, trece repede de turatia de rezonanta. - parca schimba putin smucit uneori, dar poate fi uzura normala la km astia, avand in vedere faptul ca masina e facuta sa mearga mai agresiv nitel. A, nu merge butonul sport. Nu ca as avea nevoie, oricum schimba dupa cum ii ceri din pedala, chiar ma chinui sa fiu domol la picior, ca sa nu retrogradeze de fiecare data. Altfel, cand traficul abia se misca, ii da a doua si pe la 1500, tinand motorul undeva la 1100rpm. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca vrea bujii noi. Urmeaza ulei, filtre aer+ulei, bujii. Si sa ma gandesc la https://www.youtube.com/watch?v=dCvmdo1bLLw Se pare ca schimbarea unor cauciuce din cutie ar imbunatati modul in care schimba vitezele. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Gasit Manualul Proprietarului si Serviceheft.
Istoricul arata cam asa: Achizitionata pe 3 Iulie 2008 de la Bavaria Revizii la Bavaria in 2009 (26000km - ulei si filtre) si 2010 (42000km - frane) Revizii la MHS Militari pana in 2011 3 Revizii in 2013 la Contempo Cars Sacele (Brasov), toate bifeaza Ulei motor... ciudat. La 118k, 122k si 130k km Doar a doua mai bifeaza si altceva: mikrofilter Apoi, pana in 29.01.2019 - 227.000km - revizii la Motorfix Focsani Acum, 238.000km and running. Am luat filtre, ulei si bujii, sa vad cand le si montez. Revizii interesante: Ulei cutie si filtru - la 173.000km, in 2015 Rola, curea si intinzator - pe la 210.000km Pompa benzina, carcasa (?), piv(ot?) 2 buc. Tot atunci Discuri si placute fata la 220.000km, in 2018 Interesant e ca a mai notat alaturi schimb anvelope fata (doar fata?) in 2013 si 2015, la 122686km si 173250km Pana la 185000km au schimbat filtrul de habitaclu la fiecare revizie. Prin urmare au busit prinderile plasticelor pe acolo. Vad ca au incercat sa carpeasca cu niste negrese, dar nu a tinut, e un plastic cu cheder picat, care sta pe motor/filtru aer. El zdranganea la relanti, de nu stiam ce-i. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Schimbat filtrul de aer si bujiile.
Am gasit super jeg pe la bobine, dupa ce am dat jos capacul de plastic, asa ca i-am tras o balaceala zdravana cu apa cu detergent, apoi spuma activa, apoi clatit bine cu presiuneeee. Bujia 2 era scufundata in ulei - garnitura capac culbutori dusa. Dar totul functiona ok. Fisa 4 montata gresit, incomplet. Motiv pentru care a tras si apa in timpul spalarii. Pentru ca nu calcase bine pe bujie, scanteia produsese o calcifiere de-aia prin care inca se propaga, totusi. Dar caldura disipata a provocat deformarea trompetei care imbraca bujia, trompeta ramasa inca flexibila, parea ok. Curatat interiorul ei cu un prosop, la a doua curatare prosopul a iesit cu arculetul in cap. Cam ruginit arcul, nu l-am curatat bine, l-am impins la loc, tot asa, nu stiu cat de bine. De ce s-a intamplat asta: Ca sa introduci fisa 4 te incurca o chestie mare care nu-sh ce rol are. O impinge si o face sa intre fortat. Baietii au fortat, au ciupit cauciucul care imbraca tija, cauciuc care s-a inghesuit si a facut mai grea inaintarea. Asa ca fisa a intrat incomplet si statea stramb. Am pus-o pe bujia 1, ca sa fie la indemana in caz de probleme, iar la 4 am impins o bobina buna, dupa ce am uns-o cu scuipanol. Apoi am facut 550km, mers la consum, pentru ca se ineca foarte usor. Ori o tineam in sport, sa o tina turata, ori schimbam manual, tinand-o intre 2-3000rpm. Ajuns inapoi acasa am gasit fisa impuscata bine. Bandajat cu izoler, curatat arculetul pe care l-am plasat frumos in capul bujiei, apoi asezat frumos fisa cu bobina. Merge brici. Am facut doar o proba de drum, sa ma asigur ca-i singura problema (mai era si fisa 3 la care conectorul se incapatana sa nu intre bine - rezolvat) Asa ca azi am venit cu tds la lucru, deseara pun bobina noua. Bujiile vechi erau Beru si ajunsesera la aproape 1,2mm distanta intre electrozi. Am pus NGK Iridium 4 fise erau originale, Bosch din 2007. Doua NGK 2016, mai putin norocoase. Una e cea balacita in ulei, cealalta montata prost si impuscata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Domnu care`i treaba cu t3iu ala de acolo de prin curte ?
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Tei? Care tei?
A! T3. I-am oferit cazare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bursuc are inima de lup
240099 km 6,5l ulei Wolf 5W50 Filtru Bosch Am gasit doar vreo 5 litri de ulei in el, destul de urat. Filtru Mann, urat si el. Garniturile ca noi, deci cel mai probabil chiar a fost schimbat acum un an (13000km). Oil Service nu fusese resetat acum un an, ci la schimbul anterior, de la 214210km. Motiv pentur care imi arata ca depasisem cu 1800km intervalul de schimb ulei de 24000km ![]() Cam la 20.000km au schimbat uleiul in prima 100mii km (prima revizie la 26.000), revizii facute in Bucuresti, apoi au redus intervalul la 10-15.000, revizii facute mai aproape de domiciliu. Am mai luat un set de roti de iarna, ca erau cam ieftine iar gumele sunt foarte bune. Ultima poza e cu profilul celor de pe rotile frumoase care au costat o gramada de bani. De lucru: - pierde lichid parbriz, cred. Completasem si acum da iar warning, desi nu prea l-am folosit, pentru ca - furtunas spart in dreptul balamelei capotei - nu se aprinde farurile centrale la faza lunga, comuta doar extremitatile de pe scurta pe lunga. Ma intreb de ce nu da mesaj in bord. - de cand am luat-o au cedat un bec de frana si unul de ceata spate, cel putin asa zice in bord. Consum mixt 14l/100km Adica 13.7 la pompa cand bordul arata 12. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Montat carlig si piscat instalatia electrica pe X5 E70, toate bune, mai putin ceata si mers inapoi, pentru care modulul cumparat are doar un fir. Fer pentru care am intepat la plesneala unul din firele ramase nefolosite la stopul masinii. Vad ca americanii nu leaga nici backup lights nici fog lights.
A trebuit sa inversez semnalizarile, pentru ca am instalat modulul in dreapta, nu ca toata lumea in stanga. Pe dreapta aveam iesire disponibila din portbagaj spre exterior. M-am mai uitat pe acolo, de fapt pe remorcuta nu e pus becul de mers inapoi, nici fir nu are pana la cupla. Ceatza e si are fir. Ar fi trebuit sa mearga, dar intepasem un fir care nu face nimic. L-am mutat unde trebuie, tot nu mere. Modulul nu comuta, ori pentru ca e defect, ori pentru ca nu-i ajung cei 10V pe care-i am la becul de mers inapoi. Celelalte au 15V. De investigat. Ma interesez si daca e ok sa nu ai lampa de mers inapoi pe remorca. Daca nu-i, fac scandal la vanzatori. Fierul A venit la fix, insa placa originala de prindere era dreptunghiulara si acoperea bine gura lonjeronului, gura care are aplicata o garnitura gumata, subtire. Cel mai probabil talpa suportului de carlig, care e un fel ce C o sa piste garnitura asta... permitand umezelii sa intre in lonjeron. Si, contrar intructiunilor de montaj, care zic sa nu mai pui armatura originala, am montat-o, dupa ce am decupat putin din placa respectiva. Cu riscul ca grosimea materialului carligului (8mm) sa o impinga prea inapoi, fortand bara de plastic. Dar a intrat totul bine. A, la nonfacelift e putin mai usor sa demontezi spoilerul de plastic, ca se da jos doar partea neagra de jos, fetele laterale vopsite, cele care se prind sub stopuri, raman pe pozitie. Apoi am fugit si-am luat remorca. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Bravo, domne! Hai ca m-ai motivat sa mai lucrez si eu la cazan
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sa ai spor! Am mai modificat povestea electricii, ca era scrisa dimineata si intre timp am mai investigat.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Remorcuta
Intr-adevar, e foarte greu de virat in loc cu doua punti, chiar si pe drum nisipos si cu hardughia asta usurica. E cumva basculabila din protap. Numa' bine, ca mi-a permis reglarea inaltimii protapului. Initial, fiind cativa cm prea sus, forta in permanenta in sus, smulgerea din bila. Iar la denivelari simteam in caroserie cum loveste in sus in cui. De-asta era bine ca prima punte sa nu fie inaintea centrului de greutate a remorcii. Am bagat niste mocheta cauciucata impaturita in 4 intre protap si capetele benei, e fix la nivel acum, dar am de gand sa pun ceva si mai inalt. Pentru ca puntea fata sa aiba rol doar de filtrare, sa nu ia in plin denivelarile. Sa lase ceva si pentru aia din urma. Altfel, e misto, ditamai roaba pe care o plimbi usor de colo-colo. M-am gandit mult daca iau cu oblon tego sau tabla. La tego au rama mai sanatoasa, de teava, nu e doar o tabla ambutisata de jus pana jos, fara teava, ca la asta a mea. Tego are si rama aia de jur-imprejur de care te poti lega. Dar am preferat dimensiunile 260x135 la tabla vs 240x125 la tego. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Cat a costat remorcuta asta?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
4900lei cu nr rosu 90 zile si picior reglabil pe care nu-l folosesc.
https://www.cgrauto.ro/remorci/remorci-750-...-260x135x38-cm/ Pentru 900lei in plus au ditamai platoul de 300x160. Teoretic 750kg mtma, dar fiin pe doua punti care pot duce cate 750kg... ![]() Bine, cel putin gumele sunt la limita, niste chinezesti care au load index 75 = 387kg = 774kg/axa. Deci cele 750kg pe axa sunt la limita. Destul de scumpe tablele astea, dar altceva nu ai de ales. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Imi place garajul ala
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
This is my church...nice one
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Doua ciudatenii pana acum, tot uit sa le povestesc:
1. Aparent cand opresc cu volan maxim stanga (poate la fel si cu dreapta), la urmatoarea pornire smuceste putin, ca si cand ar decupla ceva la transmisie abia atunci. Imi imaginez ca transmisia a ramas incordata la oprirea in viraj. A facut de doua ori pana acum, dupa ce am tras pe dreapta la niste magazine. 2. Motorul ezita la pornire. Porneste si apoi pierde suflul. E ca si cand ar pierde ulei de sus de undeva si dureaza pana si-l reumple. Face asa chiar si dupa opriri relativ scurte, de 10 min. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
1. Xdrive probabil īnceput de sfārșit la cutia de transfer
2. Who knows?Aer fals ceva? -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
1. Ar fi minunat
Poate sa verific ce ulei mai are. La cutie a fost schimbat uleiul la 170000km, dar nu stiu daca au umblat atunci si la diferentiale si la cutia de transfer. 2. Face ca la aer fals, dar doar cateva secunde dupa pornire, in rest merge brici. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
1. Schimba ulei și vezi la astea sunt ceva rotițe de plastic care se rup
2. Ignora orice ar fi nu e īncă praf probabil o sa vezi peste ceva timp. -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
N52 common issues:
https://bmwtuning.co/bmw-n52-engine-problem...TSwnbE_rWh8Z7q8 Mai era un tip pe youtube pe care voiam sa-l urmaresc, ca facuse tot felul de chestii la 328ii E90 al lui pana i-a dat de cap. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Misto site-ul...sanc iuu
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Azi a vrut sa-si dea foc. Electrovalva de calorifer de pe partea soferului a scos fum, s-a incins rau, de s-a deformat si curgea apa. Dupa racire parca nu mai curge.
O sa fac o proba de mers cu ea decuplata, pana cumpar una noua. Probabil o sa am parte doar de caldura inauntru, dar vine frigul asa, ca-i ok. E o veste buna, ca aveam mirosul asta de incins mai ales cand statea in trafic, inca de cand am luat-o, din trafic. Acum stiu de unde venea. https://www.youtube.com/watch?v=tcMetdBVbVE -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ce tare, cel din film e transformat īn uscător de haine
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
Zilele astea lucrez la un n52b30 de 265 cp...ii schimb garnitura capac supape, garnitura carcasa filtru ulei, garnitura racitor ulei, baie ulei si semering arbore cotit (cel din fata),...am demontat jumatate de motor ca sa am acces si sa curat toata mizeria de pe motor...daca ai nevoie de info vreodata, let me know
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Hm, am pus link gresit, de fapt asta e pentru E70:
https://www.youtube.com/watch?v=cijBTwAuIfw Maine vin antigelul, apa si electrovalva. Cred ca nu o sa scot tot antigelul, ca mi-e lene sa desfac toate plasticele de pe acolo. Am descoperit si de ce nu avea becuri bune de faza lunga. Pentru ca e cam imposibil sa le schimbi. Am comandat becurile H8, probabil o sa rup micile cleme de plastic care asigura inchiderea conectorului pe bec, ca nu am cum sa-l desfac. Trebuiesc vreo 3 maini la un loc, iar acolo abia poti strecura una. PS Ce tare, cel din film e transformat īn uscător de haine ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am pus electrovalva, mufa a intrat cam greu. M-am trezit ca baga caldura pe dreapta.
De fapt stalcisem unul dintre pini cand am fortat conectorul. Desfacut electrovalva, agatat pinul cu un culegator de simeringuri, tras si indreptat cu spitul. Merge brici. Dar tot intra aer cald in trafic. Credeam ca iar e ceva cu comanda electrovalvei. De fapt, plasticele alea care separa admisia pentru ventilatie de compartimentul motor sunt foarte subrede si mult inaintate pe motor - te tenteaza rau sa te sprijini pe ele cand lucrezi la motor. Erau deja prinse in negrese, ca prinderile originale nu-s in regula. Ar trebui sa desfac sa vad daca se poate reface si cu ce piese. Asa ca am ventilatie decenta doar la mers intins, altfel trebuie pornit AC-ul. In rest, benzina, multa benzina. Consumul pe bord se aseaza la 11, cred ca real e un pic mai sus. 245.000km and counting. 8000 impreuna. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Iar a doua zi (noapte) am pocnit un caine. Spart niste plastice care mai fusesera atinse in trecut (pe sub motor si din bara fata). Noroc ca m-am intors la locul fapte si printre bucati de scut am gasit un plastic intreg - capac-ornament din bara, care acopera gurile mari de ventilatie pentru modelele sport.
Am ramas fara freon, inca nu stiu ce piese au fost afectate. Am plecat in ziua urmatoare la drum asa, fara aer conditionat, dupa ce am dublat doua suruburi care fusesera infipte in bara de proprietarul anterior. La prima vedere am crezut ca vaporii de freon sunt de la antigel si m-am intors iute acasa. Poza din camping, la Krapets, cu motivul pentru care nu m-am dus cu motorul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Vad ca la asta bara e mica asa, aripille imbrac partea in jurul faruriilor.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
gasesti cazane din astea acum in dezmembrari fara probleme
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, e mai ciudata fata la masina asta.
Ma gandeam sa vad cat ar costa plasticele noi... Dar problema mare e AC-ul, ca pot sa merg cu plasticele asa cum sunt. Problema cu dezmembrarile e ca majoritatea sunt imprastiate prin tara si iei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La AC ce e busit? condensorul? sau cuipit furtun? Mai mult de o componenta nu ar fi.
De inlocuit, de folosit oring-uri sau ce o fi la etansare noi, apoi tras vacuum ceva timp pt a scoate condens si umplut la orice statie de freon. Daca esti profi schimbi si acel filtru / dryer. ei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier. Asta a fost expirimentul buf, am cumparat pe olx bara, capota. Evident erau mult mai nasoale decat descrise. Si apoi si trantit de curier. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Da, e mai ciudata fata la masina asta. Ma gandeam sa vad cat ar costa plasticele noi... Dar problema mare e AC-ul, ca pot sa merg cu plasticele asa cum sunt. Problema cu dezmembrarile e ca majoritatea sunt imprastiate prin tara si iei piesa asa, fara sa o vezi, livrata prin curier. daca nu cauti ia uite https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x5...html#ef81327772 https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x6...327772;promoted https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-bmw-x5...327772;promoted asta asa fara sa studiez prea mult -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Primul e promitator, merg maine sa vad ce are pe acolo.
Ceilalti sunt parc de piese din dezmembrari, pe la Targoviste. Facut ITP, acum am niste teme: - racorduri frana fata - placute spate - schimb ulei motor Pierde si antigel, deci probabil o sa fie nevoie si de radiatorul de racire. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Masina a mai avut o lovitura dedesubt-frontal, in acelasi loc in care a lovit cainele. Imi dau seama acum ca radiatorul era stalcit de dedesubt, avea baza ca o arcada in loc sa fie linie, ma uitasem eu putin ciudat dar am zis ca poate asa au vrut sa-l faca.
De fapt suportul de plastic al radiatoarelor are o limba ranforsata care iese in fata spre spoiler, pe deasupra scutului de plastic. Lovitura anterioara, joasa, de care zic, a impins mai mult de jos in sus, a crapat putin scutul dar a spart mai departe baza suportului de radiatoare care mai departe a impins in radiator, turtind-ul dedesubt. Acum potaia a lovit frontal, a basculat limba aia ranforsata in sus, limba care a lovit putin sus in baza radiatorului de AC. Lovitura a destabilizat si radiatorul mare de apa, care acum scapa pe la baza imbinarilor cu capacele laterale. Deci radiatorul de apa oricum n-ar mai fi tinut mult. SH nu gasesc, ca se potriveste doar de benzinar, ori toata lumea aduce diesel. https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-p...rch=17117585036 ~900 lei Radiatorul de AC se potriveste, o sa iau SH. ~350 lei Scut de plastic am gasit doar la BestAutoVest, cele de diesel nu se potrivesc. https://www.bestautovest.ro/scut-motor-bmw-...5-205134-5.html Sau, original la pret dublu https://www.bavauto.ro/51757158385 ~500 lei Suportul radiatoarelor... sa vedem, ori il refolosesc pe asta, ori https://www.bavauto.ro/17117533538 https://www.realoem.com/bmw/enus/showparts?...;diagId=17_0394 ~600 sau 0 lei Optional: https://www.bavauto.ro/51647177878 https://www.realoem.com/bmw/enus/showparts?...;diagId=51_6428 ~1300 sau 0 lei Alte link-uri: plastice din fata: https://dezma-auto.ro/314-piese-scut-motor-...2007-2013?text= Si vedem, poate-mi iau ochii niste faruri mai aratoase din dezmembrari... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La scurt timp am trecut pe la unul cu piese din dezmembrari, pentru radiatorul AC. Numai gunoaie avea, mai si tinea la pret.
Radiator de racire nu gasesc in dezmembrari, ca e unic asta de benzinar si nu au benzinare de piese. Am luat radiatoare noi la preturi decente, luat si scutul mare de plastic, dupa care am bagat masina la garaj si acolo a ramas. Azi m-am apucat de lucru, am schimbat radiatoarele si garniturile mufelor rapide de la radiatorul de racire. Destul de plug and play, dar ceva chin la desfacerea racordurilor de pe radiatorul AC. Au pini de centrare pe care se intepenisera conectorii. Suportul radiatoarelor e cam muci, dar am riscat si le-am montat asa, sa nu mai astept comanda noua. Daca pica, o incurc binisor, ca ar putea fi afectate toate pe acolo- electroventilator, radiatoare, freon pierdut. De cand sta in garaj pierde ulei in zona transmisiei, ori din cutia de viteze ori cutia de transfer. Pare ca ritmul de pierdere a cam accelerat cu timpul. Trebuie sa ma bag dedesubt sa vad ce e. Inca n-am pus noul scut. Si n-am destepenit prezoanele, ca sa ma pot ocupa de altele - pus rotile de iarna, schimbat placute de frana. Vreau elevator. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Vezi ca a intrat la apa rau de tot, bursucul. A ajuns un 206, saracu'
![]() |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si m-am apucat de treaba.
Pierderea de ulei de transmisie e pe la capacul de jos, cel cu filtru. Au strans prea tare suruburile cand l-au schimbat. Probabil ca nici busonul de golire nu mai sta prea bine din cauza asta. A fost greu sa desfac busonul de umplere, fiind strans bine in carcasa transmisiei. Cu doua chei deodata - un inbus L de 8 si cu o inelara de 8 pusa pe latura mica a inbusului nu a mers. Am trecut la dalta si ciocan. Pus noul scut de plastic in fata, sub motor. Ocazie cu care constat ca botul e turtit in dreapta-fata. Plasticele de pe masina nu s-au mai pupat bine pe latura scutului. e un decalaj de vreo 2-3 cm longitudinal si tot atat lateral (s-a cracanat). Prin urmare s-ar putea sa atinga discret cu roata in aparatoarea de noroi. Am completat cu 1l de ulei de transmisie, cu masina nitel inclinata spre bot si spre dreapta. Busonul de umplere e in stanga-spate pe transmisie, deci m-am asigurat ca nu am pus prea putin. Cu masina inclinata f putin stanga-spate nu prea curgea ulei, era sub nivel, deci. Polisat putin farurile, inca sunt urate. Ar fi buna o folie, sa mai tina sticlele care au fisuri profunde. Vad ca toata greutatea fata sta pe niste bucse mici bagate in cel ce ar fi bratul superior. Si normal ca s-au cam inmuiat. Un pic de ulei de motor jos in spate, probabil de la garnitura baii de ulei. Pe partea soferului lipseste talpa de plastic de sub prag - suportul de cric. Una peste alta, pare ok pe dedesubt. Mai trebuie sa-i pun freon. Si sa deblochez prezoanele care nu s-au desfacut nici cu noul pistol pneumatic care teoretic poate 1900Nm. Apoi poate pun roti frumoase cu gume de iarna semiuzate. Si placute de frana pe spate, ca s-a aprins reminderul in bord. Mai au vreo 3mm. Vezi ca a intrat la apa rau de tot, bursucul. A ajuns un 206, saracu' ![]() ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca sunt intepenite, fiind si stranse foarte tare, si montate cu cativa ani in urma.
Am dat niste WD40 dar doar aseara. Am incercat imediat apoi si n-a vrut. Ar trebui sa ajute cum zici, cu WD40 in mod repetat, dar fiind vorba de aliaj presat... nu stiu. O sa caut o vulcanizare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Pentru cine vrea sa-si ia prezoane noi in urma unei reclamatii la RAR: Autovariant. http://bmwzone.ro/forums/index.php?s=&...st&p=155385 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Aoleu astia sunt pe langa mine, ce e drept nu am mai facut rotile de cativa ani la ei, in schimb mi-au schimbat cardanul fata si ulei cutie transfer in Suzuki
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poti sa stai linistit, au strans piulitele bine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() Mda, se intampla acum aproape doi ani. Au fost cam jegosi cand m-am dus prima data sa le prezint situatia. De fapt mai intepata era o tipa de la birou care incerca sa ma intimideze, ca ea a facut Dreptul, etc. Seful de tura recunostea ca isi aminteste de situatia respectiva, dar insista pe faptul ca au lucrat corect la masina - adica ma lua de prost. Le-am aratat eu dreptul... e drept, pe nervii mei. Ontopic, or fi bune chestiile de genul asta? https://www.diov.ro/restaurare-faruri/112-k...8QaAu-_EALw_wcB -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
oho lovit binisor pe dreapta .
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Am trecut pe la o vulcanizare, a pus cheia cu teava prelungitoare, a desfacut o roata, la a doua s-a muls tubulara, a sficuit hexagonul prezonului si tubulara a crapat putin.
Pneumatic avea doarun pistol care seamana izbitor cu cel din lidl, nici nu a incercat. A doua vulcanizare beneficia de tehnologia necesara: barosul de 5 kile si o tubulara de sacrificiu. Pneumatica lui arata mai profi asa, probabil cei 880Nm cu care se lauda erau reali. Dar tot a fost nevoie de baros la majoritatea prezoanelor. Pun si freon acum si e cam gata. Am cumparat adaptor de la patrat mare la 1/2 ca sa pot folosi antrenor mare de tubulare, prelungit la nevoie cu teava. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Consumul s-a asezat la 10.5 in bord, dupa un drum pana la Roman si inapoi. Cred ca la pompa e 11 si ceva.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Mai merge sau l-ai dat si pe asta ?
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Cand am luat eu e39 2.2 de la el, inca il avea
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Merge dar ma enerveaza.
Scoate din mine soferul care nu-mi place. E agresiva, atat cutia cat si franele, suspensia de tractor. Si e automata, deci tot nu o sa faca ce vreau sa faca in clipa in care vreau, ca deh, e automata. Si era sa ma sui pe vreo doua hatchback mici de pe banda alaturata, ca fiind asa inalta te uiti pe geam si vezi copaci, blocuri... E foarte cool asa, de afara, dar nu e de mine. Si cred ca mai are o electrovalva de calorifer undeva care vrea schimbata, ca desi am schimbat una mucificata acum un an, vad ca baga caldura aiurea. Cand ajunsesem sa ma gandesc mai serios sa o marit...un domn cu radarul a constatat ca tocmai imi expirase ITP-ul. Si uite-asa am ajuns la rar unde s-a constatat ca motorul a fost schimbat si ca ar trebui sa montez niste cauciucuri care nu au existat pe E70, pentru ca in CIV a fost trecuta gresit dimensiunea pentru 18" -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Gasit Manualul Proprietarului si Serviceheft. ...... 3 Revizii in 2013 la Contempo Cars Sacele (Brasov), toate bifeaza Ulei motor... ciudat. La 118k, 122k si 130k km Doar a doua mai bifeaza si altceva: mikrofilter ........ Revizia de 118k km facuta in Februarie 2013 se suprapune cu data la care a fost schimbat motorul, la Contempo. A costat vreo 10.000E Vine dupa o lunga pauza, ca notita anterioara din cartea service e tocmai din 2011, la 82.000km... A venit hartia de la Brasov despre schimbarea motorului, a confirmat si Bavaria Bucuresti ca sunt mai multe greseli in carte (dimensiuni anvelope, anul fabricatiei), maine mergem la RAR. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Niste aventuri in toata regula. Poate cand ai timp povestesti in amanunt ce si cum
![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Și eu as vrea sa aud povestea īntreaga
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, a fost interesant. La prima verificare RAR am zis sa merg fara emotii ca m-ar respinge pentru farurile matuite si am vorbit cu cineva de acolo. Numai ca am picat la alt inginer, care s-a prins ca sunt cam emotionat.
Au citit cu greu seria motor, au vazut ca nu se pupa, m-a intrebat daca mai continua, au continuat, testat noxe, frane si mi-a zis ca trebuie sa revin cu dovada ca a fost schimbat in service autorizat. Dupa care zice ca trebuie sa schimb cauciucurile, ca nu-s conforme. Atunci mi-am amintit ca observasem greseala asta in acte, mai demult. I-am explicat ca dimensiunea din carte e gresita, nu a fost montat asa ceva pe E70, dealtfel nici nu e mentionata pe stalp. A venit cu un argument ilogic si ca sa scurteze discutia a zis ca n-am decat sa iau Certificat de conformitate (COC) de la Bavaria, ca oricum cartea e scrisa de ei. Apoi l-am intrebat daca farurile sunt ok, se uita la ele si zice aaaa, da, trebuiesc polisate si astea; si le-a trecut in raport. Bine ca n-a zis sa le schimb, ca de asta mi-era teama initial. Au urmat doua drumuri la Bavaria, la prima runda baiatul de la piese a zis ca tot ce poate face e sa comande coc de la bmw care costa 650lei si ajunge in 2 saptamani. Si nu garanteaza ca o sa apara acolo ce vreau eu. Mai ales ca masina asta a venit cu pachet sport si jante de 20" iar eu vreau dimensiunile pentru 18. A bagat si nitica vrajeala, ca nu e scrisa de ei cartea, ca pe stampila scrie BMW Salzburg dar nu a vazut ca scrie si Sucursala Bucuresti. Am insistat ca trebuie sa se stie undeva ce dimensiuni au fost compatibile cu E70, a zis ca numai producatorul, in CoC, poate sa declare asta. Sau poate cei de la vanzari sa ajute cu ceva, fiind masina luata de noua de la Bavaria. Nu am mai trecut pe la vanzari, doar pe la Service sa intreb daca au ceva in evidente despre schimbarea motorului. A zis ca pentru 250 lei imi pot scoate istoricul masinii. Am zis pas, a doua zi am aflat prin intermediul dealerului de la care am luat masina ca motorul a fost schimbat la Brasov cu unul nou, pe la 100000 km. Dupa vreo doua telefoane la Bavaria Brasov, am trimis si mail cu actele, rugand sa verifice in arhive. M-a sunat apoi cineva de acolo ca a gasit intrarea in service, dar nu are seria motorului, sa trec pe la Brasov. I-am dat seria trecuta de rar in raportul de inspectie si mi-a trimis hartiile prin curier. In paralel am scris un mail la comun catre rar si Bavaria sa se inteleaga cumva cu dimensiunile de roti omologate la E70. M-a sunat directorul de vanzari, a zis ca va dura pana ajunge la arhiva fizica cu actele pe baza carora a fost inscrisa masina in 2008. La nici doua zile ma suna ca au gasit actele si ca trebuiesc modificate dimensiunile anvelopelor si anul fabricatiei. A insistat sa merg la Grivitei, ca numai acolo au om care merge cu masini pentru inspectii. Ajuns acolo si vazand ca am inspectie inceputa la Voluntari, mi-a dat CoC si m-au trimis la Voluntari. De data asta nenea a fost mai de treaba, vazand ca intr-adevar nu am stiut de schimbarea motorului si ca de fapt masina era in regula. A apreciat si farurile lustruite cu o bucata de tricou jegos, apa si juma de tub de Colgate. Asa ca mi-a propus sa nu faca intrare noua in carte, ci doar sa treaca la mentiuni noua serie motor si dimensiunea 255 55 R18, ca sa nu trebuiasca sa mai alerg si pentru schimbarea 'talonului'. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si nu poti sa pui nimic pe 20" compatibil cu masina asta acum?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Ai avut ceva f*tai. Cam magarus tipul de la inspectie
![]() Bine ca ai rezolvat somehow. |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Si nu poti sa pui nimic pe 20" compatibil cu masina asta acum? in teorie merge ca sunt scrise pe stalp , daca prinzi filtru RAR posibil sa fie un pic mai complicat . -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Evident ca vorbesc de lumea paralela numita rar.
Sigur TiL a invatat din povestea asta si nu isi mai cumpara / merge cu masini cu cauciucuri alte fata de dimensiuni in carte. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Sigur TiL a invatat din povestea asta si nu isi mai cumpara / merge cu masini cu cauciucuri alte fata de dimensiuni in carte. ![]() Va urma. Roti de 20 puteam deja sa pun. Si de 19. Dar la 18 scria 225 in loc de 255. Poza cu cartea inainte de corectare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Am patit si eu cu golful cam aceiasi treaba. Avea omologare pe 14, dar pe masina aveam 15. Oprit rar prin suceava, Semnalizatoare fumurii, folii pe stopuri, si jantele pe 15, luat talon + amenda 580Ronuti. Dupa am luat talonul inapoi de la rar si am platit 90 de lei pentru scris in carte toate dimensiunile disponibile pentru masina.
Nu mai merge de scris in carte smecheria aia cu Seria motorului nu poate fi citita ? |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca merge, dar trebuie sa te descurci cumva. Eu am scapat ieftin: doar avertisment de la politie. 400 lei ITP la RAR + modificari in carte.
Sigur TiL a invatat din povestea asta si nu isi mai cumpara / merge cu masini cu cauciucuri alte fata de dimensiuni in carte. Mhm ![]() http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...t=0#entry156173 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Azi am recuperat certificatul de inmatriculare.
https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x5-e70-3-0s...cp-IDfmM1u.html -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Mi-a placut masina asta mult cand am vazut-0 la tine, chiar arata bine cu pachetul sport. Bafta la vanzare 😁 Sa iasa $$$$$$
![]() |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Haha , era prea noua pt Til oricum
![]() This post has been edited by alex230ro: Oct 7 2021, 04:48 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu ma suna nimeni, ca-i mare pretul.
Cred ca abia pe la 7000E ar deveni tentanta. De fapt cam atat am dat si eu pe ea. Ptiu, da' bine mai arata in poze. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]()
Post
#87
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
Depinde, cum noi doi nu ne-am nimerit B0MB@RDY3RY, poate gasesti un cumparator de buna credinta
![]() Da, chiar e frumoasa, skhimbi cu un e39 2.2i 'egzcusiv' cu draci pa el, kiar sh akeiash koloare cu a tha shefule aproape imnpecabil doar k putzin atins B00$ cu diferenta din partea ta? (joke inside) xD Lasand gluma, eu as zice ca iei 8.5k pe ea. Sa ne anunti daca nu e asa ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nici o sansa. Am dat 7500E, din care 500 l-a costat impozitul, in Ianuarie 2020.
Am mai bagat eu vreo 3000 lei in carlig si roti, alte 2-3000 in niste radiatoare si plastice, dar astea se trec la capitolul pierderi, oricum. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Daca ai noroc și găsești cumpărător bun iei 8k, problema e cu impozitul.. Ieri am īncercat să dau si eu Suzuki ,nici o șansă remat scrie pe el.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Impozit la 3000 cmc e problema?
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
+ benzina, cred. Daca era diesel, mai cresteau sansele. E greu sa vinzi 3000cm3 benzina in RO.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vedem, inca nu am motiv serios sa o vand, asa ca tin pretul sus si nu ma cauta nimeni.
Am pus un amic pe jar cand i-am zis ca probabil ajung sa o dau cu 6500E. El se uita de un scenic. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Cum am zis 3.0 - benzina - BMW vechi tripleta "fatala" Hai sa zicem ca impozitul ca impozitul dar X5 nu e vreun exemplu de fiabilitate mai ales dupa +10ani in care nu cred ca au fost facute mute reparatii. Avantajul ar fi motorul ala nou
![]() ![]() This post has been edited by alex230ro: Oct 11 2021, 07:21 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() ![]() Si mie mi-e teama ca incep sa cedeze plasticel costisitoare de pe ea (faruri, plastice si cauciucararie pe la motor, etc). Fiara nu-i asa rea, as zice ca-i fiabila, dar presupune cam multe... consumabile (si la motor si la cutie), ca intervine acel lifetime blabla care de fapt inseamna 100.000 mile. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pai na greu gasesti E32/E38/E39 in stare buna si alea e posibil sa haleasca mai mult decat X5-ul asta
![]() ![]() ![]() This post has been edited by alex230ro: Oct 11 2021, 10:30 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Azi a venit si raspunsul de la RAR pentru scrisoarea pe care o adresasem la comun RAR si Bavaria.
RAR a confirmat ca pentru modelul asta 255 55 R18 e dimensiunea corecta si ma invita sa merg cu masina si actele, fara programare si fara sa platesc vreo taxa, sa rectifice in CIV. Eh, bine ca am rezolvat deja. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
De vanzare. Se pare ca voi accepta oferta de 6000E
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 131 Joined: 7-August 21 From: Iași/Botoșani Member No.: 58,604 Car: E39 Engine: 2.2i 170cp ![]() |
L-ai rezolvat ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th September 2025 - 03:44 AM |