BMW E12 528i 1980-Model SUA |
BMW E12 528i 1980-Model SUA |
Oct 22 2009, 06:35 PM
Post
#1
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Imi cer scuze pentru calitatea imaginilor si pentru lipsa stopurilor(le-am demontat pentru ca am un pic de lucru cu rugina in acea zona).Promit ca voi reveni cat de curand cu poze noi.
Pentru inceput as vrea sa stiu daca cineva are butonul de avarie (al meu functioneaza dar atunci cand este in functiune se pune contactul si miroase a ars)si acel tamburus de la reglajul oglinzilor care dupa cum vedeti imi lipseste(platesc bineinteles). Sper sa va placa si astept raspunsurile voastre.Numai bine. |
|
|
Mar 6 2010, 11:11 PM
Post
#61
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
|
|
|
Mar 6 2010, 11:12 PM
Post
#62
|
|
64% BMW corupt Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 |
Salutare tuturor(daca se mai uita cineva pe topicul asta ).Pentru inceput are cineva de vanzare acea teava care face legatura dintre capetele de bara ?(si sa fie in stare buna binteinteles). Am tot strans de nuca aia ca sa scap de joc dar acum nu prea mai am ce strange si cred ca ar cam fi cazul sa o schimb.Ofer la schimb piese de e12 sau e28 iar daca nu am nimic din ce va intereseaza ofer cash .O alta intrebare ar fi daca stie cineva cum scap de jocul ala blestemat din caseta de directie?!(este stresant!).Am sa pun si o poza mai jos ca sa inteleaga toata lumea despre ce 'teava'este vorba pt ca este 12 noaptea iar exprimarea lasa de dorit .Salut. Caseta de directie se regleaza din surubul de deasupra ei,cel putin asa e la mine.Ai grija sa nu strangi prea tare ca se impileaza tare dintii la caseta si o sa ti mearga si volanul mai greu.Am o bara de conexiune f buna dar iti recomand ca si ceilalti una noua.Bafta |
|
|
Mar 7 2010, 12:46 PM
Post
#63
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
185 lei - Lemforder
150 lei - FZ |
|
|
Mar 7 2010, 12:58 PM
Post
#64
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
|
|
|
Mar 7 2010, 01:25 PM
Post
#65
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
De la grozadan. Şi eu la fel. |
|
|
Mar 7 2010, 01:55 PM
Post
#66
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
|
|
|
Mar 7 2010, 06:59 PM
Post
#67
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
N-ai pentru ce!
|
|
|
Mar 14 2010, 01:41 AM
Post
#68
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Multumesc tuturor pt sfaturi mai ales lui Ciupanzeu pentru preturi.Inca o intrebare:Are cineva modulul de la aprinderea electronica pentru 2.8i(M30) ? Nu de alta dar acum vreo 2 ani mi s-a ars si l-am schimbat cu cel de pe motorul celelalt si as cam vrea sa am unul de rezerva.Userul iorgos mi-a imprumutat unul dar din pacate nu functioneaza (invarte electromotorul dar nu porneste).Salut.
|
|
|
Apr 10 2010, 11:27 PM
Post
#69
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
|
|
|
Apr 10 2010, 11:33 PM
Post
#70
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa |
Superbă!
Nişte jante îţi mai trebuie şi e perfectă! |
|
|
Apr 10 2010, 11:53 PM
Post
#71
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
|
|
|
Apr 11 2010, 01:57 AM
Post
#72
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
Este cu adevarat superba nu am cuvinte.
|
|
|
Apr 11 2010, 04:52 PM
Post
#73
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
|
|
|
Apr 15 2010, 10:38 PM
Post
#74
|
|
Mensch Maschine Group: Members Posts: 1,339 Joined: 14-June 07 From: Bucuresti Member No.: 976 Car: E34 Engine: M60B30 |
BESTIALA masina. Mare noroc cum de ai dat peste ea.
O simpla parere: Euro Bumpers, ca sa arate a E12, cu barele astea americane parca e masinuta din aia din parcul de distractii (valabil si pentru E28-ul lui interceptor ) |
|
|
Apr 16 2010, 10:09 PM
Post
#75
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
BESTIALA masina. Mare noroc cum de ai dat peste ea. O simpla parere: Euro Bumpers, ca sa arate a E12, cu barele astea americane parca e masinuta din aia din parcul de distractii (valabil si pentru E28-ul lui interceptor ) Multumesc.Referitor la euro bumpers ... motivele pt. care nu le-am schimbat cu cele de pe masina sunt simple :1.daca as fi facut asta atat partea din fata cat si din spate ar fi fost facute zob pana acum (prea multi prosti care au intrat in mine dar si in care am intrat )2.decat sa stau sa indrept tabla pref sa desfac un amortizor mic din bara si sa-l repozitionez .3.daca vecinul ti-a furat locul de parcare sau ti-a lasat masina in poarta poti sa i-o muti fara sa-l deranjezi.4.imi plac mai mult cum arata ...si lista poate continua ). |
|
|
Apr 17 2010, 06:03 AM
Post
#76
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,305 Joined: 1-May 07 From: BUCURESTI Member No.: 917 Car: E34 Engine: 525I 24V |
|
|
|
Apr 26 2010, 11:47 PM
Post
#77
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
|
|
|
Apr 29 2010, 09:12 PM
Post
#78
|
|
me,love,ciupacabra Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 |
frumoasa masina
numai invidiosi te ar pune sa dai jos asemenea bari P eu nu le as schimba niciodata cu nimic:P sunt pur si simplu magnifice... sau ca sa zic asa sunt altceva -------------------- |
|
|
Apr 29 2010, 09:33 PM
Post
#79
|
|
zijdelings geïnteresseerd Group: Super Moderators Posts: 7,957 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp |
frumoasa masina numai invidiosi te ar pune sa dai jos asemenea bari P eu nu le as schimba niciodata cu nimic:P sunt pur si simplu magnifice... sau ca sa zic asa sunt altceva Sunt chiar practici in Bucuresti. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
May 8 2010, 12:29 AM
Post
#80
|
|
9% BMW corupt Group: Members Posts: 125 Joined: 7-April 09 From: Bucharest Member No.: 2,660 Car: e12 Engine: 2.8 184CP |
Salutare tuturor.Va deranjez de data asta cu o alta problema pe care vreau sa o lamuresc de foarte mult timp ,mai exact ce face acel butonas mic de sub pedala numit 'kickdown'(prezent numai pe modelele cu cutie automata) ? Din cate stiu eu rolul lui este sa schimbe trapta de viteza cu una inferioara(asa cum spune si numele) in momentul in care esti intr-o depasire si sa te scoata din necaz.Problema este urmatoarea: la E12-le meu cel putin nu este nevoie sa ma duc cu pedala pana la fund si sa apas respectivul buton pentru ca treapta se schimba inainte sa ajung la el.Un prieten cu un X5 mi-a spus ca rolul butonasului este sa impiedice schimbarea treptei pana la o turatie mult mai ridicata(6000-7000 RPM) dar la mine nu se intampla absolut nimic(il apas si nu se simte nicio diferenta).Astept raspunsurile voastre.Salut.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th September 2024 - 04:28 AM |