![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
Imprumut pt vreo 2 ore. Un tampit de politai a binevoit sa imi salte talonul pe motiv ca: am cauciucurile prea late si nu corespund cu ce e pe hartie. Asa ca am nevoie de 4 cauciucuri cu tot cu jenti pt a putea sa imi iau talonul de la idioti.Dimensiunea necesara 195/60/14.
PLEASE HELP ME!!!!!! :crybaby: :crybaby: :crybaby: -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Dupa ce iti iei talonul, iti sugerez sa incerci sa rezolvi cumva problema asta.
Fie iti treci pneurile in talon (daca o fi posibil), fie cauti un set de jante + pneuri de buna calitate. dar de latime cat scrie in talon (195). Politia se uita numai la latime, nu conteaza diametrul jantei sau inaltimea peretelui lateral. Dar o sa tot ai in viitor probleme cu chestia asta. Este problema similara cu a avea geamuri cu folie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu am mers tot anul cu roti pe 16 si nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Deobicei cand dai de gabori care se iau de roti e clar ca vor "ceva". -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si mie mi-au luat talonu acu vreun an pt chestia asta. la mine sar in ochi rotile ca sunt iesite in afara nu neaparat la latime, care este cu o marime mai mare..
![]() eu am fost sa iau talonu la prima ora (7 sau asa ceva) si ala bea cafeaua asa ca nu s-a mai obosit sa se ridice sa imi vada masina. mi-a aruncat talonu si asta a fost.. daca te ajuta cu ceva iti dau rezerva mea.. asa iti mai raman 3 ![]() QUOTE (Robert) fie cauti un set de jante + pneuri de buna calitate. dar de latime cat scrie in talon (195).
crezi ca ar trece el de al 215(sau 225)/45/17 la 195/65/14? :unibrow: :unibrow: |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
QUOTE (316i) Eu am mers tot anul cu roti pe 16 si nu m-a intrebat nimeni de sanatate. Deobicei cand dai de gabori care se iau de roti e clar ca vor "ceva".
Am vrut sa ii dau ceva,dar nu a vrut sa accepte. Un DOBITOC -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
QUOTE (florin83) si mie mi-au luat talonu acu vreun an pt chestia asta. la mine sar in ochi rotile ca sunt iesite in afara nu neaparat la latime, care este cu o marime mai mare..
![]() eu am fost sa iau talonu la prima ora (7 sau asa ceva) si ala bea cafeaua asa ca nu s-a mai obosit sa se ridice sa imi vada masina. mi-a aruncat talonu si asta a fost.. daca te ajuta cu ceva iti dau rezerva mea.. asa iti mai raman 3 ![]() QUOTE (Robert) fie cauti un set de jante + pneuri de buna calitate. dar de latime cat scrie in talon (195). crezi ca ar trece el de al 215(sau 225)/45/17 la 195/65/14? :unibrow: :unibrow: Merci pt rezerva. O sa te sun daca am nevoie de ea. Vreu sa ma duc dupa talon joi sau vineri, pana atunci o sa vad ce mai adun. Si ai dreptate nu schimb rotile astea pt ca am dat peste un DOBITOC care s-a vazut cu niste grade pe umar. -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Ti-a dat si vreo amenda pt. treaba asta?
Eu nu am trecute in talon dimensiunile pt. cauciucuri, nu stiu cum au uitat astia de la RAR, deci nu-mi ramane "sa-mi fac griji" decat la revizii. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
600 sau 1mil, nu mai stiu exact cat e..
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
350k in 48 h
-------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
chiar nu are nimeni niste cauciucuri REGULAMENTARE pt vreo 2 ore????? :crybaby: -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
eu am, dar ai de facut vreo 2 drumuri pana in Ploiesti
![]() -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
speed> Daca dimensiunea 195/60/R14 o ai trecuta in talon ne intalnim si-ti dau rotile mele de pe masina.
...Altfel mai am 2x 195/65/R14 si (doar cauciucuri) 4x185/65/R15 daca te ajuta cu ceva. P.S.: La mine in talon sunt trecute doar 195/65R14. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am vb la telefon si am stabilit, nu va inghesuiti chiar asa toti. :nod:
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
pot sa ajut si eu cu rotile de pe masina....vine le ia, facem schimb etc... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
Multumesc mult pt sfaturi si ajutor. Azi m-a sunat 316i si imi imprumuta rotile lui, asa ca am rezolvat problema asta. Acum stie cineva daca exista vreun program la Candiano Popescu (nu stiu daca am scris corect, dar stiti voi despre ce e vorba) sau daca imi pot recupera talonul si sambata?
Oare in cat timp o ajunge talonul meu de la astia de la Ilfov la Candiano (iar nu stiu daca am scris corect, dar ce mai conteaza)? -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
banuiesc ca ai dovada de 15 zile, sfatul meu e sa te duci mai spre sfarsitul perioadei
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
mie mi-au luat talonul aia din bucuresti si a ajuns la ploiesti dupa aproape 2 luni :crybaby:
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
mai pe mine m-au oprit anul trecut prin februarie, masina nu era pe numele meu si aveam numar de plastic pe spate, dupa ce a venit talonul m-am dus si am facut actele ![]() cat despre nervozeala... sa-mi aduc aminte de politistii din romania care nu stiu cu ce sa te prinda, sau de aceeasi politisti pt care corectitudine inseamna "care da spaga mai mare"? -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
si hai sa fim seriosi... ce politai (sau sa zic militian) te cauta de dimensiuni la cauciucuri... decat unu care vrea sa te prinda neaparat cu ceva
nu ar fi fost mai normal sa te controleze de dimensiuni la roti o echipa mobila RAR? cu ce ai gresit in trafic daca ai rotile de alte dimensiuni? -------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
acum un an nu trebuia sa treci prin RAR, dar la noi se schimba legile de pe o zi pe alta :crybaby:
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#21
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Speed a zis ca trebuie sa treaca si pe la RAR inainte sa se duca sa-si ia talonul ca sa-i puna o stampila. :puke:
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
QUOTE (jaffar) n-are importanta. atita vreme cit nu esti in regula, te-au ars. la noi este inca valabil dpdv legal sa-ti dea amenda pentru mai multe nereguli chiar daca te-a oprit pentru una sau pentru "control de rutina". daca circuli corect ai dreptul sa circuli cu alte roti ? sau cu alt motor, daca extindem ? sau cu alte tobe ? sau cu folii ? sau cu mai stiu eu ce rachete sau senile ? nu cred
![]() cit despre spaga, v-a cerut cineva spaga si v-ati simtit atit de revoltati pentru ca nu vroiati sa le dati ? e simplu: numele, gradul, plingere la anti-coruptie. ia incercati, cind va opreste unul asa cu tupeu mare si degeaba sa-l intrebati numele si gradul, sa vedeti cum devine politicos si se conformeaza cu regulamentul. spaga exista pentru ca NOI o perpetuam, si neregulile la fel. ne e lene sa dam 30 ron (speed, n-am nimic cu tine ![]() ![]() la ce te referi cu cei 30 ron? ce presupune exact sa treci rotile in talon? un nou RAR? din nou noxe, etc. e tare nasol cu noxele alea ca o tureaza de o ia naiba (5500 rpm in cazul meu si e diesel) si desi nu scoate fum parca vad ca nu ies noxele. sau e doar o taxa si gata? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
ba da o tureaza si la itp...ideea e ca nu am chef sa ma duc sa-mi trec rotile in talon si sa-mi nu-mi iasa gazele...
de aia am intrebat daca operatiunea presupune testare totala sau doar se trec rotile. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
franarea si geometria... nu vad de ce avand in vedere ca rotile respective sunt normale dpdv al contructorului masinii (vorbesc de dmensiuni specificate si de constructor si nu de dimensiuni total atipice) dar lor le-a fost lene sa le treaca la prima omologare. mie mi-au trecut doar 195/70/R14 care cred ca e dimensiunea minima pentru e28.
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (jaffar) am dimensiunea 195/60/r1 (da, r1, adica r unu).
De necrezut. Eu in talon am 225/50 R1. Da, ei eu am tot R1 ![]() Inseamna ca rotile astea pe 1" sunt destul de comune, domnule. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
pai ce sa protestez ca doar nu am facut eu omologarea ci vreo 3-4-5 sau cati or fii fost
![]() la politie cred ca trec numai ce scrie in carte in talon, deci cartea trebuie modificata si abia apoi talonul -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu am trecut in talon doar 195/65/R14...si dintre perle dupa parerea lor am rezervor de 70l.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
eu in talon am 195/60 r14 si 175/65 r 14
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
Gata. Am rezolvat azi. M-a costat 7.4 RON. Si mi-am trecut in carte pe fata 205/40/17 si pe spate 225/35/17. Modificare in carte m-a costat 47.5RON si a durat 15 min. Acu sa il vad pe Garcea cand o vrea sa imi mai ia talonul pt dimensiuni si o sa isi ia o mare teapa!!!! :finger: Probabil ca o sa gaseasca el altceva ca sa se razbune. Asta e........
-------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
asta e tot? decat ai fost cu masina, ai dat banii si ti-au trecut alea in carte/talon?
nu ti-a mai controlat si altceva la masina? |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
QUOTE (florin83) asta e tot? decat ai fost cu masina, ai dat banii si ti-au trecut alea in carte/talon?
nu ti-a mai controlat si altceva la masina? Initial eu m-am dus cu cauciucurile de 195/60/14 sa le vada aia de la RAR si sa imi puna stampila pe dovada sa pot sa imi iau talonul. Ei au bagat-o pe rampa, au verificat seriile, s-au uitat la cauciucuri si mi-au pus stampila cu pricinape dovada; lucru ce m-a costat aprox 2 ore cu tot cu drum si 7.4 RON. Dupa ce m-am vazut cu stmpila, l-am intrebat pe inginerul de acolo ce ar trebui sa fac pt a-mi trece in talon rotile mele. M-a intrebat ce dimensiuni vreau sa imi treaca in carte, i-am zis 205/40/17 pe fata si 225/40/17 pe spate, el s-a uitat pe niste tabele si a zis ca poate sa imi scrie 205/40/17 pa fata si 225/35/17 pe spate ca asa reiesea din tabel(cica diametrele rotilor fata cu cele de pe spate trebuie sa fie egale). Am acceptat, am platit 47.5 RON si in 15 min s-a facut modificarea. -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
felicitari ! asta este solutia !
garcea o sa-ti explice ca trebuie sa le ai trecute si in talon, adica sa stai la niste cozi si sa stai 1-2 zile pe bara cu masina pentru preschimbare. daca ai copie dupa carte la tine, cred ca te iarta.[/quote] Pai o sa umblu cu o copie de pe carte pana reusesc sa schimb si talonul. Sper sa nu imi ia prea mult timp. Oare cat o mai fi taxa de preschimbare????? -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
QUOTE (jaffar) pai... cred ca platesti cele 2 taxe ca la orice inmatriculare... taxa de inmatriculare si taxa de talon. sau poate doar taxa de talon ? suna la udriste, sint incredibil de amabili la telefon.
Doar la talefon sunt amabili??? -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
QUOTE (speed) QUOTE (florin83) asta e tot? decat ai fost cu masina, ai dat banii si ti-au trecut alea in carte/talon?
nu ti-a mai controlat si altceva la masina? Initial eu m-am dus cu cauciucurile de 195/60/14 sa le vada aia de la RAR si sa imi puna stampila pe dovada sa pot sa imi iau talonul. Ei au bagat-o pe rampa, au verificat seriile, s-au uitat la cauciucuri si mi-au pus stampila cu pricinape dovada; lucru ce m-a costat aprox 2 ore cu tot cu drum si 7.4 RON. Dupa ce m-am vazut cu stmpila, l-am intrebat pe inginerul de acolo ce ar trebui sa fac pt a-mi trece in talon rotile mele. M-a intrebat ce dimensiuni vreau sa imi treaca in carte, i-am zis 205/40/17 pe fata si 225/40/17 pe spate, el s-a uitat pe niste tabele si a zis ca poate sa imi scrie 205/40/17 pa fata si 225/35/17 pe spate ca asa reiesea din tabel(cica diametrele rotilor fata cu cele de pe spate trebuie sa fie egale). Am acceptat, am platit 47.5 RON si in 15 min s-a facut modificarea. La ce are RAR ai facut toata treaba? Grivita sau Voluntari? Sau nu conteaza? -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Grivita..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 261 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 34 ![]() |
QUOTE (ve) QUOTE (speed) QUOTE (florin83) asta e tot? decat ai fost cu masina, ai dat banii si ti-au trecut alea in carte/talon?
nu ti-a mai controlat si altceva la masina? Initial eu m-am dus cu cauciucurile de 195/60/14 sa le vada aia de la RAR si sa imi puna stampila pe dovada sa pot sa imi iau talonul. Ei au bagat-o pe rampa, au verificat seriile, s-au uitat la cauciucuri si mi-au pus stampila cu pricinape dovada; lucru ce m-a costat aprox 2 ore cu tot cu drum si 7.4 RON. Dupa ce m-am vazut cu stmpila, l-am intrebat pe inginerul de acolo ce ar trebui sa fac pt a-mi trece in talon rotile mele. M-a intrebat ce dimensiuni vreau sa imi treaca in carte, i-am zis 205/40/17 pe fata si 225/40/17 pe spate, el s-a uitat pe niste tabele si a zis ca poate sa imi scrie 205/40/17 pa fata si 225/35/17 pe spate ca asa reiesea din tabel(cica diametrele rotilor fata cu cele de pe spate trebuie sa fie egale). Am acceptat, am platit 47.5 RON si in 15 min s-a facut modificarea. La ce are RAR ai facut toata treaba? Grivita sau Voluntari? Sau nu conteaza? Grivita -------------------- BMW 320 i, 129hp, '88
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Merci. O sa incerc si eu combinatia asta asap...
-------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 04:38 PM |