![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Salutari si bine v-am gasit!
Fiind membru al BMW FORUM ROMANIA, mi-am zis " de ce nu" as putea fi si membru BMW ZONE - bineinteles cu acordul vostru. Mai multi prieteni nu strica niciodata. BMW E34 este pe langa BMW E32 si Mercedes( W124, W126) una dintre cele mai frumoase si sigure automobile si totodata un vis al tineretii mele. Cu ani si varsta am ajuns sa-mi permit fiecare din aceste modele, mai putin BMW E32 pe care sper sa-l pot cumpara in curand. O masina intretinuta si daca se poate si ieftina este greu de gasit in Romania. Masina mea am cumparat-o in 2008 din Sibiu cu aproape 3800 euro de la nepotul unui pensionar care a fost inginer de constructii si a lucrat pana in 2007 in Germania, masina ruland mai mult acolo. Ca si pensionarul, nepotul acestuia o tinea in garaj locuind la vila intr-o, zona destul de selecta a Sibiului. Dar probabil ca, criza la atins si pe acesta devreme ce mi-a vandut-o mie. Eu sunt al trei-lea proprietar pe cartea de identitate. Desi masina ma costat o suma frumusica nu a trecut mult si primii bani au si fost bagati in "fundulet-ul" ei. Ce mai, una peste alta vreo 4000 euro, fara nici o modificare la exteriorul masinii, si nu glumesc, avand in cea mai mare parte facturile doveditoare investitiilor. De 2 ani, la randul meu o tin in garaj. Rugina apropape de "0" dar daca asi avea bani i-as face o revopsire capitala. Sunt foarte multumit de ea,. Am facut impreuna peste 72k de km in conditii perfecte si in tara si in strainatate. Cutia schimba impecabil in toate modurile ei. Ulei nu consuma de loc. Iarna, pe zapada sau gheata se comporta destul de sigur. Este singura mea masina si trebuie sa merg aprope zilnic cu ea. O spal si ii dau cu ceara saptamanal. Mai nou, cam de o luna, a inceput sa tronca-ne pe partea dreapta fata - cine stie, o bucsa, un pivot, ceva...,trebuie mers la service. Cam la o saptamana dupa revelion intr-o seara pe la 22.00 incercand sa ies pe rampa am atins usor cu stinga spate peretele rampei de acces al parcarii blocului in care stau. Pe jos era polei iar administratorul blocului uitase sa dea drumul la instalatia de degivrare. Oricum zgarietura este superficiala si cred ca iese la polish. Se vede in ultimele poze deasupra aripii spate. Asta e! Dar gata cu vorba, sa va prezint fetita mea nervoasa. BMW E34 525i, Automatic, chromme packet, 271000 KM, 2500 CC - 174CP + (CIP), ALPINA trims Foarte ingrijit, fabricatie 1990- pentru CALIFORNIA USA Computer de bord OBC4, Airbag sofer, cotiera fata - spate + sertar ski Full servo, full electric, oglinzi si parbriz incalzit, oglinda retrovizoare interioara electrica si incalzita, tapiserie piele rosie ABS, discuri ventilate fata, diferential autoblocant, ACS automat si program de diferential cu alunecare limitata in mod de iarna sau(M) 5 jante aliaj BBS de 15'' cu amvelope de iarna Good Year Extra Grip trapa electrica WEBASTO pe 2 pozitii, scaune reglabile pe 4 pozitii, mp3 Panasonic + instalatie de sunet originala, faruri Hella Smoked USA cu lupa, ANGEL EYES, ceasuri plasma, duze si vas de lichid de parbriz incalzit, incuietori usi si portbagaj incalzite RK motor( radiator nou, chiuloasa + garniturii noi, termostat, distributie, fise, stergatoare, articulatii fata furtune, tampoane motor si cutie, consumabile schimbate( uleiuri si filtre), baterie noua, pompa benzina noua, parbriz nou, original,(cel vechi era destul de zgariat), regulator relanti, amortizoare spate noi. Toate piesele au facturi de cumparare si garantie de montare service Inchidere centralizata, alarma proiectoare de ceata, ornamente cromate originale toba de esapament Esapament intermediar si final nou (de 4 luni) -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
Chestiile alea de pe capota sunt tare inestetice...in rest arata minunat masina. Sa o stapanesti sanatos!
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Multumesc! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
de acord cu shapte....incearca sa scoti chestiile alea
si poate si dunga aia alba de pe cauciucuri ![]() in rest e ok masina sa o stapanesti sanatos si fara incidente |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 61 Joined: 4-September 09 Member No.: 2,945 Car: In cautare ... Engine: Nu conteaza ![]() |
Sa o stapanesti sanatos , frumoasa masina , dar scoate-i ornamentele alea de pe capota si vopseste-i si capacele de la jante in culoarea jantelor.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Va multumesc la toti. Dungile albe de pe cauciucuri le-am razuit pentru ca oricum incepusera sa se curete. In urmatoarele poze se vede ca nu mai sunt. In legatura cu "aerisirile" de pe capota asa am luat masina. Vopseaua este originala si in urma spalarilor si a polishului si a cearei pe care am aplicat-o in curs de 3 ani s-ar vedea diferenta de culoare. Nu am bani momentan sa vopsesc capota si oricum, s-ar vedea o diferenta. Astia nu pot scoate culoarea la fel, chiar si dupa cod. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
O vopsitorie bună scoate culoarea la fel dacă vopseaua nu e mătuită.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu mi-am putut imagina ca un e34 din '90 poate sa aibe atatea optiuni.
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 178 Joined: 9-April 07 From: Bucuresti Member No.: 888 Car: E34/E21 Engine: M50/m10 ![]() |
sunt si cu mai multe optiuni
![]() Nu credeam ca astia din Bavaria au scos tapiterie de piele rosie pe E34 ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Uite niste poze noi. Defapt un nou set de poze cam de cand am luat masina pana in prezent. In perioada aceea avea niste "aerisiri" si pe aripi dar am reusit ulterior sa le scot APOI niste poze facute la mare in turcia aproape de Istanbul. Pozele ca si cele anterioare sunt facute in vara lui 2008 ![]() Cateva poze: 1 - de la mine de la bunici in Hunedoara cu masina in curte langa cea a tatalui meu in toamna lui 2008 si una sau doua de la un picnic din vara asta de pe langa Bucuresti.(Belciugatele" -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Cum ţi-ai dat seama că e făcut pentru America?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Un set de poze din Austria inspre Insbruck din vara lui 2009 dupa care altul de pe Transfagarasan din toamna asta. E si una cu mine si prietena mea
![]() Nu mi-am dat seama, ci stiu exact dupa seria sasiului si a cutiei de viteze, ZF - 15/HP/18. De cata ori ma duc la magazin sa cumpar o piesa, vanzatorul se uita pe talon si zice: "stai nitel, ca asta e de america si piesele difera nitel" - difera orice, de la furtune la piese de articulatie, si la unele dotari pe care doar f putine masini de europa le au. radiator mai mare, pompa de apa mai mare, oglinda interioara electrica, heliomata si incalzita, lumini exterioare de gabarit, barele un pic mai lungi ....si altele. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Chiar nu cred ca oglinda retrovizoare este incalzita
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
asta ma gandeam si eu, de ce ar fi incalzita oglinda interioara, si pe deasupra si electrica? adica o reglezi de la vreun buton? asta e culmea lenii, sa nu intinzi mana pana la oglinda retrovizoare sa o reglezi, ci sa o reglezi din joystick la interior. una peste alta, masina se prezinta bine, sa o stapanesti sanatos. la consum cum se prezinta? cum se simte cip-ul ala Alpina pe masina? o comparatie cu un 2.5 12v stock ar fi buna de auzit.. P.S. - interiorul e belea! -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Oglinda e cu reglaj electric de contrast/reflectie, electrochrome. Era o optiune si la E34.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Poţi posta VIN-ul maşinii?
Nu înţeleg la ce dotări te referi. Am văzut în România E34-uri cu mult mai multe opţiuni decât ai tu, fără supărare. ![]() Maşina ar arăta mult mai bine dacă ai scoate sigla de E34 de pe faţa de uşă, stickerele de Alpina şi acele chestii de pe capotă. E deja o maşină clasică, e păcat să aibă aşa ceva pe ea. This post has been edited by Ciupanezu: Feb 7 2011, 12:37 PM |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 149 Joined: 26-August 07 From: din zalau, viitura in arad Member No.: 1,103 Car: bmw e30 turing Engine: 1,8 ![]() |
arata minunat masina!!!
sa o folosesti sanatos !!! bafta mai departe!!! -------------------- Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunându-i: “Taci!”.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
In sfarsit!!! ![]() ![]() ![]() Poate-ti amintesti de o seara de noiembrie... ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Imi amintesc cum sa nu. Ce faci esti in Ro sau in GR? Ai vandut w124, ce masina ai cum?
Pentru restul intrebarilor. Masina are cip - asa mi-a spus fostul proprietar, dar nu bag mana in foc ca nu am fost cu ea la dino. Acum, daca cipul e Alpina sau altceva sau nu e deloc putin imi pasa mie. Mie imi place asa cum e, este destul de nervoasa si puternica, motorul si cutia trag amandoua in mintile lor. Eu nu mi-am luat masina de concurs ci pentru confort. As fi vrut sa aibe si AC dar daca nu s-a putut asta e. Masina a avut incalzire in scaune dar din nu stiu ce motiv nu mai are. Stau firele atarnand pe sub scaun. Pun o poza cu oglinda interioara. VIN-ul nu se da. Poate, decat la prieteni, si la urma urmelor ce-i aici inchizitie, "tras la raspundere - socoteala" sau un forum de discutii pentru pasionatii masinilor bmw. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Consum, David mi-a facut un test pe computer si mi-a dat 14,8 in Bucuresti. Acum, eu zic ca , cam 15, poate 16 iar la drum intins cam 10.5 la 160km/h
Offtopic: Ciupanezule, eu nu te cunosc si nu ma pot pronunta despre tine, dar citind prin posturi, pe forum vad ca-ti cam bagi coada prin toate tread-urile si cam deranjezi. Sincer, tie nu-ti cam convine nimic. Nu mai-am permis sa fac comentarii niciodata despre masina altuia fie ca-mi place fie ca nu, pe nici un forum, si slava domnului sunt membru si pe altele. Tie ti se pare ca ai super scula de masina? "E39"? Nu stiu , poate o fi dar tu scri ca se strica des. Mai bine i-ti luai un E34, SAU E28, E12. Erau mai frumoase si mai sigure. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Offtopic: Ciupanezule, eu nu te cunosc si nu ma pot pronunta despre tine, dar citind prin posturi, pe forum vad ca-ti cam bagi coada prin toate tread-urile si cam deranjezi. Sincer, tie nu-ti cam convine nimic. Nu mai-am permis sa fac comentarii niciodata despre masina altuia fie ca-mi place fie ca nu, pe nici un forum, si slava domnului sunt membru si pe altele. Tie ti se pare ca ai super scula de masina? "E39"? Nu stiu , poate o fi dar tu scri ca se strica des. Mai bine i-ti luai un E34, SAU E28, E12. Erau mai frumoase si mai sigure. Nu am de ce să deranjez, asta dacă nu deranjează adevărul. Nu văd cum ar putea fi maşina ta de America din moment ce are portbagajul cu locaş pentru numărul de înmatriculare pe model de Europa, n-are bord în mile şi nici o altă chestie vizibilă tipică unei maşini fabricate pentru America. Orice maşină pe care vrei să o întreţii corespunzător are piese de schimbat. Dacă eşti mulţumit că se mişcă, da, toate sunt fiabile. Cu alte cuvinte, vrei să zici că am o maşină urâtă şi nesigură. ![]() Vai, ce m-am supărat. ![]() E39 e mai sigur decât orice BMW mai vechi şi mai nesigur decât BMW-urile mai noi. Frumuseţea e relativă, însă E39 nu e în nici un caz o maşină urâtă. Ştii foarte bine că ai mai fost apostrofat în alte locuri pentru descrierile astea eronate. Alpina trims, adică un banal sticker, în rest nici o legătură cu Alpina şi chestia asta cu America. VIN-ul începe cu WBA sau cu 4US? Eu nu te-am jignit cu nimic, n-am zis că maşina ta ar fi urâtă, însă o descriere cât mai exactă e de preferat. Maşina ta nu are nici o treabă cu Alpina şi bănuiesc că nu e nici de America. This post has been edited by Ciupanezu: Feb 8 2011, 12:41 PM |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Asa. Si?
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Asta nu înseamnă că spunem orice ca să nu se supere nu ştiu cine.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Omul e multumit de masina, masina nu e ultimul cazan, din partea mea poate fi facuta si pentru Marte, tot BMW e. Nu mai fi asa rigid... Ce rost avea sa te iei de el aici pentru ca au fost discutii in alta parte?
Scuze de ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Gata cu off-topic, va rog. Ciupanezu, ne dam si noi singur seamna de unele lucruri, nu trebuie sa ne ajuti
![]() Mai ales daca te ai informat pe un alt forum, nu are rost sa deschizi subiect si aici. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Mda. Ce sa mai zic. e aia, e ai'lalta, nu e aia, nu e ai'lalta'. - e draci baltati.
Poate pe undeva si Ciupanezu are dreptate. Mi-am verifict si eu VIN-ul si intradevar masina e fabricata in Germania. Insa 4US inseamna pentru masini fabricate in US in Spartanburg iar primele, BMW -uri facute in Amerca au fost daca nu ma-nsel Z1(de fapt toate Z-uri-le. si X-uri-le. Eu nu stiu de alt model care se fabrica in SUA. Mai zice acolo de transmisie si altele. Dar "HC21" unkknown, plus ca nu gasesc pentru ce diler a fost fabricata. Cand am fost cu masina sa verific cutia de viteze si cei de acolo"care sunt cei mai buni din RO" in cutii automate, mi-au zis ca masina e de america si ca cutia este la fel: ZF 15/HP/18. Acum eu nu stiu dar nu vreau sa supar pe nimeni. Si chiar daca ar fi de vanzare nu vad care ar fi problema. Eu nu am zis niciodata ca masina e ALPINA!!!. Am zis doar Alpina trims + cip la motor. Nu orice bmw importat din america are vitezometrul in mile, iar fostul proprietar din Sibiu ,"pensionarul"m-a asigurat ca a adus-o din America, Santa Monicain '96 cand a fost inmatriculata in RO. Nu e concurs de miss, si in primul rand nu e un cazan. Asta e masina mea si sunt mandru de ea. Si daca o vand cer in jur de 3000 euro neg, sau la schimb E32, sau W124. Eu zic sa ingropam "securea " discutiilor "naspa" la adresa masinilor membrilor. Si daca si alti membri si-au expus parcul auto m-am gandit sa atasez si eu niste poze cu fostele mele doamne, unele chiar de la concurenta. Sper sa fie voie si sa nu se supere nimeni. In ordinea nr. de pe tricou. 1. BMW E28 520I M20- 1984 Asa am luat masina cu dungile de Apina pe ea. A sta la mine 2 ani si a plecat exact in stadiul in care o vedeti in poze. Masina era tehnic ok Chiar INTERCEPTORUL a lucrat la ea si m-a asigurat de motor si de debitmetru ca sunt ok si asa a fost. Articulatia fata am schimbat-o chiar la el in Baneasa de pe un E28. 535 pe care-l avea adus de afara. Ceea ce era interesat la ea era ca avea casetofonul si equalizer-ul pe tavan. + un set de mici proiectoare ce se reglau pentru fiecare pasager in parte ca in avion!!!. Interior piele crem impecabila. 2. Mercedes. W123. 300D Automatik 1977 3. Mercedes. W126. 300SE Automatik 1992 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
E28 albastru a fost dezmembrat de cineva de pe forum asta nu acuma mult timp:
http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtop...mp;#entry124675 Avea inca casetofon pe plafon: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=9885&hl= -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
stii ca vorbeam noi la circ....si mi se parea ciudat ca parca stiam masina (E28-ul)
masina din pacate nu mai exista....a fost dezmembrata.....motorul e la mine ![]() masina o cumparase iorgos....dar din pacate era prea mancata de rugina P.S. interiorul era textil crem....doar fetele de usi erau din piele....sort of ![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Dupa cum se poate vedea, la mine masina erata aprope de impecabil. Tocmai ii cumparasem chit de ambreiaj nou , complet dar am vandut-o pana sa il montez. Banii pe chit i-am recuperat de la cumparator. Masina a mers impecabil facand in 2 ani cu ea 2 drumuri pana la Munchen si altul pana la Budapesta si Debrecen. Am schimbat la ea discurile pe fata"Zimmerman" si placute si pe spate sabotii si ferodourile. Singura problema pe care am avot-o cu ea : mi sa rupt suportul de alternator in Dragasani cand eram la niste rude. Norocul a facut sa se rupa la doar 50m de casa lor. A doua zi m-i la sudat ceneva de acolo care suda aluminiu, si n-am mai avut probleme.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Se pare ca s-a degradat mult dupa ce a plecat de la tine.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
frumos 126'le in general, iar asta din poze arata si bine, intretinut. n-ai avut masini rele, bravos!
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
sincer si eu stateam si ma miram cand am scos motorul cu iorgos ca arata bine ambreiajul
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Omul e multumit de masina, masina nu e ultimul cazan, din partea mea poate fi facuta si pentru Marte, tot BMW e. Nu mai fi asa rigid... Ce rost avea sa te iei de el aici pentru ca au fost discutii in alta parte? Scuze de ![]() Pentru că nu văd de ce merită să spunem lucruri incorecte. Gata cu off-topic, va rog. Ciupanezu, ne dam si noi singur seamna de unele lucruri, nu trebuie sa ne ajuti ![]() Mai ales daca te ai informat pe un alt forum, nu are rost sa deschizi subiect si aici. Nici nu am încercat să vă fac pe voi să înţelegeţi ceva, nu ştiu de unde ai tras concluzia asta. Nu m-am informat de nicăieri, am spus doar că i s-a mai atras atenţia că maşina nu e nici de America şi nici nu are vreo legătură cu Alpina. Mda. Ce sa mai zic. e aia, e ai'lalta, nu e aia, nu e ai'lalta'. - e draci baltati. Poate pe undeva si Ciupanezu are dreptate. Mi-am verifict si eu VIN-ul si intradevar masina e fabricata in Germania. Insa 4US inseamna pentru masini fabricate in US in Spartanburg iar primele, BMW -uri facute in Amerca au fost daca nu ma-nsel Z1(de fapt toate Z-uri-le. si X-uri-le. Eu nu stiu de alt model care se fabrica in SUA. Mai zice acolo de transmisie si altele. Dar "HC21" unkknown, plus ca nu gasesc pentru ce diler a fost fabricata. Cand am fost cu masina sa verific cutia de viteze si cei de acolo"care sunt cei mai buni din RO" in cutii automate, mi-au zis ca masina e de america si ca cutia este la fel: ZF 15/HP/18. Acum eu nu stiu dar nu vreau sa supar pe nimeni. Si chiar daca ar fi de vanzare nu vad care ar fi problema. Eu nu am zis niciodata ca masina e ALPINA!!!. Am zis doar Alpina trims + cip la motor. Nu orice bmw importat din america are vitezometrul in mile, iar fostul proprietar din Sibiu ,"pensionarul"m-a asigurat ca a adus-o din America, Santa Monicain '96 cand a fost inmatriculata in RO. Nu e concurs de miss, si in primul rand nu e un cazan. Asta e masina mea si sunt mandru de ea. Si daca o vand cer in jur de 3000 euro neg, sau la schimb E32, sau W124. Eu zic sa ingropam "securea " discutiilor "naspa" la adresa masinilor membrilor. Eu n-am zis neapărat să fie fabricată în America ci pentru America. Maşina sigur n-a fost fabricată pentru America. 5HP-18 a fost pusă şi pe maşinile de Europa, nu e o cutie specială pentru America. Un vânzător spune orice ca să-şi vândă marfa. Dacă nu există acte doveditoare, povestea rămâne la nivel de basm. Nu e nevoie să îngropăm nimic, eu nu te-am atacat, doar ţi-am atras atenţia asupra unor lucruri într-un mod argumentat şi neutru. Şi nici n-am spus că maşina ar fi un cazan, chiar arată foarte bine şi ar arăta şi mai bine fără "Alpina Trims" alea. ![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ştii foarte bine că ai mai fost apostrofat în alte locuri pentru descrierile astea eronate. De aici iese ca deja avai informatie la dispozitia. Daca asta asa este, chiar nu avea rost sa discuti asta si aici. Sau cel putin nu avea rost public. De acolo am tras concluzia ca ai scris ca se na lamuresti pe noi, pentru tu deja stiai din 'alte locuri'. Uneori pot sa treci si peste lucruri de gen informatie incorecte, adica sa lasi oameni in pace. Te am rugat si sa termin cu off-topic, rugaminte pe care ai ignorat. Te rog sa-mi explici pe PM ce a fost asa de important de ai considerat sa scri inca un post. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu nu înţeleg de ce nu se poate scrie niciodată ceva care nu-i neapărat o laudă sau o întrebare fără să se atace cineva.
Dacă alegi să contrazici pe cineva sau să-l corectezi într-o manieră civilizată, nu există nici un fel de problemă. Dacă am devenit indezirabil şi vă deranjează atâta prezenţa mea, nu mai intru deloc şi gata, nu e o pierdere pentru nimeni. |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
Imi amintesc cum sa nu. Ce faci esti in Ro sau in GR? Ai vandut w124, ce masina ai cum? Pentru restul intrebarilor. Masina are cip - asa mi-a spus fostul proprietar, dar nu bag mana in foc ca nu am fost cu ea la dino. Acum, daca cipul e Alpina sau altceva sau nu e deloc putin imi pasa mie. Mie imi place asa cum e, este destul de nervoasa si puternica, motorul si cutia trag amandoua in mintile lor. Eu nu mi-am luat masina de concurs ci pentru confort. As fi vrut sa aibe si AC dar daca nu s-a putut asta e. Masina a avut incalzire in scaune dar din nu stiu ce motiv nu mai are. Stau firele atarnand pe sub scaun. Pun o poza cu oglinda interioara. VIN-ul nu se da. Poate, decat la prieteni, si la urma urmelor ce-i aici inchizitie, "tras la raspundere - socoteala" sau un forum de discutii pentru pasionatii masinilor bmw. pt. motorizarea ei sun destule optiuni , bine ai intrat , cu inchizitorul o sa te obisnuiesti , baiat bun , multi km. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 160 Joined: 23-January 10 From: bucuresti Member No.: 3,183 Car: e21 Engine: m10 315 75cp ![]() |
Eu nu înţeleg de ce nu se poate scrie niciodată ceva care nu-i neapărat o laudă sau o întrebare fără să se atace cineva. Dacă alegi să contrazici pe cineva sau să-l corectezi într-o manieră civilizată, nu există nici un fel de problemă. Dacă am devenit indezirabil şi vă deranjează atâta prezenţa mea, nu mai intru deloc şi gata, nu e o pierdere pentru nimeni. sic , pun pariu ca nu poti . Curiosul !! |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De aici sa lasa cu warn. Cred ca am stabilit ca masina nu e USA nici alpina dar este un exemplar de E34 bine intretinut, si gusturile nu sa discuta.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
si cobra arata bine!
alaturi de E28 si E12, au ingropat o gramada de masini pana in timpurile actuale. daca stau bine sa ma gandesc, cobra aia e mai de-o seama cu E12-le, iar MAD ne poate confirma ca MAD-mobilul inca poate ![]() bravo andy ca ai grija de ea (e34), cat timp din punct de vedere tehnic masina e intretinuta ai tot respectul meu, alaturi de alti colegi de pe forum care ingrijesc babaciunile din rasputeri. mie imi placea cum arata si cu dungile pe cauciucuri, era diferita, avea o alura mai ... old asa... era mai speciala ![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
E28-ul nu stiu daca Iorgos l-a cumparatde la mine. Eu am vandut masina unui pusti - era f tanar si de-abia ce-si luase carnetul. Imi amintesc insa ca fratele lui avea motocicleta foarte misto Suzuki sau Kawasaki . Daca el este chiar Iorgos atunci ...nu stiu.Masina intr-adevar avea tapiterie de textil dar doar la interiorul scaunelor. Pe margine sipe usi avea piele si aratau toate grozav la mine. De aceea i-am pus si mane schimbator si husa volan in aceeasi culoare si tot din piele. Pe tavan nu mai stiu exact ce era dar arata oricum foarte bine. Ce mai stiu este ca prietenii mei din Dristor imi spuneau ca au mai vazut E28-ul in trafic dupa ce eu am candut-o dar ca arata jalnic, si ca au vazut-o si accidentata. Ciar ziceau - "bai ce misto arata masina aia la tine" de fapt toate masinile tale aratau misto, chiar daca la inceput unele lasau de dorit le facuse-i ce le facuse-i si aratau super."
Dar de w123 nu zice nimeni nimic? Si doar atatea de putine comentarii de w126? sim mie imi placea . Dac gasesc o vopsea speciala sau niste cauciuc alb care se aplica pa roti fi sigur ca le voi face la fel. Sau comand pe Ebay niste Dunlop-uri din america si...gata! Cobra avea cutie automata cu 3 trepte si cam 125CP - motor 3000 5 cilindri in linie La fel ca si la E34 functionau tot ce era electric sau dotare pe ea. Trapa era insa manuala. Interiorul l-am schibat ulterir cu unul din piele crem perforata dar nu am poze cu ea asa. Am vandut-o unui tip care a venit spacial din Oradea pentru ea cu 2700 euro -------------------- |
|
|
![]()
Post
#41
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Ia uitati ce am mai gasit. Niste poze cu o masina ce o veam in 2003 si am tinut-o doar un an.
Un Fiat Argenta 2500TD din 1983 sau 84 - nu mai stiu. Stiiu ca motoarele s-au pus si pe Ducato. Dotari: 1. servofrana + servodirestie 2. discuri pe toate rotile 3. geamuri electrice fata 5. Inchidere centralizata cu blocare usi si geamuri 5. pilot automat 6. computer de bord 7. alarma 8. diferential autoblocant 9. AC - nefunctional Saraca, ... nu prea m-am ocupat de ea. Vroiam sa-i iau si niste jante dar n-am mai apucat. - imi luasem cobra!!! ![]() dar asa cum o vedeti am facut cu ea mare, munte, tranfagarasan. etc. Imi placea ca din profil semana cu un E28 sau cu un rechin. Era Fiatul rechin. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
E28-ul nu stiu daca Iorgos l-a cumparatde la mine. Eu am vandut masina unui pusti - era f tanar si de-abia ce-si luase carnetul. Imi amintesc insa ca fratele lui avea motocicleta foarte misto Suzuki sau Kawasaki . Daca el este chiar Iorgos atunci ...nu stiu.Masina intr-adevar avea tapiterie de textil dar doar la interiorul scaunelor. Pe margine sipe usi avea piele si aratau toate grozav la mine. De aceea i-am pus si mane schimbator si husa volan in aceeasi culoare si tot din piele. Pe tavan nu mai stiu exact ce era dar arata oricum foarte bine. Ce mai stiu este ca prietenii mei din Dristor imi spuneau ca au mai vazut E28-ul in trafic dupa ce eu am candut-o dar ca arata jalnic, si ca au vazut-o si accidentata. Ciar ziceau - "bai ce misto arata masina aia la tine" de fapt toate masinile tale aratau misto, chiar daca la inceput unele lasau de dorit le facuse-i ce le facuse-i si aratau super." Dar de w123 nu zice nimeni nimic? Si doar atatea de putine comentarii de w126? sim mie imi placea . Dac gasesc o vopsea speciala sau niste cauciuc alb care se aplica pa roti fi sigur ca le voi face la fel. Sau comand pe Ebay niste Dunlop-uri din america si...gata! Cobra avea cutie automata cu 3 trepte si cam 125CP - motor 3000 5 cilindri in linie La fel ca si la E34 functionau tot ce era electric sau dotare pe ea. Trapa era insa manuala. Interiorul l-am schibat ulterir cu unul din piele crem perforata dar nu am poze cu ea asa. Am vandut-o unui tip care a venit spacial din Oradea pentru ea cu 2700 euro Masina am cumparat-o de la pustiul de care spui. Sincer mi-a parut rau ca sa desfacut masina, la suprafata arata ok, dar era mancata rau de rugina. ![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
M-a spart in ce hal troncane pe fata! Cred ca unele bucse sau capate de bara par a fi de 20 de ani, de cand a fost facuta masina. Cel putin asa aratau acum o luna cand am avut ocazia sa ma uit sub ea pe o rampa, si nu cred c-au fost schimbate vreodata.
In principui m-ar interesa cam cat mai costa o articulatie fata completa zilele astea, fara amotizoare, dar cu flanse de amortizor cu tot. As vrea sa si tai cam o spira jumate din arcurile fata. Voi ce credeti? Pisele de articulatie m-ar interesa sa fie cat mai stoc, ..eu stiu, Lemfolder..! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
M-a spart in ce hal troncane pe fata! Cred ca unele bucse sau capate de bara par a fi de 20 de ani, de cand a fost facuta masina. Cel putin asa aratau acum o luna cand am avut ocazia sa ma uit sub ea pe o rampa, si nu cred c-au fost schimbate vreodata. In principui m-ar interesa cam cat mai costa o articulatie fata completa zilele astea, fara amotizoare, dar cu flanse de amortizor cu tot. As vrea sa si tai cam o spira jumate din arcurile fata. Voi ce credeti? Pisele de articulatie m-ar interesa sa fie cat mai stoc, ..eu stiu, Lemfolder..! flansa amortizor cam 800 000 bieleta antiruliu 7-800 000 ambele febi amortizor optimal 1 500 000 asta cu taiatul arcurilor e cam improvizatie |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si amortizoar asta tine? Pare cam ieftin. Daca nu ai amortizoare bune, risti sa se strica iar bucsele.. asa am patit la e32.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
amortizoare nu vreau, k sunt ok pe fata. Pe spate le-am schimbat acum 1 an. Sachs pe gaz albastre parca
Ma interesa si cat costa pivoti sau bucse, sau bascule cu totul daca merita(ca bani). As vrea sa tai un pic din arc ca sta prea ridicata de fata, si as vrea sa-mi pun si niste inaltatoare(tampoane) pe spate sa fie mai tare si o idee mai sus -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Stiu ca pentru E32 erau pe ebay kit-uri complete pentru suspensie fata, la preturi bune ( = mult mai ieftin decat toate piese cumparate separate). Nu stiu daca exista si ceva de gen in comert in tara, dar merita intrebat.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Pe eBay sunt kit-uri de genul ăsta, sunt ieftine, însă nici nu sunt de cine ştie ce calitate.
Lemforder sunt foarte bune şi au un preţ pe măsură. |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Va multumesc pentru "preturi "si "oferte". Astea de pe Ebay par foarte interesante. Oricum am vorbit azi la intalnire cu Iorgos si poate si el sa-mi faca rost de piese cam la pret de Lemfolder. Daca as avea banii cine imi poate comanda si mie de pe Ebay?
Azi am spalat masina am "pieptanat-o", si am pregatit-o pentru intalnire. Cu ocazia asta am mai facut si niste poze "Atelajului" Sunt facute la mine la bloc langa rampa de intrare in garaj. -- -- -- -- -------------------- |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Daca as avea banii cine imi poate comanda si mie de pe Ebay? Ciupanezu ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Asa-i
![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Da, pot face comandă.
![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Andy, ai cumva WEBASTO montat pe masina?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
nu!
Trapa este fabricata de webasto -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Aha... ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 45 Joined: 4-November 06 From: sibiu Member No.: 470 Car: E36 318i Engine: M40 ![]() |
Mda. Ce sa mai zic. e aia, e ai'lalta, nu e aia, nu e ai'lalta'. - e draci baltati. Poate pe undeva si Ciupanezu are dreptate. Mi-am verifict si eu VIN-ul si intradevar masina e fabricata in Germania. Insa 4US inseamna pentru masini fabricate in US in Spartanburg iar primele, BMW -uri facute in Amerca au fost daca nu ma-nsel Z1(de fapt toate Z-uri-le. si X-uri-le. Eu nu stiu de alt model care se fabrica in SUA. Mai zice acolo de transmisie si altele. Dar "HC21" unkknown, plus ca nu gasesc pentru ce diler a fost fabricata. Cand am fost cu masina sa verific cutia de viteze si cei de acolo"care sunt cei mai buni din RO" in cutii automate, mi-au zis ca masina e de america si ca cutia este la fel: ZF 15/HP/18. Acum eu nu stiu dar nu vreau sa supar pe nimeni. Si chiar daca ar fi de vanzare nu vad care ar fi problema. Eu nu am zis niciodata ca masina e ALPINA!!!. Am zis doar Alpina trims + cip la motor. Nu orice bmw importat din america are vitezometrul in mile, iar fostul proprietar din Sibiu ,"pensionarul"m-a asigurat ca a adus-o din America, Santa Monicain '96 cand a fost inmatriculata in RO. Ma scuzati ca ma bag in discutie dar cam ajunge. Masina ai cumparat-o de la mine . E adevarat din Sibiu cu 2500 euro. Nu ti-am spus ca ar fi adusa din America. A adusa din Germania. Cutia de viteze 15/hp/18 ti-am dat-o cind ai cumparat masina , in portbagaj. eu nu am mai avut timp sa o schimb.Cutia a fost cumparata de pe forum de la un tip din Constanta iar masina donatoare tot un E34 dar 520 era , culmea tot din Germania adus. Initial masina a avut scaune de pinza de culoare gri. ulterior schimbate cu cela rosii imitatie piele. iar VIN este WBAHC210304239035. A sa nu uit si OBC4 l-am pus tot ulterior cumparat de la dezmambrari auto la fel si geamurile electrice.
Reason for edit: fixed quote, e greu
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
deci de fapt masina la baza era o "alpina" cam cheala
![]() si cutia de pe masina nu poate fii decat una cat se poate de normala gen 4hp22 ![]() i-auzi i-auzi ![]() cosmyn13...te-as ruga sa ne dai detalii si de aia 196 de cai care e treaba cu ei?......ai facut tu cip? |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Ce surpriză!
![]() |
|
|
![]()
Post
#61
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 203 Joined: 10-March 08 From: bucuresti Member No.: 1,517 Car: E21 Engine: M10 2.0 122CP ![]() |
ha ha ha ha ha ha ha
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 203 Joined: 10-March 08 From: bucuresti Member No.: 1,517 Car: E21 Engine: M10 2.0 122CP ![]() |
imi cer scuze pentu ce am scris mai sus dar nu m-am putut abtine plus ca ma certat aly si are dreptate nu e frumos dar oricum asta e parerea mea buna sau rea
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,452 Joined: 21-September 08 From: Oradea Member No.: 1,803 Car: ex e28, actual C70 Engine: 2.4i 170cp ![]() |
Buuun, acum ca s-a aflat acest adevar existential, toti putem dormi linistiti
![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu e chiar cancan, spune ceva despre proprietar toata povestea asta...
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Buuun, acum ca s-a aflat acest adevar existential, toti putem dormi linistiti ![]() Ideea e foarte simplă, omul e un mincinos. În rest, nu mai e nimic de zis. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
eu zic ca e doar o simpla confuzie. omu' a prezentat masina pe care ar vrea s-o aiba, in loc sa prezinte masina pe care o are.
asa ca nu mai sariti la bataie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Ma intreb ce castiga cei care se folosesc de minciuni pentru a ridica faima unei masini ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Ma gandesc doar ca a facut-o pentru a-i ridica valoarea.
E ca si cum vine ciupanezu si spune ca E39-le lui are motor de M5 si la vanzare sa-i dubleze pretul. Crezi ca i-ar fi greu sa-i puna bord de M si alte mici detalii ca sa ia mult mai mult la vanzare? Cati crezi orice potential cumparator i-ar verifica vin-ul sau s-ar lua dupa ce scrie in talon? Deci nu te mai intreba de ce mint oamenii, e destul de evident: mint pentru ca alti oameni nu stiu ca sunt mintiti. This post has been edited by xox: May 18 2011, 04:44 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
eu zic ca e doar o simpla confuzie. omu' a prezentat masina pe care ar vrea s-o aiba, in loc sa prezinte masina pe care o are. asa ca nu mai sariti la bataie. ![]() Cum să fie o neînţelegere când se tot certa, era revoltat că nu-l credem că e făcută în SUA sau pentru SUA maşina. Cu siguranţă a intuit bine xox, şi anume probabil se gândeşte că la revânzare va obţine o sumă mai mare astfel. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ciupa, cred ca Lucian era nitel ironic
![]() Hai mai bine jos sa radem nitel de rrotile alea pe 17 ale lui. Eu ies acum 0726326940 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Asa!..., ati terminat cu distractia? v-ati prapadit de ras destul?... ce-mi "place" mie cand unii sar ca "ulii" sa comenteze la suferinta altuia, sau asa - sa comenteze pur si simplu, in general. Unii dintre ei chiar au niste "GIOARSE" care cu greu ar suporta numele de "masina" sau BMW
Ei vad "paiul" din ochii altora dar nu-si vad "parul" din ochiul lor!!! Scuze daca am jignit pe cineva, nu asta a fost intentia! Acum dati-mi si mie dreptul la replica!. Da? Bun. Masina este dotata cu tot ce am zis si toate FUNCTIONEAZA IMPECABIL de la OBC pana la geamuri si cutie automata. Toate dotarile de care am amintit la inceputul postului meu exista pe masina. Faptul ca au fost sau nu de fabrica este putin important si in primul rand eu nu stiam aceste amanunte pentru ca eu la randul meu am fost mintit!!! Eu doar am fost la acea vreme un cumparator sincer, dar care m-am "fript" destul de repede si am simtit asta pe pielea mea pentru ca masina initial a avut o sumedenie de probleme pe care ulterior le-am rezolvat. Scrie despre ce am schimbat la ea la inceputul postului meu si scrie si ce bani am bagat in ea - aproape (4000E si am facturi doveditoare si garantii de montaj service la tot ce am schimbat.) Cutia automata de pe masina este itr-adevar ZF -15/HP/18!! SI SE POATE VERIFICA ASTA cealalta cutie de care v-am spus si voua la intalniri era data de el, ca rezerva, dar nu mi-a spus de pe ce masina a fost luata si era tot ZF insa 15/HP/19, pe care am vandut-o celor din Crangasi care repara cutii cu 450 E. Sincer putin ma intereseaza ca masina a avut , (daca e adevarat) scaune de panza sau ca n-a avut OBC sau geamuri electrice. Important este ca acum le are, eu asa am luat-o si toate functioneaza impecabil. Nu cred ca mi-am ridicat vreodata masina in slavi sau am spus lucruri neadevarate, si nici nu am fost nepoliticos cu vreunul dintre colegii mei de forum sau sa imi permit sa fac vreodata vreun comentariu la adresa masinii cuiva, fie el pozitiv sau negativ asa cum fac altii. Cred ca am stat in banca mea si mi-am vazut de treba. Masina mea ati vazut-o cu totii la intalnire, ati ascultat-o , v-ati urcat in ea si unii chiar au si condus-o. Va las pe voi ( cei de la intalniri) sa faceti un comentariu la adresa ei. Cred ca am fost dragut si prietenos cu toata lumea si am facut si chesti benevol pentru forum, cum ar fi (logo pentru sticker-e sau masinute manga pentru semnaturi) si aveam de gand sa fac si un filmulet de prezentare al site-ului nostru dar acum, ma voi mai gandi daca se merita. Deci repet, tot ce am zis ca are masina pe ae, CHIAR ARE!! Si voi ati vazut asta!! si toate functioneaza. Mi-ar placea si mie sa cumpar de la cineva o masina care a fost intretinuta, macar cat a mea si merge la fel ca a mea Dungile cu ALPINA le-am pus eu - SI CE? Altii isi pun jante de M, sau spoiler-e sau praguri sau alte embleme si nebunii si nu-i mai judeca nimeni - unele chiar sunt niste kitch-uri grave altele aproape ca, cazi din ele pe strada Repet, eu n-am judecat si n-am comentat la nimeni nimic, niciodata!!!! si asta ar trebui sa spuna multe si pentru "altii" Asta e mesina mea si m-am saturat pana peste cap sa dau explicatii Asa ca daca mai vreti sa vin la intalnire si sa purtam un dialog civilizat comportandu-ne ca niste colegi adevarati spuneti-mi si mie ca sa stiu ce am de facut. Daca nu si-mi dati bann pe forum sau ma dati afara asta e, nu sunteti nici primii si probabil nici ultimii prieteni pe care-i pierd, pentru ca da, eu v-am considerat pe toti, prieteni. Masina nu mi-am ascuns-o, ci am venit de fiecare data cu ea la intalnire si deci - au vazut-o toti. Nu am scris despre ce masina as vrea sa am, ci am scris despre masina pe care o am cu adevarat!!. Si cu asta ajunge! Daca mai aveti comentarii de genul asta abtineti-va Vedeti-o, mergeti cu ea, si dupa aceea comentati daca are sau nu ceva din ce am zis eu ca are, sau daca merge bine sau nu, sau daca ...etc... Si din nou, scuze daca am jignit pe cineva, nu asta a fost intentia! O seara buna va doresc domnilor colegi! This post has been edited by andy_e34: May 18 2011, 11:28 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
N-are nimeni absolut nimic cu tine, toată chestia a fost că ai susţinut nişte lucruri false.
Dacă spuneai adevărul din start, nu s-ar fi ajuns la acele comentarii. Acum că ai recunoscut că maşina de fapt nu era pentru America, nu cred că mai e vreo problemă. |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
"ulii" aia care sar la tine.......sar pentru ca tu daca te contrazici cu cineva ai un stil cam ostil de a-ti impune ceea ce sustii chiar daca lucrul acela este mai mult sau mai putin adevarat
si daca sustii ca "ulii" astia au niste "gioarse" inseamna ca tu ii cunosti destul de bine pe ei si masinile lor.....asta ca sa o zic mai pe ocolite.... aici ai cam gresit rau de tot cu afirmatiile astea....gioarse cum o-i crede tu nu toti au posibilitatea de a-si ingriji masinile ca tine... stii f bine cum sunt vremurile....si tu spuneai ca nu mai e cum a fost in privinta banilor si uite ca nu ai bani de articulatie....cum nici altii nu au bani de multe care trebuiesc facute.....aici ma includ si eu binenteles in rest nu am ce sa reprosez replicii tale ti-am zis si la circ parerea mea despre masina ..... o sa mai vorbim noi oricum las-o moale cu faza cu ban si delete de pe forum si de la intalniri.....nu ti-a cerut nimeni asta.....decat cand iti exprimi dragostea necontenita pentru mercedesuri ![]() |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Are pasiuni ascunse pentru steaua cu trei colturi?!?
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Stimele mele domnu' Haifish!
Imi cer scuze din nou daca am jignit pe cineva!. Nu m-am referit la cineva anume de pe forum , cu atat mai mult la cei care venim sambata de sambata acolo. Eram nervos si intr-adevar exprimarea mea a lasat de dorit Dar cum stiti si voi sunt atat de multi bagatori in seama care nu au altceva de facut decat sa comenteze aiurea in tramvai cu ori si ce ocazie pe care o asteapta ca pe painea calda si culmea au niste masini care cu greu se pot numi asa fie ele de la orice marca.! La aia m-am referit eu in general si la cei care comenteaza oricum!!! Faptul ca unii sau altii avem masini mai vechi sau mai noi , mai bune sau mai proaste, mai intretinute sau mai putin intretinute nu este vine noastra pentru asta. Stiu cu cate sacrificii se intretine sau se repara o masina. Pentru asta , respect pentru cei adevarati Dar m-am saturat ca masina mea sa fie subiectul discutiei si al polemicilor ca si cand ar fi vreo raioasa sau vreo cotoarba si chiar daca ar fi fost, asta este, e a mea si gata! Din nou imi cer scuze celor pe care poate i-am jignit fara sa vreau! Deci, mai vin la circ sau nu? PS. DA! am si pasiuni pentru steaua in trei colturi This post has been edited by andy_e34: May 19 2011, 05:09 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,514 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Glumeam
Multi de aici de pe forum apreciaza si cate ceva din mertzane, nu suntem incuiati. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
![]() ![]() Indiferent cum este, mie-mi place! Este o masina ingrijita, asta se vede de la o posta, iar pentru asta jos palaria in fata proprietarului, cu toate ca poate i-si doresc si altii sa-si ingrijeasca masinile intr-un anume fel, dar fiecare dupa posibilitati... Tineti-va aproape si lasati prostiile! ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Pacat, chiar credeam ca era de america masina la cat de laudata era aici cat si pe viu, dar se pare ca ne mai si inselam.
![]() This post has been edited by 05aBi: Jun 12 2011, 07:28 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Dupa discutia de aseara, pot sa-ti mai dau un link. Iti bagi vin-ul masinii tale si vezi ce cutie ai pe masina. http://www.e34.de/vin/index.php
In rest nu mai zic nimic. |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V ![]() |
Daca nici Link-ul asta nu te elucideaza definitiv, chiar esti ciudat rau. http://webcat.zf.com/index.asp?SPR=21
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#81
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
deci ideea de baza e ca E34 525i M20 automat pentru orice tara a fost disponibila cu 4hp22
E34 cu M50 fie el 2.0 sau 2.5 are intradevar 5hp18 e foarte bun site-ul asta dar si ala cu VIN-ul masinii.....mersi iorgos |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Sa mai stergem umpic praful prin acest topic.
O sa pun acum niste poze facute duminica trecuta dupa sambata in care ne-am revazut cu David la Circ. Modificari prea multe nu sunt, dar totusi: Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. Ce sa zic arata mult mai bine, nu ca n-as fi stiut asta dar nu stiam ce voi gasi sub ele. Spre marea mea surpriza capota era in conditii extraordinare si dupa o repriza f, f scurta de polish si ceara la mine in garaj , nici nu zici ca au fost vreodata lipite pe capota!!!. Doar intr-un loc cand sa dezlipit, sa dezlipit si cu o bucata de vopsea cam de marimea unie monede de 10 bani, poate chiar mai mica si acolo a ruginit putin capota. In rest este ok, Am vorbit deja cu cineva sa o revopsesc si ma costa cam 3,5 milioane vechi doar pentru capota cu tinichigerie cu tot. Vopseaua mi-a zis ca va iesi la fel la culoare, doar lacul va fi mai lucios dar cum eu dau mereu cu ceara pe masina si ati vazut cum luceste nu cred ca va fi mare diferenta de luciu. O va vopsi la fel ca vopseaua originala adica vopsea pe baza de polimeri si pe deasupra 2-3 starturi separate de nitrolac. Mi-am schimbat uleiul la cutia de viteze si astept cu nerabdare sa fac rost de bani sa cumpar de la magazinul lui Iorgos mult asteptatele articulatii noi.! - CA NU MAI SUPORT TRONCANEALAAAA!!!! A, era sa uit , mi-am pus folie de ceata pe proiectoare. Am vrut sa-mi pun si pe faruri sa le fac galbene dar nu dau bine cu angel eyes. Daca saptamana asta ramine cum am stabilit, joi sau sambata voi pune arcuri si amortizoare sport pe fata cu ajutorul lui Mad. O voi cobori atat de mult cat este si pe spate, deci va fi foarte low!! This post has been edited by andy_e34: Oct 5 2011, 11:20 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. ![]() Acum pune mana si pe reflectorizantele alea laterale de pe bari, fa jantele la culoarea de fabrica si scoate A-ul de pe spate... Stickerele cu Alpine le lasam la anu', cand se mai incalzeste. ![]() Incepe sa arate a E34. ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
cred ca e de ajuns pentru anul asta.
![]() -------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Vis-a-vis de "a functionat vrajea", nu avea ce sa fuctioneze. Acele aerisiri nu mi-au plact niciodata, Avea si pe aripi dar pe acelea le-am dat eu jos mai demult.
Pe cele de pe capota, am explicat de nu stiu cate ori, ca nu le-am dat jos pentru ca nu stiam ce e sub ele si oricum mi-era frica sa nu fie diferenta de culoare dupa atatia ani de polish si ceara in jurul lor! Stickere-le cu Alpina nu vor pleca niciodata de pe masina!!!! Ele sunt acolo si gata (si oricum, dau f bine)! "A"-ul de pe spate inseamna automat dar nu am gasit acel caracter original de BMW.! Jantele sunt vopsite provizoriu asa, si pana la urma le fac in ce culoare vreau eu, nu? - oricum sint jeante BBS originale de E34. Replica cu "incepe sa arate a E34" nu sunt de acord cu ea. Arata a E34 si este E 34 din totdeauna si nu cred ca e nimeni in masura sa conteste asta si este chiar un exemplar f frumos si f intretinut - NO OFENSE! ![]() This post has been edited by andy_e34: Oct 6 2011, 12:19 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
"A"-ul de pe spate inseamna automat dar nu am gasit acel caracter original de BMW.! Pentru ca nu exista? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,030 Joined: 17-August 09 From: Bucuresti Member No.: 2,909 Car: E34 520i ex E32 730i Engine: M50 150CP, SAAB 9000 CSE ![]() |
Chiar am vrut sa te felicit pentru faptul ca-i renuntat la prizele de aer de pe capota!!! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
N-am mai scris de multisor in topicul asta, dar acum am noutati. Nu pentru cei ce vin la Circ, care oricum stiu tot si vad masina mai mereu, ci pentru ceilalti membrii ce ar putea fi interesati.
Acum vreo 2 saptamani am reusit sa-mi fac ITP-ul, desi mai avem cam o luna de mers cu ea pana sa-mi expire, dar parca imi statea pe creier. Acum il am si pentru 2 ani de acum incolo stau linistit. Masina a trecut pot spune cu brio, desi ii spusesem inginerului mecanic de la ITP ca-mi cam "troncane" pe fata articulatia! - Nu mi-a gasit decat bucsele de la basculele inferioare si bieletele antiruliu - si bucsele mari de punte spate dar a zis ca inca mai merg. In rest totul ok: noxe 0.42 de euro 2, ok la sonda lamda(1,28), ok la hidrocarburi, ok la cam toate capitolele, frane, directie, etc. Frana de mana nu prea tine insa, decat daca tragi mei tare de maneta si sincer nu inteleg de ce, pentru ca eu oricum nu o folosesc si oricum e automata si o tin intotdeauna in "P". Am facut de curand si un service total al masinii cu ajutorul lui Iorgos si-i multumesc si pe aceasta cale. Ulei motor 15w40, filtre aer, combustibil si ulei, bujii noi ngk(cele vechi de pe masina le-am pastrat ca erau impecabile), si un o-ring de la valva-supapa de suprapresiune in rampa de injectoare. Ulieul de servo si de cutie automata nu necesita inca schimb, ele avand inca o frumoasa culoere roz aproape tranparenta si un miros placut. Poate spre toamna sau inceputul iernii. Cat de curand voi cumpara si articulatia pe fata si bucsele si bieletele antirului pe spate si "fuguta" la Interceptor sa le schimbe ca de-abia m-asteapta!. O sa urc si niste poze noi in curand This post has been edited by andy_e34: Apr 8 2012, 08:59 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
un o-ring de la valva-supapa de suprapresiune in rampa de injectoare credeam ca nu se mai fabrica acest tip de o-ring, cautand o perioada asa ceva, nu am gasit pe nicaieri, raspunsul fiind acelasi peste tot -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 919 Joined: 11-April 08 From: aleea circului Member No.: 1,580 Car: E28 Engine: 3.5/218hp ![]() |
cauta o-ring de injector de cielo.eu asa am pus la e12.
-------------------- E28 FOREVER
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Frana de mana nu prea tine insa, decat daca tragi mei tare de maneta si sincer nu inteleg de ce, pentru ca eu oricum nu o folosesc si oricum e automata si o tin intotdeauna in "P". Tocmai asta e cauza, daca nu il folosesti, nu mai tine. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
@BARTRO :Tocmai asta e cauza, daca nu il folosesti, nu mai tine.
Bart, probabil ca asa este. Pentru Gabi: - Du-te la Iorgos si cumpara-ti o-ring . Este undeva intre 20-30 Ron This post has been edited by andy_e34: Apr 9 2012, 10:15 AM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe vremuri era recomandat, la masini cu discuri de frana pe spate, sa mai mergi din cand in cand o distanta scurta cu frana de mana usor tras. Procedura asta tine saboti si tamburi cat de cat curate.
LE: vorbesc serios, nu e gluma. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Asa,... cum am promis , am facut o sesiune foto si acum o sa urc pozele. Masina a suferit o schimbare estetica din chrome packet in shadow line.
Crede-ti ca e mai bine asa? This post has been edited by andy_e34: May 4 2012, 08:30 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
..... si am pus si un airbag - volan nou!
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
e misto shadow pe e34. masina arata f. bine. husa de volan nu-mi place deloc.
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu as vopsi partea neagra de la capacele de la jante...in alb
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
N-arata rau nici asa capacele parca-i da un plus de contrast.
In rest arata foarte fain shadow line. Rosu cu negru, combinatie buna. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Merci!. Ma cam plictisisem de crom care sta de 20 ani pe masina si la mine de aproape 5 ani, si vroiam o schimbare estetica, iar cromul incepuse sa aiba mici zgarieturi. Acum insa va trebui sa fiu atent sa nu se curete shadow-ul desi am facut treaba la mine in garaj, "profi" cu smirgher, lavete abrazive si filler, si apoi negru mat.
This post has been edited by andy_e34: May 5 2012, 02:17 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th September 2025 - 12:29 AM |